Even mijn 43k BTC verkopen, brbquote:
Hoezo die stijging? Is er nog iets speciaals gebeurd. Ik heb weinig over wdc/scambeck gehoordquote:
nieuw team, nieuwe ronde, nieuwe kansen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:40 schreef smiths het volgende:
[..]
Hoezo die stijging? Is er nog iets speciaals gebeurd. Ik heb weinig over wdc/scambeck gehoord
Heeft zijn vriendje wel een condoom gebruikt?quote:
neequote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:41 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Heeft zijn vriendje wel een condoom gebruikt?
reden weet ik niet. scambeck staat gelukkig los van wdc dus wdc kan gewoon stijgen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:40 schreef smiths het volgende:
[..]
Hoezo die stijging? Is er nog iets speciaals gebeurd. Ik heb weinig over wdc/scambeck gehoord
RIP aan de nabestaandenquote:
Dit is een serieus topic, geen SCquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Hij kon wel eens gelijk krijgen wat Gox betreft.quote:
GTAnoob plsquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:42 schreef GTAnoob het volgende:
Wow, ik las dit net!
Wat een wijze woorden!
Bitcoin gaat KEIHARD omlaag!
I did an analysis of what OP posted, and I can, unfortunately, confirm that it is true.
We are on the verge of a collapsing market.
MtGox doesn't have any of the bitcoins left (look at Mark's reaction during the interview).
If MtGox goes back online (withdrawals), everyone will take away his money & bitcoins, resulting in one of the largest sell-offs in bitcoin history.
The market will totally collapse.
A financial professor predicted bitcoin sub $10 by mid 2014.
So many people are going to lose money!
(The idiotic, stubborn 'hoddlers', or should I say TODDLERS because only underdeveloped brains are stupid enough to hold in a market like this!).
Nieuwe signature in de maak, Depressief,veel $ verloren word -> Depressief, veel btc verloren.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:43 schreef GTAnoob het volgende:
Zojuist al mijn bitcoins en litecoins verkocht! Ik koop goedkoop terug in sub $100!
* Toto69 slaat Nattekat met een strap-onquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:47 schreef Nattekat het volgende:
* Nattekat dient klacht in over geblokkeerde users en mobiele layout
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |