quote:Op maandag 17 februari 2014 00:35 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Heb ook wel eens een foto jou gezien, en shiit word nog liever homo dan ik mn zuurstok in je krentebol zou stoppen, wt ben jij kkr lelijk
6 maanden terug, 2 dagen voor mijn contest .. zoals je ziet was ik al mijn water al kwijtquote:Op maandag 17 februari 2014 16:23 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Wat stond je goed hier, wanneer was dit?
Zat zeker alweer in je onderbroekquote:Op maandag 17 februari 2014 16:24 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
6 maanden terug, 2 dagen voor mijn contest .. zoals je ziet was ik al mijn water al kwijt
4,347324/10quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:17 schreef dreamerbulk het volgende:
van schaal 1 tot aardappel, hoe hoog scoor ik?
[ afbeelding ]
Wat ben jij een aardappel zegquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:21 schreef dreamerbulk het volgende:
en hoe is mijn most muscular pose?
[ afbeelding ]
Uhmmm, dat is helemaal niet zo extreem gespierd hoor.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:05 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Dat zijn zeker anabolen in die fles. Ieeuww.
Lekker je buik inhouden manquote:Op zondag 16 februari 2014 14:56 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
offseason daar
hier in contest prep
[ afbeelding ]
Jij daarentegen moet weer zeer narcistisch zijn om te denken dat je met 120 kg kritiek mag hebben op andermans uiterlijk.quote:
Weet jij alles van hequote:Op maandag 17 februari 2014 16:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Lekker je buik inhouden manGodverdomme
Zijn anabolen zijn duidelijk naar zijn hoofd gestegen, niet naar zijn lichaam.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:18 schreef LMLucky het volgende:
Gast ff serieus, stop met die anabolen. Je krijgt nog een hartaanval
Ik mag kritiek hebben op andere, want ik doe er (net zoals TS) gewoon wel iets aan om er goed uit te zien qua figuur.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij daarentegen moet weer zeer narcistisch zijn om te denken dat je met 120 kg kritiek mag hebben op andermans uiterlijk.
Ahja?quote:Op maandag 17 februari 2014 16:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik mag kritiek hebben op andere, want ik doe er (net zoals TS) gewoon wel iets aan om er goed uit te zien qua figuur.
Alleen lukt het TS nieten mij wel.
Narcistisch inderdaadquote:Op maandag 17 februari 2014 16:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik mag kritiek hebben op andere, want ik doe er (net zoals TS) gewoon wel iets aan om er goed uit te zien qua figuur.
Alleen lukt het TS nieten mij wel.
Haha, nee absoluut niet zelfs, maar er is 12 kilo afquote:Op maandag 17 februari 2014 16:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ahja?
Jij bent sexy geworden? pic?
Ehh, nee... Maar als ik aan mezelf zie dat ik verander, dat ik dunner word, is dat juist goed.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |