Komt wel goedquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:21 schreef Crack_ het volgende:
Ja, en ging zo snel he.
Ff Lb, hoop t voor m!
Naja, ik heb standaard werktijden, dus vandaar.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oh, sorry dat ik mijn schooltijden iets belangrijker vind dan mn werktijden
Waar zie je mij stoer doen? Ik geef alleen overbodige informatie.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
..Mijn boeken zijn het dubbele, vaak nog meer, dus doe niet zo stoer.
Alle info geef je met een doel. Je wil heel graag dat we het weten, waarom?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:25 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Waar zie je mij stoer doen? Ik geef alleen overbodige informatie.
Ohhhquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Naja, ik heb standaard werktijden, dus vandaar.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alle info geef je met een doel. Je wil heel graag dat we het weten, waarom?
MIJN LIEVE ZUSquote:
dusjaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
DOE NIET ZO STOER WOLLAH
Je hoeft niet zo te reageren hoor. Ik weet dat het moeilijk is omdat het valentijnsdag is but things get better VA, things get better.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
DOE NIET ZO STOER WOLLAH
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo te reageren hoor. Ik weet dat het moeilijk is omdat het valentijnsdag is but things get better VA, things get better.
Lobiquote:
Valt mee. Ik hoef niet geforceerd te presteren en geld uit te geven. Is ook leuk.quote:
Mja, zo voelt het welquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Komt wel goedhet is niet jouw schuld
Kon iedereen overkomen hoorquote:
True.. Pff, zo zuuurrquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Kon iedereen overkomen hoor
Krabs' zijn mobiel was ook maar een weekje oud trouwens.
Ja, heb geen ideequote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat kan jij er nou aan doen? niets.. denk dat je baas het wel snapt.
Aw, dat lijkt me een kutgevoel Crack.quote:
hahaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:39 schreef LittleBrownie het volgende:
https://twitter.com/bryanwx/status/434106544263675904
Het is allebei voor paupersquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
konko is leuker dan kanjer
Hork een pauper noemen. Omg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |