abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137353219

Aan het begin van het filmpje is de Village te zien. Volgens mij was het hier net gebouwd, want de boel ziet er hier nog splinternieuw uit en volgens mij was het gedeelte van The Loft/Price Slice/Trap naar de bovenhuizen er nog niet eens :D
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_137357725
Ik kom via dit filmpje

bij deze aflevering terecht:

En ik heb mijn ogen uitgekeken :D Wat een niveau _O_ _O_ _O_
Oké, het bewegende camerawerk irriteerde mij mateloos ('t moest zeker "hip" zijn? :') ), maar de scènes, het acteerwerk, de muziek, het drama, de humor... Het was allemaal geweldig _O_
En het einde van de vechtscène liet mij bijna op de grond vallen van het lachen _O- _O- _O-
  maandag 3 maart 2014 @ 23:44:47 #178
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_137367880
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 20:14 schreef PeterKelder het volgende:
Ik kom via dit filmpje

bij deze aflevering terecht:

En ik heb mijn ogen uitgekeken :D Wat een niveau _O_ _O_ _O_
Oké, het bewegende camerawerk irriteerde mij mateloos ('t moest zeker "hip" zijn? :') ), maar de scènes, het acteerwerk, de muziek, het drama, de humor... Het was allemaal geweldig _O_
En het einde van de vechtscène liet mij bijna op de grond vallen van het lachen _O- _O- _O-
Dat was inderdaad een leuke aflevering kan ik me herinneren, jammer genoeg hoorde het eigenlijk niet echt bij een lopende verhaallijn. _O- En nu zijn ze allemaal weg... ;( Cheryl. Brendan, Mitzeee, Theresa, Myra... (van Warren was ik geen fan). Zulke dramatische en toch humoristische gevechten of dergelijke zijn al tijden niet meer voorgekomen. Het is nu dubbel zoveel drama. :{
pi_137371371
Nieuwe spoilers:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 09:37:19 #181
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_137372509
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 08:18 schreef PeterKelder het volgende:
Nieuwe spoilers:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Wat een saaie boel zeg. ;( Freddie, Freddie en Freddie. :r Alleen dat van Maxine en Patrick ziet er leuk uit, maar die verhaallijn blijft zich maar voort slepen zonder veel verder te komen heb ik het idee.

En blijkbaar is daar de eerste 'Ste-spoiler' al: "Ste faces his worst nightmare". Nu alleen nog de woorden "shocking", "flee" of "huge" (waarvan er twee toevallig al voorkomen in de spoilers :') ) en we zijn er hoor. _O- Godsamme, wat is Kirkwood voorspelbaar.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 09:40:12 #182
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_137372557
Het is me trouwens al wel duidelijk wie er vermoord gaat worden in de who-dunnit:
SPOILER
Beetje voorspelbaar, hij maakt overal en nergens uit het niets vijanden. Tegan, Ste, Grace, Trevor, straks Sandy en haar zes zonen en dan hebben we ook nog Leela misschien... Oh, en Tony niet te vergeten, die drugs-inval in zijn restaurant deze week komt wel heel erg uit de lucht vallen. En misschien zelfs nog Carmel of Sonny als zij erachter komen dat hij Jim heeft vermoord. Op zich leuk dat we dan van die misselijkmakende acteur af zijn, maar ik heb echt geen zin in al die heisa die eraan vast kleeft. }:|

[ Bericht 5% gewijzigd door luftersel op 04-03-2014 10:14:40 ]
pi_137385639
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 09:40 schreef luftersel het volgende:
Het is me trouwens al wel duidelijk wie er vermoord gaat worden in de who-dunnit:
SPOILER
Beetje voorspelbaar, hij maakt overal en nergens uit het niets vijanden. Tegan, Ste, Grace, Trevor, straks Sandy en haar zes zonen en dan hebben we ook nog Leela misschien... Oh, en Tony niet te vergeten, die drugs-inval in zijn restaurant deze week komt wel heel erg uit de lucht vallen. En misschien zelfs nog Carmel of Sonny als zij erachter komen dat hij Jim heeft vermoord. Op zich leuk dat we dan van die misselijkmakende acteur af zijn, maar ik heb echt geen zin in al die heisa die eraan vast kleeft. }:|
Dat was mij allang duidelijk :')
Moet jij 1x raden wie dan de "onverwachte" dader blijkt te zijn _O-
pi_137386699
https://soundcloud.com/petemoor/tinas-theme

Een theme gemaakt voor de scènes van het overlijden van Tina McQueen _O_ _O_ _O_
  dinsdag 4 maart 2014 @ 18:18:36 #185
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_137387656
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 17:11 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dat was mij allang duidelijk :')
Moet jij 1x raden wie dan de "onverwachte" dader blijkt te zijn _O-
Ik heb werkelijk geen idee. Ze zouden het allemaal kunnen zijn. Tegan zou het meest voorspelbaar zijn.
pi_137387712
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:18 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ik heb werkelijk geen idee. Ze zouden het allemaal kunnen zijn. Tegan zou het meest voorspelbaar zijn.
Die zal het dan ook zijn :')
pi_137388167

Het verhaallijntje rond Sienna was deze aflevering best interessant om te zien :D Ik vraag me nog steeds af of Peri uiteindelijk haar dochter zal zijn: het zou té makkelijk zijn, maar aan de andere kant kan dat ook interessant zijn, zeker omdat Peri nu één van degenen is die een haatcampagne tegen Sienna opzet. Als Peri dan haar dochter blijkt te zijn, zal die zich wel schuldig gaan voelen op een bepaalde manier.

De scènes tussen Jack en Frankie waren op een bepaalde manier wel vermakelijk, zeker die scène na de aftiteling _O-

Over de scènes van Fraser en Tegan (Fregan? :') ) ga ik niet eens beginnen :N :r
  dinsdag 4 maart 2014 @ 18:45:34 #188
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_137388441
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:36 schreef PeterKelder het volgende:

Het verhaallijntje rond Sienna was deze aflevering best interessant om te zien :D Ik vraag me nog steeds af of Peri uiteindelijk haar dochter zal zijn: het zou té makkelijk zijn, maar aan de andere kant kan dat ook interessant zijn, zeker omdat Peri nu één van degenen is die een haatcampagne tegen Sienna opzet. Als Peri dan haar dochter blijkt te zijn, zal die zich wel schuldig gaan voelen op een bepaalde manier.

De scènes tussen Jack en Frankie waren op een bepaalde manier wel vermakelijk, zeker die scène na de aftiteling _O-

Over de scènes van Fraser en Tegan (Fregan? :') ) ga ik niet eens beginnen :N :r
Ik dacht eerder aan Taser. _O- Het voelt namelijk net alsof je daardoor gepijnigd word als je naar hen moet kijken. :9
  dinsdag 4 maart 2014 @ 20:05:33 #189
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_137391509
Ik lees trouwens eens even wat artikelen van DS terug over Hollyoaks en herinner me ineens dat Maxine het bed heeft gedeeld met... *tromgeroffel*

FREDDIE :|W

Brrrr, als ik daaraan terugdenk. Maar ja, Patrick heeft ook het bed gedeeld met Cindy. :') _O-
pi_137391722
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 20:05 schreef luftersel het volgende:
Ik lees trouwens eens even wat artikelen van DS terug over Hollyoaks en herinner me ineens dat Maxine het bed heeft gedeeld met... *tromgeroffel*

FREDDIE :|W

Brrrr, als ik daaraan terugdenk. Maar ja, Patrick heeft ook het bed gedeeld met Cindy. :') _O-
En bedankt, ik ben al in mineur sinds ongeveer een halfuur en nu is mijn eten ook nog eens omhoog gekomen! :(

Nee hoor, maar het maakt me wel behoorlijk misselijk :X :r
  dinsdag 4 maart 2014 @ 20:15:45 #191
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_137391885
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 20:10 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

En bedankt, ik ben al in mineur sinds ongeveer een halfuur en nu is mijn eten ook nog eens omhoog gekomen! :(

Nee hoor, maar het maakt me wel behoorlijk misselijk :X :r
Zolang je drinken nog in je glas zit, is alles nog oké. :P
pi_137392140
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 20:15 schreef luftersel het volgende:

[..]

Zolang je drinken nog in je glas zit, is alles nog oké. :P
De muren hadden daarnet toch een andere kleur dacht ik... :P
pi_137392184
Ik lees net dit:

soapscoop twitterde op dinsdag 04-03-2014 om 20:15:43 Gangster Grace was starting fires at the age of 6! #hollyoaks reageer retweet
Jammer dat het nooit fout is gegaan :{
  dinsdag 4 maart 2014 @ 20:23:50 #194
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_137392262
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 20:20 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

De muren hadden daarnet toch een andere kleur dacht ik... :P
_O- _O- _O-
pi_137419901

Mensen kinderen, wat was deze aflevering tráág :O :{
De scène na de aftiteling met Molly geeft het perfect weer _O-

En alleen de sub-cliff met Jack was interessant. Voor de rest :O :z :Z
  woensdag 5 maart 2014 @ 18:32:21 #196
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_137421315
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:45 schreef PeterKelder het volgende:

Mensen kinderen, wat was deze aflevering tráág :O :{
De scène na de aftiteling met Molly geeft het perfect weer _O-

En alleen de sub-cliff met Jack was interessant. Voor de rest :O :z :Z
Ik heb echt heel veel stukken doorgespoeld, maar gek genoeg, deze keer níet alle delen van Fraser. Die opbouw naar zijn vermoedelijke whodunnit doen ze wel mooi op zich, verdachte nummer drie is Ste. :9

Verder, ja... ik vind het maar een beetje zwak dat ze de rollen meteen omdraaien om Sienna nu het slachtoffer te laten lijken. Tom is ineens slecht (hij heeft die pillen en ik weet zeker dat hij degene is die Rose heeft, hij zal Sienna wel op de een of andere manier beschuldigen) en Peri is ook ineens een pestkop? Ik vind Peri trouwens maar een vreemd karakter nu, nogal inhoudsloos.

En ik denk dat Tegan verreweg één van de domste personages is die ik ooit heb gezien. :') Misschien zelfs dommer dan Riley.

[ Bericht 2% gewijzigd door luftersel op 05-03-2014 18:39:50 ]
pi_137422980
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 18:32 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ik heb echt heel veel stukken doorgespoeld, maar gek genoeg, deze keer níet alle delen van Fraser. Die opbouw naar zijn vermoedelijke whodunnit doen ze wel mooi op zich, verdachte nummer drie is Ste. :9
Mwah, ik vond het slaapverwekkend. Sowieso gok ik dat die whodunnit nog even op zich laat wachten, ik denk dat het rond de zomerperiode zal gebeuren: dan is Joe ook wel weer op de been en heeft dan ook een reden om Fraser te vermoorden.

quote:
Verder, ja... ik vind het maar een beetje zwak dat ze de rollen meteen omdraaien om Sienna nu het slachtoffer te laten lijken. Tom is ineens slecht (hij heeft die pillen en ik weet zeker dat hij degene is die Rose heeft, hij zal Sienna wel op de een of andere manier beschuldigen) en Peri is ook ineens een pestkop? Ik vind Peri trouwens maar een vreemd karakter nu, nogal inhoudsloos.
Van Tom kan ik het nog wel enigszins begrijpen: Sienna heeft hem immers wekenlang vastgehouden, hem voorgelogen etc., dus dat hij nu zijn gram probeert te halen is ergens wel logisch. Maar van Peri snap ik het ook niet echt. De enige reden die ik kan bedenken is dat ze dan weldegelijk Sienna's dochter moet zijn, anders heeft haar rol in deze verhaallijn geen enkele reden.

quote:
En ik denk dat Tegan verreweg één van de domste personages is die ik ooit heb gezien. :') Misschien zelfs dommer dan Riley.
Ik kan niet wachten tot het moment dat ze Fraser vermoord heeft en hierdoor in de gevangenis belandt. Compleet overbodig personage als je het mij vraagt.
  woensdag 5 maart 2014 @ 19:59:24 #198
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_137424407
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:25 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Mwah, ik vond het slaapverwekkend. Sowieso gok ik dat die whodunnit nog even op zich laat wachten, ik denk dat het rond de zomerperiode zal gebeuren: dan is Joe ook wel weer op de been en heeft dan ook een reden om Fraser te vermoorden.
Ja, het was inderdaad wel slaapverwekkend. Maar ik hoop gewoon dat er nu om de zoveel tijd een verdachte bijkomt. Dat lijkt me best leuk om te volgen, dat was namelijk ook best leuk om te volgen bij Lynsey in 2012. En bij Texas in 2013 ook wel, alleen vond ik dat minder door hatelijke personages als Will en Browning...

En jij denkt dat het tot de zomer duurt voordat Joe weer op de been is? Haha, die loopt over een week of drie alweer zo het ziekenhuis uit joh. :')
pi_137424689
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:59 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ja, het was inderdaad wel slaapverwekkend. Maar ik hoop gewoon dat er nu om de zoveel tijd een verdachte bijkomt. Dat lijkt me best leuk om te volgen, dat was namelijk ook best leuk om te volgen bij Lynsey in 2012. En bij Texas in 2013 ook wel, alleen vond ik dat minder door hatelijke personages als Will en Browning...
Toch jammer dat de dader voor mij al voor 99% vaststaat. Ja, of ze moeten met een wel heel verrassende dader op de proppen komen, maar dat lijkt me niet :')

quote:
En jij denkt dat het tot de zomer duurt voordat Joe weer op de been is? Haha, die loopt over een week of drie alweer zo het ziekenhuis uit joh. :')
Nou, ik denk dat het wel iets langer zal duren :P Niet tot de zomer, dan wordt Fraser vermoord. En dan is Joe één van de verdachten.
  woensdag 5 maart 2014 @ 20:55:32 #200
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_137426884
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:06 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Toch jammer dat de dader voor mij al voor 99% vaststaat. Ja, of ze moeten met een wel heel verrassende dader op de proppen komen, maar dat lijkt me niet :')
Ik snap om de een of andere reden wel dat je denkt/zeker weet dat het Tegan is, maar ik zou eigenlijk niet uit kunnen leggen waarom ik/wij dat denken. _O- Kan jij dat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')