nope, ik zie alles kristal helderquote:
Gaat het in het bedrijfsleven ook zo dan?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:52 schreef Flow3r het volgende:
Aike kan misschien wel gelijk hebben, ondertussen is het me wel duidelijk dat ze totaal wars is van vriendschapsgevoelens, wat een koud eng mens
Vrienden naaien elkaar niet
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:53 schreef notturna het volgende:
Haha die Hakim. Ik lach me kapot hier wat een loser zeg. Peoh poeh wat een klein kind zeg.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:52 schreef Joezi het volgende:
Aike bedankt! Aike bedankt! Aike, Aike Aike, bedankt! Zingen jullie mee?
Een verrader is het ergste wat er is!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:52 schreef community het volgende:
[..]
Ik ben het wel met Jian eens. Als je een niets en niemand ontzienende, egoistische, hufterige straatrat bent, hoef je nog niet een verrader te zijn.
Juist ervoor blerren tegen isa dat ze die 3 stemmen had gekregen als hij kon veranderen en nu ook boos op aikequote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:54 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Hakim pikt het van niemand, dat ze op hem durven te stemmen. Wat een ego
Geheel onterecht inderdaad.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:53 schreef Pearlbitch het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar ondertussen ontspringt die relitrol weer lekker de dans
Tuurlijk niet, dat bevestigt het alleen maar.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:51 schreef misssnapshot het volgende:
Hakim gaat nu proberen Aike te laten denken dat alles wat ze denkt niet klopt. Zou het lukken?
inderdaadquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:53 schreef Pearlbitch het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar ondertussen ontspringt die relitrol weer lekker de dans
die had ook op het exit bankje moeten zittenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:53 schreef Pearlbitch het volgende:
Moedig van Isa.quote:
Uiteraard.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:54 schreef rokkutsaains het volgende:
Hakim gaat er echt niet uit of hij moet de komende dagen weer door zijn hoeven zakken, want dan komt hij weg zonder borg, als hij het kan regelen met de Febo.
Of de redactie nu al weet, wie ze eruit laten gaan?
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:52 schreef community het volgende:
[..]
Ik ben het wel met Jian eens. Als je een niets en niemand ontzienende, egoistische, hufterige straatrat bent, hoef je nog niet een verrader te zijn.
hoeft niet maar hij is het welquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:52 schreef community het volgende:
[..]
Te groot echoquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:55 schreef Dotteke het volgende:
Heeft iemand wel tegen Emil gezegd dat hij een te groot echo heeft?
dat ego gedoe echoot wel door hequote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:55 schreef Dotteke het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:55 schreef Dotteke het volgende:
Nico gaat eruit als ze het gaan sturen. Hakim is de meest gehate dus kijkcijfers, en Emil is een soort tweener of je haat hem of je mag m. Ze zijn beide belangrijk onderdeel in de uitzendingen waar nico dat niet zo snel gaat zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:54 schreef rokkutsaains het volgende:
Hakim gaat er echt niet uit of hij moet de komende dagen weer door zijn hoeven zakken, want dan komt hij weg zonder borg, als hij het kan regelen met de Febo.
Of de redactie nu al weet, wie ze eruit laten gaan?
Ik denk dat het Emil wordt, want Nicoline is nog fris en fruitig en lekker actief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |