Bijv.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:35 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ze hadden seine moeten uitbrengen.
Alle BF2 maps.quote:
Mijn PC6 loopt er rondjes om.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 07:57 schreef HansvanOchten het volgende:
Hmm BF4 op de PS4 is echt een verademing vergeleken bij de PS3 versie.
Alleen de button layout is weer anders, echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
Daar had ik nog niet aan gedacht.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Daarom een no-explosive server
Ik weet het niet...ik zie echt geen fuck meer vanuit een helikopter of vanaf een sniper positiequote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:12 schreef Gewas het volgende:
De nieuwe Gulf of Oman vind ik erg gaaf, ondanks die zandstorm.
Shit, dan zou je zomaar wat anders moeten spelen dan recon of pilootquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:23 schreef very het volgende:
[..]
Ik weet het niet...ik zie echt geen fuck meer vanuit een helikopter of vanaf een sniper positie![]()
Het idee is leuk, en als het halverwege ongeveer zou komen, dan zou het al minder vervelend zijn. Maar nu is het na 5 minuten spelen opeens als piloot of sniper geen doen meer
Het mag duidelijk zijn dat de hele insteek voor die map Pilot en Recon gericht was, dus andere klasses speel ik normaal wel op andere maps.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:41 schreef ems. het volgende:
[..]
Shit, dan zou je zomaar wat anders moeten spelen dan recon of piloot
Ja, als je graag pilot en recon speelt is het kut. Speel zelf meestal engineer en de gevechten op het midden van de map zijn dan wel gaaf.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:23 schreef very het volgende:
[..]
Ik weet het niet...ik zie echt geen fuck meer vanuit een helikopter of vanaf een sniper positie![]()
Het idee is leuk, en als het halverwege ongeveer zou komen, dan zou het al minder vervelend zijn. Maar nu is het na 5 minuten spelen opeens als piloot of sniper geen doen meer
Ik haat dat ding. Godver...kan je zowat op jouw spawn locken terwijl hij zelf nog op zijn spawn staat, en ook de bulletdamage is enorm hoog, ook op lange afstandenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:27 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ja, als je graag pilot en recon speelt is het kut. Speel zelf meestal engineer en de gevechten op het midden van de map zijn dan wel gaaf.![]()
Net Operation Firestorm gedaan en kwam heel toevallig in de mobile AA terecht. Wat een bazenvoertuig.
Het is idd een belachelijk sterk voertuig als je hem goed gebruikt. Ik gebruik zelf de anti-air missiles niet eens, schiet gewoon in bursts op helikopters/vliegtuigen en je haalt ze meestal binnen 10 seconden neer.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:30 schreef very het volgende:
[..]
Ik haat dat ding. Godver...kan je zowat op jouw spawn locken terwijl hij zelf nog op zijn spawn staat, en ook de bulletdamage is enorm hoog, ook op lange afstanden
Hoop dat ie snel generfd wordtquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:39 schreef Gewas het volgende:
[..]
Het is idd een belachelijk sterk voertuig als je hem goed gebruikt. Ik gebruik zelf de anti-air missiles niet eens, schiet gewoon in bursts op helikopters/vliegtuigen en je haalt ze meestal binnen 10 seconden neer.
Hij verdient ook wel nerfjes want op dit moment is hij echt belachelijk. Anderzijds vind ik ook dat AA guns een zekere prioriteit genieten om kapotgemaakt te worden. Vaak zie ik mensen er een hele game over huilen dat de AA "zo lame" is maar niemand die een vinger uitsteekt om even 2 raketten erin te proppen.quote:
Grappig, maar vanuit afgeschermde gebieden campen is met die apparaten wel heul heul heul makkelijk en daar zul je een succesvolle bomb run voor moeten vliegen terwijl je ongezien bleef.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:26 schreef ems. het volgende:
[..]
Hij verdient ook wel nerfjes want op dit moment is hij echt belachelijk. Anderzijds vind ik ook dat AA guns een zekere prioriteit genieten om kapotgemaakt te worden. Vaak zie ik mensen er een hele game over huilen dat de AA "zo lame" is maar niemand die een vinger uitsteekt om even 2 raketten erin te proppen.
Maargoed, dat zou allicht te logisch zijn voor het gros dat het toch altijd nog doet voor de headshots en niet voor de wins
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |