Of camo voor je wapensquote:Op maandag 17 februari 2014 21:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ja, die dingen stellen heel wat voor
Sowieso die battlepacks. Ik krijg of de zoveelste xp-boost of accessoires voor wapens die ik nooit gebruik
Lees dan ook eens goed: KAN van alles zijn, van kapot geheugen TOT een virusje.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:27 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Geinig dan dat de patches het oplossen.
de boosts zijn nogw el makkelijk maar ik speel echt nooit dingen vrij voor de wapens die ik gebruik het zijn altijd onzinnige camo's of een scope voor een shotgun ofzo.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ja, die dingen stellen heel wat voor
Sowieso die battlepacks. Ik krijg of de zoveelste xp-boost of accessoires voor wapens die ik nooit gebruik
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ah, nog geen update voor Battlelog. How convenient
Hi-la-risch.quote:EXPANSION PACK REQUIRED
Get Premium to get all 5 Expansion Packs with early access
Zonder die zandstorm wel ja.quote:
Dat maakt het wat mij betreft best vet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:18 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Zonder die zandstorm wel ja.
Nah, constant is vermoeiend. Het is en blijft een spel he. Ik had liever gehad dat die bij tijd en wijle ineens opstak zoals in die latere BF3-DLC's.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:38 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat maakt het wat mij betreft best vet.
Als degene die aan de verkeerde kant van die muur spawnen een stelletje noobs zijn wel ja. En dan nog alleen met TDM, want met alle andere gamemodes moet je toch wel gewoon van je plek af.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:03 schreef Convict het volgende:
Caspian borderwat hebben ze gedaan!!!!!
een onverwoestbare muur! degene die aan de verkeerde kant van die muur spawnen verliezen dus als de 2 poorten goed dicht gecampt zijn
Doe eens niet zo huilenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:48 schreef cherrycoke het volgende:
voor alle mongolen die zeggen ITS YOUR PC
WE ARE WORKING ON A FIX FOR AN ISSUE ON PC THAT CAUSES THE GAME TO FREEZE, RESULTING IN A SOUND LOOP. WE WILL SHARE MORE INFORMATION ONCE AVAILABLE.
kiss my dick
Ach meidquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:48 schreef cherrycoke het volgende:
WE ARE WORKING ON A FIX FOR AN ISSUE ON PC THAT CAUSES THE GAME TO FREEZE, RESULTING IN A SOUND LOOP. WE WILL SHARE MORE INFORMATION ONCE AVAILABLE.
kiss my dick
Nou weten we het wel, jankbalquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:48 schreef cherrycoke het volgende:
kiss my dick
Die zandstorm is dr helemaal niet constant.... Zitten gewoon momenten in waar ie zo goed als weggetrokken is.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:39 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nah, constant is vermoeiend. Het is en blijft een spel he. Ik had liever gehad dat die bij tijd en wijle ineens opstak zoals in die latere BF3-DLC's.
Ik viel midden in het rondje in, maar dan nog vind ik hem te aanwezig en vooral te lang duren. Meer afwisseling is erin wel gewenst, vooral op 1000 ticket-servers.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:16 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Die zandstorm is dr helemaal niet constant.... Zitten gewoon momenten in waar ie zo goed als weggetrokken is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |