Ben net wakker. Ga even een emmertje zoeken door alle zoetsappigheid in alle newsfeeds van elke sociale mediumquote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 08:44 schreef Xeor het volgende:
[..]
Beter als 100.000 x die gay OP van Etsu.
Zie TTquote:Op vrijdag 14 februari 2014 08:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben net wakker. Ga even een emmertje zoeken door alle zoetsappigheid in alle newsfeeds van elke sociale medium
Oja?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 08:55 schreef LETMEIN het volgende:
Ik zie dat er gisteravond onduidelijkheden over marketing waren
spamquote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:04 schreef kanovinnie het volgende:
TV / [Gratis] Kaartjes voorvertoning Non-Stop!
Of anders?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:11 schreef AldoTheApache het volgende:
FIJNE VALENTIJNSDAG IEDEREEEEEN![]()
Huiswerk, Albert Heijn-werk, eten.quote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 08:54 schreef Xeor het volgende:
[..]
Waarom zou je een OP verneuken voor 1 user
- Xeorquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oke.
- Paxcon
- Stuart
Jij nog aanvullingen?
Vraag maar een ban voor me aanquote:
Haha xdxdquote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vraag maar een ban voor me aan
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vraag maar een ban voor me aan
Lekker! Dank je!quote:
Jij mag ook wel eens stoppen met het continu afzeiken van users. Het is wel een keer klaarquote:
Bepaal jij dat?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij mag ook wel eens stoppen met het continu afzeiken van users. Het is wel een keer klaar
Nee, ik. Jij bepaald iig niet wie ongewenst is hier.quote:
Dat heb ik ook nooit beweerd.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee, ik. Jij bepaald iig niet wie ongewenst is hier.
Dat beweer ik dan weer nietquote:
Gvd. Zelfs ik zou niet om zo'n topic vragenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:02 schreef Etsu het volgende:
ONZ / Geef AdoraBelle aandacht op valentijnsdagx 10^99
Nee joh dat is sofquote:
Ja maar jij ook.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee joh dat is sof#freesof
Okéquote:
Ja hoorquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
LB, wil jij mijn FOK!-valentijn zijn?
Ik kom naar de pannenkoekenmeet. Ik ben nu al zenuwachtigquote:
Ach, sloppy seconds is beter dan niksquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja hoor
Maar ik denk dat Paul me soort van geclaimed heeft in zijn topic
Jaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik kom naar de pannenkoekenmeet. Ik ben nu al zenuwachtig
Ja I know.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:11 schreef JanCees het volgende:
Etsu we mogen geen lijstje meer maken
Ik durf jou niet aan te spreken op werkquote:
Ben ik zo eng?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik durf jou niet aan te spreken op werk![]()
![]()
![]()
Ja, straks vergiftig je mn pecanbroodjequote:
Ik vergiftig alle broodjes die ik aanraak, maar voor jou trek ik speciaal handschoenen aan.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja, straks vergiftig je mn pecanbroodje
gestolen?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:15 schreef Crack_ het volgende:
Voel me zp rot je. Dinsdag bedrijfslaptop gekregen.. Gisteren gestolen.
Doe je goed.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:15 schreef Crack_ het volgende:
Voel me zo rot he. Dinsdag bedrijfslaptop gekregen.. Gisteren gestolen.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vergiftig alle broodjes die ik aanraak, maar voor jou trek ik speciaal handschoenen aan.Dus don't worry.
Volgende week zaterdag werk ik, jij ook volgens mij
Ik niet.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja, inderdaad. En vandaag en morgen
Hoe? Wat? Waar?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:15 schreef Crack_ het volgende:
Voel me zo rot he. Dinsdag bedrijfslaptop gekregen.. Gisteren gestolen.
Doe eens aardig.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja dat staat daar, knuppel
Uh ff kijkenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik niet.
Hoelaat volgende week zaterdag dan? Wellicht dat we dan even kunnen daten in de kantine.
Eindhoven station. Was op de bus aan t wachten, laptop tas naast me. Komt fietser voorbij die pakt al racend die tas en wegquote:
Vast welquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar krek, is wel verzekerd hoop ik?
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eindhoven station. Was op de bus aan t wachten, laptop tas naast me. Komt fietser voorbij die pakt al racend die tas en weg
Geen idee, niet door mij iig. Misschien stagebedrijf? Krijg zo telefoontjequote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar krek, is wel verzekerd hoop ik?
Wtffffquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eindhoven station. Was op de bus aan t wachten, laptop tas naast me. Komt fietser voorbij die pakt al racend die tas en weg
Ja door het bedrijf hoop ik.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geen idee, niet door mij iig. Misschien stagebedrijf? Krijg zo telefoontje
What. The. Fuck.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zoiets was er ook met Krabs' zijn mobiel gebeurdquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
12 tot 3quote:
Oh, sorry dat ik mijn schooltijden iets belangrijker vind dan mn werktijdenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je werktijden niet uit je hoofd weten
Impliceren dat je kan lezenquote:
In het engels.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Impliceren dat je kan lezen
Komt wel goedquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:21 schreef Crack_ het volgende:
Ja, en ging zo snel he.
Ff Lb, hoop t voor m!
Naja, ik heb standaard werktijden, dus vandaar.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oh, sorry dat ik mijn schooltijden iets belangrijker vind dan mn werktijden
Waar zie je mij stoer doen? Ik geef alleen overbodige informatie.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
..Mijn boeken zijn het dubbele, vaak nog meer, dus doe niet zo stoer.
Alle info geef je met een doel. Je wil heel graag dat we het weten, waarom?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:25 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Waar zie je mij stoer doen? Ik geef alleen overbodige informatie.
Ohhhquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Naja, ik heb standaard werktijden, dus vandaar.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alle info geef je met een doel. Je wil heel graag dat we het weten, waarom?
MIJN LIEVE ZUSquote:
dusjaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
DOE NIET ZO STOER WOLLAH
Je hoeft niet zo te reageren hoor. Ik weet dat het moeilijk is omdat het valentijnsdag is but things get better VA, things get better.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
DOE NIET ZO STOER WOLLAH
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo te reageren hoor. Ik weet dat het moeilijk is omdat het valentijnsdag is but things get better VA, things get better.
Lobiquote:
Valt mee. Ik hoef niet geforceerd te presteren en geld uit te geven. Is ook leuk.quote:
Mja, zo voelt het welquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Komt wel goedhet is niet jouw schuld
Kon iedereen overkomen hoorquote:
True.. Pff, zo zuuurrquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Kon iedereen overkomen hoor
Krabs' zijn mobiel was ook maar een weekje oud trouwens.
Ja, heb geen ideequote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat kan jij er nou aan doen? niets.. denk dat je baas het wel snapt.
Aw, dat lijkt me een kutgevoel Crack.quote:
hahaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:39 schreef LittleBrownie het volgende:
https://twitter.com/bryanwx/status/434106544263675904
Het is allebei voor paupersquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
konko is leuker dan kanjer
Hork een pauper noemen. Omg.quote:
wel mijn favo pauperquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hork een pauper noemen. Omg.
VA, heb je al wat gehoord van je pakje peuken? Zijn jullie weer bij elkaar?quote:
Is ook niet goed. Maar konko en kanjer vind ik wel zo triest. Dan zie ik persoonlijk liever gewoon kanker ipv van die "ik wil wel stoer lijken maar ik durf het niet"quote:
Fopjequote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:48 schreef Fopje het volgende:
[..]
Is ook niet goed. Maar konko en kanjer vind ik wel zo triest. Dan zie ik persoonlijk liever gewoon kanker ipv van die "ik wil wel stoer lijken maar ik durf het niet"
En nee. Dat wilt niet zeggen dat je met kanker moet gaan schelden. Ik heb weer nieuwe notes gekregen dit jaar om uit te delen en ik zal ze gebruiken ook
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:48 schreef Fopje het volgende:
[..]
Is ook niet goed. Maar konko en kanjer vind ik wel zo triest. Dan zie ik persoonlijk liever gewoon kanker ipv van die "ik wil wel stoer lijken maar ik durf het niet"
En nee. Dat wilt niet zeggen dat je met kanker moet gaan schelden. Ik heb weer nieuwe notes gekregen dit jaar om uit te delen en ik zal ze gebruiken ook
quote:
Doe maar niet. Ben al 40 dagen vrij.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:48 schreef Fopje het volgende:
[..]
Het is zwaar, maar we zijn beter af zonder elkaarquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
VA, heb je al wat gehoord van je pakje peuken? Zijn jullie weer bij elkaar?
Hoi hoiquote:
Alweer gestopt?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is zwaar, maar we zijn beter af zonder elkaar
okay danquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]! Dat is precies hoe ik me voel tegenover iemand
hey fokkiequote:
Ik wil jouw Valentijn wel zijn hoorquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]! Dat is precies hoe ik me voel tegenover iemand
Heb je nog plannen op deze valentijnerige vrijdag?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
okay dan
[..]
hey fokkie
Wat zei je? He, we zitten hier in .nl, niet in .co.uk!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:13 schreef Etsu het volgende:
Oke, ik zit eenmalig een Engelstalige college, handig dat ik dit wist. Niet dus.
Wat is het probleem danquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:13 schreef Etsu het volgende:
Oke, ik zit eenmalig een Engelstalige college, handig dat ik dit wist. Niet dus.
ik ga vanavond werkenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je nog plannen op deze valentijnerige vrijdag?
Expres zo gepland?quote:
Heb je al in mijn ode geschreven?quote:
quote:
Ode aan Fok-it in ONZquote:
Waarom kan je niet linken?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ode aan Fok-it in ONZzit op mobile dus kan niet linken
Omdat er forum.fok.nl blijft staan waar ik ook zitquote:
Oh wazigquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat er forum.fok.nl blijft staan waar ik ook zit
Heb je een date geregeld?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:26 schreef Fok-it het volgende:
Ik ben nog opvallend positief gestemd als ik het zo lees hier
Awwwquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil jouw Valentijn wel zijn hoor
Nee lieve schat, ook zonder date proberen positief te zijn.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb je een date geregeld?
LB is mijn valentijn hoorquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee lieve schat, ook zonder date proberen positief te zijn.
'Mooie meisjes heb je niet voor jezelf alleenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
LB is mijn valentijn hoor
Sloppy seconds is beter dan niks.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
'Mooie meisjes heb je niet voor jezelf alleen
Je zou je distantierenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sloppy seconds is beter dan niks.
Hoe gaat het met jou in de luvvv dan?quote:
Ik zit hier niet in een hoekje met mijn duim in mijn mond te janken hoorquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zou je distantierenga gewoon wat leuks doen vanmiddag ipv quasi-grumpy op fok hangen. Really. Is goed voor je.
Nee dat weet ik, bedoel het goedquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zit hier niet in een hoekje met mijn duim in mijn mond te janken hoor
Uhquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou in de luvvv dan?
Die heeft al iemandquote:
I knowquote:
Raar dat we hier op FOK! over haten, maarjaquote:
Niet mijn grapjes afpakkenquote:
Was maar een vraagquote:
Hebben we LMI voorquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:46 schreef Etsu het volgende:
DrNick heeft zn rare trekjes, maar zou hem niet debielste user willen noemen.
Waarom? Ik heb gisteren aangegeven dat ik weer normaal ga posten.quote:
Dat zeker nietquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:46 schreef Etsu het volgende:
DrNick heeft zn rare trekjes, maar zou hem niet debielste user willen noemen.
Je moet je wel bewijzen manquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:47 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb gisteren aangegeven dat ik weer normaal ga posten.
Jij blijft daarentegen maar gewoon op mij haten
Hoe moet ik mij tegenover jou bewijzen als je constant blijft hatenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je moet je wel bewijzen man
Geef gewoom geen neuk om hem. Waarom zou je je moeten bewijzen tegenover hem ?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:50 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hoe moet ik mij tegenover jou bewijzen als je constant blijft haten
Heb je ook krullenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:57 schreef Fok-it het volgende:
En 2 uur afspraak. Daar gaan m'n krullen
Al m'n hele leven, maar het begint er onverzorgd uit te zien dus ze moeten er wel afquote:
VMSDKRquote:
haha balenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al m'n hele leven, maar het begint er onverzorgd uit te zien dus ze moeten er wel afmaar wel kut
Hoe komt dat zoquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:11 schreef Fok-it het volgende:
Oh noes een note gekregen op Valentijnsdagmoet niet gekker worden
Door Utopiaquote:
New Yorkkkquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:12 schreef Xeor het volgende:
[..]
Utopia sucks bleghh...
Waar ging jij nou ook alweer naartoe op vakantie dit jaar?
Niceeee ik wil ook wel een keer naar de USAquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
New Yorkkk
En ik denk in maart nog citytripje
7 dagen, wel pas in augustus hoorquote:
7 dagen maar... is dat wel genoeg om NY te zien?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
7 dagen, wel pas in augustus hoor![]()
Jij nog plannen?
iquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:19 schreef Xeor het volgende:
[..]
7 dagen maar... is dat wel genoeg om NY te zien?
Jazeker in November... Thailand > Laos >Cambodja.
Wat is dat voor boek?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:17 schreef LETMEIN het volgende:
Ik ben dus een Engels boek aan het lezen.
Ah kijk dan zou ik ook gaan hehequote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
i
Het is een soort cadeautje wat m'n ma aan mij en m'n broertje geeft dus. Het liefst blijf ik er een maand
TofThailand is je goed bevallen dus?
Je hebt helemaal geen note gekregen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:11 schreef Fok-it het volgende:
Oh noes een note gekregen op Valentijnsdagmoet niet gekker worden
Ze dreigde er wel meequote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:21 schreef Fopje het volgende:
[..]
Je hebt helemaal geen note gekregen.
Laos schijnt ook Nice te zijn.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:20 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ah kijk dan zou ik ook gaan hehe![]()
Ja Thailand beviel heel goed, vandaar mijn terugkeer haha.
Ja mijn plan is om dit jaar heel kort in Thailand te blijven.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laos schijnt ook Nice te zijn.
Zoveel landen nog die bezocht moeten worden
Dat begreep ik.quote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Goed iedee fokkie, heb ook maar de kapper gebeld. Dit gaat nergens meer over
Ik had vorig jaar al zowat gemoeten
Veel bedrijven falen tegenwoordig; in dit boek wordt een methode beschreven om dat te voorkomen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat begreep ik.
Maar waar gaat het over?
Jouw bedrijfje was alweer gone toch?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:39 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Veel bedrijven falen tegenwoordig; in dit boek wordt een methode beschreven om dat te voorkomen.
Bedrijven als Facebook en Dropbox gebruiken deze methode.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jouw bedrijfje was alweer gone toch?
'falen'.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:39 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Veel bedrijven falen tegenwoordig; in dit boek wordt een methode beschreven om dat te voorkomen.
Bedrijven als Facebook en Dropbox gebruiken deze methode.
Maar wel langer dan ooit denk ik en extreem stug. Einsteintaferelenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Jouw haar is niet zo heel lang toch?
autoritaire drogreden.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:40 schreef LETMEIN het volgende:
Overigens is de schrijver afkomstig uit Sillicon Valley, dus sowieso al interessant om te lezen
Sillicon Valley staat voor succes.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
autoritaire drogreden.
Want alles dat daar opgezet is had succesquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:45 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Sillicon Valley staat voor succes.
Ik doel op een hele andere visiequote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Want alles dat daar opgezet is had succesJe hoort alleen van de successen. Velen hebben ook daar gefaald.
Generalisatie, drogredenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:45 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Sillicon Valley staat voor succes.
Halloquote:
Als het goed is welquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Het is een ara
LB komt ook op de pannekoekendate?![]()
Wat is er?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:52 schreef Crack_ het volgende:
Telefoontje gehad, hij is verzekerd en iedereen super lief. Voel me stukken beter
Gelukkigquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:52 schreef Crack_ het volgende:
Telefoontje gehad, hij is verzekerd en iedereen super lief. Voel me stukken beter
Dat ie verzekerd was leek me bijna te verwachten, maar je weet het nooitquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:52 schreef Crack_ het volgende:
quote:
Zei het je tochquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:52 schreef Crack_ het volgende:
Haha, stress tochquote:
Yes! En ze hebben echt hele tijd gezegd dat ze 't echt niet erg vinden omdat ik er niks aan kan doen.. Hele afdeling etc dus ik hoef ook geen boze gezichten te verwachten.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat ie verzekerd was leek me bijna te verwachten, maar je weet het nooit
Mooi dat het goed loopt zo
[..]
quote:
Dinsdag laptop gekregen van mn stage.. gisteren kwam er een fietser voorbij op 't station en die pakte zo mn laptoptasquote:
Waarom zou je boze gezichten verwachten? Shit happens. Jij maakt je soms echt veel te drukquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, stress toch
[..]
Yes! En ze hebben echt hele tijd gezegd dat ze 't echt niet erg vinden omdat ik er niks aan kan doen.. Hele afdeling etc dus ik hoef ook geen boze gezichten te verwachten.
[..]
[..]
Dinsdag laptop gekregen van mn stage.. gisteren kwam er een fietser voorbij op 't station en die pakte zo mn laptoptas![]()
Stresskippetje jij jaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, stress toch
[..]
Yes! En ze hebben echt hele tijd gezegd dat ze 't echt niet erg vinden omdat ik er niks aan kan doen.. Hele afdeling etc dus ik hoef ook geen boze gezichten te verwachten.
[..]
[..]
Dinsdag laptop gekregen van mn stage.. gisteren kwam er een fietser voorbij op 't station en die pakte zo mn laptoptas![]()
Omdat ik dat ding net 3 dagen heb, misschien denken ze 'tjezus die past ook niet op der spullen blabla niet te vertrouwen blabla'.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom zou je boze gezichten verwachten? Shit happens. Jij maakt je soms echt veel te druk
Tuurlijk voel je je kut. Maar ze weten toch hoe je bentquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:57 schreef Crack_ het volgende:
Hey, alsof jullie anders zouden doen als je een laptop van je stage nét drie dagen hebt en hij wordt gejat. Voel je je echt wel heel kut hoor.
Nouja dat wist ik niet zeker na drie dagen.. Heb sommige van mijn afdeling nog geen eens gezienquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk voel je je kut. Maar ze weten toch hoe je bent
Ja is ook zoquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:57 schreef Crack_ het volgende:
Hey, alsof jullie anders zouden doen als je een laptop van je stage nét drie dagen hebt en hij wordt gejat. Voel je je echt wel heel kut hoor.
Ik snap je ook welquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouja dat wist ik niet zeker na drie dagen.. Heb sommige van mijn afdeling nog geen eens gezien. Werken veel thuis he
.
Oh shit! Probeer niet te veel te stressen, i know you do. Het gaat goed komen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, stress toch
[..]
[..]
[..]
Yes, net gebeld en alles is nu goed. Maakt niks uit, overkomt iedereen wel eens en is verzekerd. Tchock zo hier dus die moet mij maar knuffelenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oh shit! Probeer niet te veel te stressen, i know you do. Het gaat goed komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik moet heul niet naar de kapperHaha, volgens mij is dat nog wel prima kapsel als je t beetje mooi maakt hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Baby darling doll face honey
Dat gebeurt je geen tweede keer meer neequote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:00 schreef Crack_ het volgende:
Maargoed, het is wel goed nu. Ik bind dat ding voortaan aan mn lichaam vast hoor. En als 't kan dus gewoon geen laptop tas. Die laptopjes van hun zijn klein dus kan prima
Stug als watquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, volgens mij is dat nog wel prima kapsel als je t beetje mooi maakt hoor.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, volgens mij is dat nog wel prima kapsel als je t beetje mooi maakt hoor.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik moet heul niet naar de kapperGa coupe hooligan danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Cremespoelingquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Stug als watMen oogst suikerriet daarboven
coupe hooligan? dafuq is dat dan?quote:
Zo kort mogelijk natuurlijkquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
coupe hooligan? dafuq is dat dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |