7 dagen maar... is dat wel genoeg om NY te zien?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
7 dagen, wel pas in augustus hoor![]()
Jij nog plannen?
iquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:19 schreef Xeor het volgende:
[..]
7 dagen maar... is dat wel genoeg om NY te zien?
Jazeker in November... Thailand > Laos >Cambodja.
Wat is dat voor boek?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:17 schreef LETMEIN het volgende:
Ik ben dus een Engels boek aan het lezen.
Ah kijk dan zou ik ook gaan hehequote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
i
Het is een soort cadeautje wat m'n ma aan mij en m'n broertje geeft dus. Het liefst blijf ik er een maand
TofThailand is je goed bevallen dus?
Je hebt helemaal geen note gekregen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:11 schreef Fok-it het volgende:
Oh noes een note gekregen op Valentijnsdagmoet niet gekker worden
Ze dreigde er wel meequote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:21 schreef Fopje het volgende:
[..]
Je hebt helemaal geen note gekregen.
Laos schijnt ook Nice te zijn.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:20 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ah kijk dan zou ik ook gaan hehe![]()
Ja Thailand beviel heel goed, vandaar mijn terugkeer haha.
Ja mijn plan is om dit jaar heel kort in Thailand te blijven.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laos schijnt ook Nice te zijn.
Zoveel landen nog die bezocht moeten worden
Dat begreep ik.quote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Goed iedee fokkie, heb ook maar de kapper gebeld. Dit gaat nergens meer over
Ik had vorig jaar al zowat gemoeten
Veel bedrijven falen tegenwoordig; in dit boek wordt een methode beschreven om dat te voorkomen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat begreep ik.
Maar waar gaat het over?
Jouw bedrijfje was alweer gone toch?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:39 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Veel bedrijven falen tegenwoordig; in dit boek wordt een methode beschreven om dat te voorkomen.
Bedrijven als Facebook en Dropbox gebruiken deze methode.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jouw bedrijfje was alweer gone toch?
'falen'.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:39 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Veel bedrijven falen tegenwoordig; in dit boek wordt een methode beschreven om dat te voorkomen.
Bedrijven als Facebook en Dropbox gebruiken deze methode.
Maar wel langer dan ooit denk ik en extreem stug. Einsteintaferelenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Jouw haar is niet zo heel lang toch?
autoritaire drogreden.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:40 schreef LETMEIN het volgende:
Overigens is de schrijver afkomstig uit Sillicon Valley, dus sowieso al interessant om te lezen
Sillicon Valley staat voor succes.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
autoritaire drogreden.
Want alles dat daar opgezet is had succesquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:45 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Sillicon Valley staat voor succes.
Ik doel op een hele andere visiequote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Want alles dat daar opgezet is had succesJe hoort alleen van de successen. Velen hebben ook daar gefaald.
Generalisatie, drogredenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:45 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Sillicon Valley staat voor succes.
Halloquote:
Als het goed is welquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Het is een ara
LB komt ook op de pannekoekendate?![]()
Wat is er?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:52 schreef Crack_ het volgende:
Telefoontje gehad, hij is verzekerd en iedereen super lief. Voel me stukken beter
Gelukkigquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:52 schreef Crack_ het volgende:
Telefoontje gehad, hij is verzekerd en iedereen super lief. Voel me stukken beter
Dat ie verzekerd was leek me bijna te verwachten, maar je weet het nooitquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:52 schreef Crack_ het volgende:
quote:
Zei het je tochquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:52 schreef Crack_ het volgende:
Haha, stress tochquote:
Yes! En ze hebben echt hele tijd gezegd dat ze 't echt niet erg vinden omdat ik er niks aan kan doen.. Hele afdeling etc dus ik hoef ook geen boze gezichten te verwachten.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat ie verzekerd was leek me bijna te verwachten, maar je weet het nooit
Mooi dat het goed loopt zo
[..]
quote:
Dinsdag laptop gekregen van mn stage.. gisteren kwam er een fietser voorbij op 't station en die pakte zo mn laptoptasquote:
Waarom zou je boze gezichten verwachten? Shit happens. Jij maakt je soms echt veel te drukquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, stress toch
[..]
Yes! En ze hebben echt hele tijd gezegd dat ze 't echt niet erg vinden omdat ik er niks aan kan doen.. Hele afdeling etc dus ik hoef ook geen boze gezichten te verwachten.
[..]
[..]
Dinsdag laptop gekregen van mn stage.. gisteren kwam er een fietser voorbij op 't station en die pakte zo mn laptoptas![]()
Stresskippetje jij jaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, stress toch
[..]
Yes! En ze hebben echt hele tijd gezegd dat ze 't echt niet erg vinden omdat ik er niks aan kan doen.. Hele afdeling etc dus ik hoef ook geen boze gezichten te verwachten.
[..]
[..]
Dinsdag laptop gekregen van mn stage.. gisteren kwam er een fietser voorbij op 't station en die pakte zo mn laptoptas![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |