quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:52 schreef Joezi het volgende:
Aike bedankt! Aike bedankt! Aike, Aike Aike, bedankt! Zingen jullie mee?
Ik ben het wel met Jian eens. Als je een niets en niemand ontzienende, egoistische, hufterige straatrat bent, hoef je nog niet een verrader te zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:49 schreef Jian het volgende:
[..]
je ziet het verschil niet tussen sluw en een verrader hè, dat spijt me voor je.
Eigenlijk heeft Hakim er haar 6 gegeven, want hij heeft Paul ook opgedragen dat te doen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:51 schreef HiDiHo het volgende:
Nico zit er dus alleen maar bij omdat Hakim haar 3 stemmen heeft gegeven, omdat ze nieuw is
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:51 schreef Burner82 het volgende:
Arme Bief denkt: lig ik hier net rustig, komt dat mens weer janken...
Wel een leuk kadootje ditquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:52 schreef Copycat het volgende:
Wat een kleuters met de verjaardagen.
Nee dat laten ze anderen doen en zelfs safe op nicoquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:52 schreef LadyCobainiac het volgende:
Hakim en Paul zouden toch 3 volle stemmen op Emil geven? Of heb ik iets gemist??...
En paul..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:51 schreef HiDiHo het volgende:
Nico zit er dus alleen maar bij omdat Hakim haar 3 stemmen heeft gegeven, omdat ze nieuw is
Sinds wanneer is ze vriendjes met Hakim dan? Dit is geen verraad, aangezien ze er nooit wat over gezegd heeft. Ze is hem gewoon zatquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:52 schreef Flow3r het volgende:
Aike kan misschien wel gelijk hebben, ondertussen is het me wel duidelijk dat ze totaal wars is van vriendschapsgevoelens, wat een koud eng mens
Vrienden naaien elkaar niet
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij is beide, hij is zo sluw met verraden dat hij ook jou bedot
ok, ik doe mee: Aike bedankt! Aike bedankt! Aike, Aike Aike, bedankt!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:52 schreef Joezi het volgende:
Aike bedankt! Aike bedankt! Aike, Aike Aike, bedankt! Zingen jullie mee?
Ik ben ervan overtuigd dat dit een move is die ze klaar had liggen vanaf het moment dat het MT gevormd was.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:51 schreef Jian het volgende:
Aike wat je nu ook nog lult en draait en kronkelt, hij gaat het je nooit vergeven, als ie blijft bent je toast !
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:52 schreef STAP01 het volgende:
HAPPIE NOT HAPPY!!![]()
![]()
HAPPIE NOT HAPPY!!
![]()
![]()
HAPPIE NOT HAPPY!!
![]()
![]()
HAPPIE NOT HAPPY!!
![]()
![]()