Als hij zo goed weet wat de markt gaat doen dan was hij wel rijk geweest.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:42 schreef GTAnoob het volgende:
Wow, ik las dit net!
Wat een wijze woorden!
Bitcoin gaat KEIHARD omlaag!
I did an analysis of what OP posted, and I can, unfortunately, confirm that it is true.
We are on the verge of a collapsing market.
MtGox doesn't have any of the bitcoins left (look at Mark's reaction during the interview).
If MtGox goes back online (withdrawals), everyone will take away his money & bitcoins, resulting in one of the largest sell-offs in bitcoin history.
The market will totally collapse.
A financial professor predicted bitcoin sub $10 by mid 2014.
So many people are going to lose money!
(The idiotic, stubborn 'hoddlers', or should I say TODDLERS because only underdeveloped brains are stupid enough to hold in a market like this!).
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
* Toto69 slaat Nattekat met een strap-on
FOK!features, Bugs & Developmentquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:47 schreef Nattekat het volgende:
* Nattekat dient klacht in over geblokkeerde users en mobiele layout
quote:
get to da choppaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:53 schreef Sands het volgende:
[..]
Er is maar een oplossing tegen GTAnoob
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Auquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
* Toto69 slaat Nattekat met een strap-on
Ik hoop dat het pijn deed!quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:54 schreef Leafeon672 het volgende:
Waarom wordt mijn post verwijderd en die van GTAnoob niet?
Omdat ik niemand beledig !quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:54 schreef Leafeon672 het volgende:
Waarom wordt mijn post verwijderd en die van GTAnoob niet?
Leuk stukje, nu nog de links er bij van dat echte, bevestigde nieuws en het zou zomaar voor een post door kunnen gaan.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:57 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Omdat ik niemand beledig !
Ik post alleen echte, bevestigde nieuws over de criminele bitcoin munt!
Oprechte waarschuwing van een ervaren investeerder die geeft om de financiele toestand van de medemens:
Koop geen bitcoin! Bitcoin is een criminele munt! Bitcoin wordt gebruikt om huurmoordenaars te betalen, illegale drugs aan te schaffen en terroristische groeperingen te steunen! Meer dan 50% van de munt is in het bezit van een handvol mensen die de digitale munt kunnen maken, of breken! Het is een enorm onstabiele munt dat gebruikt wordt om geld wit te wassen! De Chinese & Russische overheden hebben de munt verbannen! In Rusland kun je zelfs in de gevangenis belanden voor het verhandelen van bitcoins of gerelateerde digitale munteenheden (cryptocurrency, cryptocurrencies, crypto currency). Koop geen bitcoins!
Het is door mij geschreven, FOK! heeft het privilege om te dienen als 1e bron van een belangrijk stukje, bevestigd, ECHT nieuws!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:58 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Leuk stukje, nu nog de links er bij van dat echte, bevestigde nieuws en het zou zomaar voor een post door kunnen gaan.
Homo's zijn niet verboden in Rusland. Ze zijn enkel niet gewenst in het openbaar. Niet zo aanstellen joh.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:59 schreef Ame_thyst het volgende:
En homo's zijn ook verboden in Rusland, goed punt, go on
Dat niet gelovenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:59 schreef Leafeon672 het volgende:
Denken dat die huurmoordernaars op het deepweb echt zijn.
Lekker randomquote:
Link? "die ene man die gedood werd door een huurmoordenaar" is niet heel duidelijk.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:01 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Dat niet geloven.
Vertel dat maar eens aan die ene man die gedood werd door een huurmoordenaar een tijdje geleden. Drie keer raden wie daar achter zit!
Was in het nieuws een tijdje geleden! Staat in google als het goed is!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:02 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Link? "die ene man die gedood werd door een huurmoordenaar" is niet heel duidelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |