je kan er nooit genoeg hebben!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:32 schreef Sauslepel het volgende:
Laatst weer wat toegevoegd aan je chromosomenverzameling zo te zien. Hoeveel heb je er nu? 47?
wow dan ben je bijna hoogbegaafd ookquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:49 schreef Sauslepel het volgende:
Klopt, meer is beter. Zit inmiddels op ongeveer 1200, maar ik ben de tel kwijt
Denk het wel ja, zal binnenkort wel gepromoveerd worden tot ufopiloot.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:09 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
wow dan ben je bijna hoogbegaafd ook
Wtf die string...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:25 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
benen en penor zijn mijn sterkste punt
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 februari 2014 00:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wtf die string...
Doe normaal man.
Je hebt wel nice fysiek, maar eerlijk is eerlijk je kop is niet om over naar huis te schrijven.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:13 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze was dag na flexcup, mijn beroemde "praying mantis" pose ... de beste uit de industrie
quote:Op zondag 16 februari 2014 00:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je hebt wel nice fysiek, maar eerlijk is eerlijk je kop is niet om over naar huis te schrijven.
Jij hebt echt een mentale handicap...quote:
zoals je kan zien aan mijn verzonken ogen neem ik mijn slaap altijd serieusquote:
Blaasproblemen door steroids? Nooit van gehoord, maar volgens mij scoor je daar niet echt chickies mee.quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:19 schreef deadprez het volgende:
Je ziet eruit alsof je het IQ van een stoeptegel hebt, ja dus.
quote:Op zondag 16 februari 2014 14:12 schreef Waterloos het volgende:
[..]![]()
Bazenopmerking!
+ Je bent een kneus Ts
Kneusjequote:Op zondag 16 februari 2014 14:22 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
deze kneus wordt tenminste niet tegen gelogen door vrouwen dat ze toevallig ineens een verjaardag van oma hebben ipv date met mij![]()
Wat is je geheim??quote:Op zondag 16 februari 2014 14:56 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
offseason daar
hier in contest prep
[ afbeelding ]
Waarom doe je een duckface?quote:Op zondag 16 februari 2014 14:56 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
offseason daar
hier in contest prep
[ afbeelding ]
komen mijn jukbeenderen beter uitquote:Op zondag 16 februari 2014 15:03 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Waarom doe je een duckface?
Ja maar de vrouwen knappen toch af op die duckface. Netto winst is 0.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:04 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
komen mijn jukbeenderen beter uit
zou ik met baard kunnen scoren?quote:Op zondag 16 februari 2014 15:05 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ja maar de vrouwen knappen toch af op die duckface. Netto winst is 0.
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:05 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
zou ik met baard kunnen scoren?
[ afbeelding ]
Nee, misschien zo...quote:Op zondag 16 februari 2014 15:05 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
zou ik met baard kunnen scoren?
[ afbeelding ]
Welke taal is dit, en uit welk land komt degene van wie je de foto's hier aan het posten bent?quote:Op zondag 16 februari 2014 15:02 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ochtendurine drinken
hier een foto van een fan met een tattooa van mij op zijn rug
[ afbeelding ]
Heb 't een beetje verbeterd dus nu kun je lekker gaan fappen op die fotoquote:Op zondag 16 februari 2014 15:10 schreef darkmond het volgende:
[..]
Je hebt de randjes niet goed geknipt
Jason Genova, murica fuck yeahquote:Op zondag 16 februari 2014 15:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Welke taal is dit, en uit welk land komt degene van wie je de foto's hier aan het posten bent?
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:16 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Jason Genova, murica fuck yeah
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |