https://bitcointalk.org/index.php?topic=429119.0quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:13 schreef Sands het volgende:
[..]
De white paper is geschreven op 4 januari 2011, daar hing dan nog niet specifiek de naam Solarcoin aan.
Ik zei ook alleen dat ze dat zelf denken.
Die jaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:15 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
https://bitcointalk.org/index.php?topic=429119.0
dat gaat hierover of is dit een andere?
Het concept vind ik erg intressant. Kan me voorstellen dat het een stimulans wordt voor bedrijven om te pronken met zoveel mogelijk solarcoins om zo "groen" mogelijk te zijn. Op dit moment wordt in die sector namelijk gehandelt met energiecertrificaten. Geen gek idee als dat verhandeld wordt voor zo`n dergelijk concept.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:13 schreef Sands het volgende:
[..]
De white paper is geschreven op 4 januari 2011, daar hing dan nog niet specifiek de naam Solarcoin aan.
Ik zei ook alleen dat ze dat zelf denken.
maar btce USDE leeft toch niet meer sinds de dev ervandoor is gegaan, toch?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:19 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
mn buy order van 86 op usde is gepakt
Tja niemand kan de toekomst voorspellen, dus we zien wel waar het schip strand.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:17 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Het concept vind ik erg intressant. Kan me voorstellen dat het een stimulans wordt voor bedrijven om te pronken met zoveel mogelijk solarcoins om zo "groen" mogelijk te zijn. Op dit moment wordt in die sector namelijk gehandelt met energiecertrificaten. Geen gek idee als dat verhandeld wordt voor zo`n dergelijk concept.
Alleen betwijfel ik of je dan met je geminede coins er wat aan hebt.
Ik wist dat die Bulgaren niet te vertrouwen waren....SELL SELL SELLquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:19 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
maar btce leeft toch niet meer sinds de dev ervandoor is gegaan, toch?
nee maar hij stond net al ff op 140, dus gaat nog wel op en neer. gelijk weer een sell geplaatst van 123.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:19 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
maar usde leeft toch niet meer sinds de dev ervandoor is gegaan, toch?
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:25 schreef Leafeon672 het volgende:
NWS / Faceboek gaat 58 geslachtsvormen invoeren
Ik speel ook eigenlijk alleen maar met altcoins op coinmarket, gister 10% winst. vandaag weer 15% winst gepakt. Ik speel met 0,5 btc. Ik heb wel op btce getrade BTC/USD maar dat gaat me niet goed afquote:
Cis ken ik nog wel, maar Two-Spirit en Non-binaryquote:
iddquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:30 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Cis ken ik nog wel, maar Two-Spirit en Non-binary.
ja in zit ook op btc-e en cryptsy maar coinmarket werkt toch het snelst en makkelijkst. hopelijk wordt dit een grote.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:30 schreef smiths het volgende:
[..]
Ik speel ook eigenlijk alleen maar met altcoins op coinmarket, gister 10% winst. vandaag weer 15% winst gepakt. Ik speel met 0,5 btc. Ik heb wel op btce getrade BTC/USD maar dat gaat me niet goed af
Ik probeer gewoon meer btc te krijgen, zolang btc niet meer dan 10% per dag daalt dan maak ik winst. Stijgt deze dan heb ik dubbel winst
euro? goxsucker.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:31 schreef GTAnoob het volgende:
crash dit is het einde HET EINDE IS NABIJ DE DWERGEN VALLEN AAN, HET TIJ IS GEKEERD EN WE ZULLEN DE WRAAK VAN DE ALMACHTIGEN ELVEN VOELEN, WIJ ZULLEN BOETEN VOOR ONZE DADEN, ONS GELD ZAL NIETS MEER WAARD ZIJN, DE BITCOIN ECONOMIE ZAL INSTORTEN, IEDEREEN MET BITCOINS ZAL VERKRACHT WORDEN, VERPLICHT WORDEN ALLES AF TE STAAN, TERWIJL ZE GEFORCEERD WORDEN DEEL TE NEMEN AAN EEN KRUISIGSPROGRAMMA EN INTELLECTUEEL EXPERIMENT OM RELIGIE IN TE VOEREN BIJ INTELLIGENTE DIEREN
SELLSELLL SELL
BITCOIN ZOJUIST GEDROPT ONDER 300@!!!@# MTGOX!!!
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:31 schreef GTAnoob het volgende:
crash dit is het einde HET EINDE IS NABIJ DE DWERGEN VALLEN AAN, HET TIJ IS GEKEERD EN WE ZULLEN DE WRAAK VAN DE ALMACHTIGEN ELVEN VOELEN, WIJ ZULLEN BOETEN VOOR ONZE DADEN, ONS GELD ZAL NIETS MEER WAARD ZIJN, DE BITCOIN ECONOMIE ZAL INSTORTEN, IEDEREEN MET BITCOINS ZAL VERKRACHT WORDEN, VERPLICHT WORDEN ALLES AF TE STAAN, TERWIJL ZE GEFORCEERD WORDEN DEEL TE NEMEN AAN EEN KRUISIGSPROGRAMMA EN INTELLECTUEEL EXPERIMENT OM RELIGIE IN TE VOEREN BIJ INTELLIGENTE DIEREN
SELLSELLL SELL
GTAnoob is er weerquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:31 schreef GTAnoob het volgende:
SELLSELLL SELL
Zeg, je bent hier best welkom hoor, maar kun je een beetje normaal doenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:33 schreef GTAnoob het volgende:
bitcointalk niet bereikbaar !!!
https://bitcointalk.org/
Sorry, SMF was unable to connect to the database. This may be caused by the server being busy. Please try again later.
De eigenaars van bitcointalk hebben ca. 8300 bitcoins!!
DDOS attack op grootste bitcoin forums!
Bij mij was hij net ook heel eventjes niet bereikbaar. Was nog sneller dan 5 minuutje weer onlinequote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:34 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Zeg, je bent hier best welkom hoor, maar kun je een beetje normaal doen
En Bitcointalk is voor mij gewoon bereikbaar
Even mijn 43k BTC verkopen, brbquote:
Hoezo die stijging? Is er nog iets speciaals gebeurd. Ik heb weinig over wdc/scambeck gehoordquote:
nieuw team, nieuwe ronde, nieuwe kansen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:40 schreef smiths het volgende:
[..]
Hoezo die stijging? Is er nog iets speciaals gebeurd. Ik heb weinig over wdc/scambeck gehoord
Heeft zijn vriendje wel een condoom gebruikt?quote:
neequote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:41 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Heeft zijn vriendje wel een condoom gebruikt?
reden weet ik niet. scambeck staat gelukkig los van wdc dus wdc kan gewoon stijgen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:40 schreef smiths het volgende:
[..]
Hoezo die stijging? Is er nog iets speciaals gebeurd. Ik heb weinig over wdc/scambeck gehoord
RIP aan de nabestaandenquote:
Dit is een serieus topic, geen SCquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Hij kon wel eens gelijk krijgen wat Gox betreft.quote:
GTAnoob plsquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:42 schreef GTAnoob het volgende:
Wow, ik las dit net!
Wat een wijze woorden!
Bitcoin gaat KEIHARD omlaag!
I did an analysis of what OP posted, and I can, unfortunately, confirm that it is true.
We are on the verge of a collapsing market.
MtGox doesn't have any of the bitcoins left (look at Mark's reaction during the interview).
If MtGox goes back online (withdrawals), everyone will take away his money & bitcoins, resulting in one of the largest sell-offs in bitcoin history.
The market will totally collapse.
A financial professor predicted bitcoin sub $10 by mid 2014.
So many people are going to lose money!
(The idiotic, stubborn 'hoddlers', or should I say TODDLERS because only underdeveloped brains are stupid enough to hold in a market like this!).
Nieuwe signature in de maak, Depressief,veel $ verloren word -> Depressief, veel btc verloren.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:43 schreef GTAnoob het volgende:
Zojuist al mijn bitcoins en litecoins verkocht! Ik koop goedkoop terug in sub $100!
* Toto69 slaat Nattekat met een strap-onquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:47 schreef Nattekat het volgende:
* Nattekat dient klacht in over geblokkeerde users en mobiele layout
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |