quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Goed iedee fokkie, heb ook maar de kapper gebeld. Dit gaat nergens meer over
Ik had vorig jaar al zowat gemoeten
Veel bedrijven falen tegenwoordig; in dit boek wordt een methode beschreven om dat te voorkomen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat begreep ik.
Maar waar gaat het over?
Jouw bedrijfje was alweer gone toch?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:39 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Veel bedrijven falen tegenwoordig; in dit boek wordt een methode beschreven om dat te voorkomen.
Bedrijven als Facebook en Dropbox gebruiken deze methode.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jouw bedrijfje was alweer gone toch?
'falen'.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:39 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Veel bedrijven falen tegenwoordig; in dit boek wordt een methode beschreven om dat te voorkomen.
Bedrijven als Facebook en Dropbox gebruiken deze methode.
Maar wel langer dan ooit denk ik en extreem stug. Einsteintaferelenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Jouw haar is niet zo heel lang toch?
autoritaire drogreden.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:40 schreef LETMEIN het volgende:
Overigens is de schrijver afkomstig uit Sillicon Valley, dus sowieso al interessant om te lezen
Sillicon Valley staat voor succes.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
autoritaire drogreden.
Want alles dat daar opgezet is had succesquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:45 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Sillicon Valley staat voor succes.
Ik doel op een hele andere visiequote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Want alles dat daar opgezet is had succesJe hoort alleen van de successen. Velen hebben ook daar gefaald.
Generalisatie, drogredenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:45 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Sillicon Valley staat voor succes.
Halloquote:
Als het goed is welquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Het is een ara
LB komt ook op de pannekoekendate?![]()
Wat is er?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:52 schreef Crack_ het volgende:
Telefoontje gehad, hij is verzekerd en iedereen super lief. Voel me stukken beter
Gelukkigquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:52 schreef Crack_ het volgende:
Telefoontje gehad, hij is verzekerd en iedereen super lief. Voel me stukken beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |