Mooiquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Omdat ik geen pianist ben... Ik ben een "toetsenist" ... Naja, het verschil is dat ik akkoorden en partijen speel en dergelijke, en niet iemand ben die ook echt hele klassieke stukken speelt... Zoals een pianist dit wel doet.
Heb ook absoluut niet de feeling voor een piano.
Lijkt me tof om een Yamaha CP80 te hebben of een U1 of zo, maar ik vind mijn Yamaha Tyros eigenlijk ook wel fijn
Goede piano sounds haal ik uit een VST.
Gewoon chill beetje fitnessen net zoals Ronaldoquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]![]()
Gepest worden door een dwerg zegt die....
Ja man, jij bent zo,n kleine bodybuilder toch?quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Gewoon chill beetje fitnessen net zoals Ronaldo
Sprintenquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja man, jij bent zo,n kleine bodybuilder toch?
Kom paar honderd meter sprinten dan.
Je kan gewoon niet sprinten, amotorisch.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Sprinten.
Ik doe niet aan hardlopen onder de 8km.
Denken dat je kunt sprintenquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je kan gewoon niet sprinten, amotorisch.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Denken dat je kunt sprintengespierde spijker
ja man, laatste tijd veel focus op mijn lippen gelegdquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:16 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ben je al beetje breed geworden?
Je verwart me met iemand andersquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]![]()
Zit jij al in het leger? (daar wou je toch heen?)
legerquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Je verwart me met iemand anders
Nee, jij kon niet vanwege blessures ofzo.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Je verwart me met iemand anders
lange en korte spieren trainenquote:
wat ik doe "fitness" noemenquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je uitsloven in de fitness...
Er als een gedrocht uit willen zien met allemaal opgepompte spieren.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:55 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
wat ik doe "fitness" noemen
![]()
erom geven hoe anderen eruit zienquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Er als een gedrocht uit willen zien met allemaal opgepompte spieren.
Ben idd net hersteld van een lelijke blessure jaquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:52 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, jij kon niet vanwege blessures ofzo.
Had laatst toevallig nog wat post van je gelezen.
Daar niet om geven, en er als een autistische holbewoner uitzien..quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:57 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
erom geven hoe anderen eruit zien
Blessure gevoelig ja?quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Ben idd net hersteld van een lelijke blessure ja
jezelf tegenspreken in andere topics , wss ben je begin 20 en nog opzoek naar jezelfquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Daar niet om geven, en er als een autistische holbewoner uitzien..
De amateur-psycholoog spreekt.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:00 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
jezelf tegenspreken in andere topics , wss ben je begin 20 en nog opzoek naar jezelf
Niet echt, maar 3 meter naar beneden donderen met je schouder op een stalen railing is niet zo goed voor je gestel.quote:
ik spreek alleen over wat ik ziequote:Op donderdag 27 februari 2014 19:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De amateur-psycholoog spreekt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |