quote:Op maandag 17 februari 2014 00:35 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Heb ook wel eens een foto jou gezien, en shiit word nog liever homo dan ik mn zuurstok in je krentebol zou stoppen, wt ben jij kkr lelijk
6 maanden terug, 2 dagen voor mijn contest .. zoals je ziet was ik al mijn water al kwijtquote:Op maandag 17 februari 2014 16:23 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Wat stond je goed hier, wanneer was dit?
Zat zeker alweer in je onderbroekquote:Op maandag 17 februari 2014 16:24 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
6 maanden terug, 2 dagen voor mijn contest .. zoals je ziet was ik al mijn water al kwijt
4,347324/10quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:17 schreef dreamerbulk het volgende:
van schaal 1 tot aardappel, hoe hoog scoor ik?
[ afbeelding ]
Wat ben jij een aardappel zegquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:21 schreef dreamerbulk het volgende:
en hoe is mijn most muscular pose?
[ afbeelding ]
Uhmmm, dat is helemaal niet zo extreem gespierd hoor.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:05 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Dat zijn zeker anabolen in die fles. Ieeuww.
Lekker je buik inhouden manquote:Op zondag 16 februari 2014 14:56 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
offseason daar
hier in contest prep
[ afbeelding ]
Jij daarentegen moet weer zeer narcistisch zijn om te denken dat je met 120 kg kritiek mag hebben op andermans uiterlijk.quote:
Weet jij alles van hequote:Op maandag 17 februari 2014 16:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Lekker je buik inhouden manGodverdomme
Zijn anabolen zijn duidelijk naar zijn hoofd gestegen, niet naar zijn lichaam.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:18 schreef LMLucky het volgende:
Gast ff serieus, stop met die anabolen. Je krijgt nog een hartaanval
Ik mag kritiek hebben op andere, want ik doe er (net zoals TS) gewoon wel iets aan om er goed uit te zien qua figuur.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij daarentegen moet weer zeer narcistisch zijn om te denken dat je met 120 kg kritiek mag hebben op andermans uiterlijk.
Ahja?quote:Op maandag 17 februari 2014 16:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik mag kritiek hebben op andere, want ik doe er (net zoals TS) gewoon wel iets aan om er goed uit te zien qua figuur.
Alleen lukt het TS nieten mij wel.
Narcistisch inderdaadquote:Op maandag 17 februari 2014 16:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik mag kritiek hebben op andere, want ik doe er (net zoals TS) gewoon wel iets aan om er goed uit te zien qua figuur.
Haha, nee absoluut niet zelfs, maar er is 12 kilo afquote:Op maandag 17 februari 2014 16:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ahja?
Jij bent sexy geworden? pic?
Ehh, nee... Maar als ik aan mezelf zie dat ik verander, dat ik dunner word, is dat juist goed.quote:
Mooi voor je, knapperd zal je nog steeds niet zijn, dus blijf ik bij mijn standpunt.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ehh, nee... Maar als ik aan mezelf zie dat ik verander, dat ik dunner word, is dat juist goed.
Zolang je er nog niet fatsoenlijk uitziet, zou je geen kritiek op andermans uiterlijk moeten hebben.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Haha, nee absoluut niet zelfs, maar er is 12 kilo afEn dat is flink wat.
Mensen mogen zeggen wat ze willen.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zolang je er nog niet fatsoenlijk uitziet, zou je geen kritiek op andermans uiterlijk moeten hebben.
Net zoals iemand die niets begrijpt van natuurkunde, zijn smoel moet houden over de kwantummechanica.
Mensen zijn niet gelijk.
Juist.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mensen mogen zeggen wat ze willen.
zozoquote:Op maandag 17 februari 2014 16:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Haha, nee absoluut niet zelfs, maar er is 12 kilo afEn dat is flink wat.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:19 schreef deadprez het volgende:
Je ziet eruit alsof je het IQ van een stoeptegel hebt, ja dus.
Doe niet wijs vriendje ik heb jou alleen nog maar broscience zien verkondigenquote:Op maandag 17 februari 2014 16:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zolang je er nog niet fatsoenlijk uitziet, zou je geen kritiek op andermans uiterlijk moeten hebben.
Net zoals iemand die niets begrijpt van natuurkunde, zijn smoel moet houden over de kwantummechanica.
Mensen zijn niet gelijk.
Dat zeg jij... de jonge die altijd dapper doet maar de 1.80 nog niet haalt qua lengte.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Doe niet wijs vriendje ik heb jou alleen nog maar broscience zien verkondigen
quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat zeg jij... de jonge die altijd dapper doet maar de 1.80 nog niet haalt qua lengte.![]()
Internetgangster.
Ah jochie vroeger gepest door een dwerg dat je er een complex aan over hebt gehouden?quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Lachwekkend inderdaad, dwerg.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:03 schreef fathank het volgende:
[..]
Ah jochie vroeger gepest door een dwerg dat je er een complex aan over hebt gehouden?
'ik ben groot hij is klein boehoehoe'
Ben je al beetje breed geworden?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:17 schreef dreamerbulk het volgende:
van schaal 1 tot aardappel, hoe hoog scoor ik?
[ afbeelding ]
Jij bent toch die onderbroekenpianist?quote:Op maandag 17 februari 2014 16:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Onderbroekenpianist?quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:18 schreef Travel. het volgende:
[..]
Jij bent toch die onderbroekenpianist?
Nee er was er een in je onderbroek. Waar is die heen?quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Onderbroekenpianist?
Neuh, gewoon een broek aan hoor op al m`n filmpjes
Nergens, want die was er niet.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:21 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nee er was er een in je onderbroek. Waar is die heen?
Jawel die was er wel. Waarom speel je geen piano? Die keyboards klinken altijd zo nep.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nergens, want die was er niet.
Ook niet in mijn onderbroek. (Wel met Band)
Omdat ik geen pianist ben... Ik ben een "toetsenist" ... Naja, het verschil is dat ik akkoorden en partijen speel en dergelijke, en niet iemand ben die ook echt hele klassieke stukken speelt... Zoals een pianist dit wel doet.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:23 schreef Travel. het volgende:
[..]
Jawel die was er wel. Waarom speel je geen piano? Die keyboards klinken altijd zo nep.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |