quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vergiftig alle broodjes die ik aanraak, maar voor jou trek ik speciaal handschoenen aan.Dus don't worry.
Volgende week zaterdag werk ik, jij ook volgens mij
Ik niet.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja, inderdaad. En vandaag en morgen
Hoe? Wat? Waar?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:15 schreef Crack_ het volgende:
Voel me zo rot he. Dinsdag bedrijfslaptop gekregen.. Gisteren gestolen.
Doe eens aardig.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja dat staat daar, knuppel
Uh ff kijkenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik niet.
Hoelaat volgende week zaterdag dan? Wellicht dat we dan even kunnen daten in de kantine.
Eindhoven station. Was op de bus aan t wachten, laptop tas naast me. Komt fietser voorbij die pakt al racend die tas en wegquote:
Vast welquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar krek, is wel verzekerd hoop ik?
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eindhoven station. Was op de bus aan t wachten, laptop tas naast me. Komt fietser voorbij die pakt al racend die tas en weg
Geen idee, niet door mij iig. Misschien stagebedrijf? Krijg zo telefoontjequote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar krek, is wel verzekerd hoop ik?
Wtffffquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eindhoven station. Was op de bus aan t wachten, laptop tas naast me. Komt fietser voorbij die pakt al racend die tas en weg
Ja door het bedrijf hoop ik.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geen idee, niet door mij iig. Misschien stagebedrijf? Krijg zo telefoontje
What. The. Fuck.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zoiets was er ook met Krabs' zijn mobiel gebeurdquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
12 tot 3quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |