Je hoort nu niet eens meer piepjes als iemand je als een kerstboom volhangt met C4quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:33 schreef Photomorti het volgende:
Er moet gewoon een stealth class komeneen soort ninja warrior met cloak and shit die natuurlijk ook c4 kan meenemen
Wat een jankerd zeg...quote:
Ach, gelukkig laat jij jouw stem als consument horen door geen Premium te kopen. Toch?!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:09 schreef Skull-splitter het volgende:
Buiten dat filmpje:
Het zuigt stiereballen dat ze goedkoop een natte doorslag maken van bestaande maps en er geld voor vragen...
Premium boeit me niet, gerecyclede maps wel. Ok, ze zijn aangepast maar wel minimaal. Maak dan gewoon andere klassiekers zoals Mashtuur of Jalalalalalabad eens opnieuw...quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:13 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ach, gelukkig laat jij jouw stem als consument horen door geen Premium te kopen. Toch?!
Jalalalalabadquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:08 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Premium boeit me niet, gerecyclede maps wel. Ok, ze zijn aangepast maar wel minimaal. Maak dan gewoon andere klassiekers zoals Mashtuur of Jalalalalalabad eens opnieuw...
Dat is dan toch precies hetzelfde waar je over loopt te huilen ?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:08 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Premium boeit me niet, gerecyclede maps wel. Ok, ze zijn aangepast maar wel minimaal. Maak dan gewoon andere klassiekers zoals Mashtuur of Jalalalalalabad eens opnieuw...
Het verschil is dat die maps niet al in BF3 zaten, dus ze zullen wel wezenlijk anders zijn dan de huidige SA upgraded maps qua aanpassingen.quote:Op zondag 23 februari 2014 11:38 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Dat is dan toch precies hetzelfde waar je over loopt te huilen ?
Is dan ook een gerecyclede map maar aangepast..
Denk je die maps die jij wilt dat ze die super veel gaan aanpassen?
Denk het niet hoor.
Tot nu toe eigenlijk al mn potjes Domination op de Second Assault maps die ik heb gespeeld zijn erg close geweest, best naisquote:Op zondag 23 februari 2014 16:35 schreef Gewas het volgende:
Net een zeer tof potje Domination (Caspian Border) gespeeld op een Spaanse server. Uiteindelijk met 20 tickets verschil verloren.
Dit. Levels met minimale aanpassing van BF3 naar 4 liften is iets anders dan BF2/1942 maps liften naar BF4 IMO.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:11 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Het verschil is dat die maps niet al in BF3 zaten, dus ze zullen wel wezenlijk anders zijn dan de huidige SA upgraded maps qua aanpassingen.
Heb ik laatst ook gedaan met een tankquote:Op zondag 23 februari 2014 13:52 schreef cherrycoke het volgende:
2 helicopters uit de lucht gehaald met tank
T-90-A
Dubbel xp, 200 procent boost. 5 service starsquote:Op zondag 23 februari 2014 20:45 schreef Photomorti het volgende:
hahahaha beste score tering![]()
Ik hoop echt dat er weer eens een dlc komt zoals vietnam of 2de wereldoorlog etc.. Geen fancy wapens maar gewoon oldskool shit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |