Doe eens aardig.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja dat staat daar, knuppel
Uh ff kijkenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik niet.
Hoelaat volgende week zaterdag dan? Wellicht dat we dan even kunnen daten in de kantine.
Eindhoven station. Was op de bus aan t wachten, laptop tas naast me. Komt fietser voorbij die pakt al racend die tas en wegquote:
Vast welquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar krek, is wel verzekerd hoop ik?
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eindhoven station. Was op de bus aan t wachten, laptop tas naast me. Komt fietser voorbij die pakt al racend die tas en weg
Geen idee, niet door mij iig. Misschien stagebedrijf? Krijg zo telefoontjequote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar krek, is wel verzekerd hoop ik?
Wtffffquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eindhoven station. Was op de bus aan t wachten, laptop tas naast me. Komt fietser voorbij die pakt al racend die tas en weg
Ja door het bedrijf hoop ik.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geen idee, niet door mij iig. Misschien stagebedrijf? Krijg zo telefoontje
What. The. Fuck.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zoiets was er ook met Krabs' zijn mobiel gebeurdquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
12 tot 3quote:
Oh, sorry dat ik mijn schooltijden iets belangrijker vind dan mn werktijdenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je werktijden niet uit je hoofd weten
Impliceren dat je kan lezenquote:
In het engels.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Impliceren dat je kan lezen
Komt wel goedquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:21 schreef Crack_ het volgende:
Ja, en ging zo snel he.
Ff Lb, hoop t voor m!
Naja, ik heb standaard werktijden, dus vandaar.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oh, sorry dat ik mijn schooltijden iets belangrijker vind dan mn werktijden
Waar zie je mij stoer doen? Ik geef alleen overbodige informatie.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
..Mijn boeken zijn het dubbele, vaak nog meer, dus doe niet zo stoer.
Alle info geef je met een doel. Je wil heel graag dat we het weten, waarom?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:25 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Waar zie je mij stoer doen? Ik geef alleen overbodige informatie.
Ohhhquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Naja, ik heb standaard werktijden, dus vandaar.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alle info geef je met een doel. Je wil heel graag dat we het weten, waarom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |