Stelt niks voor manquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:33 schreef Photomorti het volgende:
Ik krijg die uvac echt niet unlocked pffff 3 jet fighter ribbons in 1 potje ja dat lukt wel ja :S
air suppquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:40 schreef Photomorti het volgende:
Ja maar ik krijg niet eens 1 ribbon in een matchDie tering piloten bailen altijd vlak voor ik ze dood schiet.
Nu nog meer eens een poging op een 1500 ticket server
Je moet gewoon AirSup gaan spelen (wel met custom tickets, de standaard 100 is ruk voor die ribbons imo). Vooral Silk Road werkt het beste, omdat ze daar geen bergjes hebben om tegenaan te vliegen met mobility hitquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:58 schreef Photomorti het volgende:
Ja lukt me ook niet , elke keer crashen ze op de grond en dan krijg je dus geen kill.
Net een 1500 ticket silk road match gespeeld alleen er waren natuurlijk dikke jet pro's aanwezig
2 heatseakers op een littlebird , paar hits met 20mm en nog steeds alleen een disable.
Ben er wel ff klaarmee dat je zo'n fucking kut achievement moet doen voor een wapen echt belachelijk.
Dit verklaart wel dat ik nog nooit iemand de ucav heb zien gebruiken of er door gekilled ben , vrijwel niemand is goed genoeg om dat ding te unlocken
Active radarquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:07 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Je moet gewoon AirSup gaan spelen (wel met custom tickets, de standaard 100 is ruk voor die ribbons imo). Vooral Silk Road werkt het beste, omdat ze daar geen bergjes hebben om tegenaan te vliegen met mobility hit. Hoe meer je speelt hoe meer unlocks je haalt voor die jet (die helpen ook, zoals bijv. active radar missles / beter cannon).
Wat? Jet vs Jet is het prima, bij de mobile AA is ut irritantquote:
JDAM, geen AA die daar tegen kanquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:12 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Wat? Jet vs Jet is het prima, bij de mobile AA is ut irritant. (Ok als jet ook, maar als je het zelf hebt kan je op zelfde voet terugvechten, dr zijn geen missles die automatisch de AA kaduuk make)
.
Voor mensen die hetzelfde ervaren, het laden van een level eindigt in een knipperende cursor en een crash van BF4.. De fix:quote:
Dingen zijn ook generft. voor de nerf verpeste ze nogal het slaveldquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:58 schreef Photomorti het volgende:
Ja lukt me ook niet , elke keer crashen ze op de grond en dan krijg je dus geen kill.
Net een 1500 ticket silk road match gespeeld alleen er waren natuurlijk dikke jet pro's aanwezig
2 heatseakers op een littlebird , paar hits met 20mm en nog steeds alleen een disable.
Ben er wel ff klaarmee dat je zo'n fucking kut achievement moet doen voor een wapen echt belachelijk.
Dit verklaart wel dat ik nog nooit iemand de ucav heb zien gebruiken of er door gekilled ben , vrijwel niemand is goed genoeg om dat ding te unlocken
je moet via je radar kijken welke bocht hij maakt en dan steeds zigzaggend het tegenovergestelde doen, looping + schroef erbij en erachter gaan zittenquote:Op woensdag 26 februari 2014 01:30 schreef Photomorti het volgende:
Misschien gaat het makkelijker als ik eens wat jet unlocks krijg zoals die 30mm cannons lijken veel meer damage te doen.
Heb vooral moeite om een jet af te schudden , de snelheid tussen de 300 en 315 houden gaat redelijk alleen als er eenmaal een jet achter me zit krijg ik die gewoon niet weg ik verander als een maniak van richting probeer als een gek laag over de grond te vliegen etc..
Nog maar eens wat tutorials bekijken
Mocht je een lekker uitziende vrouw zijn en je vriendin ook, post je dan wel even een video?quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:37 schreef Photomorti het volgende:
Heb zojuist een scissoring tutorial bekeken , ga dat eens even oefenen
quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Mocht je een lekker uitziende vrouw zijn en je vriendin ook, post je dan wel even een video?
quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Mocht je een lekker uitziende vrouw zijn en je vriendin ook, post je dan wel even een video?
Pitch Up op spatiebalk binden is iig erg handig (als je dat nog niet hebt).quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:37 schreef Photomorti het volgende:
Heb zojuist een scissoring tutorial bekeken , ga dat eens even oefenen
3 in 1 potje? Ik dacht 3 in het totaal.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:40 schreef Photomorti het volgende:
Ja maar ik krijg niet eens 1 ribbon in een matchDie tering piloten bailen altijd vlak voor ik ze dood schiet.
Nu nog meer eens een poging op een 1500 ticket server
Drie in 1 potje. Althans, dat was het. Misschien dat ze het hebben aangepast.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:44 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
3 in 1 potje? Ik dacht 3 in het totaal.
Ach, het is alweer een tijdje terug.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:01 schreef Catkiller het volgende:
Is gewoon 3 in totaal hoor en dat was al zo toen de DLC er net was.
Attack jet heeft alleen maar de 30mm. en voor de stealth jet is 20mm the way to go. kogels vliegen sneller dus tijdens het draaien kan je je opponent makkelijker raken (en op afstand kan je ze al pakkenquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:02 schreef Photomorti het volgende:
hehe not that kinda scissoringJa spatie heb ik al op pitch up dat scheelt me een hele boel geschuif met de muis haha
Tijd voor nog een poging om alvast 1 ribbon te halenmisschien gaat het makkelijker als ik straks die 30mm cannons heb voor de attack jet inplaats van de 20mm
Helemaal nietquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:01 schreef Catkiller het volgende:
Is gewoon 3 in totaal hoor en dat was al zo toen de DLC er net was.
Mwach, de netcode en stabiliteit kan nog veel beter anders, alleen is het niet realistisch dat te verwachten...quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:30 schreef Catkiller het volgende:
Nu met die platoons is BF4 gewoon af, niks meer aan doen, perfect zo.
klinkt als een "niet je radar in de gaten houden" probleem. Je ziet je vijand meestal van veraf al op je radar naar jou toe richten. Vlieg dan gelijk richting je team genoten als je het gevecht niet aan durftquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:57 schreef Photomorti het volgende:
na 1 potje air suppriority vzn 500 tickets zowaar 1 jet fighter ribbon![]()
Alleen er kwam net een gast binnen die stond binnen 10 minuten 19-0 dus ik was maar even gestopt
Irritante active radar missiles de hele tijd om je oren bleghh wat een kut gamemode
Heb paar keer gehad dat ik op iets van 400 meter afstand door een muur met een dmr neergeschoten werd (en niet terwijl ik net achter de muur kwam, maar echt daadwerkelijk door de muur...).quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:46 schreef Photomorti het volgende:
Ben mijn eerste cheater tegengekomen![]()
Werd 2 x achter elkaar geknived van een afstand van denk 200 meter.
Kan toch gewoon? Ligt er een beetje aan wat voor muur natuurlijk...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:16 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Heb paar keer gehad dat ik op iets van 400 meter afstand door een muur met een dmr neergeschoten werd (en niet terwijl ik net achter de muur kwam, maar echt daadwerkelijk door de muur...).
Een dikke betonnen muur, en nee dat kan niet met een DMRquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:18 schreef very het volgende:
[..]
Kan toch gewoon? Ligt er een beetje aan wat voor muur natuurlijk...
mortar bug. Mortar afschieten en dan terug naar je wapen switchen . Krijg je op zn killcam te zien dat je gewoon je main wapen gebruiktequote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:32 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Een dikke betonnen muur, en nee dat kan niet met een DMR.
Hij speelde met een recon kit tho.....quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:55 schreef Convict het volgende:
[..]
mortar bug. Mortar afschieten en dan terug naar je wapen switchen . Krijg je op zn killcam te zien dat je gewoon je main wapen gebruikte
Zooo blij met airbursts vanaf een paar honderd meter in dit soort gevallen om een ontmoedigingsbeleid te voeren...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:33 schreef Photomorti het volgende:
Er zitten 10 snipers op 1 torentje voor die assignment.
Vanmorgen een rondje bij die dam, rush, en dan bij de tweede halte: pakweg tien spelers in de buurt en NIEMAND die dan een loeiende M-Com gaat ontarmen.quote:Ik snap echt niet dat er zo verschrikkelijk weinig mensen graag objective spelen en daadwerkelijk moeite doen om vlaggen te cappen.
ahhquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:59 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Hij speelde met een recon kit tho......
Probeer eens Metro Domination, best nais, geen spawnrapezooiquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:18 schreef Photomorti het volgende:
Ik geef het op , 6 metro servers gejoined maar elk potje is binnen 5 minuten een spawnrape.
Echt jammer dat het niveau van veel spelers zo achterlijk laag is en dan heb ik het niet eens over aim maar vooral nadenken tijdens het spelen.
Na de 2e missie in BF3 ben ik al afgehaakt. In BF4 zit er wel wat meer diepte in, karakter hebben enigszins een backstory. Vond af en toe de gescripte delen wel een beetje voorspelbaar, vooral dat stuk op die brug.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:50 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik vond de singleplayer iig boeiender dan bij BF3, dat was echt vooral showcase met eendimensionale personages. Bij BF4 zijn ze iig nog tweedimensionaal.
3x? Per keus één wapen?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:15 schreef VelitoX het volgende:
Hmjah het ding is dat je eigenlijk de singleplayer móet spelen (en de laatste missie 3x) om alle guns vrij te spelen voor multiplayer.
Yup.quote:
Oeh! Dan moet ik het zeker nog even 2 keer overnieuw doen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:52 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Jop, maar het is het wel waard, M249 enzo.
Het gaat bij mij meer om het gotta catch 'em all gehalte.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:25 schreef Photomorti het volgende:
Naja de mg4 presteerd vrijwel identiek dus voor die wapens hoef je het echt niet te doen
En omdat iedereen high level speelt is het lastiger om idioot hoge scores te halen natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:51 schreef Photomorti het volgende:
Ik vind die spelers eigenlijk helemaal niet zo goed of ligt dat aan mij ?
rez! (wat dat met reviven te maken heeft... tis toch niet rezive?)quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:25 schreef Photomorti het volgende:
Ja klopt ze zullen vast op pubs iedereen massaal ownen
De gemiddelde bf4 chat op een metro server.
Noob shotgun
Dao 12 noob
Ace 23 noob
v40 mini noob
Pfff camper
Fuck off bipod kid
Revive ???
Gezellige boel altijd
Andere servers zoeken.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:31 schreef Photomorti het volgende:
Ja ik speel niet veel HC mode omdat 90% sniper pro is daar
Alles kost geld bij EA.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:28 schreef Woods het volgende:
Loont het om Premium te kopen of afwachten, wil die BF3 maps wel hebben of zijn deze gratis?
Het loont echt wel, vooral als je Premium gewoon bij een keysite haalt (goedkoper).quote:Op zondag 2 maart 2014 15:28 schreef Woods het volgende:
Loont het om Premium te kopen of afwachten, wil die BF3 maps wel hebben of zijn deze gratis?
Dat dusquote:Op zondag 2 maart 2014 15:57 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Alles kost geld bij EA.
Dat terzijde, Premium loont wel, vind ik.
Moet eerlijk zeggen dat ik het ook weleens over het hoofd zie. Het enige waar ik naar kijk is de map en het aantal spelers. Dat ik in mijn enthousiasme dan soms een grenadeje gooi kan ik mezelf niet kwalijk nemenquote:Op maandag 3 maart 2014 17:20 schreef Photomorti het volgende:
Het gaat echt af en aan ook al staat de hele chat vol met berichten over no explosives :S
Is het tegenwoordig soms zeldzaam dat mensen kunnen lezen in europa?
Terecht.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:07 schreef cherrycoke het volgende:
wel leuk dat veel gebande mensen op 1 staan met progression
Is een gerucht, officieel heeft DICE gezegd "end of march".quote:Op maandag 3 maart 2014 17:36 schreef cherrycoke het volgende:
Battlefield 4: Naval Strike
Premium: March 18, 2014
http://battlefield.wikia.com/wiki/Battlefield_4:_Naval_Strike
klopt dit?
Jup en daarna zei DICE dat het voor premium 2 weken eerder al speelbaar is. dus zou maar zo kunnen dat ik hem de 14de al speelquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:55 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Is een gerucht, officieel heeft DICE gezegd "end of march".
14e is vrijdagquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:24 schreef Convict het volgende:
[..]
Jup en daarna zei DICE dat het voor premium 2 weken eerder al speelbaar is. dus zou maar zo kunnen dat ik hem de 14de al speelal kom ik pas de 15de terug van wintersport
Eergister een lekker potje met LMG+IRNV+Smokegrens op een no-explosive serverquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:46 schreef Catkiller het volgende:
Metrohoeren![]()
Toch met een extra route er bij naar punt B en de smoke maakt het het allemaal wel wat leuker, meer te doen dan op de andere versie in ieder geval.
Dus volgens jou komt hij voor premium members half april uit?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:37 schreef VelitoX het volgende:
quote:
14e is vrijdag DLC komt op dinsdag uit. Overigens is premium 2 weken later dan die "end of march" .
Bedoelde natuurlijk eerderquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:11 schreef Convict het volgende:
[..]
Dus volgens jou komt hij voor premium members half april uit?
Taakbeheer FTW.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:23 schreef Woods het volgende:
Irritant dat als je Origin wegklikt je hem niet meer kan openen![]()
Opnieuw geïnstalleerdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |