Neen, gaat niet gebeuren.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Eens kijken of we de cijfers nog te zien krijgen, ik hoop het
hoe verklaar je de stem van emile dan,geloof er niks van een peter stemquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:02 schreef Capaja het volgende:
MAAR de elitestem heeft dus wel degelijk zin !
De elite?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:03 schreef STAP01 het volgende:
Wij zijn volgens Hakim Streamteven. Als Aike en Isa Biomarktteven zijn....
zonder de elite stem voor hakim zat ie niet op de bank nuquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:04 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
hoe verklaar je de stem van emile dan,geloof er niks van een peter stem
Ja, "het moge duidelijk zijn dat je niet weggaat", zei Aikequote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:01 schreef misssnapshot het volgende:
Aike zegt dat het duidelijk is dat Hakim toch niet weggaat. Huh?
Uiteraard.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:04 schreef Marenda het volgende:
Emiel gaat er ook niet uit,die is ook belangrijk voor het programma.
Net als Hakim.
Ik begrijp hem prima. Hij waande zich veilig en nu is gebleken dat dat niet zo is. Daar kan zijn ego niet tegen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:04 schreef Starlie het volgende:
Super actie van Aike maar ergens begrijp ik Hakim wel!
Een Huiliebol!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:05 schreef Copycat het volgende:
Happy is een huilie. En een dikke, ook.
die van hakim en andrea geloof ik wel emile zie ik nietquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:05 schreef Capaja het volgende:
[..]
zonder de elite stem voor hakim zat ie niet op de bank nu
man man, alsof zijn ijsje op de grond is gevallenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:05 schreef Copycat het volgende:
Happy is een huilie. En een dikke, ook.
Je hebt ook anti stemmers, zoals iemand al zie.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:05 schreef riek48 het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik me ook afvroeg. Hoe werken die publieks stemmen
Welnee. Zal wel weer met een sisser eindigen, zoals altijd.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik begrijp hem prima. Hij waande zich veilig en nu is gebleken dat dat niet zo is. Daar kan zijn ego niet tegen.
Verwacht mooie streams met heel veel ruzie.
Stampvoet!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
man man, alsof zijn ijsje op de grond is gevallen
het gaat toch om hakimquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:06 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
die van hakim en andrea geloof ik wel emile zie ik niet
Ik zou het erg ongeloofwaardig vinden dat een nieuwe inwoner er de nieuwste inwoner uit stemt. Dan zeg je eigenlijk dat je het ok vind om er maar een maand in te zitten.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:04 schreef Marenda het volgende:
Emiel gaat er ook niet uit,die is ook belangrijk voor het programma.
Net als Hakim.
Dat moet hij dan (net als Aike) niet van tevoren laten doorschemeren, want Hakim weet wel een meerderheid te ronselen bij de wegstemronde.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarom hoop ik op die Jochem. Die zie ik er nog wel voor aan om tegen Hakim te kiezen.
Elite stemt, komt net als bij de popi-pol een lijstje uit, eerste 3 bewoners van dat lijstje een stem.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:05 schreef riek48 het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik me ook afvroeg. Hoe werken die publieks stemmen
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:06 schreef PeZu het volgende:
man man, alsof zijn ijsje op de grond is gevallen
Nee, inderdaad, pas als-ie er echt in zitquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat moet hij dan (net als Aike) niet van tevoren laten doorschemeren, want Hakim weet wel een meerderheid te ronselen bij de wegstemronde.
ik vind het niet leuk, ik mag doen en stemmen wat ik wil maar als een ander dat doet mag dat niet, huilie huiliequote:
Exact!! Dat is ook waar Aike het over heeft volgens mij. Samen met Paul.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat moet hij dan (net als Aike) niet van tevoren laten doorschemeren, want Hakim weet wel een meerderheid te ronselen bij de wegstemronde.
happie happie, waht have you done for me lateley happiquote:
True. Ook Isa zou hij nog mee kunnen krijgen, die gladjanus.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:07 schreef Gert het volgende:
Even voor het gemak vergeten dat Hakim met z'n gesteuk en geintimideer, eigenhandig een sfeer heeft gecreëerd waarin dit onderhandse gedrag floreert.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:02 schreef Jian het volgende:
En maar draaien die kotswijven, sta gewoon voor je beslissing, zeg ik wil je eruit hebben en daarom stem ik op je, wat een glibbers, bah
Loyaliteit is iets moois, die heb ik van en voor een paar mensen, die zullen me nooit verraden en ik hun niet, maar mocht dat wel zo zijn, dan mag je wat mij betreft zo meedogenloos zijn als maar kan.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:04 schreef community het volgende:
[..]
Als ik een ding heb geleerd is het dat verraad altijd vroeg of laat zal plaatsvinden en dat je het maar beter kan doen als je weet dat anderen die optie ook hebben,
De eer van loyaliteit is een concept om mensen in het gareel te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |