Heb je al in mijn ode geschreven?quote:
quote:
Ode aan Fok-it in ONZquote:
Waarom kan je niet linken?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ode aan Fok-it in ONZzit op mobile dus kan niet linken
Omdat er forum.fok.nl blijft staan waar ik ook zitquote:
Oh wazigquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat er forum.fok.nl blijft staan waar ik ook zit
Heb je een date geregeld?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:26 schreef Fok-it het volgende:
Ik ben nog opvallend positief gestemd als ik het zo lees hier
Awwwquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil jouw Valentijn wel zijn hoor
Nee lieve schat, ook zonder date proberen positief te zijn.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb je een date geregeld?
LB is mijn valentijn hoorquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee lieve schat, ook zonder date proberen positief te zijn.
'Mooie meisjes heb je niet voor jezelf alleenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
LB is mijn valentijn hoor
Sloppy seconds is beter dan niks.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
'Mooie meisjes heb je niet voor jezelf alleen
Je zou je distantierenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sloppy seconds is beter dan niks.
Hoe gaat het met jou in de luvvv dan?quote:
Ik zit hier niet in een hoekje met mijn duim in mijn mond te janken hoorquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zou je distantierenga gewoon wat leuks doen vanmiddag ipv quasi-grumpy op fok hangen. Really. Is goed voor je.
Nee dat weet ik, bedoel het goedquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zit hier niet in een hoekje met mijn duim in mijn mond te janken hoor
Uhquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou in de luvvv dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |