https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Disclaimer: Alle uitspraken gedaan door mij, of door mogelijk anderen die op mijn account zitten kunnen niet worden gewaarborgd. Rois is geen Jomanda die ziet hoe het er de komende week uit zal zien en kan derhalve niet aansprakelijk gesteld worden voor geleden schade.
Dat je zo snel mogelijk weer normaal geld hebt of uit dit topic verdwijnt?quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat je zo snel mogelijk weer normaal geld hebt of uit dit topic verdwijnt?
Leidenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:54 schreef Nattekat het volgende:
Er gaat een maffe pedofiel in mijn stad wonen
Den Haagquote:
quote:
Ja dat is duidelijk...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:54 schreef Nattekat het volgende:
Er gaat een maffe pedofiel in mijn stad wonen
Overijsselquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Den Haag
Amsterdam
Rotterdam
Gouda
Dan blijft enkel de provincie Nog over
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:05 schreef Geralt het volgende:
33.733 shibes, 15.000 kennels, 222.000 kittens, 43.334 rockets, 13.000 moon bases en 357 time machines en geen enkele upgrade meer die ik kan kopen.
Met 300.183.397.587.920 /s vind ik het wel weer welletjes geweest.
Ik weet niet meer wie die link deelde, maar nog bedankt voor mn zaterdag te verstieren
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:16 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik snap niet wat er leuk is aan die domme spelletjeseerst ook dat debiele koekjesgedoe
quote:worden de piramide zakken gevuld,
echte criminelen stappen nu uit
jan en alleman, die er in gestonken is, is de klos.
Een bitcoin heeft een waarde die lucht is.
quote:Ik heb nog bloembollen in de aanbieding
quote:Tulpenbollen. Als je die koopt hou je er tenminste nog een paar mooie bloemen aan over.
quote:Volgende hype: de blutcoin
quote:Nee het is geen van beide. Aandelen hebben namelijk wel een onderliggende waarde, net als geld.
Dit is niet meer dan gebakken lucht (en dan zie ik het nog positief dat het gebakken is).
quote:Mooi dat er nog mensen zijn die in iets geloven. Die hebben het god gen. In de vorige eeuw zouden ze fanatieke Christenen zijn geweest met een rotsvast geloof in de bijbel. Hun nieuwe gouden kalf is de btc. Halleluja!
quote:plop zegt de bubble :-)
quote:Het "onfeilbare" bitcoin heeft toch wat bugjes en ik zal jullie verklappen, er zullen er nog veel meer boven water komen.
Bitcoin onderuit halen en de eigen zakken vullen wordt natuurlijk volkssport nummer 1 in het hackerswereldje.
quote:"Een Bitcoin zou meer waard kunnen worden"
Klopt. De aandelen van Frituur Het gouden staafje ook.
quote:Die begrijpen dat de luchbel is leeggelopen. Ik voorspelde al dat ze zich niet meer zouden laten zien als de bitcoin luchtbel leeg zou lopen.
quote:Hahahahahahaha sukkels
quote:Ik heb nog een handeltje converteerbare obligaties Doggersbank en een certificaat van de laatste adem van Napoleon, vast wel iets voor Bitcoin lovers
quote:Tulpenmani ?
quote:hahaha bitliebers sturen zelfs tweets en emails om en bedrag wat in een nieuwsberichtvstaat te rectificeren...
are you kidding me?!?!?
quote:Staat de pyramide nu al op instorten?
Best wel vlot eigenlijk.
Rotterdam is echt de laatste plek waar ik dood wil worden gevondenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:19 schreef MichaelScott het volgende:
Haten op Rotterdam als je zelf in een grafstad als Leiden woont
Ik wil op geen enkele plek dood gevonden wordenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rotterdam is echt de laatste plek waar ik dood wil worden gevonden
Iedereen sterft een keer.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:22 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ik wil op geen enkele plek dood gevonden worden
Mooi toch, we zitten nog lang niet in een bubbel als niemand er in gelooft. Altijd contrair beleggen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:20 schreef Sands het volgende:
Speciaal voor jullie...nu.nl
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:36 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dansje doen, ben je vanzelf weer een beetje wakkerder
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:36 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
20 december:quote:De PvdA wil daarnaast het 500 euro biljet afschaffen en bitcoins moeten onder het financiële toezicht komen te vallen.
quote:Virtuele valuta als de Bitcoin vallen niet onder de reikwijdte van de financiële toezichtwetgeving. Dat zegt minister Dijsselbloem van Financiën in antwoord op Kamervragen.
Dus ze willen toezicht houden op "niks" ?quote:"Toen kreeg je tenminste nog een tulp. Nu krijg je niks"
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:20 schreef Sands het volgende:
Speciaal voor jullie...nu.nl
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Lijkt wel alsof ze allemaal maar gewoon wat roepen waar ze zin in hebben zonder overleg. Oh wachtquote:
BitStamp?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:43 schreef Ame_thyst het volgende:
Trade with confidence on the world's largest Bitcoin exchange! !
Briefjes van 500 euro weg?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:41 schreef Sands het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)anpak-witwassen.html
PvdA wil strengere aanpak witwassen
[..]
20 december:
[..]
[ afbeelding ]
Maarja als we er nog bij pakken wat Nout Wellink eerder zei
[..]
Dus ze willen toezicht houden op "niks" ?
Staat nogsteeds op de site, ze geloven er zelf nog inquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:44 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat is al een tijdje geleden dat ze de grootste waren
Enige antwoord daar op: Goxquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:44 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Staat nogsteeds op de site, ze geloven er zelf nog in
Ik wil ook zo'n hondquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:36 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe vaak gebruik je ze? Van mij mogen ze best weg, maar dan niet voor de redenen van witwassen want ik kan me niet voorstellen dat iemand ze daar serieus voor gebruiktquote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:46 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja, dus binnenkort komt toto met meer briefgeld voor je thuis van zijn "werk"
[..]
Ik zal jou eens witwassenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:47 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hoe vaak gebruik je ze? Van mij mogen ze best weg, maar dan niet voor de redenen van witwassen want ik kan me niet voorstellen dat iemand ze daar serieus voor gebruikt
ryan {K)quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Moet ik zeker mijn hele porto vol stoppen met briefjes van 100 dankzij toto
Ik gebruik ze nooit, maar ik vind ze altijd leuk om te zien.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:47 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hoe vaak gebruik je ze? Van mij mogen ze best weg, maar dan niet voor de redenen van witwassen want ik kan me niet voorstellen dat iemand ze daar serieus voor gebruikt
ach wat schattig ben je tochquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik gebruik ze nooit, maar ik vind ze altijd leuk om te zien.
Een papiertje dat verdomme 500 euro waard is, dat is toch best bijzonder!
[..]
Ja.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:48 schreef Sands het volgende:
Iemand interesse in de white paper van Solarcoin?
Schrijf dan een cheque als je een duur papiertje wiltquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik gebruik ze nooit, maar ik vind ze altijd leuk om te zien.
Een papiertje dat verdomme 500 euro waard is, dat is toch best bijzonder!
http://papers.ssrn.com/so(...)&utm_campaign=bufferquote:
Naja ik snap het punt wel, maar ze zijn zo mooi!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:49 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Schrijf dan een cheque als je een duur papiertje wilt
Ze zijn belachelijk onpraktisch aangezien 99% van de winkels ze niet aanneemt en zelfs de bank je raar aankijkt als je met een stapeltje aan komt zetten
Beetje lang!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:50 schreef Sands het volgende:
[..]
http://papers.ssrn.com/so(...)&utm_campaign=buffer
35 pagina's en kijk ook even naar de datum hoe lang ze er al mee bezig zijn.
TIPSquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:51 schreef Spatieloos het volgende:
TIPS gaat dus weer stijgen, snel koop liters TIPS!
Tja je moet er wat voor over hebben, hoewel ik soms wel denk dat ik ook maar beter met jullie mee kan doen en flink cashen met die scam coinsquote:
Je kan toch gewoon beide doen. En je hoeft echt niet heel die whitepaper te lezen om in solarcoin te investeren.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:53 schreef Sands het volgende:
[..]
Tja je moet er wat voor over hebben, hoewel ik soms wel denk dat ik ook maar beter met jullie mee kan doen en flink cashen met die scam coins
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ik zeg ook niet dat je alles moet lezen, maar dat kan wel het verschil maken hoeveel vertrouwen je er in hebt en of je ze lang wil hodlen of niet.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon beide doen. En je hoeft echt niet heel die whitepaper te lezen om in solarcoin te investeren.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:51 schreef Spatieloos het volgende:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:58 schreef MichaelScott het volgende:
I'm your biggest fan i'll follow you until you love me
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:56 schreef Toto69 het volgende:
Dit is post nummer 59.000 op den FOKS!
Ik draag hem op aan ikwiltrolletje.OmgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een eer
Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
Jij zei laatst toch dat je er allemaal wat meer over wou leren? Wat is een paar pagina's whitepaper danquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon beide doen. En je hoeft echt niet heel die whitepaper te lezen om in solarcoin te investeren.
pa pa paparaaaattsieeequote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:58 schreef MichaelScott het volgende:
I'm your biggest fan i'll follow you until you love me
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:51 schreef Spatieloos het volgende:
Bij Solarcoin zelf mikken ze op een hoge prijsquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:59 schreef Spatieloos het volgende:
Firefox is zo irritant met PDF files downloaden, elke keer als ik hem download en daarna open dan opent firefox hem als een download en download ik hem op nieuw
quote:Binnen vijf jaar moet de munt tussen de 15 en 22 euro waard zijn, zegt bedenker Nick Gogerty.
Je moet gewoon een add-on extension dingetje installeren, dan kun je ze meteen openen/lezen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:59 schreef Spatieloos het volgende:
Firefox is zo irritant met PDF files downloaden, elke keer als ik hem download en daarna open dan opent firefox hem als een download en download ik hem op nieuw
met een aantal van 100 miljard coins?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:02 schreef Sands het volgende:
[..]
Bij Solarcoin zelf mikken ze op een hoge prijs
[..]
Is wel hoog jaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:02 schreef Sands het volgende:
[..]
Bij Solarcoin zelf mikken ze op een hoge prijs
[..]
pas na 40 jaar, let daar ook op.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:04 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
met een aantal van 100 miljard coins?
Tja we zullen het zien, ze hebben er al 3 jaar ingestopt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:04 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
met een aantal van 100 miljard coins?
tussen de 15 en 22 satoshi misschien.
ze zijn er al 3 jaar mee bezig? misschien dat ik ze wel koop hoor, maar 15 euro moet ik nog zien.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:06 schreef Sands het volgende:
[..]
Tja we zullen het zien, ze hebben er al 3 jaar ingestopt.
De white paper is geschreven op 4 januari 2011, daar hing dan nog niet specifiek de naam Solarcoin aan.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:07 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
ze zijn er al 3 jaar mee bezig? misschien dat ik ze wel koop hoor, maar 15 euro moet ik nog zien.
https://bitcointalk.org/index.php?topic=429119.0quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:13 schreef Sands het volgende:
[..]
De white paper is geschreven op 4 januari 2011, daar hing dan nog niet specifiek de naam Solarcoin aan.
Ik zei ook alleen dat ze dat zelf denken.
Die jaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:15 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
https://bitcointalk.org/index.php?topic=429119.0
dat gaat hierover of is dit een andere?
Het concept vind ik erg intressant. Kan me voorstellen dat het een stimulans wordt voor bedrijven om te pronken met zoveel mogelijk solarcoins om zo "groen" mogelijk te zijn. Op dit moment wordt in die sector namelijk gehandelt met energiecertrificaten. Geen gek idee als dat verhandeld wordt voor zo`n dergelijk concept.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:13 schreef Sands het volgende:
[..]
De white paper is geschreven op 4 januari 2011, daar hing dan nog niet specifiek de naam Solarcoin aan.
Ik zei ook alleen dat ze dat zelf denken.
maar btce USDE leeft toch niet meer sinds de dev ervandoor is gegaan, toch?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:19 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
mn buy order van 86 op usde is gepakt
Tja niemand kan de toekomst voorspellen, dus we zien wel waar het schip strand.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:17 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Het concept vind ik erg intressant. Kan me voorstellen dat het een stimulans wordt voor bedrijven om te pronken met zoveel mogelijk solarcoins om zo "groen" mogelijk te zijn. Op dit moment wordt in die sector namelijk gehandelt met energiecertrificaten. Geen gek idee als dat verhandeld wordt voor zo`n dergelijk concept.
Alleen betwijfel ik of je dan met je geminede coins er wat aan hebt.
Ik wist dat die Bulgaren niet te vertrouwen waren....SELL SELL SELLquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:19 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
maar btce leeft toch niet meer sinds de dev ervandoor is gegaan, toch?
nee maar hij stond net al ff op 140, dus gaat nog wel op en neer. gelijk weer een sell geplaatst van 123.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:19 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
maar usde leeft toch niet meer sinds de dev ervandoor is gegaan, toch?
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:25 schreef Leafeon672 het volgende:
NWS / Faceboek gaat 58 geslachtsvormen invoeren
Ik speel ook eigenlijk alleen maar met altcoins op coinmarket, gister 10% winst. vandaag weer 15% winst gepakt. Ik speel met 0,5 btc. Ik heb wel op btce getrade BTC/USD maar dat gaat me niet goed afquote:
Cis ken ik nog wel, maar Two-Spirit en Non-binaryquote:
iddquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:30 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Cis ken ik nog wel, maar Two-Spirit en Non-binary.
ja in zit ook op btc-e en cryptsy maar coinmarket werkt toch het snelst en makkelijkst. hopelijk wordt dit een grote.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:30 schreef smiths het volgende:
[..]
Ik speel ook eigenlijk alleen maar met altcoins op coinmarket, gister 10% winst. vandaag weer 15% winst gepakt. Ik speel met 0,5 btc. Ik heb wel op btce getrade BTC/USD maar dat gaat me niet goed af
Ik probeer gewoon meer btc te krijgen, zolang btc niet meer dan 10% per dag daalt dan maak ik winst. Stijgt deze dan heb ik dubbel winst
euro? goxsucker.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:31 schreef GTAnoob het volgende:
crash dit is het einde HET EINDE IS NABIJ DE DWERGEN VALLEN AAN, HET TIJ IS GEKEERD EN WE ZULLEN DE WRAAK VAN DE ALMACHTIGEN ELVEN VOELEN, WIJ ZULLEN BOETEN VOOR ONZE DADEN, ONS GELD ZAL NIETS MEER WAARD ZIJN, DE BITCOIN ECONOMIE ZAL INSTORTEN, IEDEREEN MET BITCOINS ZAL VERKRACHT WORDEN, VERPLICHT WORDEN ALLES AF TE STAAN, TERWIJL ZE GEFORCEERD WORDEN DEEL TE NEMEN AAN EEN KRUISIGSPROGRAMMA EN INTELLECTUEEL EXPERIMENT OM RELIGIE IN TE VOEREN BIJ INTELLIGENTE DIEREN
SELLSELLL SELL
BITCOIN ZOJUIST GEDROPT ONDER 300@!!!@# MTGOX!!!
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:31 schreef GTAnoob het volgende:
crash dit is het einde HET EINDE IS NABIJ DE DWERGEN VALLEN AAN, HET TIJ IS GEKEERD EN WE ZULLEN DE WRAAK VAN DE ALMACHTIGEN ELVEN VOELEN, WIJ ZULLEN BOETEN VOOR ONZE DADEN, ONS GELD ZAL NIETS MEER WAARD ZIJN, DE BITCOIN ECONOMIE ZAL INSTORTEN, IEDEREEN MET BITCOINS ZAL VERKRACHT WORDEN, VERPLICHT WORDEN ALLES AF TE STAAN, TERWIJL ZE GEFORCEERD WORDEN DEEL TE NEMEN AAN EEN KRUISIGSPROGRAMMA EN INTELLECTUEEL EXPERIMENT OM RELIGIE IN TE VOEREN BIJ INTELLIGENTE DIEREN
SELLSELLL SELL
GTAnoob is er weerquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:31 schreef GTAnoob het volgende:
SELLSELLL SELL
Zeg, je bent hier best welkom hoor, maar kun je een beetje normaal doenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:33 schreef GTAnoob het volgende:
bitcointalk niet bereikbaar !!!
https://bitcointalk.org/
Sorry, SMF was unable to connect to the database. This may be caused by the server being busy. Please try again later.
De eigenaars van bitcointalk hebben ca. 8300 bitcoins!!
DDOS attack op grootste bitcoin forums!
Bij mij was hij net ook heel eventjes niet bereikbaar. Was nog sneller dan 5 minuutje weer onlinequote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:34 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Zeg, je bent hier best welkom hoor, maar kun je een beetje normaal doen
En Bitcointalk is voor mij gewoon bereikbaar
Even mijn 43k BTC verkopen, brbquote:
Hoezo die stijging? Is er nog iets speciaals gebeurd. Ik heb weinig over wdc/scambeck gehoordquote:
nieuw team, nieuwe ronde, nieuwe kansen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:40 schreef smiths het volgende:
[..]
Hoezo die stijging? Is er nog iets speciaals gebeurd. Ik heb weinig over wdc/scambeck gehoord
Heeft zijn vriendje wel een condoom gebruikt?quote:
neequote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:41 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Heeft zijn vriendje wel een condoom gebruikt?
reden weet ik niet. scambeck staat gelukkig los van wdc dus wdc kan gewoon stijgen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:40 schreef smiths het volgende:
[..]
Hoezo die stijging? Is er nog iets speciaals gebeurd. Ik heb weinig over wdc/scambeck gehoord
RIP aan de nabestaandenquote:
Dit is een serieus topic, geen SCquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Hij kon wel eens gelijk krijgen wat Gox betreft.quote:
GTAnoob plsquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:42 schreef GTAnoob het volgende:
Wow, ik las dit net!
Wat een wijze woorden!
Bitcoin gaat KEIHARD omlaag!
I did an analysis of what OP posted, and I can, unfortunately, confirm that it is true.
We are on the verge of a collapsing market.
MtGox doesn't have any of the bitcoins left (look at Mark's reaction during the interview).
If MtGox goes back online (withdrawals), everyone will take away his money & bitcoins, resulting in one of the largest sell-offs in bitcoin history.
The market will totally collapse.
A financial professor predicted bitcoin sub $10 by mid 2014.
So many people are going to lose money!
(The idiotic, stubborn 'hoddlers', or should I say TODDLERS because only underdeveloped brains are stupid enough to hold in a market like this!).
Nieuwe signature in de maak, Depressief,veel $ verloren word -> Depressief, veel btc verloren.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:43 schreef GTAnoob het volgende:
Zojuist al mijn bitcoins en litecoins verkocht! Ik koop goedkoop terug in sub $100!
* Toto69 slaat Nattekat met een strap-onquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:47 schreef Nattekat het volgende:
* Nattekat dient klacht in over geblokkeerde users en mobiele layout
Als hij zo goed weet wat de markt gaat doen dan was hij wel rijk geweest.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:42 schreef GTAnoob het volgende:
Wow, ik las dit net!
Wat een wijze woorden!
Bitcoin gaat KEIHARD omlaag!
I did an analysis of what OP posted, and I can, unfortunately, confirm that it is true.
We are on the verge of a collapsing market.
MtGox doesn't have any of the bitcoins left (look at Mark's reaction during the interview).
If MtGox goes back online (withdrawals), everyone will take away his money & bitcoins, resulting in one of the largest sell-offs in bitcoin history.
The market will totally collapse.
A financial professor predicted bitcoin sub $10 by mid 2014.
So many people are going to lose money!
(The idiotic, stubborn 'hoddlers', or should I say TODDLERS because only underdeveloped brains are stupid enough to hold in a market like this!).
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
* Toto69 slaat Nattekat met een strap-on
FOK!features, Bugs & Developmentquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:47 schreef Nattekat het volgende:
* Nattekat dient klacht in over geblokkeerde users en mobiele layout
quote:
get to da choppaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:53 schreef Sands het volgende:
[..]
Er is maar een oplossing tegen GTAnoob
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Auquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
* Toto69 slaat Nattekat met een strap-on
Ik hoop dat het pijn deed!quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:54 schreef Leafeon672 het volgende:
Waarom wordt mijn post verwijderd en die van GTAnoob niet?
Omdat ik niemand beledig !quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:54 schreef Leafeon672 het volgende:
Waarom wordt mijn post verwijderd en die van GTAnoob niet?
Leuk stukje, nu nog de links er bij van dat echte, bevestigde nieuws en het zou zomaar voor een post door kunnen gaan.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:57 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Omdat ik niemand beledig !
Ik post alleen echte, bevestigde nieuws over de criminele bitcoin munt!
Oprechte waarschuwing van een ervaren investeerder die geeft om de financiele toestand van de medemens:
Koop geen bitcoin! Bitcoin is een criminele munt! Bitcoin wordt gebruikt om huurmoordenaars te betalen, illegale drugs aan te schaffen en terroristische groeperingen te steunen! Meer dan 50% van de munt is in het bezit van een handvol mensen die de digitale munt kunnen maken, of breken! Het is een enorm onstabiele munt dat gebruikt wordt om geld wit te wassen! De Chinese & Russische overheden hebben de munt verbannen! In Rusland kun je zelfs in de gevangenis belanden voor het verhandelen van bitcoins of gerelateerde digitale munteenheden (cryptocurrency, cryptocurrencies, crypto currency). Koop geen bitcoins!
Het is door mij geschreven, FOK! heeft het privilege om te dienen als 1e bron van een belangrijk stukje, bevestigd, ECHT nieuws!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:58 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Leuk stukje, nu nog de links er bij van dat echte, bevestigde nieuws en het zou zomaar voor een post door kunnen gaan.
Homo's zijn niet verboden in Rusland. Ze zijn enkel niet gewenst in het openbaar. Niet zo aanstellen joh.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:59 schreef Ame_thyst het volgende:
En homo's zijn ook verboden in Rusland, goed punt, go on
Dat niet gelovenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:59 schreef Leafeon672 het volgende:
Denken dat die huurmoordernaars op het deepweb echt zijn.
Lekker randomquote:
Link? "die ene man die gedood werd door een huurmoordenaar" is niet heel duidelijk.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:01 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Dat niet geloven.
Vertel dat maar eens aan die ene man die gedood werd door een huurmoordenaar een tijdje geleden. Drie keer raden wie daar achter zit!
Was in het nieuws een tijdje geleden! Staat in google als het goed is!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:02 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Link? "die ene man die gedood werd door een huurmoordenaar" is niet heel duidelijk.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:03 schreef Ame_thyst het volgende:
Dan is het waar inderdaad, net als al je posts
Illegale drugsquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:57 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Omdat ik niemand beledig !
Ik post alleen echte, bevestigde nieuws over de criminele bitcoin munt!
Oprechte waarschuwing van een ervaren investeerder die geeft om de financiele toestand van de medemens:
Koop geen bitcoin! Bitcoin is een criminele munt! Bitcoin wordt gebruikt om huurmoordenaars te betalen, illegale drugs aan te schaffen en terroristische groeperingen te steunen! Meer dan 50% van de munt is in het bezit van een handvol mensen die de digitale munt kunnen maken, of breken! Het is een enorm onstabiele munt dat gebruikt wordt om geld wit te wassen! De Chinese & Russische overheden hebben de munt verbannen! In Rusland kun je zelfs in de gevangenis belanden voor het verhandelen van bitcoins of gerelateerde digitale munteenheden (cryptocurrency, cryptocurrencies, crypto currency). Koop geen bitcoins!
Wat een prachtig gedichtquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:09 schreef GTAnoob het volgende:
waarom is dat
het is altijd wat
ik ben het zat
kut wrat
- GTANoob, 15 February 2014
Bedankt. Ik ben van plan mijn gedichten te bundelen en als boek te verkopen op Amazon & Bol.com (ze hebben zo'n publiceer je boek meteen online dinges).quote:
ttkquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:18 schreef Maxbet het volgende:
Wat is dat subforum van DaMart ook alweer, daar past die rijmelarij vast beter.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:09 schreef GTAnoob het volgende:
waarom is dat
het is altijd wat
ik ben het zat
kut wrat
- GTANoob, 15 February 2014
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:13 schreef GTAnoob het volgende:
vandaag is de dag
dat ik jou zag
ik dacht
ik wil macht
dus ik zei
kom naar mij
onder je werd rood
want ik stak je dood
nu ben je weg
wat heb je pech
dat je mij zag
op deze dag
- GTANoob, 15 Februari 2014
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:18 schreef Maxbet het volgende:
Wat is dat subforum van DaMart ook alweer, daar past die rijmelarij vast beter.
Theater, Taal & Kunst dus, denk dat je daar beter op je plaats bent met gedichten GTAquote:
Ik zie op coinmarket nog 14 BTC aan buyorders staan op 2 satoshiquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:23 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
buy order van 1 satoshi op karma geplaatst.
25btc totaal, 14 btc op 2 satoshi, staan er dus al 11 op 1 satoshi.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:23 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
buy order van 1 satoshi op karma geplaatst.
ja zag ik later ook, d8 dat ik de 1e wasquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:26 schreef smiths het volgende:
[..]
25btc totaal, 14 btc op 2 satoshi, staan er dus al 11 op 1 satoshi.
Maar je kan t altijd proberen
Not sure if..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:47 schreef Maxbet het volgende:
Ik heb nu dit opstaan, wat een bazen
En ik wil zijn stem![]()
quote:About adding coins - we are working on it.
Penguin, panda or mint. Atleast one of them will be added ASAP, possibly more.
https://bitcointalk.org/i(...)sg5166464#msg5166464
Ik heb 200K Mint. Op kleine exchanges wordt die voor 6 Satoshi verkocht, dus hopelijk het dubbele als het op een grotere exchange komtquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:40 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Goed nieuws, Panda - Check, Mint - Check, alleen PENG nietiemand?
Maar mint... die is over paar weken niet meer te minen... ga je die weg doen?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb 200K Mint. Op kleine exchanges wordt die voor 6 Satoshi verkocht, dus hopelijk het dubbele als het op een grotere exchange komt.
Ik zat te denken aan de helft nu en de helft laterquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:43 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Maar mint... die is over paar weken niet meer te minen... ga je die weg doen?
ahquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan de helft nu en de helft later.
of ze zetten het gewoon over naar een andere exchange of ze gaan gewoon verderquote:Op zondag 16 februari 2014 00:20 schreef GTAnoob het volgende:
die gaan zo hard dumpen als t online is
gox
hoe je het ook bekijkt, gox gaat eraan, en dat zal voor een grote dip/crash zorgenquote:Op zondag 16 februari 2014 00:27 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
of ze zetten het gewoon over naar een andere exchange of ze gaan gewoon verder
Goxquote:Op zondag 16 februari 2014 00:30 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
hoe je het ook bekijkt, gox gaat eraan, en dat zal voor een grote dip/crash zorgen
Ben wel erg benieuwd welk konijn ze nu weer uit de hoed denken te kunnen trekkenquote:Op zondag 16 februari 2014 00:31 schreef Sands het volgende:
[..]
Goxgaat echt niet vrijwillig zijn eigen ondergang verzorgen...lijkt mij.
What's next? Ga je de hele Terms of Use van BitStamp copy-pasten? Of de waarschuwing die iedere belegging site er op heeft staan?quote:Op zondag 16 februari 2014 00:37 schreef GTAnoob het volgende:
-knip-
https://www.bitstamp.net/risk-warning/
Oh simpel, eerst staan ze mensen weer toe om te kopen en daarna activeren ze heel langzaam in kleine stappen de withdrawals, dus ze betalen de mensen in de rij steeds uit van de mensen die opnieuw BTC hebben gekocht.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:35 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ben wel erg benieuwd welk konijn ze nu weer uit de hoed denken te kunnen trekken
Die warning stond er in januari ook al gewoon op, je punt is invalid.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:39 schreef GTAnoob het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHA, iedereen die nu nog besluit te holden is echt een idioot... Sorry hoor, maar waarom komt Bitstamp JUIST NU met deze statement?
Er gaat binnenkort iets gebeuren, iets negatiefs. Moet gewoon!
Opeens begint een bitcoin exchange, momenteel de grootste, over bubbles, aansprakelijkheid, dat bitcoin niet gebacked is, etc. etc. !? Waarom niet eerder?! Waarom nu er een grote bug is ontdekt, exchanges worden gehacked, coins voor $100 worden gedumpt, silk road wordt gehacked, overheden bitcoin verbannen, etc. !?
Fractional banking. Ik hoop nog steeds van niet maar het begint er meer en meer op te lijken. Zou jammer zijn voor de mensen die er de dupe van worden, maar dan zijn we binnenkort wel van Gox af.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:40 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh simpel, eerst staan ze mensen weer toe om te kopen en daarna activeren ze heel langzaam in kleine stappen de withdrawals, dus ze betalen de mensen in de rij steeds uit van de mensen die opnieuw BTC hebben gekocht.
Rustig maar, je bent hier niet op nujij.nlquote:Op zondag 16 februari 2014 00:39 schreef GTAnoob het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHA, iedereen die nu nog besluit te holden is echt een idioot... Sorry hoor, maar waarom komt Bitstamp JUIST NU met deze statement?
Opeens begint een bitcoin exchange, momenteel de grootste, over bubbles, aansprakelijkheid, dat bitcoin niet gebacked is, etc. etc. !? Waarom niet eerder?! Waarom nu er een grote bug is ontdekt, exchanges worden gehacked, coins voor $100 worden gedumpt, silk road wordt gehacked, overheden bitcoin verbannen, etc. !?
Hoi edquote:Op zondag 16 februari 2014 00:47 schreef edcetera het volgende:
[..]
Rustig maar, je bent hier niet op nujij.nl
1. zie de post van max over bitstampquote:Op zondag 16 februari 2014 00:39 schreef GTAnoob het volgende:
Wat is dezequote:Op zondag 16 februari 2014 00:51 schreef edcetera het volgende:
Ik zat even in topic een paar deuren verder te lurken:
GC / Verslavende top 10 lijstjes..
en zit uiteindelijk dit te bekijken:
http://www.upcoming.nl/zw(...)n-rekening-mee-hield
http://www.upcoming.nl/zw(...)-gesteld-op-internet
(die reacties)
Bijbehorend linkje: http://news.cnet.com/8301(...)ed-user-data-stolen/quote:
Oja een link was wel handig geweestquote:Op zondag 16 februari 2014 00:59 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Bijbehorend linkje: http://news.cnet.com/8301(...)ed-user-data-stolen/
Nu eerst zelf even lezen.
Ik zal eraan denken.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:01 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Linkjes
Liefst zou ik overal linkjes bij hebben
Ik kijk zo min mogelijk op kickstarter, anders ben ik halverwege de maand armquote:Op zondag 16 februari 2014 01:06 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik zal eraan denken.
Nu eerst eens kijken of er nog wat leuks op kickstarter staat
Ik wacht nog steeds op mijn boek https://www.kickstarter.c(...)-of-anatomy?ref=livequote:Op zondag 16 februari 2014 01:11 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik kijk zo min mogelijk op kickstarter, anders ben ik halverwege de maand arm
http://www.washingtonpost(...)problem-for-bitcoin/quote:Mt. Gox says it's working hard to address the technical issues that led to the suspension of bitcoin withdrawals. But even if it does, it will take a long time for the exchange to rebuild the trust that has been lost over the last year.
The good news for the Bitcoin community is that Mt. Gox isn't the only exchange in town. While Mt. Gox has dwindled in popularity, other exchanges have risen to take its place. According to Bitcoincharts.com, the most popular exchange is now a European firm, Bitstamp. And while bitcoins have fallen to less than $400 on Mt. Gox, bitcoins on Bitstamp, and other exchanges, are going for about $650.
And this is one of Bitcoin's great strengths. Right now, companies such as Mt. Gox, BitStamp, BitPay and Coinbase are important players in the Bitcoin ecosystem. But Bitcoin itself is an open-source technology platform. It's not owned by anyone, and its success doesn't depend on the success of any specific bitcoin-based company. If the current crop of Bitcoin businesses fail, a new generation can and likely will emerge to take their place.
lijkt maar zoquote:
Mot je daar?quote:Op zondag 16 februari 2014 10:58 schreef Toto69 het volgende:
Zo maar eens met de trein naar Amsterdam
een datequote:
Rondje wandelen op de Wallen?quote:
Nicequote:Op zondag 16 februari 2014 11:01 schreef zomertje het volgende:
Dagje rustig aan hier. Gisteren de hele dag muziek gemaakt in een orkest met een koor van 850 man/vrouwEn een migraine aanval, dat is wat minder fijn
Ookquote:Op zondag 16 februari 2014 11:02 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Rondje wandelen op de Wallen?
Spannondquote:
Doei veel plezierquote:
Uitkijken dat je niets oploopt daar in 020.quote:
Nee maar goxquote:Op zondag 16 februari 2014 13:09 schreef Nattekat het volgende:
Ik snap niet hoe Gox zo laag kan staan, de bitcoin gaat niet dood
Ik zou er gaan kopen als ik jou was nuquote:Op zondag 16 februari 2014 13:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan hebben ze waardeloos USD daar, ik zie het verschil niet zo
Oh ik zie dat die nu onder de 300 is gezaktquote:Op zondag 16 februari 2014 13:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan hebben ze waardeloos USD daar, ik zie het verschil niet zo
Ach, daar zitten we niet mee als je ziet wat voor een hork de eigenaar van MtGox is.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:57 schreef roislecxe het volgende:
Gox gaat nu echt kapot. Bijna onder de 250. Vandaag of morgen naar de 100 en dan is het op. Nog 3.500 BTC om ONDER de 100 te komen. En er worden en systematisch elke paar minuten zo'n 200 gedumpt, dus misschien is het vandaag/vannacht al voorbij...
Rip.
Rooie kaarsquote:
Als dat wel zou kunnen dan zou iedereen dat doen en dan zou daar de prijs ook weer stijgenquote:Op zondag 16 februari 2014 13:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toch wel jammer dat het niet slim is om daar te kopen nu.
Je moet er gewoon vroeg bijzittenquote:Op zondag 16 februari 2014 13:27 schreef Sands het volgende:
[..]
Als dat wel zou kunnen dan zou iedereen dat doen en dan zou daar de prijs ook weer stijgen
En er al cash hebben natuurlijkquote:Op zondag 16 februari 2014 13:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moet er gewoon vroeg bijzitten
Zakkuhquote:Op zondag 16 februari 2014 13:24 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Rooie kaars![]()
Zak zak zak zakzakzak zak zak
Tja, je moet wat als je je geld op Gox hebt staanquote:Op zondag 16 februari 2014 13:39 schreef edcetera het volgende:
GOX is helemaal debiel: Die piek naar 540 vannacht rond 2 uur
Idd: Van verveling niet meer weten wat je met je monopolygeld moet doenquote:Op zondag 16 februari 2014 13:41 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Tja, je moet wat als je je geld op Gox hebt staan.
Een vos die doet alsof hij een Doge isquote:Op zondag 16 februari 2014 13:57 schreef ikwiltrolletje het volgende:
wow such picture. Let me see if it was good.
[ afbeelding ]
Zeker interssant om de basistermen uitgelegd te krijgen van een pro.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:44 schreef Maxbet het volgende:
Ik heb niet genoeg kennis van traden om te zeggen of deze gast weet waar hij het over heeft, maar wellicht is het alsnog interessant voor de traders onder ons: http://www.reddit.com/r/B(...)1/momentum_ignition/
Liefquote:Op zondag 16 februari 2014 13:57 schreef ikwiltrolletje het volgende:
wow such picture. Let me see if it was good.
[ afbeelding ]
17 places you can use Bitcoinquote:
quote:7.) Alpaca socks. A small family farm in Haydenville, Mass., was among the first American small businesses to welcome Bitcoin payments. Alpacas are the virtual currency's unofficial mascot.
Liefst gaat de hele toko bankroet. Ik moet er niet aan denken, dat btc op $20 terecht komt en GOX met het nieuws komt, dat ze dan weer withdrawals gaan uitvoerenquote:
Helaas wil goxquote:Op zondag 16 februari 2014 14:19 schreef edcetera het volgende:
[..]
Liefst gaat de hele toko bankroet. Ik moet er niet aan denken, dat btc op $20 terecht komt en GOX met het nieuws komt, dat ze dan weer withdrawals gaan uitvoeren
Komt gox morgen met nieuws of later deze week?quote:Op zondag 16 februari 2014 14:35 schreef Sands het volgende:
[..]
Helaas wil goxbitcoin mee de afgrond intrekken.
Gox is nu de koffers aan het pakken en morgen krijgen we een bericht vanaf hun vakantieadres dat alles weg is.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:41 schreef smiths het volgende:
[..]
Komt gox morgen met nieuws of later deze week?
Ik zat net eens te denken, en hoewel ik qua Gox helaas vrees voor het ergste (morgen met nog een bericht komen om tijd te rekken en uiteindelijk toe moeten geven dat ze de funds heul niet meer hebben) zou het omgekeerde ook een absurde stijging kunnen veroorzaken. Er zit al zo lang zo veel geld vast bij Gox (er zijn al dik een jaar problemen met fiat wegkrijgen geloof ik) dat dat best een flink effect kan hebben op de markt als al dat geld ineens naar andere exchanges gaat.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:43 schreef Sands het volgende:
[..]
Gox is nu de koffers aan het pakken en morgen krijgen we een bericht vanaf hun vakantieadres dat alles weg is.
Tja met Goxquote:Op zondag 16 februari 2014 15:33 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik zat net eens te denken, en hoewel ik qua Gox helaas vrees voor het ergste (morgen met nog een bericht komen om tijd te rekken en uiteindelijk toe moeten geven dat ze de funds heul niet meer hebben) zou het omgekeerde ook een absurde stijging kunnen veroorzaken. Er zit al zo lang zo veel geld vast bij Gox (er zijn al dik een jaar problemen met fiat wegkrijgen geloof ik) dat dat best een flink effect kan hebben op de markt als al dat geld ineens naar andere exchanges gaat.
En ik verwacht niet dat er nog serieuze traders hun geld op Gox houden als ze komende week de kans zouden krijgen om daar alles weg te krijgen, zelfs als ze daarvoor een premium betalen doordat het dan alsnog alleen maar lukt door alles om te wisselen naar BTC.
oh ohquote:Op zondag 16 februari 2014 15:46 schreef Maxbet het volgende:
En nog meer leuk nieuws. not.
Op /r/bitcoin komen steeds meer posts boven drijven waar users melding maken dat er ingelogd is op hun MtGox accounts vanuit China.
http://reddit.com/r/bitcoin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:50 schreef DaMart het volgende:
je had er een ad van moeten maken ;-)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
U vraagt, zij draaien!
http://www.nu.nl/tech/370(...)t-einde-voor-bitcoin
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Makkelijk geld verdienen zo. Kunnen wij ook niet een exchange opzetten of zo?.
Dat vindt Google niet zo leuk... en dat is ook niet de bedoeling op FOK! natuurlijkquote:Op zondag 16 februari 2014 15:51 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
je had er een ad van moeten maken ;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |