Dit dus.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:19 schreef deadprez het volgende:
Je ziet eruit alsof je het IQ van een stoeptegel hebt, ja dus.
Kan ik mijn eiwitten uit aardappelen halen??quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:19 schreef deadprez het volgende:
jij welquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:20 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Kan ik mijn eiwitten uit aardappelen halen??
Is dat in jouw geval dan geen kannibalisme?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:20 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Kan ik mijn eiwitten uit aardappelen halen??
Nu heb ik oogkanker, bedankt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:21 schreef dreamerbulk het volgende:
en hoe is mijn most muscular pose?
[ afbeelding ]
Benen iets wijder uit elkaar, maar verder ziet het er prima uitquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:21 schreef dreamerbulk het volgende:
en hoe is mijn most muscular pose?
[ afbeelding ]
ik gloeiquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:22 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Benen iets wijder uit elkaar, maar verder ziet het er prima uit
En dit, kun je een foto maken zonder broek?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Draag je een trainingsbroek omdat je geen benen traint?
benen en penor zijn mijn sterkste puntquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Draag je een trainingsbroek omdat je geen benen traint?
mooi slipje, vul je?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:25 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
benen en penor zijn mijn sterkste punt
[ afbeelding ]
ik doe alleen maar biceps curls en shrugs .. dat geeft mij die ronde afwerking op mijn fysiekquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:25 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
kun jej e schema op dropbox gooien??
geschrambelde eiquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:27 schreef fathank het volgende:
Wel 6x per dag rijst met kip beseffen anders word je geen ifbb-pro
14,3 procentquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat is je vetpercentage en hoe vaak meet je die?
ik heb een blaasprobleem door steroidenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:32 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
ben je gekomen in je undies?
waarom zei je dit nu zie ik het ookquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:33 schreef DonnieDarkno het volgende:
ik zie de gedroogde cum gewoon op je broek
Haha.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:33 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik heb een blaasprobleem door steroiden
dit is mijn befaamde "snapping-turtle"pose
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:19 schreef deadprez het volgende:
Ik ga even mijn eigen ogen eruit steken.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:33 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik heb een blaasprobleem door steroiden
dit is mijn befaamde "snapping-turtle"pose
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit is toch niet normaal manquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:35 schreef Ethanolic het volgende:
Gebruik je ook eiwitshakes of ben je nog naturel?
ik werk in plateaus..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:35 schreef Ethanolic het volgende:
Gebruik je ook eiwitshakes of ben je nog naturel?
Smeert ge dan pindkakaas over de aps?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:38 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik werk in plateaus..
plateau 1: ezekiel brood
plateau 2: geschrambelde eieren
===leaving humanity behind====
plateau 3: whey shakes
plateau 4: pindakaas
plateau 5: creatierne mono
plateau 6: creatierne micronized
plateaus 3 t/m 6 zijn overduidelijk niet naturel
met pindakaas ben ik ooit eens finaal de mist ingegaan..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Smeert ge dan pindkakaas over de aps?
Je moet mixings doen met humus chiazaad en tarwegras dan ga je gainen ectovriendjequote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:38 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik werk in plateaus..
plateau 1: ezekiel brood
plateau 2: geschrambelde eieren
===leaving humanity behind====
plateau 3: whey shakes
plateau 4: pindakaas
plateau 5: creatierne mono
plateau 6: creatierne micronized
plateaus 3 t/m 6 zijn overduidelijk niet naturel
Jesse vd Velde verkoopt toch complete stacks?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Je moet mixings doen met humus chiazaad en tarwegras dan ga je gainen ectovriendje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |