Staat nogsteeds op de site, ze geloven er zelf nog inquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:44 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat is al een tijdje geleden dat ze de grootste waren
Enige antwoord daar op: Goxquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:44 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Staat nogsteeds op de site, ze geloven er zelf nog in
Ik wil ook zo'n hondquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:36 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dansje doen, ben je vanzelf weer een beetje wakkerder
[ afbeelding ]
Hoe vaak gebruik je ze? Van mij mogen ze best weg, maar dan niet voor de redenen van witwassen want ik kan me niet voorstellen dat iemand ze daar serieus voor gebruiktquote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:46 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja, dus binnenkort komt toto met meer briefgeld voor je thuis van zijn "werk"
[..]
Ik zal jou eens witwassenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:47 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hoe vaak gebruik je ze? Van mij mogen ze best weg, maar dan niet voor de redenen van witwassen want ik kan me niet voorstellen dat iemand ze daar serieus voor gebruikt
ryan {K)quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Moet ik zeker mijn hele porto vol stoppen met briefjes van 100 dankzij toto
Ik gebruik ze nooit, maar ik vind ze altijd leuk om te zien.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:47 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hoe vaak gebruik je ze? Van mij mogen ze best weg, maar dan niet voor de redenen van witwassen want ik kan me niet voorstellen dat iemand ze daar serieus voor gebruikt
ach wat schattig ben je tochquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik gebruik ze nooit, maar ik vind ze altijd leuk om te zien.
Een papiertje dat verdomme 500 euro waard is, dat is toch best bijzonder!
[..]
Ja.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:48 schreef Sands het volgende:
Iemand interesse in de white paper van Solarcoin?
Schrijf dan een cheque als je een duur papiertje wiltquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik gebruik ze nooit, maar ik vind ze altijd leuk om te zien.
Een papiertje dat verdomme 500 euro waard is, dat is toch best bijzonder!
http://papers.ssrn.com/so(...)&utm_campaign=bufferquote:
Naja ik snap het punt wel, maar ze zijn zo mooi!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:49 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Schrijf dan een cheque als je een duur papiertje wilt
Ze zijn belachelijk onpraktisch aangezien 99% van de winkels ze niet aanneemt en zelfs de bank je raar aankijkt als je met een stapeltje aan komt zetten
Beetje lang!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:50 schreef Sands het volgende:
[..]
http://papers.ssrn.com/so(...)&utm_campaign=buffer
35 pagina's en kijk ook even naar de datum hoe lang ze er al mee bezig zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |