SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 17 februari 2014 22:44 schreef PeterKelder het volgende:
Ook leuk om te zien (kijken we eventjes mee, Crapwood?):
[ afbeelding ]
Wat zei je?quote:Op maandag 17 februari 2014 22:19 schreef PeterKelder het volgende:
Oké, Freddie is gewoon een psychopaat
Als-ie zo doorgaat mag hij de kamer van Sienna wel overnemen in de inrichting
quote:Op maandag 17 februari 2014 22:44 schreef PeterKelder het volgende:
Ook leuk om te zien (kijken we eventjes mee, Crapwood?):
[ afbeelding ]
Nou, bij mij zal Tegan ook redelijk onderaan staan gok ikquote:Op maandag 17 februari 2014 22:49 schreef Koosnaam het volgende:
Yes, mooie TT!
[..]![]()
![]()
![]()
Ziet die van jou er ook ongeveer zo uit?
Of wat dacht je van deze?:quote:Op maandag 17 februari 2014 22:47 schreef luftersel het volgende:
[..]
Wat zei je?
[ afbeelding ]
(ik was zo snel klaar met het kijken van de aflevering - werkelijk geen enkele scène was het kijken waard -, dat me dit shot vooral opviel)
Verschrikkelijk.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Of wat dacht je van deze?:
[ afbeelding ]
Kun je nagaan, nu hééft hij een keer scènes waarbij zijn eentonige gezichtsuitdrukking perfect bij past, is het gewoon te lachwekkend voor woorden
Eerlijk gezegd begrijp ik volkomen waarom Lindsey zo nu en dan tergend moeilijk kijkt: die weet natuurlijk allang wat voor een creep Freddie is en is bang voor de consequenties wanneer zij hem keihard af zou wijzenquote:
Overigens heb ik S.I. Marlow ook maar even bij de terugkerende personages gezet. Hij is toch nog best belangrijk..quote:- Finn O'Connor: een apart kereltje dat lief en onschuldig lijkt, maar bij wie het tegenovergestelde waar is. Finn is een venijnig hoopje verdriet dat zijn eigen onzekerheid en vele falen afreageert op andere, onschuldige mensen. Hij kan moeilijk voor zichzelf opkomen en heeft een erg laag zelfbeeld, waardoor hij zich vaak laat meeslepen in smerige zaakjes.
quote:Op maandag 17 februari 2014 23:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd begrijp ik volkomen waarom Lindsey zo nu en dan tergend moeilijk kijkt: die weet natuurlijk allang wat voor een creep Freddie is en is bang voor de consequenties wanneer zij hem keihard af zou wijzen
Ik vind de "godgeklaagde familie" van Jason anders ook best pakkendquote:Op maandag 17 februari 2014 23:09 schreef luftersel het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van mijn nieuwe beschrijving van Finn? Ik vind hem best wel pakkend, al zeg ik het zelf.
[..]
Overigens heb ik S.I. Marlow ook maar even bij de terugkerende personages gezet. Hij is toch nog best belangrijk..
Mooi dat die je was opgevallen.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik vind de "godgeklaagde familie" van Jason anders ook best pakkend
Mocht dat laatste ooit gebeuren, dan kun je op een showdown rekenen die zijn weerga niet kent: Lindsey wordt door Freddie opgesloten in een schimmige kelder (waar de muren volhangen met foto's van haar), ze wordt zowel geestelijk als fysiek mishandeld door hem, hij beweert dat Joe nu toch écht dood is (ah ja, waarom niet) en nog meer van dit soort prachtscènes.quote:
Dat geloof ik graag.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou, bij mij zal Tegan ook redelijk onderaan staan gok ik
Oh ja, Mercedesquote:Op maandag 17 februari 2014 23:29 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag.![]()
Mercedes, hoort er ook zeker bij vind ik. Die vind ik nog een stuk irritanter dan een Sandy bijvoorbeeld.
quote:Op maandag 17 februari 2014 23:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mocht dat laatste ooit gebeuren, dan kun je op een showdown rekenen die zijn weerga niet kent: Lindsey wordt door Freddie opgesloten in een schimmige kelder (waar de muren volhangen met foto's van haar), ze wordt zowel geestelijk als fysiek mishandeld door hem, hij beweert dat Joe nu toch écht dood is (ah ja, waarom niet) en nog meer van dit soort prachtscènes.
Dit alles wordt vakkundig afgesloten in een speciale aflevering waarin Dodger (die toch ook weer eens de held uit moet hangen) Lindsey redt uit de klauwen van Freddie en vervolgens met hem op het dak van een op instorten staande flat (die intussen door de vaklieden is volgehangen met explosieven, die binnen nu en een ernstig kort aantal minuten zullen exploderen, je kent het) de ultieme climax beleeft, waarna ze beiden van 16 hoog naar beneden donderen (terwijl de explosieven intussen afgaan, mooi effect), Freddie ernstig gewond ten val raakt terwijl Dodger misschien een schrammetje op zijn voorhoofd heeft (verschil moet er zijn) en D.I. Lacey + een vijftal figuranten in politiepak ook weer eens op de proppen mogen komen.
... Oh, wait a second...
Ik ben blij voor je.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Oh ja, Mercedes![]()
![]()
Die vergeet ik iedere keerHoe zou dat nou toch komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een origineel verhaal!!! Vooral dat laatste...quote:Op maandag 17 februari 2014 23:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mocht dat laatste ooit gebeuren, dan kun je op een showdown rekenen die zijn weerga niet kent: Lindsey wordt door Freddie opgesloten in een schimmige kelder (waar de muren volhangen met foto's van haar), ze wordt zowel geestelijk als fysiek mishandeld door hem, hij beweert dat Joe nu toch écht dood is (ah ja, waarom niet) en nog meer van dit soort prachtscènes.
Dit alles wordt vakkundig afgesloten in een speciale aflevering waarin Dodger (die toch ook weer eens de held uit moet hangen) Lindsey redt uit de klauwen van Freddie en vervolgens met hem op het dak van een op instorten staande flat (die intussen door de vaklieden is volgehangen met explosieven, die binnen nu en een ernstig kort aantal minuten zullen exploderen, je kent het) de ultieme climax beleeft, waarna ze beiden van 16 hoog naar beneden donderen (terwijl de explosieven intussen afgaan, mooi effect), Freddie ernstig gewond ten val raakt terwijl Dodger misschien een schrammetje op zijn voorhoofd heeft (verschil moet er zijn) en D.I. Lacey + een vijftal figuranten in politiepak ook weer eens op de proppen mogen komen.
... Oh, wait a second...
Ik heb zo het vermoeden dat Crapwood de tekst momenteel door Google Translate haalt om zo wat inspiratie op te doen voor zijn volgende "big stunt sequence" die een "huge shock" teweeg zal brengen bij de kijkersquote:
quote:[..]
Ik ben blij voor je.Ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zou maar in je gedachten blijven spoken![]()
Je kunt zeggen van de politie van Hollyoaks wat je wil, maar hun timing is perfectquote:Op maandag 17 februari 2014 23:37 schreef luftersel het volgende:
[..]
Wat een origineel verhaal!!! Vooral dat laatste...Dat gebeurt echt elke keer he, dat ze aankomen PRECIES na de showdown.
... 'and will change everyone's life forever'quote:Op maandag 17 februari 2014 23:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik heb zo het vermoeden dat Crapwood de tekst momenteel door Google Translate haalt om zo wat inspiratie op te doen voor zijn volgende "big stunt sequence" die een "huge shock" teweeg zal brengen bij de kijkers
Ah ja, ik wist dat ik er een vergeten wasquote:Op maandag 17 februari 2014 23:48 schreef luftersel het volgende:
[..]
... 'and will change everyone's life forever'
En dat is... op het tapijt gaan liggen en er een foto van maken?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:49 schreef luftersel het volgende:
Blijkbaar is er een nieuwe Hollyoaks hype: carpetpicing.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Er zijn zelfs regels voor.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En dat is... op het tapijt gaan liggen en er een foto van maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:06 schreef PeterKelder het volgende:
I made a GREAT discovery that will SHOCK all viewers and will CHANGE everyone's life FOREVER!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:40 schreef PeterKelder het volgende:
Groot nieuws:
Hollyoaks becomes first soap to join Snapchat
Uhm, wat is er eigenlijk zo "quote:
Dat kan iedereen weer gaan bekritiseren, maar ik snap wel waarom Hollyoaks dit doet. Als dit ervoor zorgt dat er meer kijkers komen in de doelgroep die ze graag willen hebben, is dat alleen maar mooi meegenomen.quote:• Andy-91
I really do think the producers of Hollyoaks are good at how they think of new ways to reach audiences. It may not have the best acting nor the best writing at times but it is engaging
February 18th 2014 at 1:20pm
• Ben_Hunt
Same, it's clever marketing and is helping their stronger demographic of a younger audience. People can bitch as much as they want about HO but at the end of the day it's the soap that embraces change and likes to try new things. The big three are so big but at the same time so backwards because they don't feel the need to try anything new.
February 18th 2014 at 3:32pm
Het is zeker een hele slimme zet, dat kan ik niet ontkennen. Maar dit vind ik meer een soort wanhopige actie om meer kijkers te winnen, omdat ze dat met de inhoud van de soap niet voor elkaar krijgen. In ieder geval wel leuk dat Hollyoaks zo in contact blijft met haar fans, maar ik kan niet anders dan denken dat deze actie uit wanhoop is ontstaan.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Uhm, wat is er eigenlijk zo "![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
" aan? Deze reacties geven namelijk wel aan waarom de makers van Hollyoaks dit voornamelijk doen:
[..]
Dat kan iedereen weer gaan bekritiseren, maar ik snap wel waarom Hollyoaks dit doet. Als dit ervoor zorgt dat er meer kijkers komen in de doelgroep die ze graag willen hebben, is dat alleen maar mooi meegenomen.
Dit vind ik eerlijk gezegd verre van wanhopig. Dat wordt het als ze last-minute een afbeelding van een pinguïn in een aflevering monteren, eerder beginnen om zo te proberen de kijkers van het programma ervoor te behouden of een slechte promotiecampagne voor een nog slechtere serie houden.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:11 schreef luftersel het volgende:
[..]
Het is zeker een hele slimme zet, dat kan ik niet ontkennen. Maar dit vind ik meer een soort wanhopige actie om meer kijkers te winnen, omdat ze dat met de inhoud van de soap niet voor elkaar krijgen. In ieder geval wel leuk dat Hollyoaks zo in contact blijft met haar fans, maar ik kan niet anders dan denken dat deze actie uit wanhoop is ontstaan.
Zullen we deze topicreeks dan ook maar meteen opdoeken?quote:Edit: daarbij wil ik eigenlijk niet dat Hollyoaks meer kijkers krijgt, want dan veranderen ze hun momentele koers niet.![]()
Daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dit vind ik eerlijk gezegd verre van wanhopig. Dat wordt het als ze last-minute een afbeelding van een pinguïn in een aflevering monteren, eerder beginnen om zo te proberen de kijkers van het programma ervoor te behouden of een slechte promotiecampagne voor een nog slechtere serie houden.
Dit is gewoon een idee geweest van de webredactie, die hierin een nieuwe manier zien om hun (potentiële) doelgroep te bereiken. Tuurlijk gaat het om meer zieltjes winnen, maar er zijn genoeg fans die ze ook via deze weg weer weten te bereiken.
En de inhoud van de serie... Daar kan de webredactie weinig aan veranderen denk ik. Dat is aan de schrijvers
Nou, dat is ook weer niet nodig hoor.quote:[..]
Zullen we deze topicreeks dan ook maar meteen opdoeken?
Huh?quote:
De opener van een aflevering van een paar jaar terugquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:54 schreef luftersel het volgende:
[..]
Huh?![]()
Heel mooi inderdaad, maar wat is het?
Ah, oké! Apart, maar wel gaaf.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De opener van een aflevering van een paar jaar terug
Vind het niet heel erg storen, om eerlijk te zijn. De leadershots waren sinds vorig jaar sowieso al verpest.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:45 schreef PeterKelder het volgende:
Ik weet niet, maar ik vind de leader nu toch wat "leeg" ogen... Er zijn al sinds begin dit jaar 6 shots uit en om dat "verlies" op te vangen worden er nu wat andere shots iets verlengd qua tijdsduur, maar dat past totaal niet bij het ritme van de tune
quote:Will Mercedes get her comeuppance, and is there a danger of her become irredeemable after the stabbing?
"It's amazing - Mercedes gets away with blue murder (not literally!) all the time, and yet there's so much love for that character. There most definitely will be a comeuppance. With the stabbing, she did it so coolly and lied about it so easily - that can't last forever.
quote:Are you committed to sticking with Carmel's injury storyline, without a soapland miracle cure?
"I definitely have no interest in miracle cures. The story will continue to explore how she deals with the scarring and how she lives with it. It's a really interesting storyline."
In minder dan een jaar heeft Krakwood al deze beloftes tenietgedaan.quote:Are there any plans to further explore Phoebe's dark past and her terrible ordeal in Deena's clutches?
"I definitely wouldn't have given Phoebe such a rich introduction and a rich backstory had we not planned on using it again. It informs who she is, and we'll pick it up again.
"We've planned long-term for Phoebe. We knew she was a broken girl who had been through so much, yet had no self-pity. It's going to be really interesting to watch her go through all of the normal things that teenagers have to go through, and there's a long-term arc for her."
Tja...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:46 schreef luftersel het volgende:
Ik lees trouwens net een interview met Emma Smithwick over de verhaallijnen in 2012. Dit waren een paar dingen die ze zei, ergens rond augustus (dus nog vóórdat Krakwood zijn stempel drukte):
[..]
[..]
[..]
In minder dan een jaar heeft Krakwood al deze beloftes tenietgedaan.![]()
![]()
Mercedes heeft nooit terechtgestaan voor haar daden (althans, ze werd meteen uit de gevangenis gehaald toen Krakwood terugkeerde), Carmel heeft in 2013 haar litteken op wonderbaarlijke wijze laten verwijderen en Phoebe's verhaal is nooit meer teruggekeerd.
Zekerquote:
Ik zag nét de nieuwe opening, maar ik vind hem eigenlijk niet zo heel geweldig. Ik vind het leuk dat Esther een ander shot heeft gekregen, laat toch maar zien dat ze niet vergeten wordt. Maar toch wel wat schraal om gewoon een oud, eerder niet gebruikt en vooral slechter shot te gebruiken. Zo van 'we hebben eigenlijk geen zin om iets met haar te doen, dus we doen dit maar, zodat het heel wat lijkt'. En het is al helemaal erg dat het zo kort is...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:41 schreef PeterKelder het volgende:
Onder het mom "Petertje Kelder wilde nieuwe leadershots? Dan KRIJGT hij nieuwe leadershots, TODAY!!!!!!!!!!!!"; nieuwe leadershots
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarbij Petertje Kelder toch wel even een paar opmerkingen wil maken:
- Het nieuwe shot van Phoebe is leuk!
- Het shot van Esther is echt belabberd slecht. Het idee is leuk, maar de uitvoering slaat de plank volledig mis: ik moest twee keer kijken voordat ik redelijk zag dat het Esther was en die mislukte paspoppen die meer op robots lijken zijn nou ook niet je-van-het.
- De twee shots van Blessing zijn leuk, lekker vrolijk en kleurrijk. Maar moest die kus op het beeldscherm nou zo nodig? Een lucht/handkusje was ook goed geweest hoor.
- Freddie's nieuwe shot is al heel wat beter dan dat vorige close-up shot van hem, alhoewel zijn blik nog steeds geen enkele indruk maakt. Maar ach.
- Het shot van Sonny vind ik wel tof (alhoewel het veel lijkt op dat van Phoebe qua stijl), maarre... DIT HAD IK BEDACHT ALS NIEUW SHOT VOOR SAM!!!!Tenminste, dat achterste shot; Sonny die tussen de politielinten staat. Zoiets was bij Sam echt veel toffer geweest. Maar goed.
Desondanks, leuke nieuwe shots! Simon Cox had weer een goeie dag, zo te zien
Inderdaad jammer, en jammer is het ook dat het niet meteen duidelijk is dat Esther daar staat. Nu kan ik me vanwege de sfeer van het shot wel voorstellen dat het Esther is, maar toch.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:01 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik zag nét de nieuwe opening, maar ik vind hem eigenlijk niet zo heel geweldig. Ik vind het leuk dat Esther een ander shot heeft gekregen, laat toch maar zien dat ze niet vergeten wordt. Maar toch wel wat schraal om gewoon een oud, eerder niet gebruikt en vooral slechter shot te gebruiken. Zo van 'we hebben eigenlijk geen zin om iets met haar te doen, dus we doen dit maar, zodat het heel wat lijkt'. En het is al helemaal erg dat het zo kort is...
Had je dan verwacht dat-ie over twee weken weer zijn biezen zou gaan pakken?quote:Ik vind het dus echt niet tof dat Sonny een regular is geworden. Wáárom zou je een lid van een hele ontslagen familie uit 2010 herintroduceren? Daarbij kan de acteur niet acteren en is het karakter volledig overbodig en irritant. En het ergste: dit betekent dus ook dat de relatie van Carmel en hem nog wel even door blijft gaan.Zijn shot is op zich mooi, maar ik vind dat die van hem (en Phoebe) niet passen bij de rest, omdat ze ineens twee keer voorkomen.
Zoals ik al zei: Simon Cox had weer een goeie dagquote:In ieder geval weerspiegelen ze wel weer hun karakters.
Nou, eigenlijk had ik verwacht (en gehoopt) dat-ie weer op zou sodemieteren nadat hij Theresa de gevangenis in had gepleurd. Ik bedoel, wie zou hem daarna nog aardig vinden?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Had je dan verwacht dat-ie over twee weken weer zijn biezen zou gaan pakken?
En waarom hij is teruggekeerd... De Valentines zijn destijds in 2006 geïntroduceerd door (toen nog) Kirkwood en waren best populair onder de kijkers. Misschien dacht Crapwood (zoals hij nu heet) dat een herintrede van een Valentine-lid de kijkers positief zou stemmen. Of zoiets. Meestal is de gedachtegang van Crapwood wel voorspelbaar (HUGE SHOCK!!! MASSIVE SHOWDOWN!!! BIG EXPLOSION!!! THERE HAS TO BE AN ACCIDENT!!! TODAY!!!!!!!!!!!!!), maar in dit geval kan ik er geen echt goede reden voor verzinnen.
Overbodig is-ie zeker niet in mijn ogen: het is een leuke aanvulling op dat toch al lachwekkende politiekorps van Hollyoaks, irritant is-ie wel ja.
Omdat Sonny de oom van Kathleen-Angel is. Gok ik.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:19 schreef luftersel het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk had ik verwacht (en gehoopt) dat-ie weer op zou sodemieteren nadat hij Theresa de gevangenis in had gepleurd. Ik bedoel, wie zou hem daarna nog aardig vinden?(dat snap ik ook nog steeds niet)
Zoals ik al zei: het is een leuke aanvulling op het toch al lachwekkende en vooral falende politiekorps van Hollyoaks. De commissaris heeft banden met de grootste (ahum!) criminelen (ahum-ahum!), maar die superspeurders merken daar niets van?quote:En hij is in mijn ogen zeker wel overbodig. Sam is nu dé politieagent, en zij krijgt al amper iets te doen. Geef haar dan lekker een verhaallijn waarin ze achter de gangsters aangaat? Maar nee, laat dat hem maar doen. Want ja, verder heeft hij hier niks te zoeken.
Nou, beide heren zijn totaal niet geschikt voor de functie die ze bekleden, maar goed.quote:Echt hoor, Kirkwood's gedachtegang is echt nog erger dan de producent van Gtst.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:21 schreef luftersel het volgende:
Overigens een retweet/favorite gehad van zowel Greg Wood (Trevor) en Stephen Billington (Danny) als Modupe Adeyeye (Blessing). En dat terwijl ik de laatste nog niet eens op beeld heb gezien.
O ja, dat was ik alweer vergeten.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:26 schreef PeterKelder het volgende:
Zoals ik al zei: het is een leuke aanvulling op het toch al lachwekkende en vooral falende politiekorps van Hollyoaks. De commissaris heeft banden met de grootste (ahum!) criminelen (ahum-ahum!), maar die superspeurders merken daar niets van?
quote:En verder heeft Sonny nog wel wat te zoeken in Hollyoaks. Iets tussen de benen van Carmel, geloof ik.
Zeg dat wel ja!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:48 schreef luftersel het volgende:
Dit is toch ineens een hele andere Molly, hè?Beetje make-up maakt een wereld van verschil...
[ afbeelding ]
Dat wordt geen enkele vervanger.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:19 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Zeg dat wel ja!![]()
Maar zo knap als Wallis Day wordt ze natuurlijk nooit.
Nee, dat lijkt mij ook uitgesloten.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:25 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dat wordt geen enkele vervanger.
Maak je geen zorgen, ik heb de afleveringen van deze week op maandag na ook niet gezien. En eerlijk gezegd denk ik ook niet dat ik ze ga kijken. Heel misschien die van vrijdag. Volgens mij is er niks aan.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:33 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt mij ook uitgesloten.![]()
Vanavond er maar eens een Hollyoaks avond van maken. Want het is toch makkelijker posten in dit topic vind ik, als je een beetje bij bent met de afleveringen.
Ze zullen niet allemaal even leuk zijn nee. Maar ik kijk dan toch maar alles even denk ik.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:54 schreef luftersel het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, ik heb de afleveringen van deze week op maandag na ook niet gezien. En eerlijk gezegd denk ik ook niet dat ik ze ga kijken. Heel misschien die van vrijdag. Volgens mij is er niks aan.
Het kan soms best goed zijn om je aan iemand te ergeren, een goede 'villain' is op z'n tijd leuk. Maar in dit rijtje zitten alleen irritante mensen. Alleen Trevor heeft nog z'n grappige momenten. En Mercedes ook wel.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:02 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ze zullen niet allemaal even leuk zijn nee. Maar ik kijk dan toch maar alles even denk ik.
En ach, de mindere afleveringen kan ik eigenlijk ook nog wel prima door heen komen.![]()
Een beetje ergeren aan Fraser, Grace, Freddie, Finn, Mercedes, Sonny en Trevor hoort er ook bij!![]()
Ja is ook zo. Ze zijn ook vervelend vanwege hun acteerprestaties.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:23 schreef luftersel het volgende:
[..]
Het kan soms best goed zijn om je aan iemand te ergeren, een goede 'villain' is op z'n tijd leuk. Maar in dit rijtje zitten alleen irritante mensen. Alleen Trevor heeft nog z'n grappige momenten. En Mercedes ook wel.Maar aan de rest erger ik me echt constant, gewoon omdat ze niet kunnen acteren. Ik noem het meer b-teren wat zij doen.
Oké, nu begin ik het dus écht zat te worden. Dit is wat, de twintigste "stunt" in een paar weken? Het slaat ook nog eens helemaal nergens op. Bovendien denk ik dat ik die scènes met Fraser en Tegan echt niet kan kijken zonder heel het huis onder te kotsen. Gad-ver-damme.quote:Hollyoaks: Tegan's secret relationship with Fraser lands her in hot water
Tegan (Jessica Ellis) is growing increasingly besotted with Fraser (Jesse Birdsall) and urges him to spend more time with her, so he agrees to babysit their young daughter Rose as a compromise.
As Tegan and Fraser spend time in each other's company at the Lomax house, the sexual tension between them rises and things get physical - until someone walks in and catches them…
Later in the week, Tegan and Fraser have another big reason to be worried when Rose goes missing under mysterious circumstances.
Despite his previous hesitance to be involved in Rose's life, Fraser is genuinely fearful over what has happened to her and even confesses the truth to his other daughter Grace (Tamara Wall).
Grace is shell-shocked by Fraser's revelation and soon takes matters into her own hands by trying to bribe Tegan, offering her a train ticket and a flat in London if she stays away from the village for good.
When Tegan refuses to co-operate with her demands, Grace's sinister side re-emerges as she takes Tegan to a cliff edge…
Naja, dit een stunt noemen gaat wel heel erg ver. Ze staan gewoon ergens bovenop een berg en Grace dreigt Tegan eraf te gooien rollenquote:Op zondag 23 februari 2014 10:53 schreef luftersel het volgende:
[..]
Oké, nu begin ik het dus écht zat te worden. Dit is wat, de twintigste "stunt" in een paar weken? Het slaat ook nog eens helemaal nergens op. Bovendien denk ik dat ik die scènes met Fraser en Tegan echt niet kan kijken zonder heel het huis onder te kotsen. Gad-ver-damme.
quote:Ik had verwacht eindelijk eens een leuke "weekendspoiler" te zien van Esther, Tony, Ste, Maxine, Sienna, Dodger, Patrick of wie dan ook, maar niet weer van Disfrace.
Ze zijn bezig met great storylines with huge shocks and great twits, played by the best actors of the UK, written by the best storyliners and directed by the greatest directors of a daily soap. Echt, je mond valt open van verbazing als je naar de serie kijktquote:Ik denk dat het goed is dat ik even wat minder kijk, want dit is niet om aan te zien. Echt, waar is Hollyoaks mee bezig?!
Daarom zette ik 'stunt' ook tussen aanhalingstekens.quote:Op zondag 23 februari 2014 11:56 schreef PeterKelder het volgende:
Naja, dit een stunt noemen gaat wel heel erg ver. Ze staan gewoon ergens bovenop een berg en Grace dreigt Tegan eraf te gooien rollen
Gelukkig ben ik niet van plan deze scènes te gaan kijken, dus het huis blijft schoon.quote:Enne... kijk je wel een beetje uit?Eerst cassis door het huis heen smijten, nu het huis dreigen onder te kotsen...
quote:
quote:En een leuke weekendspoiler hoef je ook niet te verwachten bij die anderen, het is momenteel alleen maar drama wat de klok slaat in that little Chester village
quote:Ze zijn bezig met great storylines with huge shocks and great twits, played by the best actors of the UK, written by the best storyliners and directed by the greatest directors of a daily soap. Echt, je mond valt open van verbazing als je naar de serie kijkt
Truequote:Op zondag 23 februari 2014 12:02 schreef luftersel het volgende:
[..]
Daarom zette ik 'stunt' ook tussen aanhalingstekens.Het is eigenlijk gewoon een slechte soort showdownroll...
Ja, hallo, dan had je die troep beter moeten opruimen!quote:[..]
Gelukkig ben ik niet van plan deze scènes te gaan kijken, dus het huis blijft schoon.Al plakt de vloer nog van de cassis. Maar dat kwam niet door Hollyoaks. Dat kwam door jou.
Eigenlijk is dat totaal niet om te lachenquote:[..]![]()
Ik weet het. Maar ik heb al zo veel geklaagd dat ik het nu maar gewoon weg ga lachen. Waarom denk je dat ik de afleveringen van deze week niet heb gekeken? Omdat ik weet dat ik teleurgesteld ga worden.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat totaal niet om te lachenPotentiele karakters en verhaallijnen worden ondergesneeuwd door dat zooitje infantiele clowns die pretenderen heel wat te zijn. En dan krijgen ze ook nog eens alle screentime
Leuke personages samen, zou toch leuk moeten zijn eigenlijk. Maar ik vind dit echt totaal uit de lucht komen vallen. Ze passen niet bij elkaar en Leela is veel te jong. En ehhm, vroeg Darren drie weken geleden Nancy niet nog ten huwelijk?quote:Op zondag 23 februari 2014 17:14 schreef PeterKelder het volgende:
Hollyoaks: Darren Osborne asks out Leela Lomax - spoiler pictures
Dit is al stukken leuker om te lezen
Die van vrijdag ook niet? Die was anders aardig goed door te komen (op Finn, Robbie en Sinead na dan) moet ik zeggenquote:Op zondag 23 februari 2014 20:34 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar ik heb al zo veel geklaagd dat ik het nu maar gewoon weg ga lachen. Waarom denk je dat ik de afleveringen van deze week niet heb gekeken? Omdat ik weet dat ik teleurgesteld ga worden.![]()
Hoho, Nancy? Darren? John-Paul?quote:De komende twee weken worden naast Maxine en Leela niet eens leuke mensen gementioned in de spoilers.
De kans dat die twee samenkomen is ook bijzonder klein, er werd duidelijk gehint naar een (voormalige) andere geliefde van Leela. Misschien dat haar ex binnenkort langskomt en Leela nu probeert aan te pappen met Darren zodat het lijkt alsof ze een ander heeft?quote:Op zondag 23 februari 2014 20:36 schreef luftersel het volgende:
[..]
Leuke personages samen, zou toch leuk moeten zijn eigenlijk. Maar ik vind dit echt totaal uit de lucht komen vallen. Ze passen niet bij elkaar en Leela is veel te jong.
Ja, maar toen zei Nancy dat ze beter uit elkaar konden gaan en ieder verder moest gaan met zijn/haar eigen leven. En uitgerekend Nancy gaat nu ontzettend moeilijk doen bij Darren en Leelaquote:En ehhm, vroeg Darren drie weken geleden Nancy niet nog ten huwelijk?
Sorry, maar ik begin me een beetje te irriteren aan Nancy.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die van vrijdag ook niet? Die was anders aardig goed door te komen (op Finn, Robbie en Sinead na dan) moet ik zeggen
[..]
Hoho, Nancy? Darren? John-Paul?
Pardon, zei je "verhaallijn"? Ze is aanwezig in scènes met Darren en heeft tekst, maar dat is het ook wel.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:43 schreef luftersel het volgende:
[..]
Sorry, maar ik begin me een beetje te irriteren aan Nancy.De verhaallijn die ze heeft boeit me totaal niet en ze hebben haar echt in een saaie, moeilijk pratende paspop veranderd. Ik wil de oude Nancy terug.
Is er een (redelijk) goed alternatief voor de immer aanwezige Roscoes en Blacks...quote:Darren kan ook de pot op, die hoef ik echt even niet te zien hoor.
Ja, wat moeten ze dan doen? Dat nog eens tot in den treure herhalen? Nee, dat is leuk om naar te kijken zeg, ouwe koeien uit de sloot halen, er weer in dumpen en er vervolgens weer uit halen. Die verhaallijn is klaar, Nancy heeft haar payback gehad, het is klaar, schluss, afgelopen.quote:Ze doen net alsof alles wat hij afgelopen jaar heeft gedaan alweer goed is.
En wanneer dan wel?quote:Hij is grappig, maar dit is niet het goede moment voor de verhaallijn die hij nu krijgt.
Dat komt doordat die hele verhaallijn gehypet is door de makers, waarna bleek dat het niets meer was dan twee schokkende afleveringen en een nasleep die niemand boeit.quote:En John-Paul was ik even vergeten. Waarschijnlijk omdat die verhaallijn na 2/3 dagen weer van beeld verdwijnt. En waar John-Paul is, is Finn. En hij verpest alles.
Dan wens ik je nu alvast veel plezier met het kijken van deze aflevering in 2017quote:Op zondag 23 februari 2014 20:43 schreef luftersel het volgende:
[..]
En nee, ik heb ook de aflevering van vrijdag niet gezien. Ik hou me aan mijn woord: totdat ik merk dat er iets verandert, "spaar ik ze op". Ik bepaal later wel welke afleveringen ik nog wil zien en welke niet.![]()
Kan aan mij liggen, maar in 2012, waar ik nu ben met kijken, praat ze zo veel gemakkelijker, opgewekter en is ze ook veel leuker om naar te kijken. Ik snap dat het niet het moment is om leuk te doen, maar ik vind het toch jammer. Hetzelfde geldt voor de kleding die ze draagt. Alsof ze ineens een soort gothicachtige koningin is. Vooral die jas is afgrijselijk, maar goed, dat is een ander verhaal.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Pardon, zei je "verhaallijn"? Ze is aanwezig in scènes met Darren en heeft tekst, maar dat is het ook wel.
En moeilijk praten doet ze ook al niet meer. Of ik moet er intussen al aan gewend zijn geraakt dat ik het niet meer merk
Nee, zo bedoel ik het ook niet.quote:[..]
Ja, wat moeten ze dan doen? Dat nog eens tot in den treure herhalen? Nee, dat is leuk om naar te kijken zeg, ouwe koeien uit de sloot halen, er weer in dumpen en er vervolgens weer uit halen. Die verhaallijn is klaar, Nancy heeft haar payback gehad, het is klaar, schluss, afgelopen.
Laat ik het zo stellen: ik ben allang blij dat ze het achterwege laten nu. Of liever gezegd: redelijk achterwege laten, want Nancy moet ook gewoon verder met d'r leven.
Over een paar maanden of zo. Hij heeft in ongeveer vier maanden op het punt gestaan met Sienna te trouwen, toen met Nancy en nu gaat hij door naar Leela. Ik zie hem liever gewoon even niet dan dit.quote:[..]
En wanneer dan wel?
Dat komt doordat die hele verhaallijn gehypet is door de makers, waarna bleek dat het niets meer was dan twee schokkende afleveringen en een nasleep die niemand boeit.
James Sutton is een goed acteur, maar ik heb zo het idee dat de moeilijke blikken die hij trekt soms meer te maken hebben met de rotzooi die hij dan moet spelen dan dat-ie de gekwelde John-Paul speelt.
De enige lichtpuntjes zijn de scènes tussen John-Paul en Sam, wat een prachtige chemie hebben die twee
Ze is inderdaad nogal geforceerd op het moment, maar dat kan ook liggen aan de scènes die ze heeft.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:09 schreef luftersel het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen, maar in 2012, waar ik nu ben met kijken, praat ze zo veel gemakkelijker, opgewekter en is ze ook veel leuker om naar te kijken. Ik snap dat het niet het moment is om leuk te doen, maar ik vind het toch jammer.
Och, Nancy is altijd wel een beetje van de alternatieve kledingstijlen geweestquote:Hetzelfde geldt voor de kleding die ze draagt. Alsof ze ineens een soort gothicachtige koningin is. Vooral die jas is afgrijselijk, maar goed, dat is een ander verhaal.
Ah, zoquote:[..]
Nee, zo bedoel ik het ook niet.Maar na zó'n lange verhaallijn, zie ik liever een langere pauze waarin ze volledig "tot rust komen" en met de realiteit leren dealen. De split tussen Darren en Nancy was voor mij het moment dat ik dacht: oké, nu mag de focus even op andere karakters komen te liggen (en dan bedoel ik niet de Rotzoois en Disfrase). Dat was echt HET einde, het resultaat van de hele verhaallijn. Maar nu gooien ze ineens die twee weer samen in een misselijkmakende verhaallijn.
Nancy mag van mij Darren gewoon even goed haten en verhaallijnen krijgen met andere personages.
Zie puntje hierboven voor een mogelijke verklaring, ik ga dat niet herhalen als je 't niet erg vindtquote:[..]
Over een paar maanden of zo. Hij heeft in ongeveer vier maanden op het punt gestaan met Sienna te trouwen, toen met Nancy en nu gaat hij door naar Leela. Ik zie hem liever gewoon even niet dan dit.
Daar had ik ook al aan gedacht.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:52 schreef PeterKelder het volgende:
Hm, interessante "theorie" op Facebook over Leela: iemand denkt dat ze lesbisch is...
Lesther?
Alsof haarkleur iets uitmaakt om twee personages tot een koppel te makenquote:Op maandag 24 februari 2014 21:59 schreef luftersel het volgende:
[..]
Daar had ik ook al aan gedacht.Maar Esther en Leela zouden te veel op elkaar lijken met hun blonde haar, dus dat wordt denk geen stelletje.
Nou, tot nu toe is het evengoed vreemd om haar met een man te zienquote:Lijkt me sowieso vreemd om Leela met een vrouw te zien.
Voor mij niet, maar je weet hoe soaps zijn.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Alsof haarkleur iets uitmaakt om twee personages tot een koppel te maken
Zo zo, wat een omslag ineens.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:53 schreef luftersel het volgende:
Even voor de duidelijkheid: ik denk dat ik deze week de afleveringen met veel interesse stuk voor stuk ga bekijken. De spoilers zien er veelbelovend uit.Geen gangsters, amper Freddie...
Waarom Finn op die quad sprong en wegscheurde snap ik nog ook steeds niet. De "actie"sequence met Finn en Robbie vond ik wel goed in elkaar zitten, zag er wel goed uit. Alleen de val van Finn was dan weer belabberd slecht gedaanquote:Op maandag 24 februari 2014 23:52 schreef luftersel het volgende:
Ik heb een paar stukjes van de afleveringen van vorige week gekeken om de aflevering van vandaag toch ietwat te snappen, maar wat een kwelling was dat zeg.![]()
De aflevering van dinsdag was echt verschrikkelijk, hetzelfde geldt voor woensdag en donderdag was ook niet te pruimen. Echt, ik heb het twee seconden volgehouden om naar een zeikende, luchtende, kreunende Lindsey te kijken met een starende Freddie op de achtergrond maar langer hield ik het niet vol. Dat quad ongeluk sloeg ook nog eens als een tang op een varken. Wat een onzin.
Dat dacht ik dus ook: ik heb voor het eerst sinds weken weer écht geboeid naar de aflevering zitten kijken. Als alle afleveringen nou deze kwaliteit zouden hebben...quote:De aflevering van vrijdag was al wat beter. Hoe Sinead tekeerging tegen Lindsey, leuk om te zien.John-Paul en Robbie waren vrijdag ook geweldig om naar te kijken, echt indrukwekkend. Van Robbie kan ik het gedrag nu hebben, Charlie speelt het heel goed. En Blessing vind ik tot nu toe ook wel leuk, brengt wat kleur in de show.
![]()
Maar de aflevering van vandaag was denk ik de beste die ik in tijden heb gezien. Lindsey zei precies waarop het stond tegen Sinead, geweldig! Veel beter dan al dat gekreun en gezeur. Blessing vermaakte me ook prima, 't zelfde geldt voor Darren en Nancy (welke ik deze aflevering bijzonder veel op haar oude ik vond lijken). Maar John-Paul en Robbie maakten het helemaal fantastisch, wat een briljante acteurs!
![]()
Nou, zelfs het woord acteur is hij niet waardig. Blijft flut over, en da's misschien wel de beste omschrijvingquote:Oh, en merk hoe ik vooral NIET praat over Finn/Keith. Belabberd hoopje verdriet die flutacteur.
Nee, echt waar? Goh, dat had ik nou toch écht níét zien aakomen hoorquote:En ehhm, er was nog iets met Joe toch? Oh ja, hij leeft nog. Goh.
En een paar dagen geleden zei je nog dat je de afleveringen ging opsparen tot... Afijnquote:Op maandag 24 februari 2014 23:53 schreef luftersel het volgende:
Even voor de duidelijkheid: ik denk dat ik deze week de afleveringen met veel interesse stuk voor stuk ga bekijken. De spoilers zien er veelbelovend uit.Geen gangsters, amper Freddie...
Ben je al bij seizoen 6?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:14 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Zo zo, wat een omslag ineens.![]()
Ik ben nu bezig met de woensdag aflevering. Ik was er na de dinsdag aflevering wel weer even klaar mee van het weekend!(Gtst seizoen 6, vind ik nu eventjes een stukje boeiender op het moment.)
Freddie is ook flut. Net als Finn. 't Ligt waarschijnlijk aan de eerste letter in de voornaamquote:En ik zeg het ook nog maar even. Wat een idioot die Freddie.
Ach ja, waarschijnlijk zal ik dat weer gaan doen vanaf volgende week.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 08:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En een paar dagen geleden zei je nog dat je de afleveringen ging opsparen tot... Afijn
Seizoen 5 was goed door heen te komen ja.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 08:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ben je al bij seizoen 6?Gaat snel
[..]
Freddie is ook flut. Net als Finn. 't Ligt waarschijnlijk aan de eerste letter in de voornaam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pfoeh, zwaar als je het mij vraagt..
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:20 schreef luftersel het volgende:
Jongens! Groot nieuws!Inderdaad ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pfoeh, zwaar als je het mij vraagt..![]()
Is altijd heftig natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:23 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Inderdaad ja!![]()
Is altijd heftig natuurlijk.Ik moest een beetje denken aan Laura en Lotje uit Gtst heel lang geleden. Had die niet hetzelfde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik denk niet dat het een exit wordt! Volgens mij blijft de O'Connor familie nog wel even..
Ja, ik ook.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:03 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik moest een beetje denken aan Laura en Lotje uit Gtst heel lang geleden. Had die niet hetzelfde?
En ik denk niet dat het een exit wordt! Volgens mij blijft de O'Connor familie nog wel even..
Dat zou leuk zijn, een exit voor Freddie! Maar als Sinead weg zou gaan zou Hollyoaks wel een van haar betere actrices verliezen. Maar goed, ze hebben haar sinds vorig jaar ook helemaal verkloot. Dus missen zal ik haar niet.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:11 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ja, ik ook.![]()
Lotje had ook hartproblemen ja. Lotje overleed uiteindelijk in huize Alberts. Toen iedereen vond dat Laura zich geen zorgen hoefde te maken. En ze dachten dat Lotje aan het slapen was.
Laura ontspoorde daarna echt compleet. Heel heftig wel om te zien. Je zou het nu niet meer kunnen voorstellen, als je haar huidige rol in gtst ziet.![]()
En ja, de O'Conners zullen wel niet vertrekken nee. Maar ik vermoed dat dit weleens haar exit met Freddie zou kunnen zijn.
Althans ik hoop het voor haar.
Ik speculeer natuurlijk ook maar wat!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:24 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn, een exit voor Freddie! Maar als Sinead weg zou gaan zou Hollyoaks wel een van haar betere actrices verliezen. Maar goed, ze hebben haar sinds vorig jaar ook helemaal verkloot. Dus missen zal ik haar niet.
Als ik Sinead was zou ik ook elke dag zou huilen om Freddie.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:43 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik speculeer natuurlijk ook maar wat!
Maar ik vind haar al zo huilerig als het alleen al om Freddie gaat.
Daarom ben ik wel benieuwd, welke kant ze met haar om gaan. Nadat dit gaat gebeuren.
Van mij hoeft ze er overigens ook niet uit. Haar rol vind ik vervelend. Maar ik zie haar graag!
Nee inderdaad.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:47 schreef luftersel het volgende:
[..]
Als ik Sinead was zou ik ook elke dag zou huilen om Freddie.Niet alleen om hem, maar ook om het feit dat hij stiekem het liefst met Lindsey in bed zou liggen. Maar dan zou ik hem eerder verlaten, niet gaan janken dat hij een keuze moet maken.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:20 schreef luftersel het volgende:
Jongens! Groot nieuws!Tja, zwaar, maar zoals ik al op Twitter zei: Sinead en de Roscoes alweer in een grote verhaallijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pfoeh, zwaar als je het mij vraagt..![]()
Jij bent al voorzichtig aan het juichen heb ik het ideequote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:24 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn, een exit voor Freddie!
Mwah, ik vind Stephanie Davis echt niet zo'n goed actrice. Ik irriteer me eigenlijk steeds meer aan haar, maar dat ligt ook aan haar personage.quote:Maar als Sinead weg zou gaan zou Hollyoaks wel een van haar betere actrices verliezen. Maar goed, ze hebben haar sinds vorig jaar ook helemaal verkloot. Dus missen zal ik haar niet.
Haha, nu je 't zegtquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:30 schreef luftersel het volgende:
Kelder, op je nieuwe UI lijkt het net alsof Maxine aan haar make-up kwastje likt.![]()
Desalniettemin, wel een leuke UI natuurlijk.Zal er wel aan moeten wennen dat je niet meer de 'H' bent.
Jammer genoeg zijn de spoilers weer eens belabberd.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:53 schreef PeterKelder het volgende:
Hollyoaks' Nikki Sanderson: 'Sienna will support Maxine'
Kijk, dít zijn nou pas echt leuke wendingen![]()
Had je anders verwacht dan? Het is immers de Grote Crapwood Show gewordenquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:15 schreef luftersel het volgende:
Zo te zien herinnert Hollyoaks zich niks meer van de tijd vóór Bryan Kirkwood?
Nee, eigenlijk had ik ook niet meer dan dit verwacht. En het feit dat 3/4 Freddie is... was ook niet echt verrassend.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Had je anders verwacht dan? Het is immers de Grote Crapwood Show geworden
Trevor's impressie van Louie Spence was echt geweldig.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:42 schreef Koosnaam het volgende:
Toch vond ik dat filmpje wel even grappig om te zien.Tussen dat supersaaie gtst van tegenwoordig, wat ik weer eens een keertje aan het kijken was.
![]()
Trevor en Esther!
Inderdaad.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:47 schreef luftersel het volgende:
[..]
Trevor's impressie van Louie Spence was echt geweldig.Die filmpjes van Hollyoaks zijn meestal wel leuk hoor, maar ik erger me er gewoon zo aan dat ze doen alsof Hollyoaks pas bestaat sinds Kirkwood producent is geworden.
En natuurlijk aan Freddie. Maar goed, dat was duidelijk.
Ik begrijp je klacht eveneens, maar aan de andere kant: als ze een redelijk recent beeld van de serie en de backstage-filmpjes willen maken, zijn ze wel genoodzaakt om recent beeldmateriaal te gebruiken. Ze kunnen immers moeilijk een stukje pakken uit een filmpje met Emmett J. Scanlan terwijl die al een jaar uit de serie is.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:47 schreef luftersel het volgende:
[..]
Trevor's impressie van Louie Spence was echt geweldig.Die filmpjes van Hollyoaks zijn meestal wel leuk hoor, maar ik erger me er gewoon zo aan dat ze doen alsof Hollyoaks pas bestaat sinds Kirkwood producent is geworden.
En natuurlijk aan Freddie. Maar goed, dat was duidelijk.
True.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik begrijp je klacht eveneens, maar aan de andere kant: als ze een redelijk recent beeld van de serie en de backstage-filmpjes willen maken, zijn ze wel genoodzaakt om recent beeldmateriaal te gebruiken. Ze kunnen immers moeilijk een stukje pakken uit een filmpje met Emmett J. Scanlan terwijl die al een jaar uit de serie is.
Heb hem net gekeken (met de aflevering van vandaag erbij, ook al was die niet volledig), maar vond die van maandag toch wat beter.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:09 schreef PeterKelder het volgende:
Opnieuw een zeer boeiende en intrigerende aflevering![]()
Ik heb dan wel in het recente verleden geklaagd over het verloop van de verhaallijn van John-Paul, maar de wendingen die het verhaal nu neemt had ik niet verwacht en vind ik ontzettend boeiend. Crapwood, Gascoyne en MacLeod weten mij toch nog positief te stemmen
En het acteerwerk van James was weer uitmuntend![]()
![]()
Oh, en volgens mij voor het eerst: Freddie
Het was dan niet zo heftig als grappig als die van maandag, maar ik vond deze toch weer erg sterk. Ook mooi om te zien dat Robbie schrok van Finn's bekentenis en dreigement. De rollen zijn nu compleet omgedraaid, zeer interessantquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:24 schreef luftersel het volgende:
[..]
Heb hem net gekeken (met de aflevering van vandaag erbij, ook al was die niet volledig), maar vond die van maandag toch wat beter.De stukken met Blessing en Dennis waren nu ronduit een beetje saai... En naar mijn inziens te veel Finn.
Al was Robbie's reactie (Charlie
) op zijn bekentenis wel geweldig natuurlijk.
Heb 'm nog niet gezien, ik wacht op de upload van Price Slice. Maar wat ik ervan gelezen heb wekt mijn interessequote:De aflevering van vandaag trok die lijn lekker door, maar deze aflevering was Stephanie Davis toch echt de uitschieter voor mij.John-Paul vond ik een beetje overdreven om eerlijk te zijn (niettemin wel weer goed geacteerd). Verder was Finn weer verschrikkelijk om naar te kijken en Robbie juist heel boeiend.
Tja, wel een grappig (kinder)liedje.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:05 schreef PeterKelder het volgende:
Iets anders: ik stuit via een promo van Come Fly With Me op dit liedje:
En ik vind het toch bijzonder goed bij een aantal vrouwelijke personages uit Hollyoaks passen op de een of andere manier. Sowieso bij Leela, Maxine en Carmel
Tja, je moet toch wat als je op de aflevering van vandaag zit te wachten
Voor leuke (pakkende) liedjes raad ik je de Hollyoaks playlist op Spotify aan.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:26 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Tja, wel een grappig (kinder)liedje.![]()
Ik kan wel begrijpen dat je hier bij niet aan Tegan, Grace of Mercedes denkt.![]()
Nog meer leuke liedjes gezien? Want ik zag de aflevering er nog niet opstond?
Ik zal eens gaan kijken.quote:Op donderdag 27 februari 2014 07:25 schreef luftersel het volgende:
[..]
Voor leuke (pakkende) liedjes raad ik je de Hollyoaks playlist op Spotify aan.Daar komen alle liedjes die je in een aflevering hoort in voor en die wordt elke dag geüpdatet. Zitten soms echt leuke nummers tussen.
Het klinkt inderdaad wel als een kinderliedje jaquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:26 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Tja, wel een grappig (kinder)liedje.![]()
Ik kan wel begrijpen dat je hier bij niet aan Tegan, Grace of Mercedes denkt.
Oh, zoveel: van Red Hot Chili Peppers, Scouting For Girls, Plain White T, De Poema's...quote:Nog meer leuke liedjes gezien? Want ik zag de aflevering er nog niet opstond?
Ik moest echt zó verschrikkelijk hard lachen om Finn. Keith probeert het echt heel goed, respect daarvoor, maar het ziet er echt niet uit.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:47 schreef PeterKelder het volgende:
Weer een interessante aflevering
Allereerst even mijn complimenten voor James Sutton. Wat was hij weer geweldigEn ik moest stiekem toch wel lachen om zijn sarcasme en zijn opmerkingen toen hij dronken was. Vooral bij Patrick
![]()
![]()
Ook mijn complimenten voor Charlie Wernham, die zette zijn rol ook goed neer. De scène bij het politiebureau en de scène op de brug waren geweldig
En Keith Rice krijgt ook een compliment voor de manier waarop hij een enge Finn neerzet. Alhoewel dat geen topprestatie is, want Keith is al eng genoeg van zichzelf.
De rest was lang niet zo goed, maar toch leuk om naar te kijken. Alleen jammer van Fraser. Klein vlekje op weer een mooie aflevering.
Misschien dat-ie het teveel probeert?quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:06 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik moest echt zó verschrikkelijk hard lachen om Finn. Keith probeert het echt heel goed, respect daarvoor, maar het ziet er echt niet uit.
Badr Hari schijt in zijn broek van angst als hij Finn zietquote:Hij zal nooit een bad boy worden. Vooral die scènes in het ziekenhuis waren lachwekkend. Probeerde hij daar een beetje als een bodybuilder Robbie te kleineren, in een badjas.
Daar lijkt het wel op ja. Vooral als ie dan zo onduidelijk gaat praten, alsof tie zijn bovenkaak niet kan bewegen. Dat maakt je echt niet dreigend hoor, Keith.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Misschien dat-ie het teveel probeert?
Badr Hari schijt in zijn broek van angst als hij Finn ziet![]()
Ha, ben benieuwd!quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:31 schreef luftersel het volgende:
Trouwens, de catch-up van augustus 2012 komt er binnenkort weer aan!En het was een leuke maand, al gingen wel veel mensen weg.
Vanaf december ging het bergafwaarts. Volgens mij begon toen de Will-verhaallijn al. Verder kan ik me er nog maar weinig van herinneren. Trouwens al een betere impressie van Jacqui?quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ha, ben benieuwd!
Overigens wel toevallig, alleen zit ik op het uiterste randje van 2012:
Vanaf 8:18
Alleen jammer van die andere personages die er zo nodig doorheen moeten blaten![]()
Dat met Will begon al in november, bij de introductie van Patrick en Sienna toen Texas dacht dat Dodger met Sienna aan het scharrelen was en Will dit niet ontkende, hoewel hij de waarheid over Dodger en Sienna wist.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:39 schreef luftersel het volgende:
[..]
Vanaf december ging het bergafwaarts. Volgens mij begon toen de Will-verhaallijn al.
Van Jacqui? Ik heb laatst wat door oude afleveringen zitten spoelen, zaten ook wat scènes van haar bijquote:Verder kan ik me er nog maar weinig van herinneren. Trouwens al een betere impressie van Jacqui?
Ja, maar nu keek (of liever gezegd, luisterde) ik even naar de zangkunsten van Nikki Sanderson a.k.a. Maxinequote:Edit: ik dacht trouwens dat je die aflevering al gezien had? Die scène met Tony, Cindy en Holly (WALLIS) heb ik pas nog gezien...
Oh ja, ik herinner me het weer. God, wat was dat vreselijk om te kijken zeg. Verschrikkelijk.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat met Will begon al in november, bij de introductie van Patrick en Sienna toen Texas dacht dat Dodger met Sienna aan het scharrelen was en Will dit niet ontkende, hoewel hij de waarheid over Dodger en Sienna wist.
Gelukkig zit ze er nog in tot het eerste kwartaal van 2013.quote:[..]
Van Jacqui? Ik heb laatst wat door oude afleveringen zitten spoelen, zaten ook wat scènes van haar bij
Tof personage, jammer dat ze de serie verlaten heeft
Ja, maar nu keek (of liever gezegd, luisterde) ik even naar de zangkunsten van Nikki Sanderson a.k.a. Maxine
Ik hoorde het liedje daarnet en moest meteen aan deze scène denken namelijk
Maar een goed idee om die geweldige scène met Tony, Cindy en Holly nog eens te bekijken
Nauwelijks te bekijken, een marteling, het deed je bijna uit het raam springen...?quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:58 schreef luftersel het volgende:
[..]
Oh ja, ik herinner me het weer. God, wat was dat vreselijk om te kijken zeg. Verschrikkelijk.
Ik las het op Wikipedia ja. Vreselijk hoe zo'n leuk en tof karakter misbruikt wordt voor de introductie van Clown Bassie en een janknegerquote:[..]
Gelukkig zit ze er nog in tot het eerste kwartaal van 2013.Maar haar exit was echt een vreselijke verhaallijn. Het was namelijk haar exit, maar de intrede van Trevor en Vincent.
Zojuist de befaamde scène weer tweemaal bekeken: het blijft ge-ni-aalquote:[..]
Bijna wel ja. Will, volgens mij één van de vreselijkste acteurs en karakters met de meest verschrikkelijke verhaallijnen OOIT.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nauwelijks te bekijken, een marteling, het deed je bijna uit het raam springen...?
'I really don't know why I married you!'quote:[..]
Zojuist de befaamde scène weer tweemaal bekeken: het blijft ge-ni-aal![]()
Die blik van Wallis op het einde ookquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:07 schreef luftersel het volgende:
[..]
Bijna wel ja. Will, volgens mij één van de vreselijkste acteurs en karakters met de meest verschrikkelijke verhaallijnen OOIT.
[..]
'I really don't know why I married you!'
... 'twice'
Ben ik het volledig mee eens.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:29 schreef PeterKelder het volgende:
Zo, dat was weer een leuke aflevering. Niet het geweldige niveau als van de afleveringen hiervoor, maar toch vermakelijk en ontroerend.
(De comeback van) Maxine![]()
Nikki was weer geweldig in deze aflevering, ik blijf medelijden hebben met Maxine
De scènes met Darren, Nancy en Leela![]()
Vooral die laatste in The Hutch was echt briljant![]()
DANCY BACK TOGETHER![]()
![]()
En de eindscène met Jason en Molly vond ik ook grappig
Vandaag zit-ie er in jaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:04 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ben ik het volledig mee eens.![]()
Vreemd wel dat er geen John-Paul in zat, terwijl hij er morgen wel in zit volgens mij.
Ik ben blij dat Dancy weer bij elkaar isquote:En Nancy en Darren weer terug bij elkaar, ik weet niet wat ik daarvan moet denken.Ik wilde echt even dat ze elkaar haatten maar in ieder geval zijn we nu van al het gezeik af. Nu maar hopen dat de oude 'Dancy' terugkeert waar ik zo van geniet momenteel in 2012.
Wauw!quote:
Ik vind hier eigenlijk helemaal niks grappigs aan.quote:
Ik las op DS nog een interessante theorie over de verdwijning van Rose:quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:24 schreef luftersel het volgende:
[..]
Wauw!![]()
Ik was eerst wat sceptisch omdat ze het echt niet kunnen maken om Sienna vrij te laten komen (zelfs al is het nu uitgelegd, het is nog steeds onmogelijk...) en dat ze dan ook nog eens in dezelfde stad mag wonen als Nancy, Darren en Tom. Maar dit ziet er best goed uit! Al weet ik niet of ik déze Nancy zo leuk ga vinden (ze heeft zóveel gezichten), ze ziet er vrij irritant uit in deze scènes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu hoop ik dat echt niet, dat zou het personage in één klap weer verpestenIk vond het wel leuk, vooral met die kikkerquote:[..]
Ik vind hier eigenlijk helemaal niks grappigs aan.Kom op, hoe oud is het publiek van Hollyoaks (op ons na)? 12?
Maar ja, wel leuk geprobeerd.
't Is geen dijenkletser, maar ik vind dit nog altijd leuker dan die flutfilmpjes van GTST. Hier steken ze tenminste tijd in een leuk filmpje, vind ik wel tof![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik las op DS nog een interessante theorie over de verdwijning van Rose:Dat kan! Maar ik denk dat eerder dat het Grace is of zo. Zou grappig zijn als ze gewoon boven ligt te slapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu hoop ik dat echt niet, dat zou het personage in één klap weer verpestenAls het Nancy is, dan heb je gelijk. Al lijkt het erop dat ze sowieso niet weten wat ze met haar willen...
Of gewoon ergens in een keukenkastje zitquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:35 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dat kan! Maar ik denk dat eerder dat het Grace is of zo. Zou grappig zijn als ze gewoon boven ligt te slapen.
Ik vestig mijn hoop op DisGrace of het keukenkastjequote:Als het Nancy is, dan heb je gelijk. Al lijkt het erop dat ze sowieso niet weten wat ze met haar willen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat ik het meest domme karakter in Hollyoaks ooit heb gevonden: RILEY! Wat een deuzige aap zeg, hij is nog lomper dan Liberty.Verder zat Mercedes weer in bijna alle afleveringen, natuurlijk. Ik heb het gevoel dat Krakwood hier al invloed had…
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:43 schreef luftersel het volgende:
Ondertussen in 2012: augustus
Ziet er weer goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat ik het meest domme karakter in Hollyoaks ooit heb gevonden: RILEY! Wat een deuzige aap zeg, hij is nog lomper dan Liberty.Verder zat Mercedes weer in bijna alle afleveringen, natuurlijk. Ik heb het gevoel dat Krakwood hier al invloed had…
![]()
![]()
Goh, klinkt me bekend in de oren... Zei iemand Tegan?quote:Gullible Lemmings
Gullible Lemmings not only believe the villain but actively try to help him. They aren't Mooks or Les Collaborateurs, just regular citizens being what they think is a Heroic Bystander.
Ik zit nu bij de F, en deze is nu al geweldig:quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:24 schreef luftersel het volgende:
Tropes in Hollyoaks
![]()
![]()
Een leuk(e) lijst(je) van figuren die voorkomen in Hollyoaks. Erg leuk om te lezen als je even niks te doen hebt (althans, delen dan, want dit kun je denk niet in één keer lezen). Grappig om te zien.
Edit: deze bijvoorbeeld...
[..]
Goh, klinkt me bekend in de oren... Zei iemand Tegan?
quote:Forgotten Fallen Friend:
Mercedes is terrible for this. Two of her past husbands have died, one of her past lovers has also died, and she never seems to care one bit about them. It's surprisingly anyone is willing to hook up with her, given her track record.
quote:Recycled Plot: The Loft has been set on fire so many times, it's approaching Running Gag status; The Dog In The Pond, Il Gnosh and Hollyoaks Community College have all been set on fire aswell. At some point, insurance companies are just going to stop providing the residents of Hollyoaks with insurance in the event of fire.
Whahahaquote:Too Dumb to Live:
◦ Tilly ends up trapped inside a cupboard while the college is on fire. She calls Maddie for help on her phone, but she's not picking up. So instead of calling the emergency services when smoke starts to come in under the door, Tilly instead decides to try and climb out of the very high window, and ends up knocking herself out. Take note that Tilly's supposed to be pretty intelligent.
Dit was pas geleden.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:27 schreef PeterKelder het volgende:
Deze ook nog eventjes:
[..]
Whahaha![]()
![]()
![]()
WAAR kan ik die aflevering zien?
Blijkbaar wel, want ze had dus een telefoon bij zich. Ze kon Maddie bellen, dus had ze net zo goed de alarmdiensten ook kunnen proberen toch?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:33 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dit was pas geleden.Maar ik vond het nog niet eens zo heel vreemd, aangezien ze opgesloten zat.
Ha, dankquote:Ik zal hem eens even voor je opzoeken.
Tja, maar Hollyoaks heeft wel eens ergere dingen dan dat gedaan hoor.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, want ze had dus een telefoon bij zich. Ze kon Maddie bellen, dus had ze net zo goed de alarmdiensten ook kunnen proberen toch?
Hier is deel 1quote:[..]
Ha, dank
quote:Police Are Useless: And how!
- Rule of thumb seems to be that the only time they show competency in finding evidence is when it's against the wrong person.
-- Or in the case of Zoe Carpenter's arrest for murdering Sarah Barnes, not even dusting said evidence for prints, which would've saved roughly 3 months of story by letting them arrest the real murderer.
- Best shown when Will is charged with Lyndsey's murder, since Silas claims to have no idea about Will's alibi, that he was merely writing a book on him to save his family from debt. Because God-forbid that information provided by a known Serial Killer who likes to screw with people, could potentially be a lie.
- Wouldn't even a simple medical examination prove that Mercedes' knife-wound was clearly self-inflicted?
- When Mitzeee is being sent down for supposedly trying to murder Mercedes, where the hell was her lawyer?
- Courtroom Antic: Mercedes is completely acquitted for perjury and for trying to get Mitzeee imprisoned for attempted murder. Why? Because at the eleventh hour, she claims that it was Riley who stabbed her, (and since he's dead, he can't defend himself) and testimony to prove this is given by Paul Browning, who was acquitted for murder charges himself by claming the exact same thing! Lets face it, the Hollyoaks universe is populated by Gullible Lemmings.
Maar dát gebeurt in zo'n beetje iedere soapquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:41 schreef luftersel het volgende:
[..]
Tja, maar Hollyoaks heeft wel eens ergere dingen dan dat gedaan hoor.Wat dacht je van Nancy die zich omdraait om te bellen wanneer Sienna achter haar staat?
Eventjes de belangrijkste scènes gekekenquote:[..]
Hier is deel 1
http://www.dailymotion.co(...)pril-2012_shortfilms
En deel 2
http://www.dailymotion.co(...)pril-2012_shortfilms
Cliché.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Maar dát gebeurt in zo'n beetje iedere soap
Eigenlijk was dit juist een hele onnodige stunt die ik bijna aan me voorbij heb laten gaan, omdat het niet echt gevolgen of zo had. Maar inderdaad, het is een wijze les voor Krakwood. Wat rook doet wonderen.quote:[..]
Eventjes de belangrijkste scènes gekeken
KIJK CRAPWOOD, ZÓ KAN HET DUS OOK!!!!!!!!!!!!!!! Daarmee bedoel ik dus: je kunt personages in een (levens)gevaarlijke situatie plaatsen zonder OTT explosies. Ik vond dit eerlijk gezegd best goed en spannend in elkaar zitten, en hoeveel vlammen zijn er te zien geweest?
Kun je nagaan: het was geeneens een stuntquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:00 schreef luftersel het volgende:
[..]
Cliché.
[..]
Eigenlijk was dit juist een hele onnodige stunt die ik bijna aan me voorbij heb laten gaan, omdat het niet echt gevolgen of zo had.
Less is More, zeggen ze altijdquote:Maar inderdaad, het is een wijze les voor Krakwood. Wat rook doet wonderen.
Dat komt dan ook in November en is volgens mij één van de eerste dingen die Krakwood doet.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Kun je nagaan: het was geeneens een stunt
[..]
Less is More, zeggen ze altijdMore is misschien mooier, maar vaak overbodig. Een brandalarm, een rookmachine en een hoestende actrice en je hebt al een aardig realistische situatie
Als Crapwood toen al aan het roer had gestaan was het op z'n minst een gasexplosie geweest waarbij er toch algauw drie hoofdkarakters zouden overlijden
Ik vind één van de eerste interviews die hij toen gaf eigenlijk al lachwekkend, vooral vanwege dit zinnetje:quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:10 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dat komt dan ook in November en is volgens mij één van de eerste dingen die Krakwood doet.![]()
![]()
1.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik vind één van de eerste interviews die hij toen gaf eigenlijk al lachwekkend, vooral vanwege dit zinnetje:
'Hollyoaks' boss Bryan Kirkwood: 'Show is going back to basics'
Mocht u nu inschakelen, dan leggen wij u graag even uit wat de basics volgens Crapwood zijn:
- Minstens één keer per week een huge shock, bijvoorbeeld dat een doodverklaard personage nog leeft. Niet dat dat zo'n schok was, want de kijkers hadden dat allang door (Joe).
- Er is ook meestal één keer per week een twist you really don't expected. Tenminste, volgens Crapwood, die waarschijnlijk denkt dat alleen eencellige zoogdieren naar de serie kijken. Wat mij overigens niets zou verbazen.
- Ook komt er toch eens in de twee weken een massive event in de serie voor, that will change the lives of the people in the village forever. Maar meestal is zoiets na een week alweer door alle personages vergeten, sterker nog: ze gaan gewoon vrolijk door waar ze gebleven waren.
- En dan is er ook nog de big, exciting stunt sequence. Niets is te gek voor Crapwood: het opblazen van een gebouw, een auto die van een cliff rijdt, of een ruimtesatelliet die - geheel toevallig - naar beneden komt donderen in het o zo rustige stadje Hollyoaks. Maar een personage die van zijn/haar fiets afdondert is nog nooit voorgekomen.
Wat, u zei romantische verwikkelingen? Langlopende vetes? Af en toe een gezellig ontbijtje? Ja, die zijn er ook wel. Tussen bovengenoemde "basics" door, welteverstaan.
Carmel en Nana waren geweldig.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:19 schreef PeterKelder het volgende:
Was ook weer een heerlijke aflevering
Nancy![]()
![]()
Ik begrijp haar wel, het is natuurlijk ook erg vreemd dat Sienna gewoon weer vrij rondloopt, al weten wij hoe het zit.
De scènes met John-Paul![]()
![]()
Ineens is hij de boeman. Natuurlijk is het vreselijk wat hij Robbie heeft aangedaan, maar Peri maakt haar ervaringen met John-Paul volgens mij groter dan ze zijn. Ben benieuwd hoe iedereen zal reageren als ze er achter komen wat JP zo gek drijft.
Over Peri gesproken: Sienna![]()
Die gaat overduidelijk weer gek worden als dit zo doorgaat
Ik mag toch hopen dat Peri niet haar dochter is, want dat gaat een gezeik opleveren van heb-je-me-daar.
Verder:
- Maxine
- Sonny
- Sinead![]()
![]()
Oh ja, die scène met Nana en Carmel die zingen voor John-Paul![]()
![]()
![]()
Nana is ook een geweldig personagequote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:06 schreef luftersel het volgende:
[..]
Carmel en Nana waren geweldig.![]()
![]()
Hoe Nana ook tekeerging in The Dog.
Dat laatste is dus het probleem volgens mij, want Diane laat Sinead (voorlopig) niet toe om Katy te zien. En met Sinead heb ik nauwelijks medelijden. Ze wordt door Lindsey beticht van aandacht zoeken, en wat doet Sinead vervolgens? Haar eigen bloed in Katy's nappy doen. Dan kun je wel gaan janken dat je het voor je kind deed, maar ze laat tevens zien dat ze inderdaad aandacht zoekt, om welke reden dan ook.quote:Sinead snap ik aan de ene kant wel maar aan de andere kant niet. Ik bedoel, ze is wel haar kind kwijt dat zo ongeveer op sterven ligt zonder dat iemand dat doorheeft behalve zij. Maar dat Diane Katy nu heeft is toch alleen maar fijn voor haar? Kan ze haar op z'n minst nog regelmatig zien.
Blijft nog wel de vraag hoe het dan echt zit met Peri, er werd op gehint dat zij geadopteerd is door Sam en Danny.quote:En dat met Peri: het wordt echt té duidelijk nu, dus Peri is niet Sophie. We weten allemaal hoe Hollyoaks werkt.
Ik hoop eigenlijk op scènes op die bijeenkomstquote:Oh ja, en ik vond Maxine's en Patrick's scènes maar een beetje karig hoor. Ze verschijnen in twee afleveringen (minimaal) en ineens vertrekken ze naar een bijeenkomst en zie je ze waarschijnlijk weer een maand niet meer.![]()
Tja, dat is waar. Maar ik begrijp wel waarom ze het deed, want niemand wilde naar haar luisteren. Als mijn kind doodziek zou zijn en iedereen mij voor gek zou verklaren, zou ik ook echt gek worden.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat laatste is dus het probleem volgens mij, want Diane laat Sinead (voorlopig) niet toe om Katy te zien. En met Sinead heb ik nauwelijks medelijden. Ze wordt door Lindsey beticht van aandacht zoeken, en wat doet Sinead vervolgens? Haar eigen bloed in Katy's nappy doen. Dan kun je wel gaan janken dat je het voor je kind deed, maar ze laat tevens zien dat ze inderdaad aandacht zoekt, om welke reden dan ook.
Nope, helemaal niks. Nada. Noppes.quote:[..]
Ik hoop eigenlijk op scènes op die bijeenkomstWerden ze niet genoemd in de spoilers voor komende week?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmmm, kan er niet echt veel mee.In de tweede week zit alles door elkaar, kan er geen wijs uit wat de hoofdlijn is. Wel leuk dat Maxine hier weer in voorkomt, toch vreemd dat ze nu net in die twee afleveringen ineens voorkwam.
Er zullen gerust mensen naar haar willen luisteren, maar zij begint meteen als een idioot te krijsen en te schreeuwen. Daar zou ik ook niet naar luisteren als ik eerlijk ben.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:02 schreef luftersel het volgende:
[..]
Tja, dat is waar. Maar ik begrijp wel waarom ze het deed, want niemand wilde naar haar luisteren.
Dat dus.quote:Als mijn kind doodziek zou zijn en iedereen mij voor gek zou verklaren, zou ik ook echt gek worden.Maar bloed in de luier doen, dat gaat wel een tikkeltje ver. En ze heeft het er nu zelf naar gemaakt dat ze Katy van Diane niet meer mag zien.
Volgens mij mocht Tony van haar op de bank slapenquote:Vind het overigens best knap dat Diane voor drie kinderen kan zorgen, ze is immers niet meer met Tony (maar woont nog wel bij hem in huis) en ze hebben ook nog een familiezaak te runnen...
Nope, helemaal niks. Nada. Noppes.'t Is alleen maar Fraser, Tegan en Sienna. Nou is dat laatste gelukkig niet zo erg.
Dat was inderdaad een leuke aflevering kan ik me herinneren, jammer genoeg hoorde het eigenlijk niet echt bij een lopende verhaallijn.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:14 schreef PeterKelder het volgende:
Ik kom via dit filmpje
bij deze aflevering terecht:
En ik heb mijn ogen uitgekekenWat een niveau
![]()
![]()
Oké, het bewegende camerawerk irriteerde mij mateloos ('t moest zeker "hip" zijn?), maar de scènes, het acteerwerk, de muziek, het drama, de humor... Het was allemaal geweldig
En het einde van de vechtscène liet mij bijna op de grond vallen van het lachen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:18 schreef PeterKelder het volgende:
Nieuwe spoilers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een saaie boel zeg.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:21 schreef PeterKelder het volgende:
En nog wat nieuwtjes / spoiler pictures:
Hollyoaks: Patrick's new plan to control Maxine - spoiler pictures
Hollyoaks: Alex Browning attends Hilton's christening - pictures
Hollyoaks: Fraser Black to turn nasty with Ste HayFreddie, Freddie en Freddie.
Alleen dat van Maxine en Patrick ziet er leuk uit, maar die verhaallijn blijft zich maar voort slepen zonder veel verder te komen heb ik het idee.
En blijkbaar is daar de eerste 'Ste-spoiler' al: "Ste faces his worst nightmare". Nu alleen nog de woorden "shocking", "flee" of "huge" (waarvan er twee toevallig al voorkomen in de spoilers) en we zijn er hoor.
Godsamme, wat is Kirkwood voorspelbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje voorspelbaar, hij maakt overal en nergens uit het niets vijanden. Tegan, Ste, Grace, Trevor, straks Sandy en haar zes zonen en dan hebben we ook nog Leela misschien... Oh, en Tony niet te vergeten, die drugs-inval in zijn restaurant deze week komt wel heel erg uit de lucht vallen. En misschien zelfs nog Carmel of Sonny als zij erachter komen dat hij Jim heeft vermoord. Op zich leuk dat we dan van die misselijkmakende acteur af zijn, maar ik heb echt geen zin in al die heisa die eraan vast kleeft.
[ Bericht 5% gewijzigd door luftersel op 04-03-2014 10:14:40 ]
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:40 schreef luftersel het volgende:
Het is me trouwens al wel duidelijk wie er vermoord gaat worden in de who-dunnit:Dat was mij allang duidelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje voorspelbaar, hij maakt overal en nergens uit het niets vijanden. Tegan, Ste, Grace, Trevor, straks Sandy en haar zes zonen en dan hebben we ook nog Leela misschien... Oh, en Tony niet te vergeten, die drugs-inval in zijn restaurant deze week komt wel heel erg uit de lucht vallen. En misschien zelfs nog Carmel of Sonny als zij erachter komen dat hij Jim heeft vermoord. Op zich leuk dat we dan van die misselijkmakende acteur af zijn, maar ik heb echt geen zin in al die heisa die eraan vast kleeft.
Moet jij 1x raden wie dan de "onverwachte" dader blijkt te zijn![]()
Ik heb werkelijk geen idee. Ze zouden het allemaal kunnen zijn. Tegan zou het meest voorspelbaar zijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat was mij allang duidelijk
Moet jij 1x raden wie dan de "onverwachte" dader blijkt te zijn
Die zal het dan ook zijnquote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:18 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee. Ze zouden het allemaal kunnen zijn. Tegan zou het meest voorspelbaar zijn.
Ik dacht eerder aan Taser.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:36 schreef PeterKelder het volgende:
Het verhaallijntje rond Sienna was deze aflevering best interessant om te zienIk vraag me nog steeds af of Peri uiteindelijk haar dochter zal zijn: het zou té makkelijk zijn, maar aan de andere kant kan dat ook interessant zijn, zeker omdat Peri nu één van degenen is die een haatcampagne tegen Sienna opzet. Als Peri dan haar dochter blijkt te zijn, zal die zich wel schuldig gaan voelen op een bepaalde manier.
De scènes tussen Jack en Frankie waren op een bepaalde manier wel vermakelijk, zeker die scène na de aftiteling
Over de scènes van Fraser en Tegan (Fregan?) ga ik niet eens beginnen
![]()
En bedankt, ik ben al in mineur sinds ongeveer een halfuur en nu is mijn eten ook nog eens omhoog gekomen!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:05 schreef luftersel het volgende:
Ik lees trouwens eens even wat artikelen van DS terug over Hollyoaks en herinner me ineens dat Maxine het bed heeft gedeeld met... *tromgeroffel*
FREDDIE![]()
Brrrr, als ik daaraan terugdenk. Maar ja, Patrick heeft ook het bed gedeeld met Cindy.![]()
Zolang je drinken nog in je glas zit, is alles nog oké.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En bedankt, ik ben al in mineur sinds ongeveer een halfuur en nu is mijn eten ook nog eens omhoog gekomen!
Nee hoor, maar het maakt me wel behoorlijk misselijk![]()
De muren hadden daarnet toch een andere kleur dacht ik...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:15 schreef luftersel het volgende:
[..]
Zolang je drinken nog in je glas zit, is alles nog oké.
Jammer dat het nooit fout is gegaantwitter:soapscoop twitterde op dinsdag 04-03-2014 om 20:15:43Gangster Grace was starting fires at the age of 6! #hollyoaks reageer retweet
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De muren hadden daarnet toch een andere kleur dacht ik...
Ik heb echt heel veel stukken doorgespoeld, maar gek genoeg, deze keer níet alle delen van Fraser. Die opbouw naar zijn vermoedelijke whodunnit doen ze wel mooi op zich, verdachte nummer drie is Ste.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:45 schreef PeterKelder het volgende:
Mensen kinderen, wat was deze aflevering tráág![]()
De scène na de aftiteling met Molly geeft het perfect weer
En alleen de sub-cliff met Jack was interessant. Voor de rest![]()
![]()
Mwah, ik vond het slaapverwekkend. Sowieso gok ik dat die whodunnit nog even op zich laat wachten, ik denk dat het rond de zomerperiode zal gebeuren: dan is Joe ook wel weer op de been en heeft dan ook een reden om Fraser te vermoorden.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:32 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik heb echt heel veel stukken doorgespoeld, maar gek genoeg, deze keer níet alle delen van Fraser. Die opbouw naar zijn vermoedelijke whodunnit doen ze wel mooi op zich, verdachte nummer drie is Ste.
Van Tom kan ik het nog wel enigszins begrijpen: Sienna heeft hem immers wekenlang vastgehouden, hem voorgelogen etc., dus dat hij nu zijn gram probeert te halen is ergens wel logisch. Maar van Peri snap ik het ook niet echt. De enige reden die ik kan bedenken is dat ze dan weldegelijk Sienna's dochter moet zijn, anders heeft haar rol in deze verhaallijn geen enkele reden.quote:Verder, ja... ik vind het maar een beetje zwak dat ze de rollen meteen omdraaien om Sienna nu het slachtoffer te laten lijken. Tom is ineens slecht (hij heeft die pillen en ik weet zeker dat hij degene is die Rose heeft, hij zal Sienna wel op de een of andere manier beschuldigen) en Peri is ook ineens een pestkop? Ik vind Peri trouwens maar een vreemd karakter nu, nogal inhoudsloos.
Ik kan niet wachten tot het moment dat ze Fraser vermoord heeft en hierdoor in de gevangenis belandt. Compleet overbodig personage als je het mij vraagt.quote:En ik denk dat Tegan verreweg één van de domste personages is die ik ooit heb gezien.Misschien zelfs dommer dan Riley.
Ja, het was inderdaad wel slaapverwekkend. Maar ik hoop gewoon dat er nu om de zoveel tijd een verdachte bijkomt. Dat lijkt me best leuk om te volgen, dat was namelijk ook best leuk om te volgen bij Lynsey in 2012. En bij Texas in 2013 ook wel, alleen vond ik dat minder door hatelijke personages als Will en Browning...quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mwah, ik vond het slaapverwekkend. Sowieso gok ik dat die whodunnit nog even op zich laat wachten, ik denk dat het rond de zomerperiode zal gebeuren: dan is Joe ook wel weer op de been en heeft dan ook een reden om Fraser te vermoorden.
Toch jammer dat de dader voor mij al voor 99% vaststaat. Ja, of ze moeten met een wel heel verrassende dader op de proppen komen, maar dat lijkt me nietquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:59 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ja, het was inderdaad wel slaapverwekkend. Maar ik hoop gewoon dat er nu om de zoveel tijd een verdachte bijkomt. Dat lijkt me best leuk om te volgen, dat was namelijk ook best leuk om te volgen bij Lynsey in 2012. En bij Texas in 2013 ook wel, alleen vond ik dat minder door hatelijke personages als Will en Browning...
Nou, ik denk dat het wel iets langer zal durenquote:En jij denkt dat het tot de zomer duurt voordat Joe weer op de been is? Haha, die loopt over een week of drie alweer zo het ziekenhuis uit joh.
Ik snap om de een of andere reden wel dat je denkt/zeker weet dat het Tegan is, maar ik zou eigenlijk niet uit kunnen leggen waarom ik/wij dat denken.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Toch jammer dat de dader voor mij al voor 99% vaststaat. Ja, of ze moeten met een wel heel verrassende dader op de proppen komen, maar dat lijkt me niet
Ik ga het proberenquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:55 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik snap om de een of andere reden wel dat je denkt/zeker weet dat het Tegan is, maar ik zou eigenlijk niet uit kunnen leggen waarom ik/wij dat denken.Kan jij dat?
Je hebt net mijn gedachten gelezen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik ga het proberen
Omdat zij het meest "onverwacht" zou zijn; ze is immers smoorverliefd op hem én hij is de vader van Rose, dus zou je denken dat zij hem niets zou kunnen aandoen. Ze kan immers niet zien dat hij een pure slechterik is die iemand net zo hard laat vallen als een baksteen. Maar op het moment dat hij dat bij haar op zo'n manier doet dat zij dat in ene ziet, zal zij degene zijn die hem koud maakt.
Tuurlijk kunnen de anderen dat ook doen:
- Sandy kan Fraser iets aan willen doen vanwege zijn bedrog met Tegan, het feit dat hij haar heeft laten geloven dat Joe verdwenen/dood was (want dat zal eerst wel komen, over uitrekken gesproken) en het feit dat hij Freddie de criminaliteit in heeft gesleurd.
- Joe kan het evengoed zijn, gezien wat Fraser zijn moeder én hem heeft aangedaan. Maar ook hij is het niet, want het is een enorme slapzak.
- Lindsey zou eventueel ook een verdachte kunnen zijn vanwege Joe. Maar dat lijkt me sterk, want we zitten ook nog met het Browning-gezeik.
- Freddie heeft natuurlijk hele goede redenen om Fraser iets aan te doen; hij heeft maandenlang moeten liegen tegen zijn familie, is door hem in de criminaliteit terecht gekomen, en zo zal er waarschijnlijk nog wel iets zijn waardoor Freddie genoeg redenen zou hebben. Zal ook wel hoofdverdachte worden, maar uiteindelijk zal hij het niet blijken te zijn.
- Sinead zal het voornamelijk doen om haar geliefde echtgenoot te steunen. Maar ook zij is het niet, want ze kan dat helemaal niet aan. En mijn oren ook niet.
- Ste omdat Fraser zijn kinderen in gevaar heeft gebracht, Tegan voorliegt en omdat hij bedreigd is door Fraser. Maar gelukkig gaat zijn liefde voor zijn familie niet zó ver dat hij iemand omlegt. Hoogstens met de dood bedreigen.
- Tony, om wat hij allemaal heeft moeten doormaken door toedoen van Fraser. Maar goodguy Tony kan nog geeneens een vlieg doden, dus een strontvlieg als Fraser ook niet.
- Trevor is ook een goede kanshebber én wellicht ook tweede hoofdverdachte, zeker als hij erachter komt wat er daadwerkelijk met zijn vader gebeurd is. Maar dan zouden er in één klap twee baddies de serie moeten verlaten en dat gaat toch wel wat te ver.
- DisGrace wanneer Fraser haar duidelijk maakt dat ze nooit zijn favoriete dochter zal zijn, dat Clare die titel veel meer verdient en Grace maar een lelijk geplamuurde rotkop heeft.
- En eventueel nog Carmel vanwege Jim. Maar meer dan een mep in het gezicht zal het niet worden.
En Tegan? Die wordt waarschijnlijk buiten beschouwing gelaten, zal veel janken (o.m. op de begrafenis van Fraser, dat ze hem nooit zal vergeten etc.) en lijkt helemaal niets met de moord te maken te hebben. Maar gezien zij het meest gekwetst zal worden door Fraser, zal Tegan uiteindelijk de dader blijken. En dan is het bye bye Tegan
Dat laatste is sarcastisch, neem ik aan?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:56 schreef luftersel het volgende:
[..]
Je hebt net mijn gedachten gelezen.Alleen ik kon het zo snel niet voor mezelf in woorden omzetten. Je hebt helemaal gelijk. 't Is altijd degene die het meeste huilt.
Och, het is altijd leuk om kritiek te leverenquote:Eigenlijk best wel saai dat wij zulke 'soapexperts' zijn dat zelfs dit voor ons niet leuk meer is.
Tja, als ik lees wat hun werkwijze is met het opnemen van Hollyoaks neem ik ze het niet echt kwalijk. Het is wel pijnlijk, dat wel.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:25 schreef luftersel het volgende:
Oh godsamme, de continuïteit in Hollyoaks is ook echt om te huilen hè:
[ afbeelding ]
De bovenste is van toen Tegan en Peri in huize Lomax ontdekten dat Rose weg was. De onderste is bij Sienna thuis, als zij ontdekt dat Rose ineens daar is. De mand is op magische wijze ineens mee verhuisd.![]()
![]()
Oh sorry, nee dat was niet sarcastisch, maar daar had iets anders moeten staan.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat laatste is sarcastisch, neem ik aan?
Want het is niet altijd degene die het meeste huilt. Vaak wordt er ook gewoon totaal geen aandacht aan die persoon geschonken, tenzij de dader veel met het vermoorde personage te maken had.
Och, het is altijd leuk om kritiek te leverenEn om te zien dat vele kijkers "geschokt" zullen zijn door de uitkomst, omdat ze dit "eeeeeecht niet hadden verwacht OMG"
Ah, zoquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:16 schreef luftersel het volgende:
[..]
Oh sorry, nee dat was niet sarcastisch, maar daar had iets anders moeten staan.Er had iets moeten staan in de trant van 'degene waar ze nooit op focussen'. Ik werd waarschijnlijk afgeleid bij het typen ervan.
Heb er ook gelijk op gereageerd.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:32 schreef PeterKelder het volgende:
Ik zie trouwens dat Hollyoaks steeds bekender wordt in Nederland
Godsamme...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:51 schreef PeterKelder het volgende:
Hollyoaks: Ste Hay threatened by Trevor Royle - spoiler pictures
Oehhh, dit wordt spannend zeg![]()
![]()
![]()
Hollyoaks: Patrick shocks Maxine on her court day - spoiler pictures
Maxine
Bij het zien van de screenshots heb ik al medelijden met haar
Nou ja, het punt is natuurlijk dat ze ook vaak genoeg teleurgesteld of gekleineerd wordt. Het zelfverzekerde is er eigenlijk volledig uitgeslagen door Patrick in de afgelopen maanden. Ze zit nu op het punt dat ze zelf al denkt dat ze niets goeds meer kan doen en laat zich dus geheel vertellen wat ze wel of niet moet doen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:55 schreef luftersel het volgende:
[..]
Godsamme...![]()
En hoe zielig ik Maxine ook vind en hoe geweldig graag ik het personage ook zie, ik word onderhand toch een beetje moe van dat altijd zielige gedoe van haar. Het is natuurlijk vreselijk als je in zo'n relatie zit, maar ze kijkt ALTIJD verdrietig. Ze kan ook gewoon bij hem weggaan, maar ze houdt te veel van hem (toch?). Dan hoef je toch niet altijd zo verdrietig te zijn? Ze kiest er momenteel zelf voor.
Ik ookquote:Desalniettemin kijk ik wel uit naar de scènes.
Zozo, de eerste barsten in de Roscoe-era komen er alquote:Op zondag 9 maart 2014 11:23 schreef luftersel het volgende:
Hollyoaks: Gillian Taylforth to leave Sandy Roscoe role
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ze dit nu al bekend maakt, kunnen we haar van ons verdachtenlijstje van de moord op Fraser schrappen (ook al konden we dat toch al min of meer).![]()
Dit maakt echt mijn hele zondag weer goed.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zozo, de eerste barsten in de Roscoe-era komen er al![]()
Moge het snel gebeuren dat Charlie Clapham (en Stephanie Davis), Ayden Callaghan en Alfie Browne-Sykes ook aankondigen de serie te willen verlaten. Blijven Charlie Wernham en Fabrizio Santino over
Mijn zondag wás al goed, maar dit nieuws maakt het alleen maar beterquote:Op zondag 9 maart 2014 11:32 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dit maakt echt mijn hele zondag weer goed.
Oh, dan zal haar exit wel voortvloeien uit de moord op Fraser. Ze zal wel kapot zijn van verdriet (want ze gaf toch nog om hem) en (even) weg willen om tot zichzelf te komen. Alleen hoop ik dat dat 'even' voorgoed zal zijnquote:Alleen moeten we dus nog wachten tot juni.Maar Sandy én Fraser weg (althans ik neem aan dat hij vermoord wordt), dat is al een hele verbetering!
Helaas is aangegeven dat 'de deuren open blijven voor een terugkeer'.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mijn zondag wás al goed, maar dit nieuws maakt het alleen maar beter
[..]
Oh, dan zal haar exit wel voortvloeien uit de moord op Fraser. Ze zal wel kapot zijn van verdriet (want ze gaf toch nog om hem) en (even) weg willen om tot zichzelf te komen. Alleen hoop ik dat dat 'even' voorgoed zal zijn
Het is een van Krakwood's lievelingetjes hèquote:Op zondag 9 maart 2014 11:45 schreef luftersel het volgende:
[..]
Helaas is aangegeven dat 'de deuren open blijven voor een terugkeer'.
Dat blijft onze doelstelling.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het is een van Krakwood's lievelingetjes hè
Nu nog het nieuws dat híj stopt met zijn werk als executive producer en Gascoyne en MacLeod als series producers en ik voorzie betere tijden voor de serie. Maar ja, of dat ook zal gebeuren...
quote:Op zondag 9 maart 2014 11:53 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dat blijft onze doelstelling.Krakwood wegwerken. Het liefst nog...
TODAY!!!
quote:Op zondag 9 maart 2014 14:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
En dat de aftiteling daarna op deze wijze mag eindigen:
[ afbeelding ]
Laatstgenoemde heb ik overigens al een tijdje niet meer gezien hier
Ik gok dat-ie een doosje sigaren aan het halen isquote:Op zondag 9 maart 2014 14:54 schreef luftersel het volgende:
[..]
Inderdaad, jammer. Misschien is ie weer op vakantie of zo. Of hij heeft de soaps even afgezworen omdat ze allemaal niet meer om aan te zien zijn...
Nou, als je het over de duivel hebt!quote:Op zondag 9 maart 2014 23:33 schreef Koosnaam het volgende:
Heej, hallo! Meneer Kelder en mevrouw Luftersel.
Ja, ik was inderdaad weer even behoorlijk inactief de laatste (2) weken ongeveer ja.
Maar ik hoop komende week weer goed internet thuis te hebben.
Dan kan ik weer een inhaalslag maken wat betreft Hollyoaks.
Vind het leuk dat jullie aan mij denken. Geeft mij een hele goede motivatie om deze serie te blijven kijken.
Later deze week zal ik mijn mening weer geven over deze serie.
En ik hou mij aanbevolen als executive producer!
De comeback van de heer Daniël Koosnaamquote:Op zondag 9 maart 2014 23:33 schreef Koosnaam het volgende:
Heej, hallo! Meneer Kelder en mevrouw Luftersel.
Ja, ik was inderdaad weer even behoorlijk inactief de laatste (2) weken ongeveer ja.
Maar ik hoop komende week weer goed internet thuis te hebben.
Dan kan ik weer een inhaalslag maken wat betreft Hollyoaks.
Vind het leuk dat jullie aan mij denken. Geeft mij een hele goede motivatie om deze serie te blijven kijken.
Later deze week zal ik mijn mening weer geven over deze serie.
En ik hou mij aanbevolen als executive producer!
De beste aflevering van dit jaar vind ik vooralsnog de aflevering met de nasleep van de verkrachting van John-Paul. Dat was echt een hele mooie afleveringquote:Op maandag 10 maart 2014 08:49 schreef luftersel het volgende:
[..]
Nou, als je het over de duivel hebt!![]()
Leuk dat je er weer bent. Je hebt de sterkste afleveringen van dit jaar denk ik gemist! Maar ook afleveringen (zoals vorige week) die niemand echt wat boeiden.
Ik zie toevallig een spoiler picture (screenshotquote:Hetzelfde geldt voor deze week, op Patrick en Maxine na dan.
Die afleveringen van John-Paul waren inderdaad degene die ik bedoelde.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De beste aflevering van dit jaar vind ik vooralsnog de aflevering met de nasleep van de verkrachting van John-Paul. Dat was echt een hele mooie aflevering
[..]
Ik zie toevallig een spoiler picture (screenshot) van de aflevering van morgen voorbijkomen:
[ afbeelding ]
Maxine![]()
![]()
En dan die enorme sjaal of wat het dan moet voorstellenquote:Op maandag 10 maart 2014 19:45 schreef luftersel het volgende:
[..]
Die afleveringen van John-Paul waren inderdaad degene die ik bedoelde.![]()
![]()
En Maxine.Echt een Minniver-trekje om die kleding daaronder te dragen.
Oh, dat is nog niet zo lang geledenquote:Op maandag 10 maart 2014 20:55 schreef Koosnaam het volgende:
Haha! Dank beiden.
Het vervelende is dat ik even geen computer thuis heb. Ik ben blijven steken vanaf het moment dat bleek dat die oudste Roscoe nog leefde.
Nee, helaas nog nietquote:Maar is die gluiperd van een Fraser al vermoord? Dan kan dat gedrocht van hem ook een keer vertrekken. En daarmee bedoel ik Grace!
Ach nee, het bekende hij-is-gecrasht-en-is-nu-bij-de-maker-probleem?quote:Op maandag 10 maart 2014 20:55 schreef Koosnaam het volgende:
Haha! Dank beiden.
Het vervelende is dat ik even geen computer thuis heb. Ik ben blijven steken vanaf het moment dat bleek dat die oudste Roscoe nog leefde.
Maar is die gluiperd van een Fraser al vermoord? Dan kan dat gedrocht van hem ook een keer vertrekken. En daarmee bedoel ik Grace!
Wat dat meisje zei over het publiek?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:56 schreef PeterKelder het volgende:
Toen Crapwood nog Kirkwood heette:
Jammer alleen dat er niet meer gereageerd kon worden op die laatste mening, want ik deel die wel eigenlijk
Ja, dat de Later-serie eigenlijk nogal "vreemd" was omdat het in principe een ouder publiek bedient dan de gemiddelde doelgroep van de gewone serie, en dat die doelgroep wellicht wel "in de war" raakt omdat er wordt verwezen naar gebeurtenissen in de Later-serie die zij dan niet hebben gezien.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:16 schreef luftersel het volgende:
[..]
Wat dat meisje zei over het publiek?
Ik zit bijna bij de Later-serie van 2012, en ik heb al vernomen dat daar extreem veel in gebeurt. Wat ik al weet bijvoorbeeld, is dat Walker (die undercoveragent) dan seks heeft met Brendan, terwijl hij gewoon hetero is en dat doet om Brendan hem te laten vertrouwen... Toch wat vreemd als dat in de gewone serie nooit meer te sprake komt.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, dat de Later-serie eigenlijk nogal "vreemd" was omdat het in principe een ouder publiek bedient dan de gemiddelde doelgroep van de gewone serie, en dat die doelgroep wellicht wel "in de war" raakt omdat er wordt verwezen naar gebeurtenissen in de Later-serie die zij dan niet hebben gezien.
Ik ben het er wel mee eens, als je kijkt naar de laatste Later-serie was het nogal vreemd dat Callum daar werd vermoord en dat pas 3 weken later in de gewone serie werd verteld. Als je als kijker niet naar de Later-serie hebt gekeken begrijp je totaal niet dat Callum "ineens" dood is.
Dat dus. Maak dan een Later-serie waarin gewoon losse verhalen voorkomen die niet starten, eindigen of verdergaan in de gewone serie. Dan worden die twee series meer van elkaar gescheiden en is er minder verwarring.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:37 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik zit bijna bij de Later-serie van 2012, en ik heb al vernomen dat daar extreem veel in gebeurt. Wat ik al weet bijvoorbeeld, is dat Walker (die undercoveragent) dan seks heeft met Brendan, terwijl hij gewoon hetero is en dat doet om Brendan hem te laten vertrouwen... Toch wat vreemd als dat in de gewone serie nooit meer te sprake komt.![]()
Dus ja, ik vind dat ook wel een beetje raar. Zeker omdat er altijd iemand dood gaat. Daarbij is het al helemaal raar dat, wanneer er wordt verwezen naar Later-gebeurtenissen in de gewone serie, jeugd toch naar de Later-series gaat kijken, terwijl die niet voor hen bedoeld is.
Zal waarschijnlijk he-le-maal niks veranderen. De domme meid (sorry Maxine, maar soms...) zal het wel weer goedpraten met een moeilijk-kijkend gezicht.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:12 schreef PeterKelder het volgende:
Hollyoaks: Dennis Savage to overhear violent Patrick outburst
Dít is wel een interessante wending
Of het veel zal gaan uitmaken is de vraag, maar ik had dit eerlijk gezegd niet verwacht
Ik vond hem ook maar matig, zelfs de Paxine-scènes.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:03 schreef PeterKelder het volgende:
De aflevering van gisteren was trouwens echt matig. Op de scènes met Maxine en Patrick én de catfight tussen Blessing en Sinead na dan
Tja... Toch vond ik het moment in de aflevering van gisteren waarin ze Patrick geheel terecht de schuld gaf van de problemen waar ze nu in zit wel mooi. Het was maar voor 5 seconden, maar ze kwam wél voor zichzelf opquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:46 schreef luftersel het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk he-le-maal niks veranderen. De domme meid (sorry Maxine, maar soms...) zal het wel weer goedpraten met een moeilijk-kijkend gezicht.
Dat van Nancy heeft twee redenen:quote:Hoe vaker ze deze verhaallijn voor een paar afleveringen terug laten komen, hoe irritanter ik het hem vind worden.Het komt gewoon niet echt vooruit heb ik het idee. Nancy bijvoorbeeld, waar is zij ineens gebleven? Ze was toch ineens zo'n goede vriendin?
Ik dacht eerder aan deze reden:quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tja... Toch vond ik het moment in de aflevering van gisteren waarin ze Patrick geheel terecht de schuld gaf van de problemen waar ze nu in zit wel mooi. Het was maar voor 5 seconden, maar ze kwam wél voor zichzelf op![]()
![]()
[..]
Dat van Nancy heeft twee redenen:
[ afbeelding ] en [ afbeelding ]
Deze foto van Sienna vind ik trouwens vele malen mooier![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:01 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan deze reden:
[ afbeelding ]
Met dat laatste ben ik het zeer zeker eensquote:Die andere foto van Sienna is mooier gefotografeerd, maar hier ziet ze er inderdaad beter uit.Al scheelt het niet veel, blijft een mooie vrouw toch?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Met dat laatste ben ik het zeer zeker eens
En voor degenen die zeggen dat er geen mooie vrouwen rondlopen in de UK, zou ik ze toch aanraden eens naar Hollyoaks te kijken
Hollyoaks: Your daily dosis of good looking women*
*Well, most of them![]()
DisGrace ligt ook buiten mijn bereik qua leeftijdquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:16 schreef luftersel het volgende:
[..]
Inderdaad.Alleen Grace, Frankie, Nana en misschien Sandy en Sam zijn niet de knapste. Maar goed, die liggen, op Grace na, denk ik ook niet echt in je bereik qua leeftijd.
Gatverdamme zegquote:Edit: EN TEGAN NATUURLIJK.
Hahaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:26 schreef luftersel het volgende:
Even tussendoor trouwens: ik reageer ook een keer op een tweet van het officiële Hollyoaks Twitter account en hij wordt binnen no-time geretweet door Hollyoaks zelf.M'n telefoon bleef maar rinkelen daarna, het bleek dat iets van 30 anderen hem ook meteen bij hun favorieten hadden gevoegd.
![]()
En later ging ineens het officiële 'Dexter the Dog' account m'n tweets over Dexter retweeten; wéér bleef ik maar meldingen krijgen.![]()
Én ik heb nu uit het niets iets van 7 volgers meer. Het moet niet gekker worden.
Dodger en Darren zijn inderdaad de 'handsome' mannen van Hollyoaks, naar mijn mening.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:29 schreef PeterKelder het volgende:
Trouwens, wie zijn nu de handsome man van Hollyoaks? Ik kom uit op Dodger, Darren en John-Paul, en héél misschien nog Patrick, maar voor de rest zou ik ze niet kunnen noemen
Nu is dat ook niet echt míjn straatje, maar goed
En dan te bedenken dat het eigenlijk meer begon voor de grap.quote:
Ziggy en Freddie vind ik ook niet knap, tenminste, ik begrijp de vrouwen die dáár warm van worden niet bepaald. Van Dodger en Darren zou ik het wél begrijpen, evenals van John-Paul. Voor zover ik er kijk op heb (en dat is niet veelquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:41 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dodger en Darren zijn inderdaad de 'handsome' mannen van Hollyoaks, naar mijn mening.Daarbij vind ik Jason ook een best knappe jongen. En Trevor en Ste ook wel (qua gezicht dan). In de oudere generatie zal het Danny zijn, dat is ook wel een mooie man.
John-Paul is trouwens helemaal niet zo heel knap naar mijn idee. En Ziggy en Freddie ook niet. Toch vinden veel mensen dat wel...
Och, ik heb maar 4 volgers én dat vind ik al veelquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:44 schreef luftersel het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat het eigenlijk meer begon voor de grap.Blijkbaar ben ik (en jij ook volgens mij) toch best interessant in mijn manier van tweeten. En we zijn nog niet eens Engels.
Hollyoaks Allnighter zet sinds kort zelfs de afleveringen van de volgende dag (de E4's First Look) meteen na de uitzending op Youtube (de aflevering van 12 maart staat er dus ook al op):quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:54 schreef PeterKelder het volgende:
Balen, de aflevering van gisteren staat nog niet online
Tja, ik heb toch de voorkeur voor een volledige afleveringquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:57 schreef luftersel het volgende:
[..]
Hollyoaks Allnighter zet sinds kort zelfs de afleveringen van de volgende dag (de E4's First Look) meteen na de uitzending op Youtube (de aflevering van 12 maart staat er dus ook al op):
Het enige dat mist, is het voorstukje, de leader/aftiteling en het stukje met muziek aan het begin. Voor het geval dat je niet kunt wachten is het best handig. Maar ik neem aan dat je best kunt wachten op de afleveringen van tegenwoordig. Zo boeiend zijn ze toch niet..
Ik heb weer zo'n week waarin ik geen zin heb om Hollyoaks te kijken. Ik kan als ik wil die van gisteren en vandaag al zien, maar op de een of andere manier trekt het me niet.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tja, ik heb toch de voorkeur voor een volledige afleveringDus dat wordt wachten op de upload van Price Slice
quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:54 schreef PeterKelder het volgende:
Zo, die van dinsdag is bekeken
Wat zag Maxine er ongelofelijk goed uit in dat blauwe jurkje![]()
![]()
Het maakte m'n slogan van dinsdag helemaal waar
En wat is Patrick toch een nare, nare ventDacht trouwens eerst even bij de buitenscène bij The Loft dat-ie Maxine van de trap zou smijten.
Verder was Freddie weer vreselijk en vond ik de scènes tussen Frankie en Ziggy echt zó gekunsteld dat het niet eens leuk was.
Oh, enne: "Uncle Fraser"![]()
![]()
![]()
Omdat ik zag dat je het veel over Maxine had, heb ik ze ook maar even gekeken. In de aflevering van dinsdag was die verhaallijn echt niet normaal interessant, mijn complimenten voor Jeremy Sheffield en Nikki Sanderson.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:22 schreef PeterKelder het volgende:
En die van woensdag ook
Arme Maxine, ik blijf medelijden met haar hebbenKan Patrick niet ook gewoon toevallig worden omgebracht als Fraser wordt vermoord?
En Dexter
Met wie ik dan weer geen medelijden heb, is Sinead. Ik irriteer me juist mateloos aan haar, en dan begin ik nog niet eens over die houten plank van een echtgenoot van d'r. Natuurlijk is het vreselijk voor een moeder als haar kind bij haar wordt weggehaald, maar bij Sinead heb ik toch altijd iets van: "Nou, je verdient het ook!". Het is jammer dat haar vluchtpoging met de houten plank zal mislukken, want ik zie haar liever gisteren dan vandaag vertrekken
En de Browning-verhaallijn wordt ook weer eens opgepiktAl ben ik wel benieuwd wat Alex precies gaat doen
Hahaquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:42 schreef luftersel het volgende:
[..]
[..]
Omdat ik zag dat je het veel over Maxine had, heb ik ze ook maar even gekeken.
De Patrick/Maxine/Sienna-scènes waren echt het hoogtepunt van dinsdag. De scènes in de folly met Maxine als afvalprikker vond ik wel leuk (niet voor Maxine, laat dat duidelijk zijnquote:In de aflevering van dinsdag was die verhaallijn echt niet normaal interessant, mijn complimenten voor Jeremy Sheffield en Nikki Sanderson.Eén van de hoogstandjes. Ik vind trouwens niet dat Patrick zou worden moeten omgebracht of zo, zonder hem hadden we deze geweldige verhaallijn niet. Ik vind hem een zeer boeiend, complex personage dat mag blijven. Natuurlijk wel als hij een keer zijn 'comeuppance' krijgt.
Met als hoogtepunt Freddiequote:Verder was er niet veel aan, de meeste mensen irriteerden me weer eens.
Dat van dat geflirt had-ie dinsdag toch al gezegd? Hoe dan ook, ik had weer medelijden met Maxine. Dacht zelfs heel even dat-ie haar met haar hoofd in het toilet zou duwenquote:Maar die van gisteren vond ik dan weer een heel stuk minder. Ineens verzint Patrick dat Maxine aan het flirten was met iemand anders, maar waarom? Dat slaat nergens op, ook niet voor hem, en het heeft geen enkele waarde - aangezien hij toch al reden had om boos op haar te zijn.
En dat is toch vooral het bloed onder mijn nagels vandaan halen. Nou ja, dat is dus ook een compliment eigenlijkquote:In deze aflevering gaan mijn complimenten toch echt weer naar Stephanie Davies, top acteerwerk. Ik heb ook niet echt medelijden met Sinead, maar ze kan nu wel laten zien wat ze kan.
Mercedes mogen ze eens aan de trekhaak van een auto vastmaken en vervolgens mogen een rondje over de snelweg gaan rijden wat mij betreftquote:EDIT: Oh ja, en Mercedes.![]()
Wat een snol is het ook hè. En ik vind die Alex nu al bloedirritant en vooral saai.
Nou, eigenlijk niet echt een geldige reden natuurlijk, maar ik snap wel dat iemand die zo gestoord is als hij er niet tegen kan als zijn vriendin zichzelf stom dronken vernedert in de discotheek. Iemand die zo veel om zijn reputatie geeft, kan daar pittig boos om worden, dus dat is logisch. Dus hij kon haar toch al helemaal afbranden voor het vernederen van zijn 'geweldige reputatie', waarom dat flirten erbij halen?quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:12 schreef PeterKelder het volgende:
En welke reden had hij eigenlijk om boos op haar te zijn?
Waar hij tevens de schuldige van was, want hij gooide buiten beeld wat van zijn wodka in haar champagne dacht ik.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:33 schreef luftersel het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk niet echt een geldige reden natuurlijk, maar ik snap wel dat iemand die zo gestoord is als hij er niet tegen kan als zijn vriendin zichzelf stom dronken vernedert in de discotheek.
Om haar nóg schuldiger te laten voelen gok ik. En ze heeft al zo'n ontzettend groot schuldgevoelquote:Iemand die zo veel om zijn reputatie geeft, kan daar pittig boos om worden, dus dat is logisch. Dus hij kon haar toch al helemaal afbranden voor het vernederen van zijn 'geweldige reputatie', waarom dat flirten erbij halen?
Serieus?quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Waar hij tevens de schuldige van was, want hij gooide buiten beeld wat van zijn wodka in haar champagne dacht ik.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:56 schreef luftersel het volgende:
[..]
Serieus?Oh dat zou een hoop verklaren. Dan zei het het gewoon om haar nooit meer te laten drinken en nooit meer uit te laten gaan. Dat zou dan weer wél passen bij hem...
Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Op 13:50 kijkt hij om zich heen, dan heel even richting de bar waar het glas wodka en de glazen champagne staan en dan hoor ik volgens mij vaag het geluid van een drankje dat wordt overgegoten.
Ik kan het mis hebben, maar gezien Maxine de volgende scène strontlazarus was en zich na een black-out helemaal niets meer wist te herinneren... Ja, of ze moet die hele fles champagne in d'r eentje hebben leeggezoppen óf niet goed tegen alcohol kunnen, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk.
Goeie vraag. Ik denk wel dat hij van haar houdt, maar inderdaad op zijn manier. Zolang zij zich strikt aan zijn regels houdt is er niets aan het handje, maar zodra zij ook maar een millimeter over de schreef gaat, voelt ze zíjn handjes. Of nog erger: laat hij haar merken hoe zeer hij in haar teleurgesteld is, waardoor zij weer met een schuldgevoel kampt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:24 schreef luftersel het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.Dat maakt alles een stuk meer logisch.
Ik zou alleen niet weten, of Patrick nou echt van Maxine houdt (en andersom) of niet? Volgens mij houdt hij echt van d'r, maar heeft hij gewoon hele, hele grote vertrouwensproblemen en is hij psychisch niet in orde. Althans, als je hebt gezien hoe hun relatie is gestart, is hij echt voor haar gevallen...
En dát is dus wat ik zo interessant vind aan hem.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Goeie vraag. Ik denk wel dat hij van haar houdt, maar inderdaad op zijn manier. Zolang zij zich strikt aan zijn regels houdt is er niets aan het handje, maar zodra zij ook maar een millimeter over de schreef gaat, voelt ze zíjn handjes. Of nog erger: laat hij haar merken hoe zeer hij in haar teleurgesteld is, waardoor zij weer met een schuldgevoel kampt.
Wat ik me dan weer wél afvraag is wáárom hij zo omgaat met Maxine, en ook met Sienna. Hij houdt er duidelijk van om de controle over zijn dierbaren te hebben, maar daar moet toch een verklaring voor zijn...
Het enige wat deze verhaallijn dan écht superinteressant zou maken is als zijn dominante vader/moeder op bezoekt komt/komen, indien die nog in leven zijn natuurlijkquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:38 schreef luftersel het volgende:
[..]
En dát is dus wat ik zo interessant vind aan hem.Ik gok op erg 'pushende' ouders. Je weet wel, van die ouders van wie je per se móet presteren; die je vertellen dat carrière en status het belangrijkste zijn en dat gevoeligheid of behulpzaamheid je nergens brengt.
Die castfoto ziet eruit als een poster van een B-film thrillerquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:44 schreef luftersel het volgende:
Even tussendoor: ik heb, na een lange tijd, weer wat afleveringen gekeken uit 2012 en ik ben bijna aangekomen bij...
[ afbeelding ]
HOLLYOAKS LATER 2012![]()
Dit is echt één van die dingen waarnaar ik al maanden uitkijk.![]()
Klopt, ze pakten de promo's echt goed aan in 2011/2012. Zelfs voor deze Later zijn speciale stukjes opgenomen, moet je nagaan hoe slecht ze ons hebben behandeld vanaf 2013.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die castfoto ziet eruit als een poster van een B-film thriller
In ieder geval: veel kijkplezier!
Gadverdamme.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:44 schreef PeterKelder het volgende:
OMG*, wat een vreselijk filmpje
Gelukkig maakt Sophie Austin het met haar behoorlijk slechte humor het nog enigszins het kijken waard
* Dat OMG gebruik ik ook alleen maar vanwege de titel van dat filmpje, want zelf heb ik een hekel aan die uitdrukking
Toevallig dat je dat zegt: ik las vanmiddag een interview met Krakwood van afgelopen oktober, waarin hij het volgende aangaf:quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:49 schreef luftersel het volgende:
[..]
Klopt, ze pakten de promo's echt goed aan in 2011/2012. Zelfs voor deze Later zijn speciale stukjes opgenomen, moet je nagaan hoe slecht ze ons hebben behandeld vanaf 2013.![]()
Nu vraag ik me af of hij de promo's etc. daar ook bij meerekent, maar het zou het misschien kunnen verklaren.quote:Returning to the show “felt like coming home”, he says, and he has kept his focus on steering the flagship show at the expense of previous brand extensions. There’ll be no more of those next year, though Hollyoaks Later will be returning.
“Over the years, our energies have gone in different directions but I was keen to focus the entire team on making the 6.30pm show the best it can possibly be,” he says.
Nou ja, het ligt er maar net aan hoe snel jij de rest van de afleveringen kijktquote:En bedankt! Al is het nog wel een weekje wachten hoor, maar ik zag toevallig de promo aan het einde van een aflevering.
En ze faalt daar zó jammerlijk in dat het alsnog grappig isquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:50 schreef luftersel het volgende:
[..]
Gadverdamme.![]()
Die Sophie probeert echt iets té grappig te zijn...
Ook al heeft hij expres geen promo's meer gedaan, dan nog vind ik het zonde. In plaats van goede promo's richten ze zich daar nu op Snapchat en domme - maar soms wel leuke - Youtubefilmpjes.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Toevallig dat je dat zegt: ik las vanmiddag een interview met Krakwood van afgelopen oktober, waarin hij het volgende aangaf:
[..]
Nu vraag ik me af of hij de promo's etc. daar ook bij meerekent, maar het zou het misschien kunnen verklaren.
Ook dáár had hij iets over gezegd in dat interview volgens mij... Nou ja, hierbij de link: http://www.broadcastnow.c(...)ures/5062810.articlequote:Op donderdag 13 maart 2014 22:39 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ook al heeft hij expres geen promo's meer gedaan, dan nog vind ik het zonde. In plaats van goede promo's richten ze zich daar nu op Snapchat en domme - maar soms wel leuke - Youtubefilmpjes.Echt een hele verbetering ja.
Oh ja, ik zie het.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ook dáár had hij iets over gezegd in dat interview volgens mij... Nou ja, hierbij de link: http://www.broadcastnow.c(...)ures/5062810.article
EDIT: Oh, zo te zien krijg je via de link niet het gehele interview
Mocht dat bij jou ook zo zijn, dan gewoon googlen op "Bryan Kirkwood Lime Pictures", en als het goed is dan de tweede link (van broadcastnow).
Dat doen de fans zeker, meer dan ooit tevoren, maar blijkbaar heeft meneertje Krakwood toch niet de beste oren en ogen.quote:Any mis-step and the fans will make themselves heard.
De Gottschalk-bril helpt dus blijkbaar nietquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:02 schreef luftersel het volgende:
[..]
Oh ja, ik zie het.Toch wel ironisch dat hij dit ook zegt:
[..]
Dat doen de fans zeker, meer dan ooit tevoren, maar blijkbaar heeft meneertje Krakwood toch niet de beste oren en ogen.![]()
![]()
Inderdaad, toen ik dacht las, dacht ik echt: ja ja, volgens mij wil jij helemaal niet bij de gangsters betrokken zijn, jij vind de acteurs gewoon leuk om mee te werken.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:57 schreef PeterKelder het volgende:
Hollyoaks' Charlie Wernham on Robbie's big decision: 'He's terrified'
Interessant en leuk interview, alleen zijn antwoord op de vraag of hij hoopt dat Robbie nog eens wat te maken krijgt met dat zooitje clowns stelt me teleur.
Ik kwam er echt moeilijk doorheen, maar de scènes met Sinead en Katy raakten me toch wel heel erg. Maxine was ook zeker interessant, vooral omdat ze haar oude zelf weer een beetje terug lijkt te hebben gevonden. Ik was al lang blij dat Fraser of Grace hier niet meer in zaten. Hoewel Mercedes en Alex niet veel beter waren.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:41 schreef PeterKelder het volgende:
Redelijke aflevering
Dexter en Nana waren toch wel de hoogtepuntjes van deze aflevering: Dexter omdat-ie Dexter is en Nana vanwege haar geniale opmerkingen m.b.t. Alex![]()
Mercedes en Sinead waren weer egoïstisch als altijd, maar gelukkig zag die laatste in dat dat haar situatie geen goed zou doen. Alhoewel ik haar net zo lief had zien vertrekken. Maar dat geldt ook voor die eerstgenoemde.
Overigens was Vrouwtje Boterveld ook weer eens aardig egoïstischEn wat ze nou precies wil met die houten plank is erg onduidelijk
Maar gelukkig maakte de aanwezigheid van mevrouw Minniver ook weer heel veel goed
Ik vond het dit keer juist wat soepeler, er zijn afleveringen geweest waarvan ik dacht dat ze het dubbele duurdenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:24 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik kwam er echt moeilijk doorheen, maar de scènes met Sinead en Katy raakten me toch wel heel erg. Maxine was ook zeker interessant, vooral omdat ze haar oude zelf weer een beetje terug lijkt te hebben gevonden. Ik was al lang blij dat Fraser of Grace hier niet meer in zaten. Hoewel Mercedes en Alex niet veel beter waren.
Nu je het zegt... Het valt me nog mee dat Krakwood niet "subtiel" een figurantenrolletje had in die scènes als glazenwasser, postbode of vuilnismanquote:Heeft Alex overigens deze week eigenlijk zijn shirt wel aangehad? Krakwood zat vast te kwijlen toen hij deze scènes bedacht - en bekeek.
Klopt, dat vind ik dus ook. Al denk ik dat, met de betrekking van Sienna, Dexter en binnenkort Dennis (die hoort dat Patrick Maxine mishandelt), deze verhaallijn weer even vooruit kan.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik vond het dit keer juist wat soepeler, er zijn afleveringen geweest waarvan ik dacht dat ze het dubbele duurden
Ik vraag me nog wel steeds af hoe de verhaallijn met Maxine en Patrick verder zal verlopen, want er moet toch een keer een einde aan komen. Alleen zie ik die voorlopig niet verschijnen helaas. Niet dat ik de verhaallijn saai begin te vinden, dat is nog niet het geval, alleen moet er toch weer een goede ontwikkeling in komen wil het niet gaan slepen. Je kunt zeggen van de quad stunt bij de John-Paul verhaallijn wat je wil, maar het zorgde wél voor een nieuwe, interessante ontwikkelingZoiets moet er toch ook een keer gaan komen bij Maxine en Patrick.
Nu je het zegt... Het valt me nog mee dat Krakwood niet "subtiel" een figurantenrolletje had in die scènes als glazenwasser, postbode of vuilnisman
Dat wel, al vraag ik me af of het echt tot een twist zal leiden die de verhaallijn meteen weer een flinke impuls geeft. Dexter is eigenlijk alleen geïntroduceerd zodat Patrick weer een reden heeft om Maxine pijn te doen als er iets verkeerd gaat. Het zou leuk zijn dat Dexter Patrick aanvalt wanneer die Maxine weer iets aandoet, maar dat lijkt me sterkquote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:38 schreef luftersel het volgende:
[..]
Klopt, dat vind ik dus ook. Al denk ik dat, met de betrekking van Sienna, Dexter en binnenkort Dennis (die hoort dat Patrick Maxine mishandelt), deze verhaallijn weer even vooruit kan.
Het zou toch wat zijn:quote:[..]
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[..]
Het zou toch wat zijn:
[ afbeelding ]
"Hello, here is the male... I mean: the mail man!"
Jeeeeh.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:09 schreef Koosnaam het volgende:
Zo en er was weer een computer in huize Daniel!![]()
Nu maar is beginnen met de aflevering van 21 februari.
Dank u!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:13 schreef luftersel het volgende:
[..]
Jeeeeh.![]()
Ik had kunnen verwachten dat jij pas 's avonds actief zou worden hier.![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:17 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dank u!
Ik mag hopen dat je (snel) door de afleveringen heen komt, de meeste van de laatste tijd zijn nogal... hatelijk, zeg maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En volgens mij begin jij precies in zo'n 'mwah' week nu, waarschijnlijk met het squadongeluk en de introductie van Blessing. De week daarna is gelukkig vele malen beter.
![]()
Ja, klopt. Heb net de introductie van Blessing gezien.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:25 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je (snel) door de afleveringen heen komt, de meeste van de laatste tijd zijn nogal... hatelijk, zeg maar.En volgens mij begin jij precies in zo'n 'mwah' week nu, waarschijnlijk met het squadongeluk en de introductie van Blessing. De week daarna is gelukkig vele malen beter.
Ik zit al minutenlang na te denken over een lekker originele doch grappige TT, want de nieuwe OP is al klaar.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:40 schreef Koosnaam het volgende:
Maar misschien kunnen we PeterKelder morgen nog blij maken door een nieuw topic te openen.![]()
We zijn er bijna!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |