Het was dan niet zo heftig als grappig als die van maandag, maar ik vond deze toch weer erg sterk. Ook mooi om te zien dat Robbie schrok van Finn's bekentenis en dreigement. De rollen zijn nu compleet omgedraaid, zeer interessantquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:24 schreef luftersel het volgende:
[..]
Heb hem net gekeken (met de aflevering van vandaag erbij, ook al was die niet volledig), maar vond die van maandag toch wat beter.De stukken met Blessing en Dennis waren nu ronduit een beetje saai... En naar mijn inziens te veel Finn.
Al was Robbie's reactie (Charlie
) op zijn bekentenis wel geweldig natuurlijk.
Heb 'm nog niet gezien, ik wacht op de upload van Price Slice. Maar wat ik ervan gelezen heb wekt mijn interessequote:De aflevering van vandaag trok die lijn lekker door, maar deze aflevering was Stephanie Davis toch echt de uitschieter voor mij.John-Paul vond ik een beetje overdreven om eerlijk te zijn (niettemin wel weer goed geacteerd). Verder was Finn weer verschrikkelijk om naar te kijken en Robbie juist heel boeiend.
Tja, wel een grappig (kinder)liedje.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:05 schreef PeterKelder het volgende:
Iets anders: ik stuit via een promo van Come Fly With Me op dit liedje:
En ik vind het toch bijzonder goed bij een aantal vrouwelijke personages uit Hollyoaks passen op de een of andere manier. Sowieso bij Leela, Maxine en Carmel
Tja, je moet toch wat als je op de aflevering van vandaag zit te wachten
Voor leuke (pakkende) liedjes raad ik je de Hollyoaks playlist op Spotify aan.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:26 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Tja, wel een grappig (kinder)liedje.![]()
Ik kan wel begrijpen dat je hier bij niet aan Tegan, Grace of Mercedes denkt.![]()
Nog meer leuke liedjes gezien? Want ik zag de aflevering er nog niet opstond?
Ik zal eens gaan kijken.quote:Op donderdag 27 februari 2014 07:25 schreef luftersel het volgende:
[..]
Voor leuke (pakkende) liedjes raad ik je de Hollyoaks playlist op Spotify aan.Daar komen alle liedjes die je in een aflevering hoort in voor en die wordt elke dag geüpdatet. Zitten soms echt leuke nummers tussen.
Het klinkt inderdaad wel als een kinderliedje jaquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:26 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Tja, wel een grappig (kinder)liedje.![]()
Ik kan wel begrijpen dat je hier bij niet aan Tegan, Grace of Mercedes denkt.
Oh, zoveel: van Red Hot Chili Peppers, Scouting For Girls, Plain White T, De Poema's...quote:Nog meer leuke liedjes gezien? Want ik zag de aflevering er nog niet opstond?
Ik moest echt zó verschrikkelijk hard lachen om Finn. Keith probeert het echt heel goed, respect daarvoor, maar het ziet er echt niet uit.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:47 schreef PeterKelder het volgende:
Weer een interessante aflevering
Allereerst even mijn complimenten voor James Sutton. Wat was hij weer geweldigEn ik moest stiekem toch wel lachen om zijn sarcasme en zijn opmerkingen toen hij dronken was. Vooral bij Patrick
![]()
![]()
Ook mijn complimenten voor Charlie Wernham, die zette zijn rol ook goed neer. De scène bij het politiebureau en de scène op de brug waren geweldig
En Keith Rice krijgt ook een compliment voor de manier waarop hij een enge Finn neerzet. Alhoewel dat geen topprestatie is, want Keith is al eng genoeg van zichzelf.
De rest was lang niet zo goed, maar toch leuk om naar te kijken. Alleen jammer van Fraser. Klein vlekje op weer een mooie aflevering.
Misschien dat-ie het teveel probeert?quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:06 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik moest echt zó verschrikkelijk hard lachen om Finn. Keith probeert het echt heel goed, respect daarvoor, maar het ziet er echt niet uit.
Badr Hari schijt in zijn broek van angst als hij Finn zietquote:Hij zal nooit een bad boy worden. Vooral die scènes in het ziekenhuis waren lachwekkend. Probeerde hij daar een beetje als een bodybuilder Robbie te kleineren, in een badjas.
Daar lijkt het wel op ja. Vooral als ie dan zo onduidelijk gaat praten, alsof tie zijn bovenkaak niet kan bewegen. Dat maakt je echt niet dreigend hoor, Keith.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Misschien dat-ie het teveel probeert?
quote:[..]
Badr Hari schijt in zijn broek van angst als hij Finn ziet![]()
Ha, ben benieuwd!quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:31 schreef luftersel het volgende:
Trouwens, de catch-up van augustus 2012 komt er binnenkort weer aan!En het was een leuke maand, al gingen wel veel mensen weg.
Vanaf december ging het bergafwaarts. Volgens mij begon toen de Will-verhaallijn al. Verder kan ik me er nog maar weinig van herinneren. Trouwens al een betere impressie van Jacqui?quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ha, ben benieuwd!
Overigens wel toevallig, alleen zit ik op het uiterste randje van 2012:
Vanaf 8:18
Alleen jammer van die andere personages die er zo nodig doorheen moeten blaten![]()
Dat met Will begon al in november, bij de introductie van Patrick en Sienna toen Texas dacht dat Dodger met Sienna aan het scharrelen was en Will dit niet ontkende, hoewel hij de waarheid over Dodger en Sienna wist.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:39 schreef luftersel het volgende:
[..]
Vanaf december ging het bergafwaarts. Volgens mij begon toen de Will-verhaallijn al.
Van Jacqui? Ik heb laatst wat door oude afleveringen zitten spoelen, zaten ook wat scènes van haar bijquote:Verder kan ik me er nog maar weinig van herinneren. Trouwens al een betere impressie van Jacqui?
Ja, maar nu keek (of liever gezegd, luisterde) ik even naar de zangkunsten van Nikki Sanderson a.k.a. Maxinequote:Edit: ik dacht trouwens dat je die aflevering al gezien had? Die scène met Tony, Cindy en Holly (WALLIS) heb ik pas nog gezien...
Oh ja, ik herinner me het weer. God, wat was dat vreselijk om te kijken zeg. Verschrikkelijk.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat met Will begon al in november, bij de introductie van Patrick en Sienna toen Texas dacht dat Dodger met Sienna aan het scharrelen was en Will dit niet ontkende, hoewel hij de waarheid over Dodger en Sienna wist.
Gelukkig zit ze er nog in tot het eerste kwartaal van 2013.quote:[..]
Van Jacqui? Ik heb laatst wat door oude afleveringen zitten spoelen, zaten ook wat scènes van haar bij
Tof personage, jammer dat ze de serie verlaten heeft
quote:[..]
Ja, maar nu keek (of liever gezegd, luisterde) ik even naar de zangkunsten van Nikki Sanderson a.k.a. Maxine
Ik hoorde het liedje daarnet en moest meteen aan deze scène denken namelijk
Maar een goed idee om die geweldige scène met Tony, Cindy en Holly nog eens te bekijken
Nauwelijks te bekijken, een marteling, het deed je bijna uit het raam springen...?quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:58 schreef luftersel het volgende:
[..]
Oh ja, ik herinner me het weer. God, wat was dat vreselijk om te kijken zeg. Verschrikkelijk.
Ik las het op Wikipedia ja. Vreselijk hoe zo'n leuk en tof karakter misbruikt wordt voor de introductie van Clown Bassie en een janknegerquote:[..]
Gelukkig zit ze er nog in tot het eerste kwartaal van 2013.Maar haar exit was echt een vreselijke verhaallijn. Het was namelijk haar exit, maar de intrede van Trevor en Vincent.
Zojuist de befaamde scène weer tweemaal bekeken: het blijft ge-ni-aalquote:[..]
Bijna wel ja. Will, volgens mij één van de vreselijkste acteurs en karakters met de meest verschrikkelijke verhaallijnen OOIT.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nauwelijks te bekijken, een marteling, het deed je bijna uit het raam springen...?
'I really don't know why I married you!'quote:[..]
Zojuist de befaamde scène weer tweemaal bekeken: het blijft ge-ni-aal![]()
Die blik van Wallis op het einde ookquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:07 schreef luftersel het volgende:
[..]
Bijna wel ja. Will, volgens mij één van de vreselijkste acteurs en karakters met de meest verschrikkelijke verhaallijnen OOIT.
[..]
'I really don't know why I married you!'
... 'twice'
Ben ik het volledig mee eens.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:29 schreef PeterKelder het volgende:
Zo, dat was weer een leuke aflevering. Niet het geweldige niveau als van de afleveringen hiervoor, maar toch vermakelijk en ontroerend.
(De comeback van) Maxine![]()
Nikki was weer geweldig in deze aflevering, ik blijf medelijden hebben met Maxine
De scènes met Darren, Nancy en Leela![]()
Vooral die laatste in The Hutch was echt briljant![]()
DANCY BACK TOGETHER![]()
![]()
En de eindscène met Jason en Molly vond ik ook grappig
Vandaag zit-ie er in jaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:04 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ben ik het volledig mee eens.![]()
Vreemd wel dat er geen John-Paul in zat, terwijl hij er morgen wel in zit volgens mij.
Ik ben blij dat Dancy weer bij elkaar isquote:En Nancy en Darren weer terug bij elkaar, ik weet niet wat ik daarvan moet denken.Ik wilde echt even dat ze elkaar haatten maar in ieder geval zijn we nu van al het gezeik af. Nu maar hopen dat de oude 'Dancy' terugkeert waar ik zo van geniet momenteel in 2012.
Wauw!quote:
Ik vind hier eigenlijk helemaal niks grappigs aan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |