SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van februari:
WO 19-2 Nominatie
DO 20-2Entree 2 nieuwe bewoners
MA 24-2 Exit 1 nieuwe bewoner
DI 25-2 Exit 1 genomineerde.
Andrea BUSTED!!!
Go!"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
Nee.. Rienk probeerde haar uit te leggen dat als ze zo handelt dat het over kan komen als niet eerlijk.quote:
hij is beide, hij is zo sluw met verraden dat hij ook jou bedotquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:49 schreef Jian het volgende:
[..]
je ziet het verschil niet tussen sluw en een verrader hè, dat spijt me voor je.
Happie is geshockeerd dat zijn G2 van de G5 maat hem verraadquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:51 schreef Marrije het volgende:
Was happie dan vergeten om aike mee te nemen in zn checkrondje?
Iddquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:51 schreef Marrije het volgende:
Was happie dan vergeten om aike mee te nemen in zn checkrondje?
Hij heeft al een paar keer eerder het gedrag van Hakim proberen goed te praten omdat hij niet alles weet. Hij heeft 50% van de ruzie gezien en oordeelt daar op. Zij probeert hem dat steeds uit te leggen, maar hij luistert niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:50 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nee.. Rienk probeerde haar uit te leggen dat als ze zo handelt dat het over kan komen als niet eerlijk.
Maar Isa tetterde er tussendoor als soort van schild. "Ik weet al wat je gaat zeggen.." terwijl ze de clue mist..
Ik wel!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:52 schreef Joezi het volgende:
Aike bedankt! Aike bedankt! Aike, Aike Aike, bedankt! Zingen jullie mee?
Zo hoort Utopia ook te zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:51 schreef Odaiba het volgende:
Ik verwacht dat de huidige G4 niet lang meer bestaat en Utopia vervalt in totale anarchie xD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |