Dit dus.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:19 schreef deadprez het volgende:
Je ziet eruit alsof je het IQ van een stoeptegel hebt, ja dus.
Kan ik mijn eiwitten uit aardappelen halen??quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:19 schreef deadprez het volgende:
Je ziet eruit alsof je het IQ van een stoeptegel hebt, ja dus.
jij welquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:20 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Kan ik mijn eiwitten uit aardappelen halen??
Is dat in jouw geval dan geen kannibalisme?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:20 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Kan ik mijn eiwitten uit aardappelen halen??
Nu heb ik oogkanker, bedankt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:21 schreef dreamerbulk het volgende:
en hoe is mijn most muscular pose?
[ afbeelding ]
Benen iets wijder uit elkaar, maar verder ziet het er prima uitquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:21 schreef dreamerbulk het volgende:
en hoe is mijn most muscular pose?
[ afbeelding ]
ik gloeiquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:22 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Benen iets wijder uit elkaar, maar verder ziet het er prima uit
En dit, kun je een foto maken zonder broek?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Draag je een trainingsbroek omdat je geen benen traint?
benen en penor zijn mijn sterkste puntquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Draag je een trainingsbroek omdat je geen benen traint?
mooi slipje, vul je?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:25 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
benen en penor zijn mijn sterkste punt
[ afbeelding ]
ik doe alleen maar biceps curls en shrugs .. dat geeft mij die ronde afwerking op mijn fysiekquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:25 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
kun jej e schema op dropbox gooien??
geschrambelde eiquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:27 schreef fathank het volgende:
Wel 6x per dag rijst met kip beseffen anders word je geen ifbb-pro
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |