Je hebt blijkbaar dus niet gezien dat je aan de ene kant van de muur 2 capture points hebt bij CQ en aan de andere kant 3 capture points...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:10 schreef very het volgende:
[..]
Als degene die aan de verkeerde kant van die muur spawnen een stelletje noobs zijn wel ja. En dan nog alleen met TDM, want met alle andere gamemodes moet je toch wel gewoon van je plek af.
G2play al geprobeerd?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:57 schreef Afwazig het volgende:
Is premium nog ergens goedkoper te krijgen dan op Origin?
Thx, zojuist gekocht.quote:
Heeft bij mij ook even geduurd eer ik hem had door die kill assist ribbon, maar heb hem uiteindelijk kunnen unlocken. Had er wel een Metro server met 1500 tickets voor nodig.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Die F2000 assignment is echt razende apenaids. Kills krijg ik wel, maar die assists bestaan bij mij alleen uit suppression assists
slaat inderdaad nergens op.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Die F2000 assignment is echt razende apenaids. Kills krijg ik wel, maar die assists bestaan bij mij alleen uit suppression assists
Ja, mooi is dat, je mag de basecampers niet baserapenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:49 schreef Photomorti het volgende:
En weer een potje waar enemy team de hele map vanuit hun spawn zit te snipen.
En maar klagen dat ze worden gespawn raped
que?quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:44 schreef robuust89 het volgende:
Waarom gaan ze die shortcut kits gratis weggeven?
Als excuus voor slechte service. In plaats van dat ze ergens moeite voor moeten doen geven ze iets weg wat toch al ingame zitquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:44 schreef robuust89 het volgende:
Waarom gaan ze die shortcut kits gratis weggeven?
Wanneer komen ze? nu dusquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:15 schreef ems. het volgende:
[..]
Als excuus voor slechte service. In plaats van dat ze ergens moeite voor moeten doen geven ze iets weg wat toch al ingame zit
Ik maak er wel gebruik van tho
En hoe krijg je die?quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:15 schreef ems. het volgende:
[..]
Als excuus voor slechte service. In plaats van dat ze ergens moeite voor moeten doen geven ze iets weg wat toch al ingame zit
Ik maak er wel gebruik van tho
Dit is onduidelijk voor je?quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:46 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
En hoe krijg je die?
Want ik weet van niets.
Origin shop.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:46 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
En hoe krijg je die?
Want ik weet van niets.
Toch wel je de indruk dat dat het geval is. De kans is groter dat EA een fout maakte.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:46 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Lees dan ook eens goed: KAN van alles zijn, van kapot geheugen TOT een virusje.
Hoe bedoel je zonder werkend product? Bij mij werkt hun product prima.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:13 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Toch wel je de indruk dat dat het geval is. De kans is groter dat EA een fout maakte.
Er is ook een kans dat 9/11 een inside job was. De kans is groter dat dat niet het geval was.
Je probeert Onvergeefelijke problemen bij EA goed te praten. Niet prettig voor mensen zonder werkend product...
Mij bij inmiddels ook. Aan het begin ook. Maar toen van één patch tot de andere niet.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:38 schreef very het volgende:
[..]
Hoe bedoel je zonder werkend product? Bij mij werkt hun product prima.
Neuh, ik deel de mening dat de huidige staat in vergelijking met oude titels nog steeds bagger is. Er zijn betere battlefield geweest en na enig patchwerk draaide BC2 perfect. BF3 begon met een stap terug maar is aardig opgelapt. BF4 hadden ze gewoon een half jaar langer moeten uitstrijken.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:13 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Toch wel je de indruk dat dat het geval is. De kans is groter dat EA een fout maakte.
Er is ook een kans dat 9/11 een inside job was. De kans is groter dat dat niet het geval was.
Je probeert Onvergeefelijke problemen bij EA goed te praten. Niet prettig voor mensen zonder werkend product...
Denk gewoon op CQ op een kleine infantry map als je goed bent in schieten dan. Domination in het groot met wel een normaal aantal punten voor een vlag captureren kan je het ook noemen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:09 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Met welke gamemode kun je het snelst en het meeste xp krijgen.
Hier ook jaquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:34 schreef Photomorti het volgende:
ligt het aan mij of liggen de EA servers plat?
quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:34 schreef Photomorti het volgende:
ligt het aan mij of liggen de EA servers plat?
Ik heb ze nu ook allemaalquote:
MP443 omdat die gewoon het lekkerste schietquote:Op donderdag 20 februari 2014 09:24 schreef DiRadical het volgende:
[..]
Ik heb ze nu ook allemaal![]()
Krijg nu keuze stress omdat ik niet meer weet welke ik moet kiezen.
Bewaren voor double xp dagen en service stars collecten asap als je hem activate.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:39 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
dit maak je niet vaak mee denk ik
Daarom een no-explosive serverquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:37 schreef Gewas het volgende:
Premium is binnen en al geactiveerd enz.
Maar die granaten op Metro zuigen echt. Gameplay zou denk ik veel beter zijn als er geen granaten waren. In BF3 was dit ook al irritant, nu weer.
Caspian Border is wel weer erg gaaf om te spelen.
dat is ook niet leuk, loopt dan altijd uit met op een stall met veel campers.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Daarom een no-explosive server
Mwah dat valt wel mee. Desnoods liever dat dan campers met hun lvg.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:57 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
dat is ook niet leuk, loopt dan altijd uit met op een stall met veel campers.
dat doe ik ook, omdat ik nog 17 marksman ribbons moet hebbenquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:00 schreef Skull-splitter het volgende:
Mensen die tijdens rush zich als sniper met een dikke scope gaan verschuilen.
Als aanvallend team.
Ze hadden seine moeten uitbrengen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:16 schreef ems. het volgende:
Ik stoor me eigenlijk niet aan nades op metro, vind het wel prima allemaal. Caspian en firestorm boeien me niet zo (er zaten veel toffere maps in bf3, vooral firestorm vind ik maar kut) maar gulf of oman en metro zijn wel weer eens leuk. Ben nou wel benieuwd naar de volgende dlc en of zij wat meer afwisseling gaan brengen.
Bijv.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:35 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ze hadden seine moeten uitbrengen.
Alle BF2 maps.quote:
Mijn PC6 loopt er rondjes om.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 07:57 schreef HansvanOchten het volgende:
Hmm BF4 op de PS4 is echt een verademing vergeleken bij de PS3 versie.
Alleen de button layout is weer anders, echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
Daar had ik nog niet aan gedacht.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Daarom een no-explosive server
Ik weet het niet...ik zie echt geen fuck meer vanuit een helikopter of vanaf een sniper positiequote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:12 schreef Gewas het volgende:
De nieuwe Gulf of Oman vind ik erg gaaf, ondanks die zandstorm.
Shit, dan zou je zomaar wat anders moeten spelen dan recon of pilootquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:23 schreef very het volgende:
[..]
Ik weet het niet...ik zie echt geen fuck meer vanuit een helikopter of vanaf een sniper positie![]()
Het idee is leuk, en als het halverwege ongeveer zou komen, dan zou het al minder vervelend zijn. Maar nu is het na 5 minuten spelen opeens als piloot of sniper geen doen meer
Het mag duidelijk zijn dat de hele insteek voor die map Pilot en Recon gericht was, dus andere klasses speel ik normaal wel op andere maps.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:41 schreef ems. het volgende:
[..]
Shit, dan zou je zomaar wat anders moeten spelen dan recon of piloot
Ja, als je graag pilot en recon speelt is het kut. Speel zelf meestal engineer en de gevechten op het midden van de map zijn dan wel gaaf.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:23 schreef very het volgende:
[..]
Ik weet het niet...ik zie echt geen fuck meer vanuit een helikopter of vanaf een sniper positie![]()
Het idee is leuk, en als het halverwege ongeveer zou komen, dan zou het al minder vervelend zijn. Maar nu is het na 5 minuten spelen opeens als piloot of sniper geen doen meer
Ik haat dat ding. Godver...kan je zowat op jouw spawn locken terwijl hij zelf nog op zijn spawn staat, en ook de bulletdamage is enorm hoog, ook op lange afstandenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:27 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ja, als je graag pilot en recon speelt is het kut. Speel zelf meestal engineer en de gevechten op het midden van de map zijn dan wel gaaf.![]()
Net Operation Firestorm gedaan en kwam heel toevallig in de mobile AA terecht. Wat een bazenvoertuig.
Het is idd een belachelijk sterk voertuig als je hem goed gebruikt. Ik gebruik zelf de anti-air missiles niet eens, schiet gewoon in bursts op helikopters/vliegtuigen en je haalt ze meestal binnen 10 seconden neer.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:30 schreef very het volgende:
[..]
Ik haat dat ding. Godver...kan je zowat op jouw spawn locken terwijl hij zelf nog op zijn spawn staat, en ook de bulletdamage is enorm hoog, ook op lange afstanden
Hoop dat ie snel generfd wordtquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:39 schreef Gewas het volgende:
[..]
Het is idd een belachelijk sterk voertuig als je hem goed gebruikt. Ik gebruik zelf de anti-air missiles niet eens, schiet gewoon in bursts op helikopters/vliegtuigen en je haalt ze meestal binnen 10 seconden neer.
Hij verdient ook wel nerfjes want op dit moment is hij echt belachelijk. Anderzijds vind ik ook dat AA guns een zekere prioriteit genieten om kapotgemaakt te worden. Vaak zie ik mensen er een hele game over huilen dat de AA "zo lame" is maar niemand die een vinger uitsteekt om even 2 raketten erin te proppen.quote:
Grappig, maar vanuit afgeschermde gebieden campen is met die apparaten wel heul heul heul makkelijk en daar zul je een succesvolle bomb run voor moeten vliegen terwijl je ongezien bleef.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:26 schreef ems. het volgende:
[..]
Hij verdient ook wel nerfjes want op dit moment is hij echt belachelijk. Anderzijds vind ik ook dat AA guns een zekere prioriteit genieten om kapotgemaakt te worden. Vaak zie ik mensen er een hele game over huilen dat de AA "zo lame" is maar niemand die een vinger uitsteekt om even 2 raketten erin te proppen.
Maargoed, dat zou allicht te logisch zijn voor het gros dat het toch altijd nog doet voor de headshots en niet voor de wins
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |