Ik ga het proberenquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:55 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik snap om de een of andere reden wel dat je denkt/zeker weet dat het Tegan is, maar ik zou eigenlijk niet uit kunnen leggen waarom ik/wij dat denken.Kan jij dat?
Je hebt net mijn gedachten gelezen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik ga het proberen
Omdat zij het meest "onverwacht" zou zijn; ze is immers smoorverliefd op hem én hij is de vader van Rose, dus zou je denken dat zij hem niets zou kunnen aandoen. Ze kan immers niet zien dat hij een pure slechterik is die iemand net zo hard laat vallen als een baksteen. Maar op het moment dat hij dat bij haar op zo'n manier doet dat zij dat in ene ziet, zal zij degene zijn die hem koud maakt.
Tuurlijk kunnen de anderen dat ook doen:
- Sandy kan Fraser iets aan willen doen vanwege zijn bedrog met Tegan, het feit dat hij haar heeft laten geloven dat Joe verdwenen/dood was (want dat zal eerst wel komen, over uitrekken gesproken) en het feit dat hij Freddie de criminaliteit in heeft gesleurd.
- Joe kan het evengoed zijn, gezien wat Fraser zijn moeder én hem heeft aangedaan. Maar ook hij is het niet, want het is een enorme slapzak.
- Lindsey zou eventueel ook een verdachte kunnen zijn vanwege Joe. Maar dat lijkt me sterk, want we zitten ook nog met het Browning-gezeik.
- Freddie heeft natuurlijk hele goede redenen om Fraser iets aan te doen; hij heeft maandenlang moeten liegen tegen zijn familie, is door hem in de criminaliteit terecht gekomen, en zo zal er waarschijnlijk nog wel iets zijn waardoor Freddie genoeg redenen zou hebben. Zal ook wel hoofdverdachte worden, maar uiteindelijk zal hij het niet blijken te zijn.
- Sinead zal het voornamelijk doen om haar geliefde echtgenoot te steunen. Maar ook zij is het niet, want ze kan dat helemaal niet aan. En mijn oren ook niet.
- Ste omdat Fraser zijn kinderen in gevaar heeft gebracht, Tegan voorliegt en omdat hij bedreigd is door Fraser. Maar gelukkig gaat zijn liefde voor zijn familie niet zó ver dat hij iemand omlegt. Hoogstens met de dood bedreigen.
- Tony, om wat hij allemaal heeft moeten doormaken door toedoen van Fraser. Maar goodguy Tony kan nog geeneens een vlieg doden, dus een strontvlieg als Fraser ook niet.
- Trevor is ook een goede kanshebber én wellicht ook tweede hoofdverdachte, zeker als hij erachter komt wat er daadwerkelijk met zijn vader gebeurd is. Maar dan zouden er in één klap twee baddies de serie moeten verlaten en dat gaat toch wel wat te ver.
- DisGrace wanneer Fraser haar duidelijk maakt dat ze nooit zijn favoriete dochter zal zijn, dat Clare die titel veel meer verdient en Grace maar een lelijk geplamuurde rotkop heeft.
- En eventueel nog Carmel vanwege Jim. Maar meer dan een mep in het gezicht zal het niet worden.
En Tegan? Die wordt waarschijnlijk buiten beschouwing gelaten, zal veel janken (o.m. op de begrafenis van Fraser, dat ze hem nooit zal vergeten etc.) en lijkt helemaal niets met de moord te maken te hebben. Maar gezien zij het meest gekwetst zal worden door Fraser, zal Tegan uiteindelijk de dader blijken. En dan is het bye bye Tegan
Dat laatste is sarcastisch, neem ik aan?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:56 schreef luftersel het volgende:
[..]
Je hebt net mijn gedachten gelezen.Alleen ik kon het zo snel niet voor mezelf in woorden omzetten. Je hebt helemaal gelijk. 't Is altijd degene die het meeste huilt.
Och, het is altijd leuk om kritiek te leverenquote:Eigenlijk best wel saai dat wij zulke 'soapexperts' zijn dat zelfs dit voor ons niet leuk meer is.
Tja, als ik lees wat hun werkwijze is met het opnemen van Hollyoaks neem ik ze het niet echt kwalijk. Het is wel pijnlijk, dat wel.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:25 schreef luftersel het volgende:
Oh godsamme, de continuïteit in Hollyoaks is ook echt om te huilen hè:
[ afbeelding ]
De bovenste is van toen Tegan en Peri in huize Lomax ontdekten dat Rose weg was. De onderste is bij Sienna thuis, als zij ontdekt dat Rose ineens daar is. De mand is op magische wijze ineens mee verhuisd.![]()
![]()
Oh sorry, nee dat was niet sarcastisch, maar daar had iets anders moeten staan.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat laatste is sarcastisch, neem ik aan?
Want het is niet altijd degene die het meeste huilt. Vaak wordt er ook gewoon totaal geen aandacht aan die persoon geschonken, tenzij de dader veel met het vermoorde personage te maken had.
quote:[..]
Och, het is altijd leuk om kritiek te leverenEn om te zien dat vele kijkers "geschokt" zullen zijn door de uitkomst, omdat ze dit "eeeeeecht niet hadden verwacht OMG"
Ah, zoquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:16 schreef luftersel het volgende:
[..]
Oh sorry, nee dat was niet sarcastisch, maar daar had iets anders moeten staan.Er had iets moeten staan in de trant van 'degene waar ze nooit op focussen'. Ik werd waarschijnlijk afgeleid bij het typen ervan.
Heb er ook gelijk op gereageerd.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:32 schreef PeterKelder het volgende:
Ik zie trouwens dat Hollyoaks steeds bekender wordt in Nederland
Godsamme...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:51 schreef PeterKelder het volgende:
Hollyoaks: Ste Hay threatened by Trevor Royle - spoiler pictures
Oehhh, dit wordt spannend zeg![]()
![]()
![]()
Hollyoaks: Patrick shocks Maxine on her court day - spoiler pictures
Maxine
Bij het zien van de screenshots heb ik al medelijden met haar
Nou ja, het punt is natuurlijk dat ze ook vaak genoeg teleurgesteld of gekleineerd wordt. Het zelfverzekerde is er eigenlijk volledig uitgeslagen door Patrick in de afgelopen maanden. Ze zit nu op het punt dat ze zelf al denkt dat ze niets goeds meer kan doen en laat zich dus geheel vertellen wat ze wel of niet moet doen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:55 schreef luftersel het volgende:
[..]
Godsamme...![]()
En hoe zielig ik Maxine ook vind en hoe geweldig graag ik het personage ook zie, ik word onderhand toch een beetje moe van dat altijd zielige gedoe van haar. Het is natuurlijk vreselijk als je in zo'n relatie zit, maar ze kijkt ALTIJD verdrietig. Ze kan ook gewoon bij hem weggaan, maar ze houdt te veel van hem (toch?). Dan hoef je toch niet altijd zo verdrietig te zijn? Ze kiest er momenteel zelf voor.
Ik ookquote:Desalniettemin kijk ik wel uit naar de scènes.
Zozo, de eerste barsten in de Roscoe-era komen er alquote:Op zondag 9 maart 2014 11:23 schreef luftersel het volgende:
Hollyoaks: Gillian Taylforth to leave Sandy Roscoe role
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ze dit nu al bekend maakt, kunnen we haar van ons verdachtenlijstje van de moord op Fraser schrappen (ook al konden we dat toch al min of meer).![]()
Dit maakt echt mijn hele zondag weer goed.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zozo, de eerste barsten in de Roscoe-era komen er al![]()
Moge het snel gebeuren dat Charlie Clapham (en Stephanie Davis), Ayden Callaghan en Alfie Browne-Sykes ook aankondigen de serie te willen verlaten. Blijven Charlie Wernham en Fabrizio Santino over
Mijn zondag wás al goed, maar dit nieuws maakt het alleen maar beterquote:Op zondag 9 maart 2014 11:32 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dit maakt echt mijn hele zondag weer goed.
Oh, dan zal haar exit wel voortvloeien uit de moord op Fraser. Ze zal wel kapot zijn van verdriet (want ze gaf toch nog om hem) en (even) weg willen om tot zichzelf te komen. Alleen hoop ik dat dat 'even' voorgoed zal zijnquote:Alleen moeten we dus nog wachten tot juni.Maar Sandy én Fraser weg (althans ik neem aan dat hij vermoord wordt), dat is al een hele verbetering!
Helaas is aangegeven dat 'de deuren open blijven voor een terugkeer'.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mijn zondag wás al goed, maar dit nieuws maakt het alleen maar beter
[..]
Oh, dan zal haar exit wel voortvloeien uit de moord op Fraser. Ze zal wel kapot zijn van verdriet (want ze gaf toch nog om hem) en (even) weg willen om tot zichzelf te komen. Alleen hoop ik dat dat 'even' voorgoed zal zijn
Het is een van Krakwood's lievelingetjes hèquote:Op zondag 9 maart 2014 11:45 schreef luftersel het volgende:
[..]
Helaas is aangegeven dat 'de deuren open blijven voor een terugkeer'.
Dat blijft onze doelstelling.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het is een van Krakwood's lievelingetjes hè
Nu nog het nieuws dat híj stopt met zijn werk als executive producer en Gascoyne en MacLeod als series producers en ik voorzie betere tijden voor de serie. Maar ja, of dat ook zal gebeuren...
quote:Op zondag 9 maart 2014 11:53 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dat blijft onze doelstelling.Krakwood wegwerken. Het liefst nog...
TODAY!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |