SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VoertuigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game ModesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Levolution
Change the face of battle. Experience a dynamic battlefield where no two games will ever be the same. Your actions physically change the battlefield in real-time, providing interactive game environments that react to your every move.
Commander Mode
Take the point and turn the tide. You’ve pulled the trigger, now drop the bomb. Commander Mode puts you at the heart of the situation room, letting you deliver critical intelligence, manage support activity and deploy powerful war assets during true squad-based team play.
Battlefield 4 Premium
Push the boundaries of what Battlefield 4 can be with a Premium membership. Secure early access to all five expansion packs, get new vehicles, weapons and weekly content drops and add even more depth with exclusive content.
FOK! platoons op Battlelog
Band of Fok!kers Platoon
FOK! Knokploeg Platoon
Band of FOK!kers BF4 platoon
Teamspeak
1e van hiddit
IP:Teamspeak3.i3d.net:10052
Wachtwoord: private
2e van ClapClapYourHands
IP: www.kthnxbai.info:9987![]()
Ik wil trouwens wel even kwijt dat ik de laatste tijd gewoon geen crashes heb. Het is 100% stabiel, zoals het trouwens hoort te zijn. Ik had last van alle issues die Google kon vinden. Maar in ieder geval voor mijn situatie is het opgelost. Zonder dat er iets in mijn computer veranderd is.Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.![]()
Ik vind BF4 al vanaf het begin beter dan BF3. De bugs waren / zijn kut maar daar heb ik eigenlijk alleen de eerste paar weken echt last van gehad.Would you like to know more?
Alles over cryptocurrency, bitcoin en blockchain in begrijpelijke taal![]()
Ga snel weer in het BF3 topic posten dan als dat toch beter is.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
En dan gek vinden dat je kutperformance/renderproblemen krijgt.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:07 schreef Convict het volgende:
[..]
Bij asus kaarten krijg je software om je video kaart te boosten.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Wat lul jij dan...quote:Op maandag 17 februari 2014 11:02 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En dan gek vinden dat je kutperformance/renderproblemen krijgt.
hij crashte alleen aan het einde van bf3 matches. en was ook algemeen bekend. dus na 3 crashes opgezocht wat het kon zijn en de eerste beste link gaf me al een oplossing dat werkte, namelijk: het deinstaleren van de booster.
verder ben ik 1 van de weinigen die hier speelt zonder problemen dus ja....I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Voor de mensen die issues hebben;
* gebruik gewoon nieuwste Ati beta drivers..
* Installeer de direct x update in de bf4 installatie folder eens opnieuw
* in geval van issues; installeer je pc eens opnieuw.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Deze man snapt het.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:22 schreef neo2000 het volgende:
* in geval van issues; installeer je pc eens opnieuw.I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
En als je van de een op andere dag opeens crashes hebt die je daarvoor nooit had zonder iets aan je systeem te veranderen?quote:Op maandag 17 februari 2014 12:22 schreef neo2000 het volgende:
* in geval van issues; installeer je pc eens opnieuw.![]()
Dat hielp dus niet. Gewoon totaal niet. Daar lag het niet aan. Zowiezo gaat ook echt niet spontaan van de een op de andere dag je Windows installatie naar de tering.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:22 schreef neo2000 het volgende:
* in geval van issues; installeer je pc eens opnieuw.
De laatste patch wel.Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.![]()
Ook maar aangeschaft voor een kleine 30 euro.
Bak er zoals verwacht niet veel van, maar dat komt wel hoop ik.![]()
Ach ja, men is eerder geneigd te klagen dan te zeggen dat iets goed gaat...quote:Op maandag 17 februari 2014 11:30 schreef Convict het volgende:
[..]
verder ben ik 1 van de weinigen die hier speelt zonder problemen dus ja....Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
mad?quote:Op maandag 17 februari 2014 10:34 schreef Catkiller het volgende:
Ga snel weer in het BF3 topic posten dan als dat toch beter is.![]()
Mocht je willen.quote:
Snap gewoon niet wat je in een topic komt doen als het spel toch niet zo goed is als zijn voorganger volgens jou.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
boeiend het is maar een ttquote:Op maandag 17 februari 2014 15:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mocht je willen.
Snap gewoon niet wat je in een topic komt doen als het spel toch niet zo goed is als zijn voorganger. Laat staan dat je ook maar iets zinnigs hierover te melden hebt als je het toch niet speelt.![]()
![]()
Klopt, maar genoeg zeurende mensen hier die keer op keer op een spel blijven kankeren, een TT als deze helpt er niet aan mee om die jankerds eens op te laten houden.quote:
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Ja, het is natuurlijk niet uitgesloten dat iets in een gameupdate iets verneukt aan je pc/game. Ik bedoel, zoveel mensen, zoveel verschillende configuraties. En het lijkt mij onmogelijk alles 100% uit te testen en uit te sluiten qua issues als Dice/EA.. Maar als ik lees dat mensen op een desktop zitten te gamen met Windows 7 die al een jaar of X niet meer ge-herinstalleerd is, en waar wel 80 verschillende videokaart drivers op geïnstalleerd zijn, tsjah.. Gewoon af en toe een reinstall van Windows kan geen kwaad.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:28 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
En als je van de een op andere dag opeens crashes hebt die je daarvoor nooit had zonder iets aan je systeem te veranderen?
Overigens; "opeens" kan best wel. Ik bedoel; de meeste hardware mankementen ontstaan "opeens". Heel veel mensen bouwen een game pc van 900 euro, en stoppen er een 30 euro 860000 watt voedinkje in. Die wordt "opeens" slechter. Omdat het cheape crap is. Een harde schijf kan slechte sectoren hebben. De ene tool markeert een HDD sneller als bad dan de andere. Afgelopen maand nog een HDD mogen vervangen. Meeste tools gaven niets aan, een tool wel. WD tool gedraaid, ja hoor, 'opeens' veel slechte sectoren. It happens. Had ik dat niet opgemerkt dan had ik onverwacht probably een HDD gehad die niets meer deed.Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
de game kwam eind oktober uit, ik heb meerdere malen Windows 7 en 8 geherinstalleerd en Bf4 ook, maar die crashes het kan echt niet.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Klopt, maar genoeg zeurende mensen hier die keer op keer op een spel blijven kankeren, een TT als deze helpt er niet aan mee om die jankerds eens op te laten houden.
het is een van meest glitches en bugged game die uitkwam, en de game intern testen op een optimaal systeem met optimale settings testen tsja,
en alle beta spelers maar zeikerds noemen, er werd zoveel geklaagd al in de beta maar dice deed er niks aan en releasde de game als alpha versie, we zitten nu ergens begin beta.
en dan heb ik nog niet eens over de 10hz netcode.
sommige mensen betaalde 120 euro voor deluxe + premium, dan kan je het gewoon niet maken om je game zo uit te brengen."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Eens, triest maar waar. Zag laatst de levels en inderdaad allemaal oude levels. Eigenlijk schandalig dat ze hier nog geld voor vragen en vervolgens krijgen. Helaas doe ik er zelf ook aan mee.....quote:Op maandag 17 februari 2014 14:50 schreef very het volgende:
[..]
Fixed
Kijk meer uit naar de DLC van eind maart.![]()
ik ookquote:Op maandag 17 februari 2014 16:46 schreef ems. het volgende:
Heb best wel weer zin in een potje operation metro.
kunnen mensen al pre downloaden of nog niet?"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Nah pre downloaden kan niet, komt gewoon een patch morgen.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:01 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik ook
kunnen mensen al pre downloaden of nog niet?![]()
Kan van alles zijn. Van kapot geheugen tot een virus.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:28 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
En als je van de een op andere dag opeens crashes hebt die je daarvoor nooit had zonder iets aan je systeem te veranderen?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Kunstmatig gekut levert vaak problemen. Paar keer geprobeerd, ook ongevraagd vaak meegeleverd gekregen, maar nagenoeg altijd wel een titel geweest waarmee ik speelde waarmee dan gezeik ontstond. Sindsdien vooral direct downloaden van website van AMD/Ati.quote:BF3 klapt er hier zonder melding wel eens uit, maar dat is dan ook het enige.quote:hij crashte alleen aan het einde van bf3 matches. en was ook algemeen bekend. dus na 3 crashes opgezocht wat het kon zijn en de eerste beste link gaf me al een oplossing dat werkte, namelijk: het deinstaleren van de booster.
verder ben ik 1 van de weinigen die hier speelt zonder problemen dus ja....I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik kan hier ook echt niet bij. Voeg dan tenminste alle oude maps toe. Dus ook seine en de goede uit bf2quote:Op maandag 17 februari 2014 16:11 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Eens, triest maar waar. Zag laatst de levels en inderdaad allemaal oude levels. Eigenlijk schandalig dat ze hier nog geld voor vragen en vervolgens krijgen. Helaas doe ik er zelf ook aan mee.....1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."![]()
weet iemand hoe je je camouflage kan veranderen?"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Zijn er nog FOK!ers die (regelmatig) samen spelen? Ik heb later vanavond wat tijd en lijkt mij wel leuk om met wat FOK!ers te knallen, kan ik ook gelijk wat tips vragen.![]()
![]()
Voeg mij maar toe op originquote:Op maandag 17 februari 2014 18:01 schreef Typisch het volgende:
Zijn er nog FOK!ers die (regelmatig) samen spelen? Ik heb later vanavond wat tijd en lijkt mij wel leuk om met wat FOK!ers te knallen, kan ik ook gelijk wat tips vragen.
zelfde nick als op fok![]()
http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/Storozhevoy/ ik doe ook mee, als ik niet crash"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Okayquote:Op maandag 17 februari 2014 18:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Voeg mij maar toe op origin
zelfde nick als op fok
Hier mijn battlelog profiel:
http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/SehNL/![]()
Zal je zo ook even toevoegen.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Okay
Hier mijn battlelog profiel:
http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/SehNL/![]()
kapot geheugen en dan crashen alleen bij het einde van de ronde?quote:Op maandag 17 februari 2014 17:15 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Kan van alles zijn. Van kapot geheugen tot een virus.
Wel heel toevallig dat dat gedeelte van bf4 precies op die plek in het geheugen zit elke keer.![]()
Mwah, hier kreeg ik het pas door na anderhalf jaar foutenopstapeling in mijn OS zodat op een gegeven moment niets het meer deed.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:52 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
kapot geheugen en dan crashen alleen bij het einde van de ronde?
Wel heel toevallig dat dat gedeelte van bf4 precies op die plek in het geheugen zit elke keer.
Feit blijft dat het grootste pluspunt van een PC ook zijn Achilleshiel is, en hoe geavanceerder hoe sneller dat een klein probleem met grote gevolgen blijkt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat ok na opnieuw opstarten het het geheugen is...quote:Op maandag 17 februari 2014 19:25 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mwah, hier kreeg ik het pas door na anderhalf jaar foutenopstapeling in mijn OS zodat op een gegeven moment niets het meer deed.
Feit blijft dat het grootste pluspunt van een PC ook zijn Achilleshiel is, en hoe geavanceerder hoe sneller dat een klein probleem met grote gevolgen blijkt.
Ik ga nog wel even een hardeschijf scan doen![]()
Bij elke update controleer ik de installatie van BF4 omdat ik dat met BF3 wel geleerd heb.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:28 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat ok na opnieuw opstarten het het geheugen is...
Ik ga nog wel even een hardeschijf scan doenI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik doelde hier op wat jij zei:quote:Op maandag 17 februari 2014 17:23 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Kunstmatig gekut levert vaak problemen. Paar keer geprobeerd, ook ongevraagd vaak meegeleverd gekregen, maar nagenoeg altijd wel een titel geweest waarmee ik speelde waarmee dan gezeik ontstond. Sindsdien vooral direct downloaden van website van AMD/Ati.
[..]
BF3 klapt er hier zonder melding wel eens uit, maar dat is dan ook het enige.Ik heb die problemen nooit gehadquote:Op maandag 17 februari 2014 11:02 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En dan gek vinden dat je kutperformance/renderproblemen krijgt.
En als je een nieuwe kaart hebt en die geeft problemen ook al heb je beta drivers geinstalled kan je beter de laatste versie van de fabrikant zn site af halen en niet bij ati of gforce
Maar veel mensen denken niet zo ver en verwachten dat dice alles maar moet fixen.I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Kan, maar vaak is een booster of een overclock of een afwijkende driver genoeg voor dit soort issues.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:01 schreef Convict het volgende:
[..]
Ik doelde hier op wat jij zei:
[..]
Ik heb die problemen nooit gehadEh, nee, juist niet. Kale reference drivers werken negen van de tien keer beter dan fabrikantsdrivers.quote:En als je een nieuwe kaart hebt en die geeft problemen ook al heb je beta drivers geinstalled kan je beter de laatste versie van de fabrikant zn site af halen en niet bij ati of gforcequote:Maar veel mensen denken niet zo ver en verwachten dat dice alles maar moet fixen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Precies. maar daarom ook pas als de beta drivers je problemen ook 1 op de 10 keer niet verhelpen.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:03 schreef Skull-splitter het volgende:
Eh, nee, juist niet. Kale reference drivers werken negen van de tien keer beter dan fabrikantsdrivers.
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Ik heb meer gezeik mét dan zónder gehad van die betadrivers.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Premium battlepack, helemaal enthousiast natuurlijk want ik speel niet op het moment maar verzamel wel alle packs voor je weet maar nooit, 1 camo.
[/quote]![]()
Lame hequote:Op maandag 17 februari 2014 20:56 schreef Catkiller het volgende:
Premium battlepack, helemaal enthousiast natuurlijk want ik speel niet op het moment maar verzamel wel alle packs voor je weet maar nooit, 1 camo.![]()
![]()
Ja, die dingen stellen heel wat voorquote:Op maandag 17 februari 2014 20:56 schreef Catkiller het volgende:
Premium battlepack, helemaal enthousiast natuurlijk want ik speel niet op het moment maar verzamel wel alle packs voor je weet maar nooit, 1 camo.
Sowieso die battlepacks. Ik krijg of de zoveelste xp-boost of accessoires voor wapens die ik nooit gebruik
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Vind het wel lachen, ben ik eindelijk klaar met een bepaald wapen, ga je naar de volgende, is driekwart alweer unlockedquote:Op maandag 17 februari 2014 21:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ja, die dingen stellen heel wat voor
Sowieso die battlepacks. Ik krijg of de zoveelste xp-boost of accessoires voor wapens die ik nooit gebruik
Geinig dan dat de patches het oplossen.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:15 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Kan van alles zijn. Van kapot geheugen tot een virus.
Battlefield 4 is voor mij van onspeelbaar naar 100% stabiel gegaan na een patch. Maandenlang nog geen 2 minuten kunnen spelen of meteen de eerste keer stabiel.
Overigens speelt kapot geheugen weinig een factor. Als dat geheugen het eens deed, zal het her meestal blijven doen. Bij mij kwam er na 10x memtest geen enkele fout. De kans dat het dan aan het geheugen ligt is klein.
Virussen zullen er ook echt niet voor zorgen dat BF4 crasht. En ze verwijderen zichzelf niet.
Waarom is het nodig te ontkennen dat ze fouten hebben gemaakt? Ze lossen het nu op, maar dat betekent niet dat er niks is misgegaan.
Dat jij een van de weinigen bent die geen last van crashes heeft betekent niet dat het geen probleem aan de kant van dice en ea was.
Bij mij heeft ea trouwens zelfs toegegeven dat het niet aan mijn systeem of configuratie lag, maar dat het probleem bij hun lag en er dus 2 patches later een oplossing voor zou komen.Alcohol, because no great story starts with a salad.
Of camo voor je wapensquote:Op maandag 17 februari 2014 21:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Sowieso die battlepacks. Ik krijg of de zoveelste xp-boost of accessoires voor wapens die ik nooit gebruikHeb je ook geen flikker aan.
En camo voor de kleding is ook gewoon shit...![]()
Alles wat verkeerd aan de game is komt door DICE, dat weet iedereen heus wel. Verder onbegrijpelijk hoe hard ze een game kunnen verneuken. Heb de game Borderlands 2 vrij veel gespeeld en heb hier nog nooit een programmeerfout kunnen ontdekken.![]()
Lees dan ook eens goed: KAN van alles zijn, van kapot geheugen TOT een virusje.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:27 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Geinig dan dat de patches het oplossen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
de boosts zijn nogw el makkelijk maar ik speel echt nooit dingen vrij voor de wapens die ik gebruik het zijn altijd onzinnige camo's of een scope voor een shotgun ofzo.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Sowieso die battlepacks. Ik krijg of de zoveelste xp-boost of accessoires voor wapens die ik nooit gebruik1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
5.34 Gb met redelijke snelheidOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ah, nog geen update voor Battlelog. How convenient
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ah, nog geen update voor Battlelog. How convenientHi-la-risch.quote:EXPANSION PACK REQUIRED
Get Premium to get all 5 Expansion Packs with early accessI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Zo kun je Gulf of Oman ook balanceren: gewoon een zandstorm zodat je zicht meteen hooguit 20 meter is!
Gulf of Oman![]()
Bazenmap
Zonder die zandstorm wel ja.quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Dat maakt het wat mij betreft best vet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:18 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Zonder die zandstorm wel ja.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Nah, constant is vermoeiend. Het is en blijft een spel he. Ik had liever gehad dat die bij tijd en wijle ineens opstak zoals in die latere BF3-DLC's.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:38 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat maakt het wat mij betreft best vet.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Caspian borderwat hebben ze gedaan!!!!!
een onverwoestbare muur! degene die aan de verkeerde kant van die muur spawnen verliezen dus als de 2 poorten goed dicht gecampt zijn
Als degene die aan de verkeerde kant van die muur spawnen een stelletje noobs zijn wel ja. En dan nog alleen met TDM, want met alle andere gamemodes moet je toch wel gewoon van je plek af.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:03 schreef Convict het volgende:
Caspian borderwat hebben ze gedaan!!!!!
een onverwoestbare muur! degene die aan de verkeerde kant van die muur spawnen verliezen dus als de 2 poorten goed dicht gecampt zijn
People assume too much.![]()
Caspian: Hmwah, vond um in bf3 leuker. Mobile AA is op het moment best dominant ook.
Firestorm: Kan best prima zijn, maar aangezien nu iedereen vanwege die sniper assignment op de toren gaat campen... Want ja, Caspian toren gaat binnen een paar mins naar de vlakte. Wel de GOL Magnum unlocked gelukkig, dus nu kan ik dr normaal spelen.
Gulf: Blijft niet echt mn type map, teveel vehicles (eigenlijk bij Firestorm ook)
Metro: Nieuwe routes (lift / extra tunnel) werken wel, maar moet je als team dan goed samenwerken.
F2000 assignment lol, zo irritant om ipv mensen neer te schieten, ze half neer te schieten omdat je kill assist ribbons moet.
[ Bericht 16% gewijzigd door VelitoX op 18-02-2014 15:18:19 ]![]()
voor alle mongolen die zeggen ITS YOUR PC
WE ARE WORKING ON A FIX FOR AN ISSUE ON PC THAT CAUSES THE GAME TO FREEZE, RESULTING IN A SOUND LOOP. WE WILL SHARE MORE INFORMATION ONCE AVAILABLE.
kiss my dick"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Doe eens niet zo huilenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:48 schreef cherrycoke het volgende:
WE ARE WORKING ON A FIX FOR AN ISSUE ON PC THAT CAUSES THE GAME TO FREEZE, RESULTING IN A SOUND LOOP. WE WILL SHARE MORE INFORMATION ONCE AVAILABLE.
kiss my dick![]()
Ik heb gister het tofste potje gehad sinds ik BF4 gekocht heb. Echt ons hele team (en het vijandelijke team) speelde voor de objective, gevechten in het midden van de map tussen 2 vlaggen (ben de naam van de map even kwijt). Tickets gingen goed gelijk op.
Ben deze week bijna alleen maar infantry aan het spelen want dat vind ik toch veel leuker. Ben meestal engineer.![]()
Ach meidquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:48 schreef cherrycoke het volgende:
kiss my dick
Wil je nu even stoppen met huilen..![]()
Nou weten we het wel, jankbalquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:48 schreef cherrycoke het volgende:
kiss my dickPeople assume too much.![]()
Die zandstorm is dr helemaal niet constant.... Zitten gewoon momenten in waar ie zo goed als weggetrokken is.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:39 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nah, constant is vermoeiend. Het is en blijft een spel he. Ik had liever gehad dat die bij tijd en wijle ineens opstak zoals in die latere BF3-DLC's.![]()
Ik viel midden in het rondje in, maar dan nog vind ik hem te aanwezig en vooral te lang duren. Meer afwisseling is erin wel gewenst, vooral op 1000 ticket-servers.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:16 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Die zandstorm is dr helemaal niet constant.... Zitten gewoon momenten in waar ie zo goed als weggetrokken is.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Je hebt blijkbaar dus niet gezien dat je aan de ene kant van de muur 2 capture points hebt bij CQ en aan de andere kant 3 capture points...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:10 schreef very het volgende:
[..]
Als degene die aan de verkeerde kant van die muur spawnen een stelletje noobs zijn wel ja. En dan nog alleen met TDM, want met alle andere gamemodes moet je toch wel gewoon van je plek af.I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Gulf of oman begon heerlijkl , mooie blauwe lucht lekker zonnetje en dan paf hele map verpest door die zandstorm.
Misschien leuk voor 1 minuut maar dit is echt verneukt , geen map die ik nogmaals zal spelen.
Erg zonde vond hem in bf3 erg vetEhmm![]()
ik ben weer terug bij BF3
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.![]()
Is premium nog ergens goedkoper te krijgen dan op Origin?Would you like to know more?
G2play al geprobeerd?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:57 schreef Afwazig het volgende:
Is premium nog ergens goedkoper te krijgen dan op Origin?Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Die F2000 assignment is echt razende apenaids. Kills krijg ik wel, maar die assists bestaan bij mij alleen uit suppression assists
Thx, zojuist gekocht.quote:Would you like to know more?
Snap er geen fuck van. Net de update geinstalleerd, wil ik een server joinen, krijg ik de melding dat ik Premium/expension pack moet kopen![]()
Die heb ik GVD net geinstalleerd. Ik zie ook geen update voor de browser
Fixed
[ Bericht 8% gewijzigd door very op 18-02-2014 22:12:59 ]People assume too much.![]()
Heeft bij mij ook even geduurd eer ik hem had door die kill assist ribbon, maar heb hem uiteindelijk kunnen unlocken. Had er wel een Metro server met 1500 tickets voor nodig.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Die F2000 assignment is echt razende apenaids. Kills krijg ik wel, maar die assists bestaan bij mij alleen uit suppression assists![]()
![]()
Wat spelen mensen toch als een stel slappe zakken tegenwoordig bah
Elk potje metro dat ik join zit het russische team vanuit hun spawn te snipen.
Als mensen nou eens wat gezond verstand hadden gooiden ze eens wat smokes , en gingen ze dan samen rushen.
En dan zitten die noobs te klagen pffff spawnrape stop it blabla en dan wel zelf proned liggen met een sniper en dan boos worden dat ze verliezen.
Het is echt net alsof je constant met mongolen zit te spelen.Ehmm![]()
En weer een potje waar enemy team de hele map vanuit hun spawn zit te snipen.
En maar klagen dat ze worden gespawn rapedEhmm![]()
slaat inderdaad nergens op.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Die F2000 assignment is echt razende apenaids. Kills krijg ik wel, maar die assists bestaan bij mij alleen uit suppression assists
ik heb bijna nooit een kill assist, vooral in hardcore (wat ik vooral speel, natuurlijk)![]()
Ja, mooi is dat, je mag de basecampers niet baserapenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:49 schreef Photomorti het volgende:
En weer een potje waar enemy team de hele map vanuit hun spawn zit te snipen.
En maar klagen dat ze worden gespawn raped![]()
Ben er zelfs een keer voor gekicked ..![]()
![]()
Mensen die tijdens rush zich als sniper met een dikke scope gaan verschuilen.
Als aanvallend team.
que?quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:44 schreef robuust89 het volgende:
Waarom gaan ze die shortcut kits gratis weggeven?1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
Als excuus voor slechte service. In plaats van dat ze ergens moeite voor moeten doen geven ze iets weg wat toch al ingame zitquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:44 schreef robuust89 het volgende:
Waarom gaan ze die shortcut kits gratis weggeven?
Ik maak er wel gebruik van tho
Conscience do cost.![]()
Wanneer komen ze? nu dusquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:15 schreef ems. het volgende:
[..]
Als excuus voor slechte service. In plaats van dat ze ergens moeite voor moeten doen geven ze iets weg wat toch al ingame zit
En hoe krijg je die?quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:15 schreef ems. het volgende:
[..]
Als excuus voor slechte service. In plaats van dat ze ergens moeite voor moeten doen geven ze iets weg wat toch al ingame zit
Want ik weet van niets.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
Dit is onduidelijk voor je?quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:46 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
En hoe krijg je die?
Want ik weet van niets.
Origin shop.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:46 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
En hoe krijg je die?
Want ik weet van niets.Conscience do cost.![]()
Hmm, ik word continu gekickt door PB, maar alles is up-to-date volgens PB
Toch wel je de indruk dat dat het geval is. De kans is groter dat EA een fout maakte.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:46 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Lees dan ook eens goed: KAN van alles zijn, van kapot geheugen TOT een virusje.
Er is ook een kans dat 9/11 een inside job was. De kans is groter dat dat niet het geval was.
Je probeert Onvergeefelijke problemen bij EA goed te praten. Niet prettig voor mensen zonder werkend product...Alcohol, because no great story starts with a salad.
Hoe bedoel je zonder werkend product? Bij mij werkt hun product prima.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:13 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Toch wel je de indruk dat dat het geval is. De kans is groter dat EA een fout maakte.
Er is ook een kans dat 9/11 een inside job was. De kans is groter dat dat niet het geval was.
Je probeert Onvergeefelijke problemen bij EA goed te praten. Niet prettig voor mensen zonder werkend product...People assume too much.![]()
Met welke gamemode kun je het snelst en het meeste xp krijgen.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
Mij bij inmiddels ook. Aan het begin ook. Maar toen van één patch tot de andere niet.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:38 schreef very het volgende:
[..]
Hoe bedoel je zonder werkend product? Bij mij werkt hun product prima.
Het gaat er ook niet om of hij het bij één individu doet. Er zijn veel betalende klanten met problemen. Dat was niet netjes van EA en dice.
Aan de andere kant zijn ze het nu wel netjes aan het oplossen.
Alcohol, because no great story starts with a salad.
net domination gedaan 16 vs 16, ik vond het best leuk![]()
had wel crap scores overal
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Neuh, ik deel de mening dat de huidige staat in vergelijking met oude titels nog steeds bagger is. Er zijn betere battlefield geweest en na enig patchwerk draaide BC2 perfect. BF3 begon met een stap terug maar is aardig opgelapt. BF4 hadden ze gewoon een half jaar langer moeten uitstrijken.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:13 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Toch wel je de indruk dat dat het geval is. De kans is groter dat EA een fout maakte.
Je probeert Onvergeefelijke problemen bij EA goed te praten. Niet prettig voor mensen zonder werkend product...
Rondje rush-metro2014: moar mortar, moaaar!
[ Bericht 2% gewijzigd door Skull-splitter op 19-02-2014 21:03:53 ]I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Denk gewoon op CQ op een kleine infantry map als je goed bent in schieten dan. Domination in het groot met wel een normaal aantal punten voor een vlag captureren kan je het ook noemen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:09 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Met welke gamemode kun je het snelst en het meeste xp krijgen.
[/quote]![]()
Ik had net de g18 unlocked haha nu heb ik wel allesIk gebruik voornamelijk de mg4 dus ik ben niet gewend om te moeten switchen naar pistol met een box van 200 kogels
Ik helemaal blij die 44REX proberen in battlefield 3 was dat een geweldige pistol en nu wtf!!! dikke delay voor je schiet en die firerate verschrikkelijk!
[ Bericht 18% gewijzigd door Photomorti op 19-02-2014 22:33:22 ]Ehmm![]()
Hier ook jaquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:34 schreef Photomorti het volgende:
ligt het aan mij of liggen de EA servers plat?
quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:34 schreef Photomorti het volgende:
ligt het aan mij of liggen de EA servers plat?![]()
![]()
![]()
![]()
Battlefield Premium (code in a box) is gister verzonden.![]()
Ik zit deze week op een hele toffe Zweedse server te spelen, maar wat een enorme huilies in de chat zeg. Zo'n gozer die iedereen loopt te rapen in een helikopter was boos omdat ik hem uit de lucht knalde met een Stinger en dat ik niet voor de objective zou spelen.
Mijn k/d ratio is wel omlaag gegaan sinds ik vrijwel alleen nog maar infantry speel. Maar ik vind tanks/helikopters pesten gewoon heel erg leuk.![]()
![]()
Ik heb ze nu ook allemaalquote:![]()
Krijg nu keuze stress omdat ik niet meer weet welke ik moet kiezen.Happyness is nature's way of informing human resources that you're overpaid
-Catbert: Evil director of HR![]()
MP443 omdat die gewoon het lekkerste schietquote:Op donderdag 20 februari 2014 09:24 schreef DiRadical het volgende:
[..]
Ik heb ze nu ook allemaal![]()
Krijg nu keuze stress omdat ik niet meer weet welke ik moet kiezen.![]()
![]()
dit maak je niet vaak mee denk ik
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Bewaren voor double xp dagen en service stars collecten asap als je hem activate.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:39 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
dit maak je niet vaak mee denk ik
4lvl up per potje is 4 battlepacks erbij waar nogmeer 200% in zitten
Premium is binnen en al geactiveerd enz.
Maar die granaten op Metro zuigen echt. Gameplay zou denk ik veel beter zijn als er geen granaten waren. In BF3 was dit ook al irritant, nu weer.
Caspian Border is wel weer erg gaaf om te spelen.![]()
Daarom een no-explosive serverquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:37 schreef Gewas het volgende:
Premium is binnen en al geactiveerd enz.
Maar die granaten op Metro zuigen echt. Gameplay zou denk ik veel beter zijn als er geen granaten waren. In BF3 was dit ook al irritant, nu weer.
Caspian Border is wel weer erg gaaf om te spelen.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
dat is ook niet leuk, loopt dan altijd uit met op een stall met veel campers.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Daarom een no-explosive server"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Mwah dat valt wel mee. Desnoods liever dat dan campers met hun lvg.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:57 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
dat is ook niet leuk, loopt dan altijd uit met op een stall met veel campers.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
dat doe ik ook, omdat ik nog 17 marksman ribbons moet hebbenquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:00 schreef Skull-splitter het volgende:
Mensen die tijdens rush zich als sniper met een dikke scope gaan verschuilen.
Als aanvallend team.![]()
en dan is aanvaller als rush het gemakkelijkst omdat er dan een hoop stilstaande mensen zijn
blablablablablablablablablablablablablabla![]()
Ik stoor me eigenlijk niet aan nades op metro, vind het wel prima allemaal. Caspian en firestorm boeien me niet zo (er zaten veel toffere maps in bf3, vooral firestorm vind ik maar kut) maar gulf of oman en metro zijn wel weer eens leuk. Ben nou wel benieuwd naar de volgende dlc en of zij wat meer afwisseling gaan brengen.Conscience do cost.![]()
Ze hadden seine moeten uitbrengen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:16 schreef ems. het volgende:
Ik stoor me eigenlijk niet aan nades op metro, vind het wel prima allemaal. Caspian en firestorm boeien me niet zo (er zaten veel toffere maps in bf3, vooral firestorm vind ik maar kut) maar gulf of oman en metro zijn wel weer eens leuk. Ben nou wel benieuwd naar de volgende dlc en of zij wat meer afwisseling gaan brengen.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
Bijv.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:35 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ze hadden seine moeten uitbrengen.En market dingest.
Conscience do cost.![]()
Alle BF2 maps.quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Gewoon alle battlefieldmaps. En ook die van counterstrike voor de lol.
En van shogo mobile armor divisionConscience do cost.![]()
Wel realistisch blijven he, op die andere titels zit je met copyright. Maar als je dan wil scoren met herbruikte maps, pak dan gewoon heel BF2 mee.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Hmm BF4 op de PS4 is echt een verademing vergeleken bij de PS3 versie.
Alleen de button layout is weer anders, echt
Built for Speed![]()
Mijn PC6 loopt er rondjes om.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 07:57 schreef HansvanOchten het volgende:
Hmm BF4 op de PS4 is echt een verademing vergeleken bij de PS3 versie.
Alleen de button layout is weer anders, echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Daar had ik nog niet aan gedacht.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Daarom een no-explosive serverNet wel weer een potje Metro gespeeld waar de grenade spam in ieder geval minder was.
De nieuwe Gulf of Oman vind ik erg gaaf, ondanks die zandstorm.
Dit zijn trouwens mijn meest gebruikte wapens:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2014 12:14:03 ]![]()
Ah fijn, de F2000 unlocks zijn bugged. Eerste battlepack krijg je vrij random en niet na ~110 killsOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ik speel ook vrijwel alleen metro met 32 mensen zonder explosives.
Of servers waar alleen de frag grenade gebruikt mag worden en geen m320 lvg , airburst etc..
Dan is metro echt een feest , is ook echt een map voor mijn playstyle mijn kdr is in 2 dagen tijd van 1.32 naar 1.52 gestegen door metro ik presteer vaak redelijk goed op deze mapEhmm![]()
Ik weet het niet...ik zie echt geen fuck meer vanuit een helikopter of vanaf een sniper positiequote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:12 schreef Gewas het volgende:
De nieuwe Gulf of Oman vind ik erg gaaf, ondanks die zandstorm.![]()
Het idee is leuk, en als het halverwege ongeveer zou komen, dan zou het al minder vervelend zijn. Maar nu is het na 5 minuten spelen opeens als piloot of sniper geen doen meerPeople assume too much.![]()
Shit, dan zou je zomaar wat anders moeten spelen dan recon of pilootquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:23 schreef very het volgende:
[..]
Ik weet het niet...ik zie echt geen fuck meer vanuit een helikopter of vanaf een sniper positie![]()
Het idee is leuk, en als het halverwege ongeveer zou komen, dan zou het al minder vervelend zijn. Maar nu is het na 5 minuten spelen opeens als piloot of sniper geen doen meer
Conscience do cost.![]()
Het mag duidelijk zijn dat de hele insteek voor die map Pilot en Recon gericht was, dus andere klasses speel ik normaal wel op andere maps.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:41 schreef ems. het volgende:
[..]
Shit, dan zou je zomaar wat anders moeten spelen dan recon of pilootPeople assume too much.![]()
Zo de m60 unlocked op gulf of oman , deze map speel ik echt nooit meer in battlefield 4 gadverdamme die zandbende dat irritante wind geluid de hele tijd.
In het begin is de map nog prachtig lekkere blauwe lucht zonnetje en binnen een paar minuten 1 teringbende , ja die map hebben ze goed verneukt met dit belachelijke ideeEhmm![]()
dat word geen bf4 spelen dit weekend"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Ja, als je graag pilot en recon speelt is het kut. Speel zelf meestal engineer en de gevechten op het midden van de map zijn dan wel gaaf.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:23 schreef very het volgende:
[..]
Ik weet het niet...ik zie echt geen fuck meer vanuit een helikopter of vanaf een sniper positie![]()
Het idee is leuk, en als het halverwege ongeveer zou komen, dan zou het al minder vervelend zijn. Maar nu is het na 5 minuten spelen opeens als piloot of sniper geen doen meer![]()
Net Operation Firestorm gedaan en kwam heel toevallig in de mobile AA terecht. Wat een bazenvoertuig.![]()
![]()
Ik haat dat ding. Godver...kan je zowat op jouw spawn locken terwijl hij zelf nog op zijn spawn staat, en ook de bulletdamage is enorm hoog, ook op lange afstandenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:27 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ja, als je graag pilot en recon speelt is het kut. Speel zelf meestal engineer en de gevechten op het midden van de map zijn dan wel gaaf.![]()
Net Operation Firestorm gedaan en kwam heel toevallig in de mobile AA terecht. Wat een bazenvoertuig.
Het is idd een belachelijk sterk voertuig als je hem goed gebruikt. Ik gebruik zelf de anti-air missiles niet eens, schiet gewoon in bursts op helikopters/vliegtuigen en je haalt ze meestal binnen 10 seconden neer.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:30 schreef very het volgende:
[..]
Ik haat dat ding. Godver...kan je zowat op jouw spawn locken terwijl hij zelf nog op zijn spawn staat, en ook de bulletdamage is enorm hoog, ook op lange afstanden![]()
Hoop dat ie snel generfd wordtquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:39 schreef Gewas het volgende:
[..]
Het is idd een belachelijk sterk voertuig als je hem goed gebruikt. Ik gebruik zelf de anti-air missiles niet eens, schiet gewoon in bursts op helikopters/vliegtuigen en je haalt ze meestal binnen 10 seconden neer.People assume too much.![]()
ik ben deze glitch game even helemaal zat"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Hij verdient ook wel nerfjes want op dit moment is hij echt belachelijk. Anderzijds vind ik ook dat AA guns een zekere prioriteit genieten om kapotgemaakt te worden. Vaak zie ik mensen er een hele game over huilen dat de AA "zo lame" is maar niemand die een vinger uitsteekt om even 2 raketten erin te proppen.quote:
Maargoed, dat zou allicht te logisch zijn voor het gros dat het toch altijd nog doet voor de headshots en niet voor de wins
Conscience do cost.![]()
Het is vrijwel ongemogelijk om in de buurt van de AA te komen aangezien die gewoon vanuit de base alles kapot maakt
Ehmm![]()
Grappig, maar vanuit afgeschermde gebieden campen is met die apparaten wel heul heul heul makkelijk en daar zul je een succesvolle bomb run voor moeten vliegen terwijl je ongezien bleef.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:26 schreef ems. het volgende:
[..]
Hij verdient ook wel nerfjes want op dit moment is hij echt belachelijk. Anderzijds vind ik ook dat AA guns een zekere prioriteit genieten om kapotgemaakt te worden. Vaak zie ik mensen er een hele game over huilen dat de AA "zo lame" is maar niemand die een vinger uitsteekt om even 2 raketten erin te proppen.
Maargoed, dat zou allicht te logisch zijn voor het gros dat het toch altijd nog doet voor de headshots en niet voor de winsI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Er moet gewoon een stealth class komeneen soort ninja warrior met cloak and shit die natuurlijk ook c4 kan meenemen
Ehmm![]()
Je hoort nu niet eens meer piepjes als iemand je als een kerstboom volhangt met C4quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:33 schreef Photomorti het volgende:
Er moet gewoon een stealth class komeneen soort ninja warrior met cloak and shit die natuurlijk ook c4 kan meenemen
Wat een jankerd zeg...quote:
Als hij het niet leuk vind dan speelt hij ze toch gewoon niet ?
Ik vind dat de maps wel heel tof geworden zijn.![]()
Buiten dat filmpje:
Het zuigt stiereballen dat ze goedkoop een natte doorslag maken van bestaande maps en er geld voor vragen...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Vooral niet hoekjes , kamers etc.. pre aimen op metro op een hardcore server , alweer 2 keer een perm ban gehad voor wallhack :S trieste adminsEhmm![]()
Ach, gelukkig laat jij jouw stem als consument horen door geen Premium te kopen. Toch?!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:09 schreef Skull-splitter het volgende:
Buiten dat filmpje:
Het zuigt stiereballen dat ze goedkoop een natte doorslag maken van bestaande maps en er geld voor vragen...![]()
Die zandstorm verpest alles , heb deze map 1 x gespeeld en noooit meer wat een drama die storm echt fucking irritantEhmm![]()
Premium boeit me niet, gerecyclede maps wel. Ok, ze zijn aangepast maar wel minimaal. Maak dan gewoon andere klassiekers zoals Mashtuur of Jalalalalalabad eens opnieuw...quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:13 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ach, gelukkig laat jij jouw stem als consument horen door geen Premium te kopen. Toch?!I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Jalalalalabadquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:08 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Premium boeit me niet, gerecyclede maps wel. Ok, ze zijn aangepast maar wel minimaal. Maak dan gewoon andere klassiekers zoals Mashtuur of Jalalalalalabad eens opnieuw...El Alemein
![]()
![]()
Dat is dan toch precies hetzelfde waar je over loopt te huilen ?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:08 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Premium boeit me niet, gerecyclede maps wel. Ok, ze zijn aangepast maar wel minimaal. Maak dan gewoon andere klassiekers zoals Mashtuur of Jalalalalalabad eens opnieuw...
Is dan ook een gerecyclede map maar aangepast..
Denk je die maps die jij wilt dat ze die super veel gaan aanpassen?
Denk het niet hoor.![]()
Het verschil is dat die maps niet al in BF3 zaten, dus ze zullen wel wezenlijk anders zijn dan de huidige SA upgraded maps qua aanpassingen.quote:Op zondag 23 februari 2014 11:38 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Dat is dan toch precies hetzelfde waar je over loopt te huilen ?
Is dan ook een gerecyclede map maar aangepast..
Denk je die maps die jij wilt dat ze die super veel gaan aanpassen?
Denk het niet hoor.![]()
2 helicopters uit de lucht gehaald met tank
T-90-A
Oh, er is schijnbaar een double XP weekend gaande...Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
BF4
Premium voor 31 euro aangeschaft van de week en die zijn prima besteed. Heb ook al weken geen crashes oid meer gehad.Would you like to know more?
Net een zeer tof potje Domination (Caspian Border) gespeeld op een Spaanse server. Uiteindelijk met 20 tickets verschil verloren.![]()
Toch wel lekker, 214k punten in een potje.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Tot nu toe eigenlijk al mn potjes Domination op de Second Assault maps die ik heb gespeeld zijn erg close geweest, best naisquote:Op zondag 23 februari 2014 16:35 schreef Gewas het volgende:
Net een zeer tof potje Domination (Caspian Border) gespeeld op een Spaanse server. Uiteindelijk met 20 tickets verschil verloren.. Metro Domination vind ik ook best leuk, geen spawnlocken door het random spawnen, maar wel de "normale" vlaggen.
![]()
Dit. Levels met minimale aanpassing van BF3 naar 4 liften is iets anders dan BF2/1942 maps liften naar BF4 IMO.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:11 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Het verschil is dat die maps niet al in BF3 zaten, dus ze zullen wel wezenlijk anders zijn dan de huidige SA upgraded maps qua aanpassingen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Heb ik laatst ook gedaan met een tankquote:Op zondag 23 februari 2014 13:52 schreef cherrycoke het volgende:
2 helicopters uit de lucht gehaald met tank
T-90-A
dat terwijl ik maar 10 kills met een tank heb...![]()
hahahaha beste score tering![]()
Ik hoop echt dat er weer eens een dlc komt zoals vietnam of 2de wereldoorlog etc.. Geen fancy wapens maar gewoon oldskool shitEhmm![]()
Dubbel xp, 200 procent boost. 5 service starsquote:Op zondag 23 februari 2014 20:45 schreef Photomorti het volgende:
hahahaha beste score tering![]()
Ik hoop echt dat er weer eens een dlc komt zoals vietnam of 2de wereldoorlog etc.. Geen fancy wapens maar gewoon oldskool shit![]()
![]()
Ik ga denk eens een potje 64 player metro spelen en dan gewoon een ammo crate droppen in een groep v40 spammerseens kijken wat er gebeurd hjaha , of een t-ugs plaatsen 100000x spot assist bonus
Ehmm![]()
Om vijf minuten later te gaan janken dat het zo'n kutspel is, je het wéér van je HD wist en nóóít meer zal spelen.quote:Op maandag 24 februari 2014 01:04 schreef Photomorti het volgende:
Ik ga denk eens een potje 64 player metro spelen en dan gewoon een ammo crate droppen in een groep v40 spammerseens kijken wat er gebeurd hjaha , of een t-ugs plaatsen 100000x spot assist bonus
En daags erna weer van voren af aan?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
quote:Op maandag 24 februari 2014 10:25 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Om vijf minuten later te gaan janken dat het zo'n kutspel is, je het wéér van je HD wist en nóóít meer zal spelen.
En daags erna weer van voren af aan?![]()
![]()
QFTquote:Op maandag 24 februari 2014 10:25 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Om vijf minuten later te gaan janken dat het zo'n kutspel is, je het wéér van je HD wist en nóóít meer zal spelen.
En daags erna weer van voren af aan?People assume too much.![]()
Moet toegeven dat ik na 10 minuten 64 speler metro no rules het voor dit jaar wel weer voldoende vonddaarentegen 32 spelers no explosives is supervet
Ehmm![]()
Ben ik de enige die niet kan opstijgen met een jet in Oman? Het lijkt wel of de baan te kort is of doe ik iets fout?"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Heb zelf ook wat problemen met opstijgen in de SA maps, lijkt dat de jet niet genoeg vaart heeft ofzo, alsie eenmaal op snelheid zit lukt optrekken wel...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:29 schreef cherrycoke het volgende:
Ben ik de enige die niet kan opstijgen met een jet in Oman? Het lijkt wel of de baan te kort is of doe ik iets fout?![]()
Jets zijn sinds BF3 wel verkracht kun je veilig stellen, maar in SA heeft het apparaat alleen met afterburner fatsoenlijk effect.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:29 schreef cherrycoke het volgende:
Ben ik de enige die niet kan opstijgen met een jet in Oman? Het lijkt wel of de baan te kort is of doe ik iets fout?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
De su 50 krijg ik in second assault ook niet omhoog zonder ergens op te crashenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:29 schreef cherrycoke het volgende:
Ben ik de enige die niet kan opstijgen met een jet in Oman? Het lijkt wel of de baan te kort is of doe ik iets fout?![]()
![]()
Klopt! Je moet iets naar rechts sturen van de baan af. Je komt dan op een bultje die je de lucht in lanceertquote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:29 schreef cherrycoke het volgende:
Ben ik de enige die niet kan opstijgen met een jet in Oman? Het lijkt wel of de baan te kort is of doe ik iets fout?.
Would you like to know more?
Ik stapte voor het eerst een helikopter in, ik ging gelijk naar beneden als een baksteen.![]()
Toch maar eventjes oefenen.
![]()
dit snap ik niet. Je doet toch gewoon de afterburner aan en pitch vol omhoog?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:15 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Klopt! Je moet iets naar rechts sturen van de baan af. Je komt dan op een bultje die je de lucht in lanceert.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Dat komt door die zandstorm natuurlijkquote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:29 schreef cherrycoke het volgende:
Ben ik de enige die niet kan opstijgen met een jet in Oman? Het lijkt wel of de baan te kort is of doe ik iets fout?People assume too much.![]()
Vaak heb ik dan nog niet genoeg vaart aan het einde van de baan.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:33 schreef robuust89 het volgende:
[..]
dit snap ik niet. Je doet toch gewoon de afterburner aan en pitch vol omhoog?Would you like to know more?
An error occurred while processing your request.
Reference #97.bdf31502.1393332629.18f11ee3
battlelog houd ermee op
doet het weer"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Best knap, aangezien je sinds BC2 echt geen kut aan skill meer nodig hebt voor een chopper...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:16 schreef Typisch het volgende:
Ik stapte voor het eerst een helikopter in, ik ging gelijk naar beneden als een baksteen.![]()
Toch maar eventjes oefenen.
Ik crash 9 van de 10 x die jets in second assault tegen een rots ofzo :S Vind jet vliegen zowiezo minder fijn in battlefield 4 omdat de fov zo achterlijk dicht op de jet zitEhmm![]()
Ik stapte in en ging omhoog (stond al op een flatgebouw), maar ik weet de controlls niet dus ik ging gelijk weer naar beneden.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:47 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Best knap, aangezien je sinds BC2 echt geen kut aan skill meer nodig hebt voor een chopper...![]()
![]()
Heb je zo door, maar echt, in BF2 was het vele malen moeilijker (maar het lastigst was nog steeds Desert Combatquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik stapte in en ging omhoog (stond al op een flatgebouw), maar ik weet de controlls niet dus ik ging gelijk weer naar beneden.)
Ik geloof je gelijk.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:13 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Heb je zo door, maar echt, in BF2 was het vele malen moeilijker (maar het lastigst was nog steeds Desert Combat)
Ik heb naast Halo geen andere shooter(s) meer gespeeld sinds ik een jaar of 13 oid ben. Dus het ligt gewoon aan mij, dat weet ik zelf ook wel.![]()
In BF2 was ik een beest in helikopters en jets. In BF3 en 4 heb ik in totaal geloof ik nog niet 1 kill gemaakt met een jet.![]()
Ik krijg die uvac echt niet unlocked pffff 3 jet fighter ribbons in 1 potje ja dat lukt wel ja :SEhmm![]()
Hoeft niet in 1 potje....quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:33 schreef Photomorti het volgende:
Ik krijg die uvac echt niet unlocked pffff 3 jet fighter ribbons in 1 potje ja dat lukt wel ja :S![]()
Begin me een beetje te ergeren aan het gedrag van mensen in deze game. Net zo'n potje metro en dan krijg je zo 'choke-point' in het midden van de map (vrijwel elk potje) en dan heb je het halve team die vanaf een lange afstand gaat liggen snipen, wachten tot je de hoek omkomt.![]()
Waarom zou je dan ook Metro spelenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:27 schreef Gewas het volgende:
Begin me een beetje te ergeren aan het gedrag van mensen in deze game. Net zo'n potje metro en dan krijg je zo 'choke-point' in het midden van de map (vrijwel elk potje) en dan heb je het halve team die vanaf een lange afstand gaat liggen snipen, wachten tot je de hoek omkomt.![]()
Stelt niks voor manquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:33 schreef Photomorti het volgende:
Ik krijg die uvac echt niet unlocked pffff 3 jet fighter ribbons in 1 potje ja dat lukt wel ja :S![]()
Ja maar ik krijg niet eens 1 ribbon in een matchDie tering piloten bailen altijd vlak voor ik ze dood schiet.
Nu nog meer eens een poging op een 1500 ticket serverEhmm![]()
air suppquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:40 schreef Photomorti het volgende:
Ja maar ik krijg niet eens 1 ribbon in een matchDie tering piloten bailen altijd vlak voor ik ze dood schiet.
Nu nog meer eens een poging op een 1500 ticket server![]()
![]()
Ja lukt me ook niet , elke keer crashen ze op de grond en dan krijg je dus geen kill.
Net een 1500 ticket silk road match gespeeld alleen er waren natuurlijk dikke jet pro's aanwezig
2 heatseakers op een littlebird , paar hits met 20mm en nog steeds alleen een disable.
Ben er wel ff klaarmee dat je zo'n fucking kut achievement moet doen voor een wapen echt belachelijk.
Dit verklaart wel dat ik nog nooit iemand de ucav heb zien gebruiken of er door gekilled ben , vrijwel niemand is goed genoeg om dat ding te unlockenEhmm![]()
Weer een BF4 update. En een AMD driver update. Got my hopes up; misschien fatsoenlijke mantle support voor mijn videokaart in deze driver update. Bad idea, beide zaken tegelijkertijd updaten.. Als er wat om valt, weet je immers niet meer waar het aan ligt. Reboot na driver installatie en.. Ik kan geen enkele map meer laden in BF4.Crap. Tenminste, de boel laadt wel, maar zodra er overgeschakeld moet worden naar de map waar je een spawn plek kan kiezen, crashed bf4.exe. Ah well.
Anyways, driver nogmaals opnieuw geinstalleerd en ben nu BF4 opnieuw aan het installeren. We'll see. misschien heeft EA weer een patch geupfucked, who knows. Iemand de laatste update al wel binnen kunnen halen en alweer vrolijk aan het gamen? Kan ik dat iig enigzins uitsluiten..Common sense is my super power. What's yours?
Game disconnected: you have been banned from this server. Stated reason: Admin abuse
Had hem 3 x achter elkaar met een claymore gekilledmeteen ban hahaha zo triest
Ehmm![]()
Je moet gewoon AirSup gaan spelen (wel met custom tickets, de standaard 100 is ruk voor die ribbons imo). Vooral Silk Road werkt het beste, omdat ze daar geen bergjes hebben om tegenaan te vliegen met mobility hitquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:58 schreef Photomorti het volgende:
Ja lukt me ook niet , elke keer crashen ze op de grond en dan krijg je dus geen kill.
Net een 1500 ticket silk road match gespeeld alleen er waren natuurlijk dikke jet pro's aanwezig
2 heatseakers op een littlebird , paar hits met 20mm en nog steeds alleen een disable.
Ben er wel ff klaarmee dat je zo'n fucking kut achievement moet doen voor een wapen echt belachelijk.
Dit verklaart wel dat ik nog nooit iemand de ucav heb zien gebruiken of er door gekilled ben , vrijwel niemand is goed genoeg om dat ding te unlocken. Hoe meer je speelt hoe meer unlocks je haalt voor die jet (die helpen ook, zoals bijv. active radar missles / beter cannon).
![]()
Active radarquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:07 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Je moet gewoon AirSup gaan spelen (wel met custom tickets, de standaard 100 is ruk voor die ribbons imo). Vooral Silk Road werkt het beste, omdat ze daar geen bergjes hebben om tegenaan te vliegen met mobility hit. Hoe meer je speelt hoe meer unlocks je haalt voor die jet (die helpen ook, zoals bijv. active radar missles / beter cannon).
![]()
![]()
Wat? Jet vs Jet is het prima, bij de mobile AA is ut irritantquote:. (Ok als jet ook, maar als je het zelf hebt kan je op zelfde voet terugvechten, dr zijn geen missles die automatisch de AA kaduuk make)
.
![]()
JDAM, geen AA die daar tegen kanquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:12 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Wat? Jet vs Jet is het prima, bij de mobile AA is ut irritant. (Ok als jet ook, maar als je het zelf hebt kan je op zelfde voet terugvechten, dr zijn geen missles die automatisch de AA kaduuk make)
.
Gewoon 2 stuks der op droppen en met je 30mm er op schieten![]()
![]()
Voor mensen die hetzelfde ervaren, het laden van een level eindigt in een knipperende cursor en een crash van BF4.. De fix:quote:
http://battlelog.battlefi(...)2955064774794328459/
Knwn issue @ EA/Dice.
Common sense is my super power. What's yours?
Dingen zijn ook generft. voor de nerf verpeste ze nogal het slaveldquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:58 schreef Photomorti het volgende:
Dit verklaart wel dat ik nog nooit iemand de ucav heb zien gebruiken of er door gekilled ben , vrijwel niemand is goed genoeg om dat ding te unlockenI dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Misschien gaat het makkelijker als ik eens wat jet unlocks krijg zoals die 30mm cannons lijken veel meer damage te doen.
Heb vooral moeite om een jet af te schudden , de snelheid tussen de 300 en 315 houden gaat redelijk alleen als er eenmaal een jet achter me zit krijg ik die gewoon niet weg ik verander als een maniak van richting probeer als een gek laag over de grond te vliegen etc..
Nog maar eens wat tutorials bekijken
Ehmm![]()
je moet via je radar kijken welke bocht hij maakt en dan steeds zigzaggend het tegenovergestelde doen, looping + schroef erbij en erachter gaan zittenquote:Op woensdag 26 februari 2014 01:30 schreef Photomorti het volgende:
Misschien gaat het makkelijker als ik eens wat jet unlocks krijg zoals die 30mm cannons lijken veel meer damage te doen.
Heb vooral moeite om een jet af te schudden , de snelheid tussen de 300 en 315 houden gaat redelijk alleen als er eenmaal een jet achter me zit krijg ik die gewoon niet weg ik verander als een maniak van richting probeer als een gek laag over de grond te vliegen etc..
Nog maar eens wat tutorials bekijken
Mocht je een lekker uitziende vrouw zijn en je vriendin ook, post je dan wel even een video?quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:37 schreef Photomorti het volgende:
Heb zojuist een scissoring tutorial bekeken , ga dat eens even oefenenOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Mocht je een lekker uitziende vrouw zijn en je vriendin ook, post je dan wel even een video?![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Mocht je een lekker uitziende vrouw zijn en je vriendin ook, post je dan wel even een video?
Pitch Up op spatiebalk binden is iig erg handig (als je dat nog niet hebt).quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:37 schreef Photomorti het volgende:
Heb zojuist een scissoring tutorial bekeken , ga dat eens even oefenen![]()
3 in 1 potje? Ik dacht 3 in het totaal.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:40 schreef Photomorti het volgende:
Nu nog meer eens een poging op een 1500 ticket server1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
Drie in 1 potje. Althans, dat was het. Misschien dat ze het hebben aangepast.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:44 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
3 in 1 potje? Ik dacht 3 in het totaal.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Is gewoon 3 in totaal hoor en dat was al zo toen de DLC er net was.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
hehe not that kinda scissoringJa spatie heb ik al op pitch up dat scheelt me een hele boel geschuif met de muis haha
Tijd voor nog een poging om alvast 1 ribbon te halenmisschien gaat het makkelijker als ik straks die 30mm cannons heb voor de attack jet inplaats van de 20mm
Ehmm![]()
Gewoon verticale loops maken en je snelheid op 313 houden. Hier en daar een beetje snijden.
Dat is de snelste manier om achter de meeste spelers te komen. Al de fancy moves heb je alleen nodig tegen betere spelers.![]()
Ach, het is alweer een tijdje terug.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:01 schreef Catkiller het volgende:
Is gewoon 3 in totaal hoor en dat was al zo toen de DLC er net was.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
ERROR
Game disconnected: you were kicked by an admin. Stated reason: abuse and anti semitism
Iets met vervelende duitsers hmmmEhmm![]()
Attack jet heeft alleen maar de 30mm. en voor de stealth jet is 20mm the way to go. kogels vliegen sneller dus tijdens het draaien kan je je opponent makkelijker raken (en op afstand kan je ze al pakkenquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:02 schreef Photomorti het volgende:
hehe not that kinda scissoringJa spatie heb ik al op pitch up dat scheelt me een hele boel geschuif met de muis haha
Tijd voor nog een poging om alvast 1 ribbon te halenmisschien gaat het makkelijker als ik straks die 30mm cannons heb voor de attack jet inplaats van de 20mm
) 30mm heeft een rof van 3 per seconden of zo op de stealth jet
20mm
stealth coating
en ecm
meet heb je niet nodig
Nu met die platoons is BF4 gewoon af, niks meer aan doen, perfect zo.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Helemaal nietquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:01 schreef Catkiller het volgende:
Is gewoon 3 in totaal hoor en dat was al zo toen de DLC er net was.
Ohja, toch wel...maar je moet wel 5 jetkills krijgen in 1 potje om de benodigde ribbon te halen...en dat was al lastig in veel servers hahaPeople assume too much.![]()
Mwach, de netcode en stabiliteit kan nog veel beter anders, alleen is het niet realistisch dat te verwachten...quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:30 schreef Catkiller het volgende:
Nu met die platoons is BF4 gewoon af, niks meer aan doen, perfect zo.
DICE heeft nooit echt goed lopende netcode gehad en heeft denk ik zijn piek gehad in de laatste versie van BC2. Altijd laggende hitboxes en around the corner kills gehad, en dan hebben we het nog niet over of kills als het juiste wapen worden geregistreerd...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
na 1 potje air suppriority vzn 500 tickets zowaar 1 jet fighter ribbon![]()
Alleen er kwam net een gast binnen die stond binnen 10 minuten 19-0 dus ik was maar even gestopt
Irritante active radar missiles de hele tijd om je oren bleghh wat een kut gamemodeEhmm![]()
klinkt als een "niet je radar in de gaten houden" probleem. Je ziet je vijand meestal van veraf al op je radar naar jou toe richten. Vlieg dan gelijk richting je team genoten als je het gevecht niet aan durftquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:57 schreef Photomorti het volgende:
na 1 potje air suppriority vzn 500 tickets zowaar 1 jet fighter ribbon![]()
Alleen er kwam net een gast binnen die stond binnen 10 minuten 19-0 dus ik was maar even gestopt
Irritante active radar missiles de hele tijd om je oren bleghh wat een kut gamemodeI dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Ja daar heb je gelijk in , ik laat ze te makkelijk achter me komen.
En mijn snelheids controle is nog erg matig , draai regelmatig bochten met 270 speed of 350 en dan draai je als een slak vergeleken met de ander.
Heb hem trouwens eindelijk gehaald de uvacHeb er net 4 afgeschoten 0 kills dus nog even oefenen haha
Ehmm![]()
EINDELIJK mijn ports eens ingesteld, kijken of dat veel invloed heeft...
Edit: fucking kutframedrops!
[ Bericht 48% gewijzigd door Skull-splitter op 28-02-2014 11:55:21 ]I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ben mijn eerste cheater tegengekomen![]()
Werd 2 x achter elkaar geknived van een afstand van denk 200 meter.Ehmm![]()
Heb paar keer gehad dat ik op iets van 400 meter afstand door een muur met een dmr neergeschoten werd (en niet terwijl ik net achter de muur kwam, maar echt daadwerkelijk door de muur...).quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:46 schreef Photomorti het volgende:
Ben mijn eerste cheater tegengekomen![]()
Werd 2 x achter elkaar geknived van een afstand van denk 200 meter.![]()
Kan toch gewoon? Ligt er een beetje aan wat voor muur natuurlijk...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:16 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Heb paar keer gehad dat ik op iets van 400 meter afstand door een muur met een dmr neergeschoten werd (en niet terwijl ik net achter de muur kwam, maar echt daadwerkelijk door de muur...).People assume too much.![]()
Een dikke betonnen muur, en nee dat kan niet met een DMRquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:18 schreef very het volgende:
[..]
Kan toch gewoon? Ligt er een beetje aan wat voor muur natuurlijk....
![]()
Ging net even een potje 64 metro als combat medicstond daar beetje te reviven en med kits te gooien haha 64 ribbons in 10 minuten ofzo ga ik eens een keer doen met double xp weekend en dan een 200% booster
Ehmm![]()
mortar bug. Mortar afschieten en dan terug naar je wapen switchen . Krijg je op zn killcam te zien dat je gewoon je main wapen gebruiktequote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:32 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Een dikke betonnen muur, en nee dat kan niet met een DMR.
Waarom zit operation firestorm in godsnaam in deze DLC?
Net even een potje gedaan maar wat een ellende zeg , zitten gewoon squads in out of bounds area te snipen dus je kunt er ook niet heenvliegen met een jet bailen en dan die kutnoobs doodmaken.
De mobile AA verlaat de spawn nooit en schiet gewoon wat active radar raketten de lucht in voor easy kills.
Er zitten 10 snipers op 1 torentje voor die assignment.
Ik snap echt niet dat er zo verschrikkelijk weinig mensen graag objective spelen en daadwerkelijk moeite doen om vlaggen te cappen.Ehmm![]()
Hij speelde met een recon kit tho.....quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:55 schreef Convict het volgende:
[..]
mortar bug. Mortar afschieten en dan terug naar je wapen switchen . Krijg je op zn killcam te zien dat je gewoon je main wapen gebruikte.
![]()
Zooo blij met airbursts vanaf een paar honderd meter in dit soort gevallen om een ontmoedigingsbeleid te voeren...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:33 schreef Photomorti het volgende:
Er zitten 10 snipers op 1 torentje voor die assignment.Vanmorgen een rondje bij die dam, rush, en dan bij de tweede halte: pakweg tien spelers in de buurt en NIEMAND die dan een loeiende M-Com gaat ontarmen.quote:Ik snap echt niet dat er zo verschrikkelijk weinig mensen graag objective spelen en daadwerkelijk moeite doen om vlaggen te cappen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Het is ook echt bijna onmogelijk om een leuk potje 32 speler metro te vinden , ik kom steeds in teams waar de helft achterin staat te snipen en dan janken over spawnrape , echt de gemiddelde gamer heeft echt een IQ vergelijkbaar met een gemiddeld stukje steen.Ehmm![]()
ahhquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:59 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Hij speelde met een recon kit tho......
dan kan ik het niet verklaren nee
Ik geef het op , 6 metro servers gejoined maar elk potje is binnen 5 minuten een spawnrape.
Echt jammer dat het niveau van veel spelers zo achterlijk laag is en dan heb ik het niet eens over aim maar vooral nadenken tijdens het spelen.Ehmm![]()
Probeer eens Metro Domination, best nais, geen spawnrapezooiquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:18 schreef Photomorti het volgende:
Ik geef het op , 6 metro servers gejoined maar elk potje is binnen 5 minuten een spawnrape.
Echt jammer dat het niveau van veel spelers zo achterlijk laag is en dan heb ik het niet eens over aim maar vooral nadenken tijdens het spelen..
![]()
Wij worden dáár dan weer moe van...
Gister bij een gebrek aan internetverbinding de singleplayer van BF4 gespeeld. Ik hoor iedereen erover klagen maar ik vond het eigenlijk best meevallen.
Ja, ik weet dat de Battlefield om de multiplayer draait...![]()
Ik vond de singleplayer iig boeiender dan bij BF3, dat was echt vooral showcase met eendimensionale personages. Bij BF4 zijn ze iig nog tweedimensionaal.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Na de 2e missie in BF3 ben ik al afgehaakt. In BF4 zit er wel wat meer diepte in, karakter hebben enigszins een backstory. Vond af en toe de gescripte delen wel een beetje voorspelbaar, vooral dat stuk op die brug.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:50 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik vond de singleplayer iig boeiender dan bij BF3, dat was echt vooral showcase met eendimensionale personages. Bij BF4 zijn ze iig nog tweedimensionaal.![]()
Hmjah het ding is dat je eigenlijk de singleplayer móet spelen (en de laatste missie 3x) om alle guns vrij te spelen voor multiplayer.
![]()
3x? Per keus één wapen?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:15 schreef VelitoX het volgende:
Hmjah het ding is dat je eigenlijk de singleplayer móet spelen (en de laatste missie 3x) om alle guns vrij te spelen voor multiplayer.
![]()
![]()
Yup.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Oeh! Dan moet ik het zeker nog even 2 keer overnieuw doen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:52 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Jop, maar het is het wel waard, M249 enzo.
![]()
![]()
Het gaat bij mij meer om het gotta catch 'em all gehalte.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:25 schreef Photomorti het volgende:
Naja de mg4 presteerd vrijwel identiek dus voor die wapens hoef je het echt niet te doen![]()
Ja dat kan![]()
Net 7 metro servers gejoined en elke keer zit ik in een team dat word gespawnraped omdat ze als mongolen gaan lopen snipen dus het word silk road voor nu want metro zit echt vol met mongolen op het moment ze kunnen niet eens 1 vlag cappen echt te achterlijk voor woorden.Ehmm![]()
Sowieso heb je bij Metro altijd een enorm nadespam probleem, vooral daar bij die trappen en in de centrale hal. Als Assault kun je daar met reviven en medpacks wel enorme scores halen als je op die plekken staat.![]()
![]()
En omdat iedereen high level speelt is het lastiger om idioot hoge scores te halen natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:51 schreef Photomorti het volgende:
Ik vind die spelers eigenlijk helemaal niet zo goed of ligt dat aan mij ?
Competitive draait ook meer om teamplay en strategie dan k/dWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
Ja klopt ze zullen vast op pubs iedereen massaal ownen
De gemiddelde bf4 chat op een metro server.
Noob shotgun
Dao 12 noob
Ace 23 noob
v40 mini noob
Pfff camper
Fuck off bipod kid
Revive ???
Gezellige boel altijd
Ehmm![]()
rez! (wat dat met reviven te maken heeft... tis toch niet rezive?)quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:25 schreef Photomorti het volgende:
Ja klopt ze zullen vast op pubs iedereen massaal ownen
De gemiddelde bf4 chat op een metro server.
Noob shotgun
Dao 12 noob
Ace 23 noob
v40 mini noob
Pfff camper
Fuck off bipod kid
Revive ???
Gezellige boel altijd
m320 noob
noob spammer
spraynoob
sniper noob
dmr noob
etc..
![]()
Ook opvallend dat mensen totaal niet op de mini map kijken , zie ik dat er opeens rooie pijltjes van achter komen dus ik lig natuurlijk meteen klaar , alleen vervolgens ga ik dood en dan knalt 1 poppetje even 10 man van achter neer omdat ze geen idee hebben wat er om zich heen gebeurd![]()
Na wat potjes metro zit mijn kdr nu op 1.6![]()
Scoor meestal rond de 40-15 op normale 800 tickets dus in dit tempo zit ik straks boven de 2+
Ehmm![]()
In HC heb je meestal geen minimap...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Speelde veel HC bij bf3, maar in bf4 kom ik er maar niet in. Veel te veel snipe gecamp voor one hit kill wonders.
[ Bericht 1% gewijzigd door VelitoX op 01-03-2014 23:18:20 ]![]()
Andere servers zoeken.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:31 schreef Photomorti het volgende:
Ja ik speel niet veel HC mode omdat 90% sniper pro is daarI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
van 100 naar 110 tering wat veel punten heb je nodig"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Loont het om Premium te kopen of afwachten, wil die BF3 maps wel hebben of zijn deze gratis?woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.![]()
Alles kost geld bij EA.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:28 schreef Woods het volgende:
Loont het om Premium te kopen of afwachten, wil die BF3 maps wel hebben of zijn deze gratis?
Dat terzijde, Premium loont wel, vind ik.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Het loont echt wel, vooral als je Premium gewoon bij een keysite haalt (goedkoper).quote:Op zondag 2 maart 2014 15:28 schreef Woods het volgende:
Loont het om Premium te kopen of afwachten, wil die BF3 maps wel hebben of zijn deze gratis?![]()
Dat dusquote:Op zondag 2 maart 2014 15:57 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Alles kost geld bij EA.
Dat terzijde, Premium loont wel, vind ik.![]()
![]()
Hardcore met sniper limit is best leuk.
Alleen semi-hardcore servers zijn wel beter alleen er zijn er zo weinig.
Daar heb je gewoon normale health dus geen 1 shot sniper bodyshot kills maar geen 3d spotting en min map.
Zo had hardcore mode gewoon standaard moeten zijnEhmm![]()
Werd net hacker genoemd omdat een tank naast mijn dirtbike schoot en mijn c4 niet afging
Dude ging me helemaal reporten.
Geweldig op silk road rondrijden met een dirtbike vol c4 en dan zo'n hillsniper tank te ownen haha
C4 hack noob
Can i contact admin ?? photomorti is using a hack where his c4 cant be exploded by enemy fire.
Jihad dirtbike
Ehmm![]()
Jeeej could not connect to ea online... zucht.
Lijkt er op dat alle servers dr net uit lagen... Nu doet ie ut weer.![]()
netjes
Wat is dat toch op no explosive servers de hele tijd
pipo got kicked for using v40 mini.
Klaasie got kicked for using m320 lvg
Pietje got kicked for rgo impact.
Het gaat echt af en aan ook al staat de hele chat vol met berichten over no explosives :S
Is het tegenwoordig soms zeldzaam dat mensen kunnen lezen in europa?
Net een hardcore potje gedaan stond 29-7 en 6 deaths waren door nadespauper mongolen gamers
Ehmm![]()
Moet eerlijk zeggen dat ik het ook weleens over het hoofd zie. Het enige waar ik naar kijk is de map en het aantal spelers. Dat ik in mijn enthousiasme dan soms een grenadeje gooi kan ik mezelf niet kwalijk nemenquote:Op maandag 3 maart 2014 17:20 schreef Photomorti het volgende:
Het gaat echt af en aan ook al staat de hele chat vol met berichten over no explosives :S
Is het tegenwoordig soms zeldzaam dat mensen kunnen lezen in europa?
Maakt niet uit, meestal krijg je een warning en dan doe ik het niet meer. Soms wordt je meteen gekicked en dan rejoin ik gewoon of pak ik een andere server.Conscience do cost.![]()
Battlefield 4: Naval Strike
Premium: March 18, 2014
http://battlefield.wikia.com/wiki/Battlefield_4:_Naval_Strike
klopt dit?"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
wel leuk dat veel gebande mensen op 1 staan met progression"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Terecht.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:07 schreef cherrycoke het volgende:
wel leuk dat veel gebande mensen op 1 staan met progressionI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Is een gerucht, officieel heeft DICE gezegd "end of march".quote:Op maandag 3 maart 2014 17:36 schreef cherrycoke het volgende:
Battlefield 4: Naval Strike
Premium: March 18, 2014
http://battlefield.wikia.com/wiki/Battlefield_4:_Naval_Strike
klopt dit?![]()
Jup en daarna zei DICE dat het voor premium 2 weken eerder al speelbaar is. dus zou maar zo kunnen dat ik hem de 14de al speelquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:55 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Is een gerucht, officieel heeft DICE gezegd "end of march".al kom ik pas de 15de terug van wintersport
Metrohoeren![]()
Toch met een extra route er bij naar punt B en de smoke maakt het het allemaal wel wat leuker, meer te doen dan op de andere versie in ieder geval.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
14e is vrijdagquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:24 schreef Convict het volgende:
[..]
Jup en daarna zei DICE dat het voor premium 2 weken eerder al speelbaar is. dus zou maar zo kunnen dat ik hem de 14de al speelal kom ik pas de 15de terug van wintersport
DLC komt op dinsdag uit. Overigens is premium 2 weken later dan die "end of march"
.
Eergister een lekker potje met LMG+IRNV+Smokegrens op een no-explosive serverquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:46 schreef Catkiller het volgende:
Metrohoeren![]()
Toch met een extra route er bij naar punt B en de smoke maakt het het allemaal wel wat leuker, meer te doen dan op de andere versie in ieder geval.hehe. Enige wat irritant was dat friendlies met flares liepen te gooien
.
[ Bericht 16% gewijzigd door VelitoX op 04-03-2014 13:10:46 ]![]()
Irritant dat als je Origin wegklikt je hem niet meer kan openen
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.![]()
Dus volgens jou komt hij voor premium members half april uit?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:37 schreef VelitoX het volgende:
quote:
14e is vrijdag DLC komt op dinsdag uit. Overigens is premium 2 weken later dan die "end of march" .I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Bedoelde natuurlijk eerderquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:11 schreef Convict het volgende:
[..]
Dus volgens jou komt hij voor premium members half april uit?.
![]()
Taakbeheer FTW.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:23 schreef Woods het volgende:
Irritant dat als je Origin wegklikt je hem niet meer kan openen
Opnieuw geïnstalleerdquote:
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
kluns. Origin sluit vaak niet netjes af, met taalbeheer helemaal afvlakken en opnieuw proberen en anders resetten. Opnieuw installeren an sich haalt dat niet weg.quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Origin-naam:013skullsplitter
Forum Opties Forumhop: Hop naar: