TIPSquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:51 schreef Spatieloos het volgende:
TIPS gaat dus weer stijgen, snel koop liters TIPS!
Tja je moet er wat voor over hebben, hoewel ik soms wel denk dat ik ook maar beter met jullie mee kan doen en flink cashen met die scam coinsquote:
Je kan toch gewoon beide doen. En je hoeft echt niet heel die whitepaper te lezen om in solarcoin te investeren.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:53 schreef Sands het volgende:
[..]
Tja je moet er wat voor over hebben, hoewel ik soms wel denk dat ik ook maar beter met jullie mee kan doen en flink cashen met die scam coins
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ik zeg ook niet dat je alles moet lezen, maar dat kan wel het verschil maken hoeveel vertrouwen je er in hebt en of je ze lang wil hodlen of niet.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon beide doen. En je hoeft echt niet heel die whitepaper te lezen om in solarcoin te investeren.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:51 schreef Spatieloos het volgende:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:58 schreef MichaelScott het volgende:
I'm your biggest fan i'll follow you until you love me
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:56 schreef Toto69 het volgende:
Dit is post nummer 59.000 op den FOKS!
Ik draag hem op aan ikwiltrolletje.OmgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een eer
Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
Jij zei laatst toch dat je er allemaal wat meer over wou leren? Wat is een paar pagina's whitepaper danquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon beide doen. En je hoeft echt niet heel die whitepaper te lezen om in solarcoin te investeren.
pa pa paparaaaattsieeequote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:58 schreef MichaelScott het volgende:
I'm your biggest fan i'll follow you until you love me
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:51 schreef Spatieloos het volgende:
Bij Solarcoin zelf mikken ze op een hoge prijsquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:59 schreef Spatieloos het volgende:
Firefox is zo irritant met PDF files downloaden, elke keer als ik hem download en daarna open dan opent firefox hem als een download en download ik hem op nieuw
quote:Binnen vijf jaar moet de munt tussen de 15 en 22 euro waard zijn, zegt bedenker Nick Gogerty.
Je moet gewoon een add-on extension dingetje installeren, dan kun je ze meteen openen/lezen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:59 schreef Spatieloos het volgende:
Firefox is zo irritant met PDF files downloaden, elke keer als ik hem download en daarna open dan opent firefox hem als een download en download ik hem op nieuw
met een aantal van 100 miljard coins?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:02 schreef Sands het volgende:
[..]
Bij Solarcoin zelf mikken ze op een hoge prijs
[..]
Is wel hoog jaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:02 schreef Sands het volgende:
[..]
Bij Solarcoin zelf mikken ze op een hoge prijs
[..]
pas na 40 jaar, let daar ook op.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:04 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
met een aantal van 100 miljard coins?
Tja we zullen het zien, ze hebben er al 3 jaar ingestopt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:04 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
met een aantal van 100 miljard coins?
tussen de 15 en 22 satoshi misschien.
ze zijn er al 3 jaar mee bezig? misschien dat ik ze wel koop hoor, maar 15 euro moet ik nog zien.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:06 schreef Sands het volgende:
[..]
Tja we zullen het zien, ze hebben er al 3 jaar ingestopt.
De white paper is geschreven op 4 januari 2011, daar hing dan nog niet specifiek de naam Solarcoin aan.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:07 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
ze zijn er al 3 jaar mee bezig? misschien dat ik ze wel koop hoor, maar 15 euro moet ik nog zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |