Je hebt blijkbaar dus niet gezien dat je aan de ene kant van de muur 2 capture points hebt bij CQ en aan de andere kant 3 capture points...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:10 schreef very het volgende:
[..]
Als degene die aan de verkeerde kant van die muur spawnen een stelletje noobs zijn wel ja. En dan nog alleen met TDM, want met alle andere gamemodes moet je toch wel gewoon van je plek af.
G2play al geprobeerd?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:57 schreef Afwazig het volgende:
Is premium nog ergens goedkoper te krijgen dan op Origin?
Thx, zojuist gekocht.quote:
Heeft bij mij ook even geduurd eer ik hem had door die kill assist ribbon, maar heb hem uiteindelijk kunnen unlocken. Had er wel een Metro server met 1500 tickets voor nodig.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Die F2000 assignment is echt razende apenaids. Kills krijg ik wel, maar die assists bestaan bij mij alleen uit suppression assists
slaat inderdaad nergens op.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Die F2000 assignment is echt razende apenaids. Kills krijg ik wel, maar die assists bestaan bij mij alleen uit suppression assists
Ja, mooi is dat, je mag de basecampers niet baserapenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:49 schreef Photomorti het volgende:
En weer een potje waar enemy team de hele map vanuit hun spawn zit te snipen.
En maar klagen dat ze worden gespawn raped
que?quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:44 schreef robuust89 het volgende:
Waarom gaan ze die shortcut kits gratis weggeven?
Als excuus voor slechte service. In plaats van dat ze ergens moeite voor moeten doen geven ze iets weg wat toch al ingame zitquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:44 schreef robuust89 het volgende:
Waarom gaan ze die shortcut kits gratis weggeven?
Wanneer komen ze? nu dusquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:15 schreef ems. het volgende:
[..]
Als excuus voor slechte service. In plaats van dat ze ergens moeite voor moeten doen geven ze iets weg wat toch al ingame zit
Ik maak er wel gebruik van tho
En hoe krijg je die?quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:15 schreef ems. het volgende:
[..]
Als excuus voor slechte service. In plaats van dat ze ergens moeite voor moeten doen geven ze iets weg wat toch al ingame zit
Ik maak er wel gebruik van tho
Dit is onduidelijk voor je?quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:46 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
En hoe krijg je die?
Want ik weet van niets.
Origin shop.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:46 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
En hoe krijg je die?
Want ik weet van niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |