Echo ... echoquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:55 schreef Dotteke het volgende:
Heeft iemand wel tegen Emil gezegd dat hij een te groot echo heeft?
Ja echo was het zeker die stemmen op Emil.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:55 schreef Dotteke het volgende:
Heeft iemand wel tegen Emil gezegd dat hij een te groot echo heeft?
Dank jequote:
had ze ook 1 op 1 kunnen zeggenquote:
Zeker weten. Ze weet van tevoren dat van alle stemmen die je kunt geven, die op Paul en Hakim de grootste consequenties zullen hebben als het gaat om rancuneuze tegen-acties. Toch deed ze het. Dapper.quote:
emil eruitquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:56 schreef Peunage het volgende:
In alle eerlijkheid. Vergelijk Emils reactie met Hakims reactie. Zeg me dan eerlijk dat Emil er uit hoort
Verraad is een gegeven.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Een verrader is het ergste wat er is!
das wel een hoopquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:56 schreef STAP01 het volgende:
Hakim is gewoon een sluwe onbetrouwbare misselijke blowende smokkelende dierenmishandelende man.
Maar.. Utopia moet volgens mij een positief programma zijn. Hakim roept al vanaf dag 1 weerstand op bij de kijkers.. Die kunnen ook afhaken.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:56 schreef Janeriksen het volgende:
[..]
Nico gaat eruit als ze het gaan sturen. Hakim is de meest gehate dus kijkcijfers, en Emil is een soort tweener of je haat hem of je mag m. Ze zijn beide belangrijk onderdeel in de uitzendingen waar nico dat niet zo snel gaat zijn.
Dat is sluw, maar nogmaals rechtstreeks verraad is het minste wat er is, ik haat dat soort mensen!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:53 schreef community het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat dit een move is die ze klaar had liggen vanaf het moment dat het MT gevormd was.
zeker !quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:57 schreef Urb het volgende:
Hakim zegt dat je niet op iemand mag stemmen zonder dat iemand dat ziet aankomen.
Huh?
Op de chat vonden de meesten Emil ook een egoist.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:57 schreef Marenda het volgende:
Maar die elite stem op Emiel snap ik echt niet,net zo raar als die van Peter.
Stemmen op die site is ook niet betrouwbaar, niet te controlerenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:57 schreef Marenda het volgende:
Bull, hij pikt geen verraad!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:54 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Hakim pikt het van niemand, dat ze op hem durven te stemmen. Wat een ego
Ik wilde er eerst tiefusteringlijer van maken maar heb het maar op man gehouden. Anders zou het wel erg veel worden.quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:58 schreef Lavenderr het volgende:
Als Hakim nu blijft-en dat zal wel weer-durft de volgende keer niemand meer op hem te stammen.
nou ze hadden afgesproken alles met elkaar te bespreken zodat er geen ding zou komenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:57 schreef Urb het volgende:
Hakim zegt dat je niet op iemand mag stemmen zonder dat iemand dat ziet aankomen.
Huh?
Dat zijn er maar 1000 die de hele dag de stream aan hebben staan en de berichten spammen bij de filmpjesquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:57 schreef Marenda het volgende:
jups, ik zal je zo ff een appje sturenquote:
Waarschijnlijk 3e in de top 3 van Elite stemmenquote:
ik vind het woord man teveel voor hemquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:58 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik wilde er eerst tiefusteringlijer van maken maar heb het maar op man gehouden. Anders zou het wel erg veel worden.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:58 schreef Toverheks het volgende:
VRAAAGJE heft er iemand een mooie cap voor me waar ze allemaal zitten op die tribune?? vast bedankt
Zo zal het wel gaan en dat zou ik jammer vinden. Wel erg makkelijk en laf om de laatst binnengekomen weg te stemmen. Ik hoop dat de nieuwkommer ballen heeft en Hakim er uit durft te stemmen. Maar zal inderdaad niet gebeuren om de reden die je net gaf.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:56 schreef Janeriksen het volgende:
[..]
Nico gaat eruit als ze het gaan sturen. Hakim is de meest gehate dus kijkcijfers, en Emil is een soort tweener of je haat hem of je mag m. Ze zijn beide belangrijk onderdeel in de uitzendingen waar nico dat niet zo snel gaat zijn.
Ik hoop dat Emil ook blijft, niet m'n favo, maar hij zorgt voor streams. Nico, is een grijze muis die gaat niet voor spektakel zorgenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:54 schreef rokkutsaains het volgende:
Hakim gaat er echt niet uit of hij moet de komende dagen weer door zijn hoeven zakken, want dan komt hij weg zonder borg, als hij het kan regelen met de Febo.
Of de redactie nu al weet, wie ze eruit laten gaan?
Ik denk dat het Emil wordt, want Nicoline is nog fris en fruitig en lekker actief.
Zijn wij dan zo apart,hier stond hij aardig hoog.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:58 schreef Haropro het volgende:
[..]
Op de chat vonden de meesten Emil ook een egoist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |