https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Disclaimer: Alle uitspraken gedaan door mij, of door mogelijk anderen die op mijn account zitten kunnen niet worden gewaarborgd. Rois is geen Jomanda die ziet hoe het er de komende week uit zal zien en kan derhalve niet aansprakelijk gesteld worden voor geleden schade.
Dat je zo snel mogelijk weer normaal geld hebt of uit dit topic verdwijnt?quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat je zo snel mogelijk weer normaal geld hebt of uit dit topic verdwijnt?
Leidenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:54 schreef Nattekat het volgende:
Er gaat een maffe pedofiel in mijn stad wonen
Den Haagquote:
quote:
Ja dat is duidelijk...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:54 schreef Nattekat het volgende:
Er gaat een maffe pedofiel in mijn stad wonen
Overijsselquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Den Haag
Amsterdam
Rotterdam
Gouda
Dan blijft enkel de provincie Nog over
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:05 schreef Geralt het volgende:
33.733 shibes, 15.000 kennels, 222.000 kittens, 43.334 rockets, 13.000 moon bases en 357 time machines en geen enkele upgrade meer die ik kan kopen.
Met 300.183.397.587.920 /s vind ik het wel weer welletjes geweest.
Ik weet niet meer wie die link deelde, maar nog bedankt voor mn zaterdag te verstieren
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:16 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik snap niet wat er leuk is aan die domme spelletjeseerst ook dat debiele koekjesgedoe
quote:worden de piramide zakken gevuld,
echte criminelen stappen nu uit
jan en alleman, die er in gestonken is, is de klos.
Een bitcoin heeft een waarde die lucht is.
quote:Ik heb nog bloembollen in de aanbieding
quote:Tulpenbollen. Als je die koopt hou je er tenminste nog een paar mooie bloemen aan over.
quote:Volgende hype: de blutcoin
quote:Nee het is geen van beide. Aandelen hebben namelijk wel een onderliggende waarde, net als geld.
Dit is niet meer dan gebakken lucht (en dan zie ik het nog positief dat het gebakken is).
quote:Mooi dat er nog mensen zijn die in iets geloven. Die hebben het god gen. In de vorige eeuw zouden ze fanatieke Christenen zijn geweest met een rotsvast geloof in de bijbel. Hun nieuwe gouden kalf is de btc. Halleluja!
quote:plop zegt de bubble :-)
quote:Het "onfeilbare" bitcoin heeft toch wat bugjes en ik zal jullie verklappen, er zullen er nog veel meer boven water komen.
Bitcoin onderuit halen en de eigen zakken vullen wordt natuurlijk volkssport nummer 1 in het hackerswereldje.
quote:"Een Bitcoin zou meer waard kunnen worden"
Klopt. De aandelen van Frituur Het gouden staafje ook.
quote:Die begrijpen dat de luchbel is leeggelopen. Ik voorspelde al dat ze zich niet meer zouden laten zien als de bitcoin luchtbel leeg zou lopen.
quote:Hahahahahahaha sukkels
quote:Ik heb nog een handeltje converteerbare obligaties Doggersbank en een certificaat van de laatste adem van Napoleon, vast wel iets voor Bitcoin lovers
quote:Tulpenmani ?
quote:hahaha bitliebers sturen zelfs tweets en emails om en bedrag wat in een nieuwsberichtvstaat te rectificeren...
are you kidding me?!?!?
quote:Staat de pyramide nu al op instorten?
Best wel vlot eigenlijk.
Rotterdam is echt de laatste plek waar ik dood wil worden gevondenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:19 schreef MichaelScott het volgende:
Haten op Rotterdam als je zelf in een grafstad als Leiden woont
Ik wil op geen enkele plek dood gevonden wordenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rotterdam is echt de laatste plek waar ik dood wil worden gevonden
Iedereen sterft een keer.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:22 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ik wil op geen enkele plek dood gevonden worden
Mooi toch, we zitten nog lang niet in een bubbel als niemand er in gelooft. Altijd contrair beleggen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:20 schreef Sands het volgende:
Speciaal voor jullie...nu.nl
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:36 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dansje doen, ben je vanzelf weer een beetje wakkerder
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:36 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
20 december:quote:De PvdA wil daarnaast het 500 euro biljet afschaffen en bitcoins moeten onder het financiële toezicht komen te vallen.
quote:Virtuele valuta als de Bitcoin vallen niet onder de reikwijdte van de financiële toezichtwetgeving. Dat zegt minister Dijsselbloem van Financiën in antwoord op Kamervragen.
Dus ze willen toezicht houden op "niks" ?quote:"Toen kreeg je tenminste nog een tulp. Nu krijg je niks"
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:20 schreef Sands het volgende:
Speciaal voor jullie...nu.nl
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Lijkt wel alsof ze allemaal maar gewoon wat roepen waar ze zin in hebben zonder overleg. Oh wachtquote:
BitStamp?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:43 schreef Ame_thyst het volgende:
Trade with confidence on the world's largest Bitcoin exchange! !
Briefjes van 500 euro weg?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:41 schreef Sands het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)anpak-witwassen.html
PvdA wil strengere aanpak witwassen
[..]
20 december:
[..]
[ afbeelding ]
Maarja als we er nog bij pakken wat Nout Wellink eerder zei
[..]
Dus ze willen toezicht houden op "niks" ?
Staat nogsteeds op de site, ze geloven er zelf nog inquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:44 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat is al een tijdje geleden dat ze de grootste waren
Enige antwoord daar op: Goxquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:44 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Staat nogsteeds op de site, ze geloven er zelf nog in
Ik wil ook zo'n hondquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:36 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe vaak gebruik je ze? Van mij mogen ze best weg, maar dan niet voor de redenen van witwassen want ik kan me niet voorstellen dat iemand ze daar serieus voor gebruiktquote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:46 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja, dus binnenkort komt toto met meer briefgeld voor je thuis van zijn "werk"
[..]
Ik zal jou eens witwassenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:47 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hoe vaak gebruik je ze? Van mij mogen ze best weg, maar dan niet voor de redenen van witwassen want ik kan me niet voorstellen dat iemand ze daar serieus voor gebruikt
ryan {K)quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Moet ik zeker mijn hele porto vol stoppen met briefjes van 100 dankzij toto
Ik gebruik ze nooit, maar ik vind ze altijd leuk om te zien.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:47 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hoe vaak gebruik je ze? Van mij mogen ze best weg, maar dan niet voor de redenen van witwassen want ik kan me niet voorstellen dat iemand ze daar serieus voor gebruikt
ach wat schattig ben je tochquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik gebruik ze nooit, maar ik vind ze altijd leuk om te zien.
Een papiertje dat verdomme 500 euro waard is, dat is toch best bijzonder!
[..]
Ja.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:48 schreef Sands het volgende:
Iemand interesse in de white paper van Solarcoin?
Schrijf dan een cheque als je een duur papiertje wiltquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik gebruik ze nooit, maar ik vind ze altijd leuk om te zien.
Een papiertje dat verdomme 500 euro waard is, dat is toch best bijzonder!
http://papers.ssrn.com/so(...)&utm_campaign=bufferquote:
Naja ik snap het punt wel, maar ze zijn zo mooi!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:49 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Schrijf dan een cheque als je een duur papiertje wilt
Ze zijn belachelijk onpraktisch aangezien 99% van de winkels ze niet aanneemt en zelfs de bank je raar aankijkt als je met een stapeltje aan komt zetten
Beetje lang!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:50 schreef Sands het volgende:
[..]
http://papers.ssrn.com/so(...)&utm_campaign=buffer
35 pagina's en kijk ook even naar de datum hoe lang ze er al mee bezig zijn.
TIPSquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:51 schreef Spatieloos het volgende:
TIPS gaat dus weer stijgen, snel koop liters TIPS!
Tja je moet er wat voor over hebben, hoewel ik soms wel denk dat ik ook maar beter met jullie mee kan doen en flink cashen met die scam coinsquote:
Je kan toch gewoon beide doen. En je hoeft echt niet heel die whitepaper te lezen om in solarcoin te investeren.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:53 schreef Sands het volgende:
[..]
Tja je moet er wat voor over hebben, hoewel ik soms wel denk dat ik ook maar beter met jullie mee kan doen en flink cashen met die scam coins
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ik zeg ook niet dat je alles moet lezen, maar dat kan wel het verschil maken hoeveel vertrouwen je er in hebt en of je ze lang wil hodlen of niet.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon beide doen. En je hoeft echt niet heel die whitepaper te lezen om in solarcoin te investeren.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:51 schreef Spatieloos het volgende:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:58 schreef MichaelScott het volgende:
I'm your biggest fan i'll follow you until you love me
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:56 schreef Toto69 het volgende:
Dit is post nummer 59.000 op den FOKS!
Ik draag hem op aan ikwiltrolletje.OmgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een eer
Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
Jij zei laatst toch dat je er allemaal wat meer over wou leren? Wat is een paar pagina's whitepaper danquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon beide doen. En je hoeft echt niet heel die whitepaper te lezen om in solarcoin te investeren.
pa pa paparaaaattsieeequote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:58 schreef MichaelScott het volgende:
I'm your biggest fan i'll follow you until you love me
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:51 schreef Spatieloos het volgende:
Bij Solarcoin zelf mikken ze op een hoge prijsquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:59 schreef Spatieloos het volgende:
Firefox is zo irritant met PDF files downloaden, elke keer als ik hem download en daarna open dan opent firefox hem als een download en download ik hem op nieuw
quote:Binnen vijf jaar moet de munt tussen de 15 en 22 euro waard zijn, zegt bedenker Nick Gogerty.
Je moet gewoon een add-on extension dingetje installeren, dan kun je ze meteen openen/lezen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:59 schreef Spatieloos het volgende:
Firefox is zo irritant met PDF files downloaden, elke keer als ik hem download en daarna open dan opent firefox hem als een download en download ik hem op nieuw
met een aantal van 100 miljard coins?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:02 schreef Sands het volgende:
[..]
Bij Solarcoin zelf mikken ze op een hoge prijs
[..]
Is wel hoog jaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:02 schreef Sands het volgende:
[..]
Bij Solarcoin zelf mikken ze op een hoge prijs
[..]
pas na 40 jaar, let daar ook op.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:04 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
met een aantal van 100 miljard coins?
Tja we zullen het zien, ze hebben er al 3 jaar ingestopt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:04 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
met een aantal van 100 miljard coins?
tussen de 15 en 22 satoshi misschien.
ze zijn er al 3 jaar mee bezig? misschien dat ik ze wel koop hoor, maar 15 euro moet ik nog zien.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:06 schreef Sands het volgende:
[..]
Tja we zullen het zien, ze hebben er al 3 jaar ingestopt.
De white paper is geschreven op 4 januari 2011, daar hing dan nog niet specifiek de naam Solarcoin aan.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:07 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
ze zijn er al 3 jaar mee bezig? misschien dat ik ze wel koop hoor, maar 15 euro moet ik nog zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |