Omdat ik dat ding net 3 dagen heb, misschien denken ze 'tjezus die past ook niet op der spullen blabla niet te vertrouwen blabla'.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom zou je boze gezichten verwachten? Shit happens. Jij maakt je soms echt veel te druk
Tuurlijk voel je je kut. Maar ze weten toch hoe je bentquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:57 schreef Crack_ het volgende:
Hey, alsof jullie anders zouden doen als je een laptop van je stage nét drie dagen hebt en hij wordt gejat. Voel je je echt wel heel kut hoor.
Nouja dat wist ik niet zeker na drie dagen.. Heb sommige van mijn afdeling nog geen eens gezienquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk voel je je kut. Maar ze weten toch hoe je bent
Ja is ook zoquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:57 schreef Crack_ het volgende:
Hey, alsof jullie anders zouden doen als je een laptop van je stage nét drie dagen hebt en hij wordt gejat. Voel je je echt wel heel kut hoor.
Ik snap je ook welquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouja dat wist ik niet zeker na drie dagen.. Heb sommige van mijn afdeling nog geen eens gezien. Werken veel thuis he
.
Oh shit! Probeer niet te veel te stressen, i know you do. Het gaat goed komen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, stress toch
[..]
Yes! En ze hebben echt hele tijd gezegd dat ze 't echt niet erg vinden omdat ik er niks aan kan doen.. Hele afdeling etc dus ik hoef ook geen boze gezichten te verwachten.
[..]
[..]
Dinsdag laptop gekregen van mn stage.. gisteren kwam er een fietser voorbij op 't station en die pakte zo mn laptoptas![]()
Yes, net gebeld en alles is nu goed. Maakt niks uit, overkomt iedereen wel eens en is verzekerd. Tchock zo hier dus die moet mij maar knuffelenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oh shit! Probeer niet te veel te stressen, i know you do. Het gaat goed komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik moet heul niet naar de kapperHaha, volgens mij is dat nog wel prima kapsel als je t beetje mooi maakt hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Baby darling doll face honey
Dat gebeurt je geen tweede keer meer neequote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:00 schreef Crack_ het volgende:
Maargoed, het is wel goed nu. Ik bind dat ding voortaan aan mn lichaam vast hoor. En als 't kan dus gewoon geen laptop tas. Die laptopjes van hun zijn klein dus kan prima
Stug als watquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, volgens mij is dat nog wel prima kapsel als je t beetje mooi maakt hoor.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, volgens mij is dat nog wel prima kapsel als je t beetje mooi maakt hoor.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik moet heul niet naar de kapperGa coupe hooligan danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Cremespoelingquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Stug als watMen oogst suikerriet daarboven
coupe hooligan? dafuq is dat dan?quote:
Zo kort mogelijk natuurlijkquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
coupe hooligan? dafuq is dat dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |