In zijn kontje?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:47 schreef Odaiba het volgende:
Begin steeds minder trek in Rienke te krijgen merk ik wel.
En wat was dan de reden dat je dacht Aike op Hakim zou gaan stemmen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:40 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik heb het steeds gezegd...aike gaat op hakim...werd voor gek verklaard hier
Er zou NU drank moeten komen, kratje of driequote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:47 schreef community het volgende:
En nou is het tijd voor klappende ruzie. Dit rustige gelul.
Aike is als de dood voor Hakim en ze hoopt dat ie eruit gaat. Ik hoop dat Emil en Hakim blijven en geweldig terugslaan.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:47 schreef Pearlbitch het volgende:
Aike heeft verdomd goed door dat Lotte en Billy voor het karretje van Hakim lopen.
Yupquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:48 schreef Peunage het volgende:
Waar de fok is Rienk mee bezig? Hij probeert het pestgedrag van Hakim nog steeds goed te praten?
Ik ben benieuwd wat Hakim gaat doen.. Die had dit niet verwacht van Aike, zijn MT-collega.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:47 schreef community het volgende:
Gaat niet gebeuren. Die twee zitten straks weer aan tafel achter de laptop...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:47 schreef community het volgende:
rienkquote:
je ziet het verschil niet tussen sluw en een verrader hè, dat spijt me voor je.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja daarom is hakim toch ook jouw favo?
Dat, die hoeven er niet uitquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Aike is als de dood voor Hakim en ze hoopt dat ie eruit gaat. Ik hoop dat Emil en Hakim blijven en geweldig terugslaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |