Stelt niks voor manquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:33 schreef Photomorti het volgende:
Ik krijg die uvac echt niet unlocked pffff 3 jet fighter ribbons in 1 potje ja dat lukt wel ja :S
air suppquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:40 schreef Photomorti het volgende:
Ja maar ik krijg niet eens 1 ribbon in een matchDie tering piloten bailen altijd vlak voor ik ze dood schiet.
Nu nog meer eens een poging op een 1500 ticket server
Je moet gewoon AirSup gaan spelen (wel met custom tickets, de standaard 100 is ruk voor die ribbons imo). Vooral Silk Road werkt het beste, omdat ze daar geen bergjes hebben om tegenaan te vliegen met mobility hitquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:58 schreef Photomorti het volgende:
Ja lukt me ook niet , elke keer crashen ze op de grond en dan krijg je dus geen kill.
Net een 1500 ticket silk road match gespeeld alleen er waren natuurlijk dikke jet pro's aanwezig
2 heatseakers op een littlebird , paar hits met 20mm en nog steeds alleen een disable.
Ben er wel ff klaarmee dat je zo'n fucking kut achievement moet doen voor een wapen echt belachelijk.
Dit verklaart wel dat ik nog nooit iemand de ucav heb zien gebruiken of er door gekilled ben , vrijwel niemand is goed genoeg om dat ding te unlocken
Active radarquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:07 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Je moet gewoon AirSup gaan spelen (wel met custom tickets, de standaard 100 is ruk voor die ribbons imo). Vooral Silk Road werkt het beste, omdat ze daar geen bergjes hebben om tegenaan te vliegen met mobility hit. Hoe meer je speelt hoe meer unlocks je haalt voor die jet (die helpen ook, zoals bijv. active radar missles / beter cannon).
Wat? Jet vs Jet is het prima, bij de mobile AA is ut irritantquote:
JDAM, geen AA die daar tegen kanquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:12 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Wat? Jet vs Jet is het prima, bij de mobile AA is ut irritant. (Ok als jet ook, maar als je het zelf hebt kan je op zelfde voet terugvechten, dr zijn geen missles die automatisch de AA kaduuk make)
.
Voor mensen die hetzelfde ervaren, het laden van een level eindigt in een knipperende cursor en een crash van BF4.. De fix:quote:
Dingen zijn ook generft. voor de nerf verpeste ze nogal het slaveldquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:58 schreef Photomorti het volgende:
Ja lukt me ook niet , elke keer crashen ze op de grond en dan krijg je dus geen kill.
Net een 1500 ticket silk road match gespeeld alleen er waren natuurlijk dikke jet pro's aanwezig
2 heatseakers op een littlebird , paar hits met 20mm en nog steeds alleen een disable.
Ben er wel ff klaarmee dat je zo'n fucking kut achievement moet doen voor een wapen echt belachelijk.
Dit verklaart wel dat ik nog nooit iemand de ucav heb zien gebruiken of er door gekilled ben , vrijwel niemand is goed genoeg om dat ding te unlocken
je moet via je radar kijken welke bocht hij maakt en dan steeds zigzaggend het tegenovergestelde doen, looping + schroef erbij en erachter gaan zittenquote:Op woensdag 26 februari 2014 01:30 schreef Photomorti het volgende:
Misschien gaat het makkelijker als ik eens wat jet unlocks krijg zoals die 30mm cannons lijken veel meer damage te doen.
Heb vooral moeite om een jet af te schudden , de snelheid tussen de 300 en 315 houden gaat redelijk alleen als er eenmaal een jet achter me zit krijg ik die gewoon niet weg ik verander als een maniak van richting probeer als een gek laag over de grond te vliegen etc..
Nog maar eens wat tutorials bekijken
Mocht je een lekker uitziende vrouw zijn en je vriendin ook, post je dan wel even een video?quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:37 schreef Photomorti het volgende:
Heb zojuist een scissoring tutorial bekeken , ga dat eens even oefenen
quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Mocht je een lekker uitziende vrouw zijn en je vriendin ook, post je dan wel even een video?
quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Mocht je een lekker uitziende vrouw zijn en je vriendin ook, post je dan wel even een video?
Pitch Up op spatiebalk binden is iig erg handig (als je dat nog niet hebt).quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:37 schreef Photomorti het volgende:
Heb zojuist een scissoring tutorial bekeken , ga dat eens even oefenen
3 in 1 potje? Ik dacht 3 in het totaal.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:40 schreef Photomorti het volgende:
Ja maar ik krijg niet eens 1 ribbon in een matchDie tering piloten bailen altijd vlak voor ik ze dood schiet.
Nu nog meer eens een poging op een 1500 ticket server
Drie in 1 potje. Althans, dat was het. Misschien dat ze het hebben aangepast.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:44 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
3 in 1 potje? Ik dacht 3 in het totaal.
Ach, het is alweer een tijdje terug.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:01 schreef Catkiller het volgende:
Is gewoon 3 in totaal hoor en dat was al zo toen de DLC er net was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |