Was maar een vraagquote:
Hebben we LMI voorquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:46 schreef Etsu het volgende:
DrNick heeft zn rare trekjes, maar zou hem niet debielste user willen noemen.
Waarom? Ik heb gisteren aangegeven dat ik weer normaal ga posten.quote:
Dat zeker nietquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:46 schreef Etsu het volgende:
DrNick heeft zn rare trekjes, maar zou hem niet debielste user willen noemen.
Je moet je wel bewijzen manquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:47 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb gisteren aangegeven dat ik weer normaal ga posten.
Jij blijft daarentegen maar gewoon op mij haten
Hoe moet ik mij tegenover jou bewijzen als je constant blijft hatenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je moet je wel bewijzen man
Geef gewoom geen neuk om hem. Waarom zou je je moeten bewijzen tegenover hem ?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:50 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hoe moet ik mij tegenover jou bewijzen als je constant blijft haten
Heb je ook krullenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:57 schreef Fok-it het volgende:
En 2 uur afspraak. Daar gaan m'n krullen
Al m'n hele leven, maar het begint er onverzorgd uit te zien dus ze moeten er wel afquote:
VMSDKRquote:
haha balenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al m'n hele leven, maar het begint er onverzorgd uit te zien dus ze moeten er wel afmaar wel kut
Hoe komt dat zoquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:11 schreef Fok-it het volgende:
Oh noes een note gekregen op Valentijnsdagmoet niet gekker worden
Door Utopiaquote:
New Yorkkkquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:12 schreef Xeor het volgende:
[..]
Utopia sucks bleghh...
Waar ging jij nou ook alweer naartoe op vakantie dit jaar?
Niceeee ik wil ook wel een keer naar de USAquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
New Yorkkk
En ik denk in maart nog citytripje
7 dagen, wel pas in augustus hoorquote:
7 dagen maar... is dat wel genoeg om NY te zien?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
7 dagen, wel pas in augustus hoor![]()
Jij nog plannen?
iquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:19 schreef Xeor het volgende:
[..]
7 dagen maar... is dat wel genoeg om NY te zien?
Jazeker in November... Thailand > Laos >Cambodja.
Wat is dat voor boek?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:17 schreef LETMEIN het volgende:
Ik ben dus een Engels boek aan het lezen.
Ah kijk dan zou ik ook gaan hehequote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
i
Het is een soort cadeautje wat m'n ma aan mij en m'n broertje geeft dus. Het liefst blijf ik er een maand
TofThailand is je goed bevallen dus?
Je hebt helemaal geen note gekregen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:11 schreef Fok-it het volgende:
Oh noes een note gekregen op Valentijnsdagmoet niet gekker worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |