Ik zag nét de nieuwe opening, maar ik vind hem eigenlijk niet zo heel geweldig. Ik vind het leuk dat Esther een ander shot heeft gekregen, laat toch maar zien dat ze niet vergeten wordt. Maar toch wel wat schraal om gewoon een oud, eerder niet gebruikt en vooral slechter shot te gebruiken. Zo van 'we hebben eigenlijk geen zin om iets met haar te doen, dus we doen dit maar, zodat het heel wat lijkt'. En het is al helemaal erg dat het zo kort is...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:41 schreef PeterKelder het volgende:
Onder het mom "Petertje Kelder wilde nieuwe leadershots? Dan KRIJGT hij nieuwe leadershots, TODAY!!!!!!!!!!!!"; nieuwe leadershots
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarbij Petertje Kelder toch wel even een paar opmerkingen wil maken:
- Het nieuwe shot van Phoebe is leuk!
- Het shot van Esther is echt belabberd slecht. Het idee is leuk, maar de uitvoering slaat de plank volledig mis: ik moest twee keer kijken voordat ik redelijk zag dat het Esther was en die mislukte paspoppen die meer op robots lijken zijn nou ook niet je-van-het.
- De twee shots van Blessing zijn leuk, lekker vrolijk en kleurrijk. Maar moest die kus op het beeldscherm nou zo nodig? Een lucht/handkusje was ook goed geweest hoor.
- Freddie's nieuwe shot is al heel wat beter dan dat vorige close-up shot van hem, alhoewel zijn blik nog steeds geen enkele indruk maakt. Maar ach.
- Het shot van Sonny vind ik wel tof (alhoewel het veel lijkt op dat van Phoebe qua stijl), maarre... DIT HAD IK BEDACHT ALS NIEUW SHOT VOOR SAM!!!!Tenminste, dat achterste shot; Sonny die tussen de politielinten staat. Zoiets was bij Sam echt veel toffer geweest. Maar goed.
Desondanks, leuke nieuwe shots! Simon Cox had weer een goeie dag, zo te zien
Inderdaad jammer, en jammer is het ook dat het niet meteen duidelijk is dat Esther daar staat. Nu kan ik me vanwege de sfeer van het shot wel voorstellen dat het Esther is, maar toch.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:01 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik zag nét de nieuwe opening, maar ik vind hem eigenlijk niet zo heel geweldig. Ik vind het leuk dat Esther een ander shot heeft gekregen, laat toch maar zien dat ze niet vergeten wordt. Maar toch wel wat schraal om gewoon een oud, eerder niet gebruikt en vooral slechter shot te gebruiken. Zo van 'we hebben eigenlijk geen zin om iets met haar te doen, dus we doen dit maar, zodat het heel wat lijkt'. En het is al helemaal erg dat het zo kort is...
Had je dan verwacht dat-ie over twee weken weer zijn biezen zou gaan pakken?quote:Ik vind het dus echt niet tof dat Sonny een regular is geworden. Wáárom zou je een lid van een hele ontslagen familie uit 2010 herintroduceren? Daarbij kan de acteur niet acteren en is het karakter volledig overbodig en irritant. En het ergste: dit betekent dus ook dat de relatie van Carmel en hem nog wel even door blijft gaan.Zijn shot is op zich mooi, maar ik vind dat die van hem (en Phoebe) niet passen bij de rest, omdat ze ineens twee keer voorkomen.
Zoals ik al zei: Simon Cox had weer een goeie dagquote:In ieder geval weerspiegelen ze wel weer hun karakters.
Nou, eigenlijk had ik verwacht (en gehoopt) dat-ie weer op zou sodemieteren nadat hij Theresa de gevangenis in had gepleurd. Ik bedoel, wie zou hem daarna nog aardig vinden?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Had je dan verwacht dat-ie over twee weken weer zijn biezen zou gaan pakken?
En waarom hij is teruggekeerd... De Valentines zijn destijds in 2006 geïntroduceerd door (toen nog) Kirkwood en waren best populair onder de kijkers. Misschien dacht Crapwood (zoals hij nu heet) dat een herintrede van een Valentine-lid de kijkers positief zou stemmen. Of zoiets. Meestal is de gedachtegang van Crapwood wel voorspelbaar (HUGE SHOCK!!! MASSIVE SHOWDOWN!!! BIG EXPLOSION!!! THERE HAS TO BE AN ACCIDENT!!! TODAY!!!!!!!!!!!!!), maar in dit geval kan ik er geen echt goede reden voor verzinnen.
Overbodig is-ie zeker niet in mijn ogen: het is een leuke aanvulling op dat toch al lachwekkende politiekorps van Hollyoaks, irritant is-ie wel ja.
Omdat Sonny de oom van Kathleen-Angel is. Gok ik.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:19 schreef luftersel het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk had ik verwacht (en gehoopt) dat-ie weer op zou sodemieteren nadat hij Theresa de gevangenis in had gepleurd. Ik bedoel, wie zou hem daarna nog aardig vinden?(dat snap ik ook nog steeds niet)
Zoals ik al zei: het is een leuke aanvulling op het toch al lachwekkende en vooral falende politiekorps van Hollyoaks. De commissaris heeft banden met de grootste (ahum!) criminelen (ahum-ahum!), maar die superspeurders merken daar niets van?quote:En hij is in mijn ogen zeker wel overbodig. Sam is nu dé politieagent, en zij krijgt al amper iets te doen. Geef haar dan lekker een verhaallijn waarin ze achter de gangsters aangaat? Maar nee, laat dat hem maar doen. Want ja, verder heeft hij hier niks te zoeken.
Nou, beide heren zijn totaal niet geschikt voor de functie die ze bekleden, maar goed.quote:Echt hoor, Kirkwood's gedachtegang is echt nog erger dan de producent van Gtst.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:21 schreef luftersel het volgende:
Overigens een retweet/favorite gehad van zowel Greg Wood (Trevor) en Stephen Billington (Danny) als Modupe Adeyeye (Blessing). En dat terwijl ik de laatste nog niet eens op beeld heb gezien.
O ja, dat was ik alweer vergeten.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:26 schreef PeterKelder het volgende:
Zoals ik al zei: het is een leuke aanvulling op het toch al lachwekkende en vooral falende politiekorps van Hollyoaks. De commissaris heeft banden met de grootste (ahum!) criminelen (ahum-ahum!), maar die superspeurders merken daar niets van?
quote:En verder heeft Sonny nog wel wat te zoeken in Hollyoaks. Iets tussen de benen van Carmel, geloof ik.
Zeg dat wel ja!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:48 schreef luftersel het volgende:
Dit is toch ineens een hele andere Molly, hè?Beetje make-up maakt een wereld van verschil...
[ afbeelding ]
Dat wordt geen enkele vervanger.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:19 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Zeg dat wel ja!![]()
Maar zo knap als Wallis Day wordt ze natuurlijk nooit.
Nee, dat lijkt mij ook uitgesloten.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:25 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dat wordt geen enkele vervanger.
Maak je geen zorgen, ik heb de afleveringen van deze week op maandag na ook niet gezien. En eerlijk gezegd denk ik ook niet dat ik ze ga kijken. Heel misschien die van vrijdag. Volgens mij is er niks aan.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:33 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt mij ook uitgesloten.![]()
Vanavond er maar eens een Hollyoaks avond van maken. Want het is toch makkelijker posten in dit topic vind ik, als je een beetje bij bent met de afleveringen.
Ze zullen niet allemaal even leuk zijn nee. Maar ik kijk dan toch maar alles even denk ik.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:54 schreef luftersel het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, ik heb de afleveringen van deze week op maandag na ook niet gezien. En eerlijk gezegd denk ik ook niet dat ik ze ga kijken. Heel misschien die van vrijdag. Volgens mij is er niks aan.
Het kan soms best goed zijn om je aan iemand te ergeren, een goede 'villain' is op z'n tijd leuk. Maar in dit rijtje zitten alleen irritante mensen. Alleen Trevor heeft nog z'n grappige momenten. En Mercedes ook wel.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:02 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ze zullen niet allemaal even leuk zijn nee. Maar ik kijk dan toch maar alles even denk ik.
En ach, de mindere afleveringen kan ik eigenlijk ook nog wel prima door heen komen.![]()
Een beetje ergeren aan Fraser, Grace, Freddie, Finn, Mercedes, Sonny en Trevor hoort er ook bij!![]()
Ja is ook zo. Ze zijn ook vervelend vanwege hun acteerprestaties.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:23 schreef luftersel het volgende:
[..]
Het kan soms best goed zijn om je aan iemand te ergeren, een goede 'villain' is op z'n tijd leuk. Maar in dit rijtje zitten alleen irritante mensen. Alleen Trevor heeft nog z'n grappige momenten. En Mercedes ook wel.Maar aan de rest erger ik me echt constant, gewoon omdat ze niet kunnen acteren. Ik noem het meer b-teren wat zij doen.
Oké, nu begin ik het dus écht zat te worden. Dit is wat, de twintigste "stunt" in een paar weken? Het slaat ook nog eens helemaal nergens op. Bovendien denk ik dat ik die scènes met Fraser en Tegan echt niet kan kijken zonder heel het huis onder te kotsen. Gad-ver-damme.quote:Hollyoaks: Tegan's secret relationship with Fraser lands her in hot water
Tegan (Jessica Ellis) is growing increasingly besotted with Fraser (Jesse Birdsall) and urges him to spend more time with her, so he agrees to babysit their young daughter Rose as a compromise.
As Tegan and Fraser spend time in each other's company at the Lomax house, the sexual tension between them rises and things get physical - until someone walks in and catches them…
Later in the week, Tegan and Fraser have another big reason to be worried when Rose goes missing under mysterious circumstances.
Despite his previous hesitance to be involved in Rose's life, Fraser is genuinely fearful over what has happened to her and even confesses the truth to his other daughter Grace (Tamara Wall).
Grace is shell-shocked by Fraser's revelation and soon takes matters into her own hands by trying to bribe Tegan, offering her a train ticket and a flat in London if she stays away from the village for good.
When Tegan refuses to co-operate with her demands, Grace's sinister side re-emerges as she takes Tegan to a cliff edge…
Naja, dit een stunt noemen gaat wel heel erg ver. Ze staan gewoon ergens bovenop een berg en Grace dreigt Tegan eraf te gooien rollenquote:Op zondag 23 februari 2014 10:53 schreef luftersel het volgende:
[..]
Oké, nu begin ik het dus écht zat te worden. Dit is wat, de twintigste "stunt" in een paar weken? Het slaat ook nog eens helemaal nergens op. Bovendien denk ik dat ik die scènes met Fraser en Tegan echt niet kan kijken zonder heel het huis onder te kotsen. Gad-ver-damme.
quote:Ik had verwacht eindelijk eens een leuke "weekendspoiler" te zien van Esther, Tony, Ste, Maxine, Sienna, Dodger, Patrick of wie dan ook, maar niet weer van Disfrace.
Ze zijn bezig met great storylines with huge shocks and great twits, played by the best actors of the UK, written by the best storyliners and directed by the greatest directors of a daily soap. Echt, je mond valt open van verbazing als je naar de serie kijktquote:Ik denk dat het goed is dat ik even wat minder kijk, want dit is niet om aan te zien. Echt, waar is Hollyoaks mee bezig?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |