Dit dus.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:19 schreef deadprez het volgende:
Je ziet eruit alsof je het IQ van een stoeptegel hebt, ja dus.
Kan ik mijn eiwitten uit aardappelen halen??quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:19 schreef deadprez het volgende:
jij welquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:20 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Kan ik mijn eiwitten uit aardappelen halen??
Is dat in jouw geval dan geen kannibalisme?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:20 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Kan ik mijn eiwitten uit aardappelen halen??
Nu heb ik oogkanker, bedankt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:21 schreef dreamerbulk het volgende:
en hoe is mijn most muscular pose?
[ afbeelding ]
Benen iets wijder uit elkaar, maar verder ziet het er prima uitquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:21 schreef dreamerbulk het volgende:
[ afbeelding ]
ik gloeiquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:22 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Benen iets wijder uit elkaar, maar verder ziet het er prima uit
En dit, kun je een foto maken zonder broek?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Draag je een trainingsbroek omdat je geen benen traint?
benen en penor zijn mijn sterkste puntquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Draag je een trainingsbroek omdat je geen benen traint?
mooi slipje, vul je?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:25 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
benen en penor zijn mijn sterkste punt
[ afbeelding ]
ik doe alleen maar biceps curls en shrugs .. dat geeft mij die ronde afwerking op mijn fysiekquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:25 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
kun jej e schema op dropbox gooien??
geschrambelde eiquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:27 schreef fathank het volgende:
Wel 6x per dag rijst met kip beseffen anders word je geen ifbb-pro
14,3 procentquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat is je vetpercentage en hoe vaak meet je die?
ik heb een blaasprobleem door steroidenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:32 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
ben je gekomen in je undies?
waarom zei je dit nu zie ik het ookquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:33 schreef DonnieDarkno het volgende:
ik zie de gedroogde cum gewoon op je broek
Haha.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:33 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik heb een blaasprobleem door steroiden
dit is mijn befaamde "snapping-turtle"pose
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:19 schreef deadprez het volgende:
Ik ga even mijn eigen ogen eruit steken.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:33 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik heb een blaasprobleem door steroiden
dit is mijn befaamde "snapping-turtle"pose
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit is toch niet normaal manquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:35 schreef Ethanolic het volgende:
Gebruik je ook eiwitshakes of ben je nog naturel?
ik werk in plateaus..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:35 schreef Ethanolic het volgende:
Gebruik je ook eiwitshakes of ben je nog naturel?
Smeert ge dan pindkakaas over de aps?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:38 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik werk in plateaus..
plateau 1: ezekiel brood
plateau 2: geschrambelde eieren
===leaving humanity behind====
plateau 3: whey shakes
plateau 4: pindakaas
plateau 5: creatierne mono
plateau 6: creatierne micronized
plateaus 3 t/m 6 zijn overduidelijk niet naturel
met pindakaas ben ik ooit eens finaal de mist ingegaan..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Smeert ge dan pindkakaas over de aps?
Je moet mixings doen met humus chiazaad en tarwegras dan ga je gainen ectovriendjequote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:38 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik werk in plateaus..
plateau 1: ezekiel brood
plateau 2: geschrambelde eieren
===leaving humanity behind====
plateau 3: whey shakes
plateau 4: pindakaas
plateau 5: creatierne mono
plateau 6: creatierne micronized
plateaus 3 t/m 6 zijn overduidelijk niet naturel
Jesse vd Velde verkoopt toch complete stacks?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Je moet mixings doen met humus chiazaad en tarwegras dan ga je gainen ectovriendje
je kan er nooit genoeg hebben!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:32 schreef Sauslepel het volgende:
Laatst weer wat toegevoegd aan je chromosomenverzameling zo te zien. Hoeveel heb je er nu? 47?
wow dan ben je bijna hoogbegaafd ookquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:49 schreef Sauslepel het volgende:
Klopt, meer is beter. Zit inmiddels op ongeveer 1200, maar ik ben de tel kwijt
Denk het wel ja, zal binnenkort wel gepromoveerd worden tot ufopiloot.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:09 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
wow dan ben je bijna hoogbegaafd ook
Wtf die string...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:25 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
benen en penor zijn mijn sterkste punt
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 februari 2014 00:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wtf die string...
Doe normaal man.
Je hebt wel nice fysiek, maar eerlijk is eerlijk je kop is niet om over naar huis te schrijven.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:13 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze was dag na flexcup, mijn beroemde "praying mantis" pose ... de beste uit de industrie
quote:Op zondag 16 februari 2014 00:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je hebt wel nice fysiek, maar eerlijk is eerlijk je kop is niet om over naar huis te schrijven.
Jij hebt echt een mentale handicap...quote:
zoals je kan zien aan mijn verzonken ogen neem ik mijn slaap altijd serieusquote:
Blaasproblemen door steroids? Nooit van gehoord, maar volgens mij scoor je daar niet echt chickies mee.quote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 14:12 schreef Waterloos het volgende:
[..]![]()
Bazenopmerking!
+ Je bent een kneus Ts
Kneusjequote:Op zondag 16 februari 2014 14:22 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
deze kneus wordt tenminste niet tegen gelogen door vrouwen dat ze toevallig ineens een verjaardag van oma hebben ipv date met mij![]()
Wat is je geheim??quote:Op zondag 16 februari 2014 14:56 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
offseason daar
hier in contest prep
[ afbeelding ]
Waarom doe je een duckface?quote:Op zondag 16 februari 2014 14:56 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
offseason daar
hier in contest prep
[ afbeelding ]
komen mijn jukbeenderen beter uitquote:Op zondag 16 februari 2014 15:03 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Waarom doe je een duckface?
Ja maar de vrouwen knappen toch af op die duckface. Netto winst is 0.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:04 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
komen mijn jukbeenderen beter uit
zou ik met baard kunnen scoren?quote:Op zondag 16 februari 2014 15:05 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ja maar de vrouwen knappen toch af op die duckface. Netto winst is 0.
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:05 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
zou ik met baard kunnen scoren?
[ afbeelding ]
Nee, misschien zo...quote:Op zondag 16 februari 2014 15:05 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
zou ik met baard kunnen scoren?
[ afbeelding ]
Welke taal is dit, en uit welk land komt degene van wie je de foto's hier aan het posten bent?quote:Op zondag 16 februari 2014 15:02 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ochtendurine drinken
hier een foto van een fan met een tattooa van mij op zijn rug
[ afbeelding ]
Heb 't een beetje verbeterd dus nu kun je lekker gaan fappen op die fotoquote:Op zondag 16 februari 2014 15:10 schreef darkmond het volgende:
[..]
Je hebt de randjes niet goed geknipt
Jason Genova, murica fuck yeahquote:Op zondag 16 februari 2014 15:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Welke taal is dit, en uit welk land komt degene van wie je de foto's hier aan het posten bent?
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:16 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Jason Genova, murica fuck yeah
who was height ??quote:Op zondag 16 februari 2014 15:21 schreef dreamerbulk het volgende:
mijn vacuum pose, beste in de industrie
[ afbeelding ]
We hebben lekker gegeten he gister.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:21 schreef dreamerbulk het volgende:
mijn vacuum pose, beste in de industrie
[ afbeelding ]
was echt lekker gr grquote:Op zondag 16 februari 2014 15:59 schreef Travel. het volgende:
[..]
We hebben lekker gegeten he gister.
Hoelaat moet ik kkomen voor de vaat of gewoon je het gewoon weg hahaha kan ook had ooit een tante die het gewoon weggooide aten daar met platik bestek hahah werd wel duur op gegeven moment maar ja je kent het gezegde de tijd is de tijd als de lucht achter de zon verdwijntquote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:01 schreef G.R.S. het volgende:
Sorry, te gespierd. Geef mij maar een echte man met een zacht buikje.
Schrijf je boeken? Ik wil een boek van je kopen.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:02 schreef Travel. het volgende:
[..]
Hoelaat moet ik kkomen voor de vaat of gewoon je het gewoon weg hahaha kan ook had ooit een tante die het gewoon weggooide aten daar met platik bestek hahah werd wel duur op gegeven moment maar ja je kent het gezegde de tijd is de tijd als de lucht achter de zon verdwijnt
Privésessies zijn altijd de boeken mijn vrind.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:03 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Schrijf je boeken? Ik wil een boek van je kopen.
creanantieninus mono hydraatquote:Op zondag 16 februari 2014 16:05 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Dat zijn zeker anabolen in die fles. Ieeuww.
Een dikkertje dus?quote:Op zondag 16 februari 2014 16:01 schreef G.R.S. het volgende:
Ben je geen eckte man als je een harde buik heb?quote:Op zondag 16 februari 2014 16:01 schreef G.R.S. het volgende:
geschrambeld met ochtendurinequote:
Deze man is van ongekende grootte.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:21 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik kan m'n hoofd wel tegen de muur beuken bij deze....wtf man.
lol?
Wat wil je nu duidelijk maken?quote:Op zondag 16 februari 2014 22:29 schreef Renzz het volgende:
Neem m'n vader als
[ [url=IMG]http://i59.tinypic.com/k0ivpf.jpg]afbeelding[/url] ][/img]
Ik moest huillachenquote:Op zondag 16 februari 2014 14:22 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
deze kneus wordt tenminste niet tegen gelogen door vrouwen dat ze toevallig ineens een verjaardag van oma hebben ipv date met mij![]()
ik ben internet celerie 1 millioen fans mijn coathc is ronner coalman wil je date?quote:
Ben jij datquote:Op zondag 16 februari 2014 14:22 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik leef mijn droomquote:Op zondag 16 februari 2014 23:18 schreef LMLucky het volgende:
Gast ff serieus, stop met die anabolen. Je krijgt nog een hartaanval
voor nu een lepel fotoquote:Op zondag 16 februari 2014 23:21 schreef LMLucky het volgende:
[..]
Van mij mag je
Doe een shoutout naar de fok forum dan?
quote:Op zondag 16 februari 2014 23:24 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
voor nu een lepel foto
[ afbeelding ]
omdat ik internationaal door wil brekenquote:Op zondag 16 februari 2014 23:45 schreef LMLucky het volgende:
[..]woon je in Nederland? Waarom praat je Engels
euh je zit al in dit topicquote:Op zondag 16 februari 2014 23:48 schreef GhpH het volgende:
ONZ / Heb ik een gezicht voor boodybuilldings??
Move dit topic. Daar zijn ook veel mensen die graag fotootjes van sichselbst posten.
Maar je praat alsof Engels je moedertaal isquote:Op zondag 16 februari 2014 23:48 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
omdat ik internationaal door wil breken
geboren en getogen in Florida, Delray Boca Ratonquote:Op zondag 16 februari 2014 23:50 schreef LMLucky het volgende:
[..]
Maar je praat alsof Engels je moedertaal is
waar heb je dan Nederlands leren spreken?quote:Op zondag 16 februari 2014 23:51 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
geboren en getogen in Florida, Delray Boca Raton
Op het Joodse SG Maimonides(joodse middelbare school in amsterdam) toen ik hier op 12 jarige leeftijd kwamquote:Op zondag 16 februari 2014 23:54 schreef LMLucky het volgende:
[..]
waar heb je dan Nederlands leren spreken?
Uhuhquote:Op zondag 16 februari 2014 23:55 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Op het Joodse SG Maimonides(joodse middelbare school in amsterdam) toen ik hier op 12 jarige leeftijd kwam
het is mogelijk, maar ga er wel vanuit dat je dan minimaal 17 jaar bezig bentquote:
bedankt, ik begin morgne. wens me succes.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:01 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
het is mogelijk, maar ga er wel vanuit dat je dan minimaal 17 jaar bezig bent
vergeet je multi nietquote:Op maandag 17 februari 2014 00:02 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
bedankt, ik begin morgne. wens me succes.
bedankt voor al je hulp
gaaf he haha grquote:Op maandag 17 februari 2014 00:10 schreef Peepernoot het volgende:
[..]
Er staat ook gewoon iemand achter te plassen
Heb ook wel eens een foto jou gezien, en shiit word nog liever homo dan ik mn zuurstok in je krentebol zou stoppen, wt ben jij kkr lelijkquote:
quote:Op maandag 17 februari 2014 00:35 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Heb ook wel eens een foto jou gezien, en shiit word nog liever homo dan ik mn zuurstok in je krentebol zou stoppen, wt ben jij kkr lelijk
6 maanden terug, 2 dagen voor mijn contest .. zoals je ziet was ik al mijn water al kwijtquote:Op maandag 17 februari 2014 16:23 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Wat stond je goed hier, wanneer was dit?
Zat zeker alweer in je onderbroekquote:Op maandag 17 februari 2014 16:24 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
6 maanden terug, 2 dagen voor mijn contest .. zoals je ziet was ik al mijn water al kwijt
4,347324/10quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:17 schreef dreamerbulk het volgende:
van schaal 1 tot aardappel, hoe hoog scoor ik?
[ afbeelding ]
Wat ben jij een aardappel zegquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:21 schreef dreamerbulk het volgende:
[ afbeelding ]
Uhmmm, dat is helemaal niet zo extreem gespierd hoor.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:05 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Dat zijn zeker anabolen in die fles. Ieeuww.
Lekker je buik inhouden manquote:Op zondag 16 februari 2014 14:56 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
offseason daar
hier in contest prep
[ afbeelding ]
Jij daarentegen moet weer zeer narcistisch zijn om te denken dat je met 120 kg kritiek mag hebben op andermans uiterlijk.quote:
Weet jij alles van hequote:Op maandag 17 februari 2014 16:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Lekker je buik inhouden manGodverdomme
Zijn anabolen zijn duidelijk naar zijn hoofd gestegen, niet naar zijn lichaam.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:18 schreef LMLucky het volgende:
Gast ff serieus, stop met die anabolen. Je krijgt nog een hartaanval
Ik mag kritiek hebben op andere, want ik doe er (net zoals TS) gewoon wel iets aan om er goed uit te zien qua figuur.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij daarentegen moet weer zeer narcistisch zijn om te denken dat je met 120 kg kritiek mag hebben op andermans uiterlijk.
Ahja?quote:Op maandag 17 februari 2014 16:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik mag kritiek hebben op andere, want ik doe er (net zoals TS) gewoon wel iets aan om er goed uit te zien qua figuur.
Alleen lukt het TS nieten mij wel.
Narcistisch inderdaadquote:Op maandag 17 februari 2014 16:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik mag kritiek hebben op andere, want ik doe er (net zoals TS) gewoon wel iets aan om er goed uit te zien qua figuur.
Haha, nee absoluut niet zelfs, maar er is 12 kilo afquote:Op maandag 17 februari 2014 16:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ahja?
Jij bent sexy geworden? pic?
Ehh, nee... Maar als ik aan mezelf zie dat ik verander, dat ik dunner word, is dat juist goed.quote:
Mooi voor je, knapperd zal je nog steeds niet zijn, dus blijf ik bij mijn standpunt.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ehh, nee... Maar als ik aan mezelf zie dat ik verander, dat ik dunner word, is dat juist goed.
Zolang je er nog niet fatsoenlijk uitziet, zou je geen kritiek op andermans uiterlijk moeten hebben.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Haha, nee absoluut niet zelfs, maar er is 12 kilo afEn dat is flink wat.
Mensen mogen zeggen wat ze willen.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zolang je er nog niet fatsoenlijk uitziet, zou je geen kritiek op andermans uiterlijk moeten hebben.
Net zoals iemand die niets begrijpt van natuurkunde, zijn smoel moet houden over de kwantummechanica.
Mensen zijn niet gelijk.
Juist.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mensen mogen zeggen wat ze willen.
zozoquote:Op maandag 17 februari 2014 16:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Haha, nee absoluut niet zelfs, maar er is 12 kilo afEn dat is flink wat.
Doe niet wijs vriendje ik heb jou alleen nog maar broscience zien verkondigenquote:Op maandag 17 februari 2014 16:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zolang je er nog niet fatsoenlijk uitziet, zou je geen kritiek op andermans uiterlijk moeten hebben.
Net zoals iemand die niets begrijpt van natuurkunde, zijn smoel moet houden over de kwantummechanica.
Mensen zijn niet gelijk.
Dat zeg jij... de jonge die altijd dapper doet maar de 1.80 nog niet haalt qua lengte.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Doe niet wijs vriendje ik heb jou alleen nog maar broscience zien verkondigen
quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat zeg jij... de jonge die altijd dapper doet maar de 1.80 nog niet haalt qua lengte.![]()
Internetgangster.
Ah jochie vroeger gepest door een dwerg dat je er een complex aan over hebt gehouden?quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Lachwekkend inderdaad, dwerg.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:03 schreef fathank het volgende:
[..]
Ah jochie vroeger gepest door een dwerg dat je er een complex aan over hebt gehouden?
'ik ben groot hij is klein boehoehoe'
Ben je al beetje breed geworden?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:17 schreef dreamerbulk het volgende:
van schaal 1 tot aardappel, hoe hoog scoor ik?
[ afbeelding ]
Jij bent toch die onderbroekenpianist?quote:Op maandag 17 februari 2014 16:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Onderbroekenpianist?quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:18 schreef Travel. het volgende:
[..]
Jij bent toch die onderbroekenpianist?
Nee er was er een in je onderbroek. Waar is die heen?quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Onderbroekenpianist?
Neuh, gewoon een broek aan hoor op al m`n filmpjes
Nergens, want die was er niet.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:21 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nee er was er een in je onderbroek. Waar is die heen?
Jawel die was er wel. Waarom speel je geen piano? Die keyboards klinken altijd zo nep.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nergens, want die was er niet.
Ook niet in mijn onderbroek. (Wel met Band)
Omdat ik geen pianist ben... Ik ben een "toetsenist" ... Naja, het verschil is dat ik akkoorden en partijen speel en dergelijke, en niet iemand ben die ook echt hele klassieke stukken speelt... Zoals een pianist dit wel doet.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:23 schreef Travel. het volgende:
[..]
Jawel die was er wel. Waarom speel je geen piano? Die keyboards klinken altijd zo nep.
Mooiquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Omdat ik geen pianist ben... Ik ben een "toetsenist" ... Naja, het verschil is dat ik akkoorden en partijen speel en dergelijke, en niet iemand ben die ook echt hele klassieke stukken speelt... Zoals een pianist dit wel doet.
Heb ook absoluut niet de feeling voor een piano.
Lijkt me tof om een Yamaha CP80 te hebben of een U1 of zo, maar ik vind mijn Yamaha Tyros eigenlijk ook wel fijn
Goede piano sounds haal ik uit een VST.
Gewoon chill beetje fitnessen net zoals Ronaldoquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]![]()
Gepest worden door een dwerg zegt die....
Ja man, jij bent zo,n kleine bodybuilder toch?quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Gewoon chill beetje fitnessen net zoals Ronaldo
Sprintenquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja man, jij bent zo,n kleine bodybuilder toch?
Kom paar honderd meter sprinten dan.
Je kan gewoon niet sprinten, amotorisch.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Sprinten.
Ik doe niet aan hardlopen onder de 8km.
Denken dat je kunt sprintenquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je kan gewoon niet sprinten, amotorisch.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Denken dat je kunt sprintengespierde spijker
ja man, laatste tijd veel focus op mijn lippen gelegdquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:16 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ben je al beetje breed geworden?
Je verwart me met iemand andersquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]![]()
Zit jij al in het leger? (daar wou je toch heen?)
legerquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Je verwart me met iemand anders
Nee, jij kon niet vanwege blessures ofzo.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Je verwart me met iemand anders
lange en korte spieren trainenquote:
wat ik doe "fitness" noemenquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je uitsloven in de fitness...
Er als een gedrocht uit willen zien met allemaal opgepompte spieren.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:55 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
wat ik doe "fitness" noemen
![]()
erom geven hoe anderen eruit zienquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Er als een gedrocht uit willen zien met allemaal opgepompte spieren.
Ben idd net hersteld van een lelijke blessure jaquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:52 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, jij kon niet vanwege blessures ofzo.
Had laatst toevallig nog wat post van je gelezen.
Daar niet om geven, en er als een autistische holbewoner uitzien..quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:57 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
erom geven hoe anderen eruit zien
Blessure gevoelig ja?quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Ben idd net hersteld van een lelijke blessure ja
jezelf tegenspreken in andere topics , wss ben je begin 20 en nog opzoek naar jezelfquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Daar niet om geven, en er als een autistische holbewoner uitzien..
De amateur-psycholoog spreekt.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:00 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
jezelf tegenspreken in andere topics , wss ben je begin 20 en nog opzoek naar jezelf
Niet echt, maar 3 meter naar beneden donderen met je schouder op een stalen railing is niet zo goed voor je gestel.quote:
ik spreek alleen over wat ik ziequote:Op donderdag 27 februari 2014 19:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De amateur-psycholoog spreekt.
Hoezo donderde je naar beneden?quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Niet echt, maar 3 meter naar beneden donderen met je schouder op een stalen railing is niet zo goed voor je gestel.
Minder gevat zijn, meer logisch nadenken.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:01 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik spreek alleen over wat ik zie
lange en korte spieren![]()
wats mis mt die leeftijdquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:00 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
jezelf tegenspreken in andere topics , wss ben je begin 20 en nog opzoek naar jezelf
helemaal niets, zolang je je plek maar kent in de rangordequote:
Klein ongelukje op t werkquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:02 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hoezo donderde je naar beneden?
quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:05 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
helemaal niets, zolang je je plek maar kent in de rangorde
Rocksolidquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:09 schreef dreamerbulk het volgende:
om ontopic te blijven, met spermavlek
[ afbeelding ]
Ja echt voor schutquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:37 schreef Klokov het volgende:
Ik zie hier maar 1 autist die een zinloze discussie start
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |