Na de 2e missie in BF3 ben ik al afgehaakt. In BF4 zit er wel wat meer diepte in, karakter hebben enigszins een backstory. Vond af en toe de gescripte delen wel een beetje voorspelbaar, vooral dat stuk op die brug.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:50 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik vond de singleplayer iig boeiender dan bij BF3, dat was echt vooral showcase met eendimensionale personages. Bij BF4 zijn ze iig nog tweedimensionaal.
3x? Per keus één wapen?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:15 schreef VelitoX het volgende:
Hmjah het ding is dat je eigenlijk de singleplayer móet spelen (en de laatste missie 3x) om alle guns vrij te spelen voor multiplayer.
Yup.quote:
Oeh! Dan moet ik het zeker nog even 2 keer overnieuw doen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:52 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Jop, maar het is het wel waard, M249 enzo.
Het gaat bij mij meer om het gotta catch 'em all gehalte.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:25 schreef Photomorti het volgende:
Naja de mg4 presteerd vrijwel identiek dus voor die wapens hoef je het echt niet te doen
En omdat iedereen high level speelt is het lastiger om idioot hoge scores te halen natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:51 schreef Photomorti het volgende:
Ik vind die spelers eigenlijk helemaal niet zo goed of ligt dat aan mij ?
rez! (wat dat met reviven te maken heeft... tis toch niet rezive?)quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:25 schreef Photomorti het volgende:
Ja klopt ze zullen vast op pubs iedereen massaal ownen
De gemiddelde bf4 chat op een metro server.
Noob shotgun
Dao 12 noob
Ace 23 noob
v40 mini noob
Pfff camper
Fuck off bipod kid
Revive ???
Gezellige boel altijd
Andere servers zoeken.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:31 schreef Photomorti het volgende:
Ja ik speel niet veel HC mode omdat 90% sniper pro is daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |