Attack jet heeft alleen maar de 30mm. en voor de stealth jet is 20mm the way to go. kogels vliegen sneller dus tijdens het draaien kan je je opponent makkelijker raken (en op afstand kan je ze al pakkenquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:02 schreef Photomorti het volgende:
hehe not that kinda scissoringJa spatie heb ik al op pitch up dat scheelt me een hele boel geschuif met de muis haha
Tijd voor nog een poging om alvast 1 ribbon te halenmisschien gaat het makkelijker als ik straks die 30mm cannons heb voor de attack jet inplaats van de 20mm
Helemaal nietquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:01 schreef Catkiller het volgende:
Is gewoon 3 in totaal hoor en dat was al zo toen de DLC er net was.
Mwach, de netcode en stabiliteit kan nog veel beter anders, alleen is het niet realistisch dat te verwachten...quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:30 schreef Catkiller het volgende:
Nu met die platoons is BF4 gewoon af, niks meer aan doen, perfect zo.
klinkt als een "niet je radar in de gaten houden" probleem. Je ziet je vijand meestal van veraf al op je radar naar jou toe richten. Vlieg dan gelijk richting je team genoten als je het gevecht niet aan durftquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:57 schreef Photomorti het volgende:
na 1 potje air suppriority vzn 500 tickets zowaar 1 jet fighter ribbon![]()
Alleen er kwam net een gast binnen die stond binnen 10 minuten 19-0 dus ik was maar even gestopt
Irritante active radar missiles de hele tijd om je oren bleghh wat een kut gamemode
Heb paar keer gehad dat ik op iets van 400 meter afstand door een muur met een dmr neergeschoten werd (en niet terwijl ik net achter de muur kwam, maar echt daadwerkelijk door de muur...).quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:46 schreef Photomorti het volgende:
Ben mijn eerste cheater tegengekomen![]()
Werd 2 x achter elkaar geknived van een afstand van denk 200 meter.
Kan toch gewoon? Ligt er een beetje aan wat voor muur natuurlijk...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:16 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Heb paar keer gehad dat ik op iets van 400 meter afstand door een muur met een dmr neergeschoten werd (en niet terwijl ik net achter de muur kwam, maar echt daadwerkelijk door de muur...).
Een dikke betonnen muur, en nee dat kan niet met een DMRquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:18 schreef very het volgende:
[..]
Kan toch gewoon? Ligt er een beetje aan wat voor muur natuurlijk...
mortar bug. Mortar afschieten en dan terug naar je wapen switchen . Krijg je op zn killcam te zien dat je gewoon je main wapen gebruiktequote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:32 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Een dikke betonnen muur, en nee dat kan niet met een DMR.
Hij speelde met een recon kit tho.....quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:55 schreef Convict het volgende:
[..]
mortar bug. Mortar afschieten en dan terug naar je wapen switchen . Krijg je op zn killcam te zien dat je gewoon je main wapen gebruikte
Zooo blij met airbursts vanaf een paar honderd meter in dit soort gevallen om een ontmoedigingsbeleid te voeren...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:33 schreef Photomorti het volgende:
Er zitten 10 snipers op 1 torentje voor die assignment.
Vanmorgen een rondje bij die dam, rush, en dan bij de tweede halte: pakweg tien spelers in de buurt en NIEMAND die dan een loeiende M-Com gaat ontarmen.quote:Ik snap echt niet dat er zo verschrikkelijk weinig mensen graag objective spelen en daadwerkelijk moeite doen om vlaggen te cappen.
ahhquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:59 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Hij speelde met een recon kit tho......
Probeer eens Metro Domination, best nais, geen spawnrapezooiquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:18 schreef Photomorti het volgende:
Ik geef het op , 6 metro servers gejoined maar elk potje is binnen 5 minuten een spawnrape.
Echt jammer dat het niveau van veel spelers zo achterlijk laag is en dan heb ik het niet eens over aim maar vooral nadenken tijdens het spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |