abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 februari 2014 @ 20:27:35 #151
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_137249988
De catch-up van augustus 2012 is trouwens in de maak mensen! Bijna af zelfs. :P
pi_137250126
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 20:24 schreef luftersel het volgende:

[..]

Wauw! _O_
Ik was eerst wat sceptisch omdat ze het echt niet kunnen maken om Sienna vrij te laten komen (zelfs al is het nu uitgelegd, het is nog steeds onmogelijk...) en dat ze dan ook nog eens in dezelfde stad mag wonen als Nancy, Darren en Tom. Maar dit ziet er best goed uit! Al weet ik niet of ik déze Nancy zo leuk ga vinden (ze heeft zóveel gezichten :') ), ze ziet er vrij irritant uit in deze scènes.
Ik las op DS nog een interessante theorie over de verdwijning van Rose:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu hoop ik dat echt niet, dat zou het personage in één klap weer verpesten :{

quote:
[..]

Ik vind hier eigenlijk helemaal niks grappigs aan. :@ Kom op, hoe oud is het publiek van Hollyoaks (op ons na)? 12? :') Maar ja, wel leuk geprobeerd.
Ik vond het wel leuk, vooral met die kikker :D
't Is geen dijenkletser, maar ik vind dit nog altijd leuker dan die flutfilmpjes van GTST. Hier steken ze tenminste tijd in een leuk filmpje, vind ik wel tof ^O^
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  vrijdag 28 februari 2014 @ 20:35:22 #153
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_137250247
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 20:31 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik las op DS nog een interessante theorie over de verdwijning van Rose:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu hoop ik dat echt niet, dat zou het personage in één klap weer verpesten :{
Dat kan! Maar ik denk dat eerder dat het Grace is of zo. Zou grappig zijn als ze gewoon boven ligt te slapen. _O- Als het Nancy is, dan heb je gelijk. Al lijkt het erop dat ze sowieso niet weten wat ze met haar willen...
pi_137250407
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 20:35 schreef luftersel het volgende:

[..]

Dat kan! Maar ik denk dat eerder dat het Grace is of zo. Zou grappig zijn als ze gewoon boven ligt te slapen. _O-
Of gewoon ergens in een keukenkastje zit _O-
Het is Peri die oppast, en dat is al niet zo'n groot succes gebleken bij Matthew _O-

quote:
Als het Nancy is, dan heb je gelijk. Al lijkt het erop dat ze sowieso niet weten wat ze met haar willen...
Ik vestig mijn hoop op DisGrace of het keukenkastje O-)
Nancy is een mogelijkheid, zou ook in haar Anti Sienna-plan passen, maar dan is het waarschijnlijk exit Nancy als het uitkomt. En dat hoop ik absoluut niet :'(
  vrijdag 28 februari 2014 @ 20:43:35 #155
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_137250523
Ondertussen in 2012: augustus :D
SPOILER
Ik denk dat ik het meest domme karakter in Hollyoaks ooit heb gevonden: RILEY! Wat een deuzige aap zeg, hij is nog lomper dan Liberty. :') Verder zat Mercedes weer in bijna alle afleveringen, natuurlijk. Ik heb het gevoel dat Krakwood hier al invloed had…
pi_137252099
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 20:43 schreef luftersel het volgende:
Ondertussen in 2012: augustus :D
SPOILER
Ik denk dat ik het meest domme karakter in Hollyoaks ooit heb gevonden: RILEY! Wat een deuzige aap zeg, hij is nog lomper dan Liberty. :') Verder zat Mercedes weer in bijna alle afleveringen, natuurlijk. Ik heb het gevoel dat Krakwood hier al invloed had…
Ziet er weer goed uit ^O^ _O_
  vrijdag 28 februari 2014 @ 21:24:05 #157
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_137252451
Tropes in Hollyoaks

_O- _O_

Een leuk(e) lijst(je) van figuren die voorkomen in Hollyoaks. Erg leuk om te lezen als je even niks te doen hebt (althans, delen dan, want dit kun je denk niet in één keer lezen). Grappig om te zien. ^O^

Edit: deze bijvoorbeeld...
quote:
Gullible Lemmings

Gullible Lemmings not only believe the villain but actively try to help him. They aren't Mooks or Les Collaborateurs, just regular citizens being what they think is a Heroic Bystander.
Goh, klinkt me bekend in de oren... Zei iemand Tegan?

[ Bericht 27% gewijzigd door luftersel op 28-02-2014 21:53:31 ]
pi_137254646
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 21:24 schreef luftersel het volgende:
Tropes in Hollyoaks

_O- _O_

Een leuk(e) lijst(je) van figuren die voorkomen in Hollyoaks. Erg leuk om te lezen als je even niks te doen hebt (althans, delen dan, want dit kun je denk niet in één keer lezen). Grappig om te zien. ^O^

Edit: deze bijvoorbeeld...

[..]

Goh, klinkt me bekend in de oren... Zei iemand Tegan?
Ik zit nu bij de F, en deze is nu al geweldig:

quote:
Forgotten Fallen Friend:
Mercedes is terrible for this. Two of her past husbands have died, one of her past lovers has also died, and she never seems to care one bit about them. It's surprisingly anyone is willing to hook up with her, given her track record.
_O- _O- _O-

Edit: en deze ook:

quote:
Recycled Plot: The Loft has been set on fire so many times, it's approaching Running Gag status; The Dog In The Pond, Il Gnosh and Hollyoaks Community College have all been set on fire aswell. At some point, insurance companies are just going to stop providing the residents of Hollyoaks with insurance in the event of fire.
_O- _O- _O- _O- _O- _O-

Zit de webredactie van Hollyoaks hier soms stiekem achter? :D

[ Bericht 24% gewijzigd door PeterKelder op 28-02-2014 22:22:33 ]
pi_137255701
Deze ook nog eventjes:

quote:
Too Dumb to Live:
◦ Tilly ends up trapped inside a cupboard while the college is on fire. She calls Maddie for help on her phone, but she's not picking up. So instead of calling the emergency services when smoke starts to come in under the door, Tilly instead decides to try and climb out of the very high window, and ends up knocking herself out. Take note that Tilly's supposed to be pretty intelligent.
Whahaha :D _O- _O- _O-
WAAR kan ik die aflevering zien? :9
  vrijdag 28 februari 2014 @ 22:33:08 #160
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_137255979
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 22:27 schreef PeterKelder het volgende:
Deze ook nog eventjes:

[..]

Whahaha :D _O- _O- _O-
WAAR kan ik die aflevering zien? :9
Dit was pas geleden. _O- Maar ik vond het nog niet eens zo heel vreemd, aangezien ze opgesloten zat. :D Ik zal hem eens even voor je opzoeken.
pi_137256203
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 22:33 schreef luftersel het volgende:

[..]

Dit was pas geleden. _O- Maar ik vond het nog niet eens zo heel vreemd, aangezien ze opgesloten zat. :D
Blijkbaar wel, want ze had dus een telefoon bij zich. Ze kon Maddie bellen, dus had ze net zo goed de alarmdiensten ook kunnen proberen toch? :P

quote:
Ik zal hem eens even voor je opzoeken.
Ha, dank ^O^
  vrijdag 28 februari 2014 @ 22:41:48 #162
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_137256347
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 22:38 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Blijkbaar wel, want ze had dus een telefoon bij zich. Ze kon Maddie bellen, dus had ze net zo goed de alarmdiensten ook kunnen proberen toch? :P
Tja, maar Hollyoaks heeft wel eens ergere dingen dan dat gedaan hoor. _O- Wat dacht je van Nancy die zich omdraait om te bellen wanneer Sienna achter haar staat?

quote:
[..]

Ha, dank ^O^
Hier is deel 1
http://www.dailymotion.co(...)pril-2012_shortfilms
En deel 2
http://www.dailymotion.co(...)pril-2012_shortfilms
  vrijdag 28 februari 2014 @ 22:44:54 #163
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_137256491
Deze dan. _O- So true.

quote:
Police Are Useless: And how!
- Rule of thumb seems to be that the only time they show competency in finding evidence is when it's against the wrong person.
-- Or in the case of Zoe Carpenter's arrest for murdering Sarah Barnes, not even dusting said evidence for prints, which would've saved roughly 3 months of story by letting them arrest the real murderer.
- Best shown when Will is charged with Lyndsey's murder, since Silas claims to have no idea about Will's alibi, that he was merely writing a book on him to save his family from debt. Because God-forbid that information provided by a known Serial Killer who likes to screw with people, could potentially be a lie.
- Wouldn't even a simple medical examination prove that Mercedes' knife-wound was clearly self-inflicted?
- When Mitzeee is being sent down for supposedly trying to murder Mercedes, where the hell was her lawyer?
- Courtroom Antic: Mercedes is completely acquitted for perjury and for trying to get Mitzeee imprisoned for attempted murder. Why? Because at the eleventh hour, she claims that it was Riley who stabbed her, (and since he's dead, he can't defend himself) and testimony to prove this is given by Paul Browning, who was acquitted for murder charges himself by claming the exact same thing! Lets face it, the Hollyoaks universe is populated by Gullible Lemmings.
pi_137257013
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 22:41 schreef luftersel het volgende:

[..]

Tja, maar Hollyoaks heeft wel eens ergere dingen dan dat gedaan hoor. _O- Wat dacht je van Nancy die zich omdraait om te bellen wanneer Sienna achter haar staat?
Maar dát gebeurt in zo'n beetje iedere soap _O-

quote:
Eventjes de belangrijkste scènes gekeken :)

KIJK CRAPWOOD, ZÓ KAN HET DUS OOK!!!!!!!!!!!!!!! Daarmee bedoel ik dus: je kunt personages in een (levens)gevaarlijke situatie plaatsen zonder OTT explosies. Ik vond dit eerlijk gezegd best goed en spannend in elkaar zitten, en hoeveel vlammen zijn er te zien geweest?
  vrijdag 28 februari 2014 @ 23:00:41 #165
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_137257117
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 22:58 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Maar dát gebeurt in zo'n beetje iedere soap _O-
Cliché. _O-

quote:
[..]

Eventjes de belangrijkste scènes gekeken :)

KIJK CRAPWOOD, ZÓ KAN HET DUS OOK!!!!!!!!!!!!!!! Daarmee bedoel ik dus: je kunt personages in een (levens)gevaarlijke situatie plaatsen zonder OTT explosies. Ik vond dit eerlijk gezegd best goed en spannend in elkaar zitten, en hoeveel vlammen zijn er te zien geweest?
Eigenlijk was dit juist een hele onnodige stunt die ik bijna aan me voorbij heb laten gaan, omdat het niet echt gevolgen of zo had. Maar inderdaad, het is een wijze les voor Krakwood. Wat rook doet wonderen. ;)
pi_137257472
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 23:00 schreef luftersel het volgende:

[..]

Cliché. _O-

[..]

Eigenlijk was dit juist een hele onnodige stunt die ik bijna aan me voorbij heb laten gaan, omdat het niet echt gevolgen of zo had.
Kun je nagaan: het was geeneens een stunt :D

quote:
Maar inderdaad, het is een wijze les voor Krakwood. Wat rook doet wonderen. ;)
Less is More, zeggen ze altijd *) More is misschien mooier, maar vaak overbodig. Een brandalarm, een rookmachine en een hoestende actrice en je hebt al een aardig realistische situatie :D
Als Crapwood toen al aan het roer had gestaan was het op z'n minst een gasexplosie geweest waarbij er toch algauw drie hoofdkarakters zouden overlijden :')
  vrijdag 28 februari 2014 @ 23:10:58 #167
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_137257578
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 23:08 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Kun je nagaan: het was geeneens een stunt :D

[..]

Less is More, zeggen ze altijd *) More is misschien mooier, maar vaak overbodig. Een brandalarm, een rookmachine en een hoestende actrice en je hebt al een aardig realistische situatie :D
Als Crapwood toen al aan het roer had gestaan was het op z'n minst een gasexplosie geweest waarbij er toch algauw drie hoofdkarakters zouden overlijden :')
Dat komt dan ook in November en is volgens mij één van de eerste dingen die Krakwood doet. _O- _O- _O-
pi_137258595
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 23:10 schreef luftersel het volgende:

[..]

Dat komt dan ook in November en is volgens mij één van de eerste dingen die Krakwood doet. _O- _O- _O-
Ik vind één van de eerste interviews die hij toen gaf eigenlijk al lachwekkend, vooral vanwege dit zinnetje:

'Hollyoaks' boss Bryan Kirkwood: 'Show is going back to basics'

Mocht u nu inschakelen, dan leggen wij u graag even uit wat de basics volgens Crapwood zijn:
- Minstens één keer per week een huge shock, bijvoorbeeld dat een doodverklaard personage nog leeft. Niet dat dat zo'n schok was, want de kijkers hadden dat allang door (Joe :') ).
- Er is ook meestal één keer per week een twist you really don't expected. Tenminste, volgens Crapwood, die waarschijnlijk denkt dat alleen eencellige zoogdieren naar de serie kijken. Wat mij overigens niets zou verbazen.
- Ook komt er toch eens in de twee weken een massive event in de serie voor, that will change the lives of the people in the village forever. Maar meestal is zoiets na een week alweer door alle personages vergeten, sterker nog: ze gaan gewoon vrolijk door waar ze gebleven waren.
- En dan is er ook nog de big, exciting stunt sequence. Niets is te gek voor Crapwood: het opblazen van een gebouw, een auto die van een cliff rijdt, of een ruimtesatelliet die - geheel toevallig - naar beneden komt donderen in het o zo rustige stadje Hollyoaks. Maar een personage die van zijn/haar fiets afdondert is nog nooit voorgekomen.

Wat, u zei romantische verwikkelingen? Langlopende vetes? Af en toe een gezellig ontbijtje? Ja, die zijn er ook wel. Tussen bovengenoemde "basics" door, welteverstaan.
  zaterdag 1 maart 2014 @ 01:07:31 #169
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_137261633
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 23:32 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik vind één van de eerste interviews die hij toen gaf eigenlijk al lachwekkend, vooral vanwege dit zinnetje:

'Hollyoaks' boss Bryan Kirkwood: 'Show is going back to basics'

Mocht u nu inschakelen, dan leggen wij u graag even uit wat de basics volgens Crapwood zijn:
- Minstens één keer per week een huge shock, bijvoorbeeld dat een doodverklaard personage nog leeft. Niet dat dat zo'n schok was, want de kijkers hadden dat allang door (Joe :') ).
- Er is ook meestal één keer per week een twist you really don't expected. Tenminste, volgens Crapwood, die waarschijnlijk denkt dat alleen eencellige zoogdieren naar de serie kijken. Wat mij overigens niets zou verbazen.
- Ook komt er toch eens in de twee weken een massive event in de serie voor, that will change the lives of the people in the village forever. Maar meestal is zoiets na een week alweer door alle personages vergeten, sterker nog: ze gaan gewoon vrolijk door waar ze gebleven waren.
- En dan is er ook nog de big, exciting stunt sequence. Niets is te gek voor Crapwood: het opblazen van een gebouw, een auto die van een cliff rijdt, of een ruimtesatelliet die - geheel toevallig - naar beneden komt donderen in het o zo rustige stadje Hollyoaks. Maar een personage die van zijn/haar fiets afdondert is nog nooit voorgekomen.

Wat, u zei romantische verwikkelingen? Langlopende vetes? Af en toe een gezellig ontbijtje? Ja, die zijn er ook wel. Tussen bovengenoemde "basics" door, welteverstaan.
1. _O-
2. _O_ AMEN
3. :') :') Wat is het toch eigenlijk erg dat we nog kijken.
pi_137267828

Was ook weer een heerlijke aflevering :9

Nancy :o :D _O_ Ik begrijp haar wel, het is natuurlijk ook erg vreemd dat Sienna gewoon weer vrij rondloopt, al weten wij hoe het zit.

De scènes met John-Paul :'( :'( :'( Ineens is hij de boeman. Natuurlijk is het vreselijk wat hij Robbie heeft aangedaan, maar Peri maakt haar ervaringen met John-Paul volgens mij groter dan ze zijn. Ben benieuwd hoe iedereen zal reageren als ze er achter komen wat JP zo gek drijft.

Over Peri gesproken: Sienna :D :') Die gaat overduidelijk weer gek worden als dit zo doorgaat _O- Ik mag toch hopen dat Peri niet haar dochter is, want dat gaat een gezeik opleveren van heb-je-me-daar.

Verder:
- Maxine :'(
- Sonny :')
- Sinead :') o|O :r

Oh ja, die scène met Nana en Carmel die zingen voor John-Paul :D _O- _O- _O-
  zaterdag 1 maart 2014 @ 14:06:36 #171
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_137270396
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 12:19 schreef PeterKelder het volgende:

Was ook weer een heerlijke aflevering :9

Nancy :o :D _O_ Ik begrijp haar wel, het is natuurlijk ook erg vreemd dat Sienna gewoon weer vrij rondloopt, al weten wij hoe het zit.

De scènes met John-Paul :'( :'( :'( Ineens is hij de boeman. Natuurlijk is het vreselijk wat hij Robbie heeft aangedaan, maar Peri maakt haar ervaringen met John-Paul volgens mij groter dan ze zijn. Ben benieuwd hoe iedereen zal reageren als ze er achter komen wat JP zo gek drijft.

Over Peri gesproken: Sienna :D :') Die gaat overduidelijk weer gek worden als dit zo doorgaat _O- Ik mag toch hopen dat Peri niet haar dochter is, want dat gaat een gezeik opleveren van heb-je-me-daar.

Verder:
- Maxine :'(
- Sonny :')
- Sinead :') o|O :r

Oh ja, die scène met Nana en Carmel die zingen voor John-Paul :D _O- _O- _O-
Carmel en Nana waren geweldig. _O_ _O_ _O_ Hoe Nana ook tekeerging in The Dog. _O-

Sinead snap ik aan de ene kant wel maar aan de andere kant niet. Ik bedoel, ze is wel haar kind kwijt dat zo ongeveer op sterven ligt zonder dat iemand dat doorheeft behalve zij. Maar dat Diane Katy nu heeft is toch alleen maar fijn voor haar? Kan ze haar op z'n minst nog regelmatig zien. :')

En dat met Peri: het wordt echt té duidelijk nu, dus Peri is niet Sophie. We weten allemaal hoe Hollyoaks werkt. ;)

Oh ja, en ik vond Maxine's en Patrick's scènes maar een beetje karig hoor. Ze verschijnen in twee afleveringen (minimaal) en ineens vertrekken ze naar een bijeenkomst en zie je ze waarschijnlijk weer een maand niet meer. :{
pi_137270728
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 14:06 schreef luftersel het volgende:

[..]

Carmel en Nana waren geweldig. _O_ _O_ _O_ Hoe Nana ook tekeerging in The Dog. _O-
Nana is ook een geweldig personage _O_ _O_ _O_
Die laatste scène met John-Paul was echt ontroerend, heel mooi :'(

quote:
Sinead snap ik aan de ene kant wel maar aan de andere kant niet. Ik bedoel, ze is wel haar kind kwijt dat zo ongeveer op sterven ligt zonder dat iemand dat doorheeft behalve zij. Maar dat Diane Katy nu heeft is toch alleen maar fijn voor haar? Kan ze haar op z'n minst nog regelmatig zien. :')
Dat laatste is dus het probleem volgens mij, want Diane laat Sinead (voorlopig) niet toe om Katy te zien. En met Sinead heb ik nauwelijks medelijden. Ze wordt door Lindsey beticht van aandacht zoeken, en wat doet Sinead vervolgens? Haar eigen bloed in Katy's nappy doen. Dan kun je wel gaan janken dat je het voor je kind deed, maar ze laat tevens zien dat ze inderdaad aandacht zoekt, om welke reden dan ook.

quote:
En dat met Peri: het wordt echt té duidelijk nu, dus Peri is niet Sophie. We weten allemaal hoe Hollyoaks werkt. ;)
Blijft nog wel de vraag hoe het dan echt zit met Peri, er werd op gehint dat zij geadopteerd is door Sam en Danny.

quote:
Oh ja, en ik vond Maxine's en Patrick's scènes maar een beetje karig hoor. Ze verschijnen in twee afleveringen (minimaal) en ineens vertrekken ze naar een bijeenkomst en zie je ze waarschijnlijk weer een maand niet meer. :{
Ik hoop eigenlijk op scènes op die bijeenkomst :9 Werden ze niet genoemd in de spoilers voor komende week?
  zaterdag 1 maart 2014 @ 15:02:59 #173
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_137271985
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 14:18 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dat laatste is dus het probleem volgens mij, want Diane laat Sinead (voorlopig) niet toe om Katy te zien. En met Sinead heb ik nauwelijks medelijden. Ze wordt door Lindsey beticht van aandacht zoeken, en wat doet Sinead vervolgens? Haar eigen bloed in Katy's nappy doen. Dan kun je wel gaan janken dat je het voor je kind deed, maar ze laat tevens zien dat ze inderdaad aandacht zoekt, om welke reden dan ook.
Tja, dat is waar. Maar ik begrijp wel waarom ze het deed, want niemand wilde naar haar luisteren. Als mijn kind doodziek zou zijn en iedereen mij voor gek zou verklaren, zou ik ook echt gek worden. _O- Maar bloed in de luier doen, dat gaat wel een tikkeltje ver. En ze heeft het er nu zelf naar gemaakt dat ze Katy van Diane niet meer mag zien. Vind het overigens best knap dat Diane voor drie kinderen kan zorgen, ze is immers niet meer met Tony (maar woont nog wel bij hem in huis :? ) en ze hebben ook nog een familiezaak te runnen... :X

quote:
[..]

Ik hoop eigenlijk op scènes op die bijeenkomst :9 Werden ze niet genoemd in de spoilers voor komende week?
Nope, helemaal niks. Nada. Noppes. :( 't Is alleen maar Fraser, Tegan en Sienna. Nou is dat laatste gelukkig niet zo erg. :)
  zaterdag 1 maart 2014 @ 16:29:22 #174
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_137274855
Hier de spoilers voor de weken na volgende week:

SPOILER
SPOILER
Hmmm, kan er niet echt veel mee. :N In de tweede week zit alles door elkaar, kan er geen wijs uit wat de hoofdlijn is. Wel leuk dat Maxine hier weer in voorkomt, toch vreemd dat ze nu net in die twee afleveringen ineens voorkwam.
pi_137279510
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 15:02 schreef luftersel het volgende:

[..]

Tja, dat is waar. Maar ik begrijp wel waarom ze het deed, want niemand wilde naar haar luisteren.
Er zullen gerust mensen naar haar willen luisteren, maar zij begint meteen als een idioot te krijsen en te schreeuwen. Daar zou ik ook niet naar luisteren als ik eerlijk ben.

quote:
Als mijn kind doodziek zou zijn en iedereen mij voor gek zou verklaren, zou ik ook echt gek worden. _O- Maar bloed in de luier doen, dat gaat wel een tikkeltje ver. En ze heeft het er nu zelf naar gemaakt dat ze Katy van Diane niet meer mag zien.
Dat dus.
Ze had toch ook naar een andere dokter of een ander ziekenhuis kunnen gaan? Tenminste, dat zou ik doen als ik niet gerust zou zijn met de diagnose van de arts die mijn kind behandeld heeft. Maar ja, er is nu eenmaal een ziekenhuisset gebouwd dus moet en zal die gebruikt worden.
Het is overigens ook vrij belachelijk dat Lindsey iedere keer dienst had en Katy behandelde, dat gebeurt in een echt ziekenhuis nauwelijks.

quote:
Vind het overigens best knap dat Diane voor drie kinderen kan zorgen, ze is immers niet meer met Tony (maar woont nog wel bij hem in huis :? ) en ze hebben ook nog een familiezaak te runnen... :X
Volgens mij mocht Tony van haar op de bank slapen :') Ik had haar als ik Tony was meteen het huis uitgegooid als ze zo was begonnen.
Maar goed, voor de rest is dit gewoon Hollyoaks logica. U zei logica, meneer Kelder? Ja, zie het alleen nog eens te ontdekken bij de makers.

quote:
[..]

Nope, helemaal niks. Nada. Noppes. :( 't Is alleen maar Fraser, Tegan en Sienna. Nou is dat laatste gelukkig niet zo erg. :)
:(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')