quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben niet zo oud, en volgde een tijdje meer de Eerste Divisie omdat Zwolle daar speelde.Pas drie seizoenen of zo echt de Eredivisie.
Toen was ik vijf of zesquote:Op donderdag 13 februari 2014 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan je ook niet voorstellen dat in begin jaren 90 Twente nog eerste divisie speelde. En 1998 WIllem II CL haalde met Ajax samen
Dat was het succes van Co en de razendsnelle Joris Mathijsen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan volg je het nog niet zo lang. Willem 2 was toch wel aardig stabiel. Heeft zelfs een paar jaar als een soort voorloper van AZ in de (sub)top gespeeld. Champions League ditdat.
2006 eerste seizoen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:28 schreef Fok-it het volgende:
Heracles ook pas na 2000 in Eredivisie toch?
Domo arigato Freak-chanquote:Op donderdag 13 februari 2014 02:29 schreef FL_Freak het volgende:
we're the millers leuke film
gr gr
Zo'n beetje de eerste voetbalwedstrijden die ik me nog echt herinner waren het WK in de USA van 94 en het Ajax van 95 dat echt alles won.quote:
Kolka, Hypia, Ramzi, Bombardaquote:Op donderdag 13 februari 2014 02:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was het succes van Co en de razendsnelle Joris Mathijsen.
konichiwa ofzoquote:Op donderdag 13 februari 2014 02:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Domo arigato Freak-chan
Het zou wat zijn als van Gaal het gaat doen zeg.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Nu maar hopen op Adriaanse bij Feyenoord. Eindelijk een trainer die met ruimte in de rug durft te spelen vertrouwens de op de door Johannes al gemelde snelheid.
Ik denk dat hij Douglas terug gaat halen gelet op die snelheid. Of Bahia.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Nu maar hopen op Adriaanse bij Feyenoord. Eindelijk een trainer die met ruimte in de rug durft te spelen vertrouwens de op de door Johannes al gemelde snelheid.
Feyenoord tegen Chelsea in de groupsfase.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Na de winterstop was Willem II onoverwinnelijk en één wedstrijd voor het einde van de competitie (uit tegen Cambuur Leeuwarden) werd de tweede plaats achter kampioen Feyenoord zeker gesteld
CL samen met Feyenoord dus
MVV vooral. Staat in de eeuwige ranglijst van de Eredivisie 14e. Sparta en Willem II natuurlijk veel hoger (Sparta zelfs vijfde) maar dat zijn ook tientallen jaren topclubs geweest.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:29 schreef Fok-it het volgende:
Fortuna, Sparta, Excelsior, de Graafschap, Volendam. MVV. Hebben er allemaal best lang ingezeten volgens mij.
Ook blijkt de club een kweekvijver voor toekomstige topspelers. Het is de tijd van het doorbreken van onder andere Ulrich van Gobbel, Marc Overmars, Jean-Paul van Gastel, John Veldman, Louis Laros en Jaap Stam.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Feyenoord tegen Chelsea in de groupsfase.
Japanse chicksquote:Op donderdag 13 februari 2014 02:33 schreef FL_Freak het volgende:
jullie zijn allemaal verkapte japanners ofzo
Tchockiequote:Op donderdag 13 februari 2014 02:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
MVV vooral. Staat in de eeuwige ranglijst van de Eredivisie 14e. Sparta en Willem II natuurlijk veel hoger (Sparta zelfs vijfde) maar dat zijn ook tientallen jaren topclubs geweest.
Japanquote:Op donderdag 13 februari 2014 02:33 schreef FL_Freak het volgende:
jullie zijn allemaal verkapte japanners ofzo
Eerste wedstrijden waren toen ik een jaar of 12 was, toen een tijd Eerste Divisie en sinds 3/4/5 seizoenen of zo volg ik de Eredivisie echt heel intensief.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Tchockiehoelang volg jij eigenlijk echt voetbal? Toen jij net met crack kreeg had ik niet het idee dat je echt om voetbal gaf
quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je moet Tokyo eens zien in de film lost in translationgeeft het echt een prachtig beeld.
Mwa. Niet echt eigenlijk. Het is vooral Scarlett die prachtig in beeld is.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je moet Tokyo eens zien in de film lost in translationgeeft het echt een prachtig beeld.
Gister kwam Vicky Christina Barcelona op tvquote:Op donderdag 13 februari 2014 02:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mwa. Niet echt eigenlijk. Het is vooral Scarlett die prachtig in beeld is.
Dit moment![]()
[ afbeelding ]
Ja dat idee had ik toen wel jaquote:Op donderdag 13 februari 2014 02:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eerste wedstrijden waren toen ik een jaar of 12 was, toen een tijd Eerste Divisie en sinds 3/4/5 seizoenen of zo volg ik de Eredivisie echt heel intensief.
Hoezo had je dat idee toen?
Wel een aantal keer. Japanners vinden het echt een kutfilm.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat Knut die film al 100 keer gezien heeft.
Fuck scarlettquote:Op donderdag 13 februari 2014 02:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mwa. Niet echt eigenlijk. Het is vooral Scarlett die prachtig in beeld is.
Dit moment![]()
[ afbeelding ]
Hoezo dan?quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja dat idee had ik toen wel ja
Ik heb uitgezocht hoeveel dat hotel moest kosten.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zo heeft Knut ook in de vensterbank gezeten
[ [url=http://www.wall321.com/thumbnails/detail/20120304/scarlett%20johansson%20tokyo%20cityscapes%20movies%20urban%20lost%20in%20translation%202560x1600%20wallpaper_www.wall321.com_78.jpg]afbeelding[/url] ]
Ik vond die stukken dat die jap heel veel zegt en dan in het engels niet veel echt geniaal.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wel een aantal keer. Japanners vinden het echt een kutfilm.
Ik snap wel waarom. De stereotypes zijn enorm uitvergroot, vooral in het negatieve. Als ze dat niet hadden gedaan ging die film ook nergens over natuurlijk.
Dat vertelde Krekquote:Op donderdag 13 februari 2014 02:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoezo dan?Ik weet nog dat ik op de eerste date een stuk Ajax heb gezien in de CL dus toen zat ik er al flink in
Dat is ook de reden dat ik het nog weet natuurlijk. Zij is duizend keer beter in het onthouden van dat soort details dan ik.quote:
Nice (behalve dat 020 gedeeltequote:Op donderdag 13 februari 2014 02:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoezo dan?Ik weet nog dat ik op de eerste date een stuk Ajax heb gezien in de CL dus toen zat ik er al flink in
Als dat inclusief Scarlett is had ik het gedaanquote:Op donderdag 13 februari 2014 02:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb uitgezocht hoeveel dat hotel moest kosten.
8000 euro voor 10 dagen
Ik vind m ook tof hoor, maar het geeft absoluut geen realistisch beeld van "de" Japanner of als westerling een tijd in Japan doorbrengen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik vond die stukken dat die jap heel veel zegt en dan in het engels niet veel echt geniaal.
Oh, zou kunnen. Toen was ik sowieso nog niet zo actief denk ik eigenlijkquote:Op donderdag 13 februari 2014 02:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nice (behalve dat 020 gedeelte) ! Ja je praatte toen er niet echt over op fok dus ik denk dat dat het dus vooral was
Dan verkoop ik mn moeder nog.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als dat inclusief Scarlett is had ik het gedaan
Herkenbaar wel. Geregistreerd in 2008 maar zo weinig posts.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, zou kunnen. Toen was ik sowieso nog niet zo actief denk ik eigenlijk
Ik had eind 2010 denk ik een ander account, toen ontdekte ik dat dat te koppelen was aan mijn naam, toen ben ik overgestapt naar Tchock.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Herkenbaar wel. Geregistreerd in 2008 maar zo weinig posts.
Nee oke hoopte het wel. Gaf een gaaf beeld in mijn ogenquote:Op donderdag 13 februari 2014 02:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind m ook tof hoor, maar het geeft absoluut geen realistisch beeld van "de" Japanner of als westerling een tijd in Japan doorbrengen.
Slim wel.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had eind 2010 denk ik een ander account, toen ontdekte ik dat dat te koppelen was aan mijn naam, toen ben ik overgestapt naar Tchock.
Nightyquote:Op donderdag 13 februari 2014 02:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga naar bed
[ afbeelding ]
Trustequote:Op donderdag 13 februari 2014 02:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga naar bed
[ afbeelding ]
Eens. En als je dan echt in Tokyo bent is het nog zo'n 40-45 keer gaverquote:Op donderdag 13 februari 2014 02:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee oke hoopte het wel. Gaf een gaaf beeld in mijn ogen
Zou het ooit wel willen als ik geld teveel hebben.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eens. En als je dan echt in Tokyo bent is het nog zo'n 40-45 keer gaver
Daar let ik niet op. Pure struisvogelreactie is dat.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Kutleven. Ik mis telkens jubileum qua posts
Doen en als je voorzichtig bent valt het best mee. Behalve een ticket (500E) is het niet duurder dan op vakantie gaan in Europa.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zou het ooit wel willen als ik geld teveel hebben.
ja maarja dat geld moet je net hebben en niet nog 10488492 andere dingen die nog voorgaan die veel geld kosten.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doen en als je voorzichtig bent valt het best mee. Behalve een ticket (500E) is het niet duurder dan op vakantie gaan in Europa.
Wat is jouw UI trouwens? Richard James?quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ja maarja dat geld moet je net hebben en niet nog 10488492 andere dingen die nog voorgaan die veel geld kosten.
Prioriteiten ja.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ja maarja dat geld moet je net hebben en niet nog 10488492 andere dingen die nog voorgaan die veel geld kosten.
Klopt. Angstaanjagend baas diequote:Op donderdag 13 februari 2014 02:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is jouw UI trouwens? Richard James?
Geld utigeven is zo makkelijkquote:Op donderdag 13 februari 2014 02:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Prioriteiten ja.
Ik doe niets liever met mn geld dan verbrassen op vakantie. Dan is het niet moeilijk om in korte tijd een potje op te bouwen
wowquote:Op donderdag 13 februari 2014 02:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op 300 meter hoogte nog steeds alleen maar huizen kunnen zien, zover je kan kijken![]()
Nu al weer heimwee
Ik doe het automatisch. Na iedere loonstorting een vaste overboeking naar spaar. Moet dan voor wat ik verdien best zuinig leven maar heb t altijd zo gedaan dus weet niet anders. Kan me voorstellen dat als je iedere maand alles opmaakt en dan ineens een paar honderd euro minder te besteden hebt het best wel heftig is.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:50 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Geld utigeven is zo makkelijksparen aan de andere kant
Nouja ik heb aantal verschillende banen gehad met verschillende salarissen. Het is heel moeilijk voor mij om te sparen. Ik heb een nieuwe baan waarmee ik meer geld ga verdienen en dan moet het sparen beter lukken!quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik doe het automatisch. Na iedere loonstorting een vaste overboeking naar spaar. Moet dan voor wat ik verdien best zuinig leven maar heb t altijd zo gedaan dus weet niet anders. Kan me voorstellen dat als je iedere maand alles opmaakt en dan ineens een paar honderd euro minder te besteden hebt het best wel heftig is.
Zet dan gelijk een groot deel van wat je nu meer gaat verdienen aan de kant. Als je eenmaal gewend bent aan de extra euros lukt dat niet meer.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nouja ik heb aantal verschillende banen gehad met verschillende salarissen. Het is heel moeilijk voor mij om te sparen. Ik heb een nieuwe baan waarmee ik meer geld ga verdienen en dan moet het sparen beter lukken!
Teringquote:Op donderdag 13 februari 2014 02:55 schreef Tchock het volgende:
Over 300 meter hoogte gesproken... Nieuwe video van bekende Russen die kunnen klimmen en het begrip hoogtevrees niet kennen.
600 meter.Mijn maag draaide zich een paar keer om.
Ja met de nieuwe baan heb ik goed vast inkomen (per week) en wil dan elke keer een vast % ervan opzij zetten. Loon zal elke week wel anders zijn. Hoeveel zou jij aanraden, 50%?quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zet dan gelijk een groot deel van wat je nu meer gaat verdienen aan de kant. Als je eenmaal gewend bent aan de extra euros lukt dat niet meer.
Zodat ook daar vliegtuigen in kunnen worden gevlogen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:57 schreef Tchock het volgende:
Tijdens ons leven gaat er nog een gebouw gebouwd worden van een kilometer hoog, denk ik. Hoe awesome is dat.
Staphquote:Op donderdag 13 februari 2014 02:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Maar dit
[ afbeelding ]
in januari terwijl iedereen depri in NL de winter uitzit, dat is het toch waard man![]()
Dat is niet te zeggen. Gewoon kijken wat je nu nodig hebt, plus een bonusje omdat je toch luxer mag leven als je meer verdient, en de rest weg.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja met de nieuwe baan heb ik goed vast inkomen (per week) en wil dan elke keer een vast % ervan opzij zetten. Loon zal elke week wel anders zijn. Hoeveel zou jij aanraden, 50%?
Ach joh, 9/11 is een unicum. Alle andere keren dat er vliegtuigen in gebouwen vlogen was er weinig aan de hand.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zodat ook daar vliegtuigen in kunnen worden gevlogen.
Staat al in de planningquote:Op donderdag 13 februari 2014 02:57 schreef Tchock het volgende:
Tijdens ons leven gaat er nog een gebouw gebouwd worden van een kilometer hoog, denk ik. Hoe awesome is dat.
Ik las het net uit een andere bron. Planning is al rond en ze zijn al begonnen met bouwenquote:Op donderdag 13 februari 2014 02:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Staat al in de planning
http://www.dailymail.co.u(...)Shard-unveiled-.html
Het gaat nu ineens hard, jarenlang zat er niet veel progressie in. In 1930 ofzo gingen ze al tot 300 meter.
Geloof jij dat het een inside job was?quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ach joh, 9/11 is een unicum. Alle andere keren dat er vliegtuigen in gebouwen vlogen was er weinig aan de hand.
Nee. Ik geloof wel (is ook niet zo moeilijk) dat er een hoop onduidelijk is door a) onduidelijke berichtgeving, b) dingen die voorlopig geheim moeten blijven en c) het feit dat zoiets nog nooit eerder is gebeurd, maar de onzin over dat er geen vliegtuigen waren of dat de explosies gerigged zijn geloof ik absoluut niet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 03:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Geloof jij dat het een inside job was?
Ik word altijd een beetje moe van conspiracys.quote:Op donderdag 13 februari 2014 03:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Ik geloof wel (is ook niet zo moeilijk) dat er een hoop onduidelijk is door a) onduidelijke berichtgeving, b) dingen die voorlopig geheim moeten blijven en c) het feit dat zoiets nog nooit eerder is gebeurd, maar de onzin over dat er geen vliegtuigen waren of dat de explosies gerigged zijn geloof ik absoluut niet.
Om nog maar niet te beginnen over de theorieën dat alle dode mensen helemaal niet zijn overleden en dat soort fratsen.
Jep. Sommige mensen zouden achter de kleur van een blikje cola nog een conspiracy weten te vinden als ze zouden willen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 03:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje moe van conspiracys.
Nee idd het is allemaal gewoon echt gebeurd, maar ik zou het best geloven als er wat achterdeurtjes zijn geopend en moslim figuren ingehuurd zijn om dit te doen. Puur om de oorlog op de islam (irak etc) te openen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 03:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Ik geloof wel (is ook niet zo moeilijk) dat er een hoop onduidelijk is door a) onduidelijke berichtgeving, b) dingen die voorlopig geheim moeten blijven en c) het feit dat zoiets nog nooit eerder is gebeurd, maar de onzin over dat er geen vliegtuigen waren of dat de explosies gerigged zijn geloof ik absoluut niet.
Om nog maar niet te beginnen over de theorieën dat alle dode mensen helemaal niet zijn overleden en dat soort fratsen.
sterfquote:Op donderdag 13 februari 2014 03:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan zet ik je in de light-categorie (dat is iets goeds). Maar waarom is die oorlog zo nodig? En denk je echt dat de Amerikaanse regering 2000 burgerlevens zou opofferen voor een oliecontract dat sowieso zo instabiel als wat is?quote:Op donderdag 13 februari 2014 03:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee idd het is allemaal gewoon echt gebeurd, maar ik zou het best geloven als er wat achterdeurtjes zijn geopend en moslim figuren ingehuurd zijn om dit te doen. Puur om de oorlog op de islam (irak etc) te openen.
Je hebt ook theorieën dat de 'overleden' mensen niet eens bestonden.quote:Op donderdag 13 februari 2014 03:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op donderdag 13 februari 2014 03:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje moe van conspiracys.
Iedere oorlog waar de VS het baasje wou spelen zijn er wel theorieën zoals 9/11. Zelfs Pearl Harbor zou doorgestoken kaart zijnquote:Op donderdag 13 februari 2014 03:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee idd het is allemaal gewoon echt gebeurd, maar ik zou het best geloven als er wat achterdeurtjes zijn geopend en moslim figuren ingehuurd zijn om dit te doen. Puur om de oorlog op de islam (irak etc) te openen.
Erg genoeg wel jaquote:Op donderdag 13 februari 2014 03:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan zet ik je in de light-categorie (dat is iets goeds). Maar waarom is die oorlog zo nodig? En denk je echt dat de Amerikaanse regering 2000 burgerlevens zou opofferen voor een oliecontract dat sowieso zo instabiel als wat is?
Iedereen lachte ook altijd de ''big brother is watching you'' gekkies uit. En zie daar/hier.quote:Op donderdag 13 februari 2014 03:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Iedere oorlog waar de VS het baasje wou spelen zijn er wel theorieën zoals 9/11. Zelfs Pearl Harbor zou doorgestoken kaart zijn
Jaquote:Op donderdag 13 februari 2014 03:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je hebt ook theorieën dat de 'overleden' mensen niet eens bestonden.Of bedoelde je die?
Dat is wel echt heel ergquote:Op donderdag 13 februari 2014 03:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
JaIk kan daar zo om lachen. "Kijk, we hebben een familiefoto gevonden en daar komt de kleur van zijn trui helemaal niet overeen met een andere familiefoto ergo alle 2000 doden zijn verzinsels van acteurs"
Ik hoop een grotere hekel aan mensen die alle conspiracy's afschieten onder het mom van ''alu hoedjes'' dan aan mensen die in flink wat conspiracy's geloven.quote:Op donderdag 13 februari 2014 03:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
JaIk kan daar zo om lachen. "Kijk, we hebben een familiefoto gevonden en daar komt de kleur van zijn trui helemaal niet overeen met een andere familiefoto ergo alle 2000 doden zijn verzinsels van acteurs"
Gelukkig ben je nu weer in Nederland, net als het gewone klootjesvolk.quote:Op donderdag 13 februari 2014 03:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De zonsondergangen waren echt bizar daar
[ afbeelding ]
Gulden middenweg. Niet elke conspiracy is een aluhoedjeverhaal maar heel veel nou eenmaal wel. Om de simpele reden dat Ockhams' razor toch vaak opgaat.quote:Op donderdag 13 februari 2014 03:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik hoop een grotere hekel aan mensen die alle conspiracy's afschieten onder het mom van ''alu hoedjes'' dan aan mensen die in flink wat conspiracy's geloven.
Dat hoor je vaak mensen zeggen, maar volgens mij is dat nogal onzin. Er is al tijden bekend dat telefoons overal gevolgd kunnen worden, bijvoorbeeld. Vér voor de eerste smartphone.quote:Op donderdag 13 februari 2014 03:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Iedereen lachte ook altijd de ''big brother is watching you'' gekkies uit. En zie daar/hier.
Ik geloof best dat er heel veel is wat we niet weten, maar ik kan er gewoon helemaal niets mee. Ja, het zou zo kunnen zijn gegaan maar daar komen we nooit achter en bovendien is het toch al gebeurd en boeit het verder niet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 03:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Iedereen lachte ook altijd de ''big brother is watching you'' gekkies uit. En zie daar/hier.
Klopt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 03:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gulden middenweg. Niet elke conspiracy is een aluhoedjeverhaal maar heel veel nou eenmaal wel. Om de simpele reden dat Ockhams' razor toch vaak opgaat.
Tot het allemaal te laat. Tot je niet meer kunt leven zoals je wilt en dan is het te laat.quote:Op donderdag 13 februari 2014 03:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik geloof best dat er heel veel is wat we niet weten, maar ik kan er gewoon helemaal niets mee. Ja, het zou zo kunnen zijn gegaan maar daar komen we nooit achter en bovendien is het toch al gebeurd en boeit het verder niet.
1.5 jaar bikkelen en dan een jaar weg.quote:Op donderdag 13 februari 2014 03:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gelukkig ben je nu weer in Nederland, net als het gewone klootjesvolk.
Ik vind de Hollow Earth-theorie toch zo prachtig. Ze moeten dat verfilmen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 03:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Klopt.
Maar in veel conspiracy theorieën zitten dan ook wel weer een kern van waarheid. Even de compleet vergezochte dingen als de maan als een man made object of de holle aarde.
Wel leuk leesvoer trouwens.
En dat de greys (aliens) daar basissen hebben gebouwd enzquote:Op donderdag 13 februari 2014 03:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Klopt.
Maar in veel conspiracy theorieën zitten dan ook wel weer een kern van waarheid. Even de compleet vergezochte dingen als de maan als een man made object of de holle aarde.
Wel leuk leesvoer trouwens.
En de targets weten dat ook al en gebruiken al lang geen mobiel meer. Is nu alleen om de gewone man af te luisteren.quote:Op donderdag 13 februari 2014 03:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat hoor je vaak mensen zeggen, maar volgens mij is dat nogal onzin. Er is al tijden bekend dat telefoons overal gevolgd kunnen worden, bijvoorbeeld. Vér voor de eerste smartphone.
Het gaat natuurlijk niet om de technologie dat je via je telefoon gevolgd wordt, dat je afgeluisterd wordt en dat wordt door gespeeld aan derde (buiten Nederland) of dat heel jouw internetprofiel bekend is bij grote machtige bedrijven als Google.quote:Op donderdag 13 februari 2014 03:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat hoor je vaak mensen zeggen, maar volgens mij is dat nogal onzin. Er is al tijden bekend dat telefoons overal gevolgd kunnen worden, bijvoorbeeld. Vér voor de eerste smartphone.
Oneens.quote:Op donderdag 13 februari 2014 03:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik geloof best dat er heel veel is wat we niet weten, maar ik kan er gewoon helemaal niets mee. Ja, het zou zo kunnen zijn gegaan maar daar komen we nooit achter en bovendien is het toch al gebeurd en boeit het verder niet.
Kleedhokjes, je mag pas met de vlucht mee als je een special VS-safe onderbroek aan hebt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 03:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In de Time las ik dat die onderbroekenbom-makert nu iets heeft ontwikkeld wat zelfs met allerbeste scanners niet is te vinden.
Het is nu wachten tot je je helemaal moet uitkleden om een vlucht naar de VS te pakken.
Ik geloof niet dat dat op grote schaal gebeurt. Om de simpele reden dat het niet mogelijk is 'de gewone man' af te luisteren. Er worden in het allerslechtste scenario zo'n 25.000 telefoons per jaar afgeluisterd, wat zou betekenen dat je eeuwen nodig hebt alle telefoons af te luisteren.quote:Op donderdag 13 februari 2014 03:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En de targets weten dat ook al en gebruiken al lang geen mobiel meer. Is nu alleen om de gewone man af te luisteren.
Dus?quote:Op donderdag 13 februari 2014 03:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat op grote schaal gebeurt. Om de simpele reden dat het niet mogelijk is 'de gewone man' af te luisteren. Er worden in het allerslechtste scenario zo'n 25.000 telefoons per jaar afgeluisterd, wat zou betekenen dat je eeuwen nodig hebt alle telefoons af te luisteren.
Zoals ik eerder zei: ik denk niet dat telefonie en internet op relatief grote schaal gemonitord kan worden (al is het absoluut natuurlijk heel veel data). Verder ben ik het met je eens.quote:Op donderdag 13 februari 2014 03:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk niet om de technologie dat je via je telefoon gevolgd wordt, dat je afgeluisterd wordt en dat wordt door gespeeld aan derde (buiten Nederland) of dat heel jouw internetprofiel bekend is bij grote machtige bedrijven als Google.
Maar het is wél een (groot) probleem als al deze gegevens gekoppeld (kunnen) worden aan elkaar. En dat is nu dus wel aan de gang met de NSA voor op.
Wat bedoel je hier mee?quote:Op donderdag 13 februari 2014 03:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dus?
Voor de gewone man hebben we nu trouwens gewoon cookies die ons volgen op de interwebz.
Kunnen natuurlijk wel automatisch laten scannen op steekwoorden.quote:Op donderdag 13 februari 2014 03:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat op grote schaal gebeurt. Om de simpele reden dat het niet mogelijk is 'de gewone man' af te luisteren. Er worden in het allerslechtste scenario zo'n 25.000 telefoons per jaar afgeluisterd, wat zou betekenen dat je eeuwen nodig hebt alle telefoons af te luisteren.
Nee, dat het (nog) op kleine schaal gebeurt maakt het toch niet meteen een goed iets?quote:Op donderdag 13 februari 2014 03:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier mee?Dat wat ik geloof er niet toe doet? Of wat?
Nee, maar het hele Big Brother-verhaal is juist gebaseerd op het idee dat iedereen altijd in de gaten wordt gehouden. Als het maar om kleine percentages gaat is dat dus niet aan de orde.quote:Op donderdag 13 februari 2014 03:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, dat het (nog) op kleine schaal gebeurt maakt het toch niet meteen een goed iets?
Ik volg je mee. truste allenquote:Op donderdag 13 februari 2014 03:21 schreef Tchock het volgende:
En nu ga ik slapen. Als je een goede hacker bent mag je meekijken via mijn webcam. Adieu!
sup?quote:Op donderdag 13 februari 2014 03:25 schreef Typisch het volgende:
Trusten.
Kan niet slapen.![]()
Zoveel stress teveel.
*insert kempi song*
En ondertussen 'donder op' zeggen als ik in VBL post.quote:Op donderdag 13 februari 2014 07:50 schreef xcachet het volgende:
Oh knut in GRTD. Wie had dat ooit gedacht.
Het is wat meidquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
En ondertussen 'donder op' zeggen als ik in VBL post.
Dat kan inderdaad wel eens tegenvallen dan als je wakker wordt jaquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
mogguh. Ik heb apart gedroomd. Wel leuk, maar het bleek allemaal een droom. Dat was jammer
Hey Essiequote:Op donderdag 13 februari 2014 09:43 schreef essnhills het volgende:
Ik ben in de war. Dit is de GC-SC die Voetbalslowchat heet waar BNW-onderwerpen worden besproken.
Hoi Stuwiequote:
Duurt ook even voordat het eindelijk doordringtquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad wel eens tegenvallen dan als je wakker wordt ja
Ja hoorquote:
Heb je ook wel eens dat je wakker wordt. En dan heel raar omdat je ineens het idee hebt dat je ergens anders bent, dus dan helemaal in de war bent omdat de lichtval en de geluiden niet kloppen?quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Duurt ook even voordat het eindelijk doordringt
Wat leuk dat het zo snel gaatquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Ik had paprikazaadjes gezaaid in zo'n mini-kas op mijn vensterbank en ze kiemen nu al
er stond 2 tot 3 weken voor de eerste kiemen, maar ik heb ze net anderhalve week terug gezaaid
quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je ook wel eens dat je wakker wordt. En dan heel raar omdat je ineens het idee hebt dat je ergens anders bent, dus dan helemaal in de war bent omdat de lichtval en de geluiden niet kloppen?
Dat heb ik wel eens.. dat ik ineens denk dat ik bij mijn ouders thuis ben, en dan ben ik dat niet![]()
Ik heb dat ook wel eens. Heel soms. Inderdaad frustrerend om dan wakker te worden in de realiteitquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Duurt ook even voordat het eindelijk doordringt
Jaquote:
Goed bezigquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja![]()
Er zijn er al 11 zichtbaar en dan nog op een paar plekken waar je de aarde voorzichtig omhoog geduwd wordtDie komen er dus ook aan
Haha, nja dat laatste niet per se hoorquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En ineens dringt het door, life still sucks
Nu moet ik straks alleen even wat potjes gaan halen om ze later in over te pottenquote:
Ik slaap gewoon alleen thuis en ik heb het nog. Raar wakker wordenquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haha, nja dat laatste niet per se hoor
Het is nu wel minder dan eerst![]()
Ik had tot van de zomer 4 plekken waar ik regelmatig sliep (bij mij, bij m'n vriend, bij mijn ouders en bij zijn moeder)
Nu zijn er natuurlijk tijdelijk 2 weggevallen en gebeurt het me al veel minder
quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik slaap gewoon alleen thuis en ik heb het nog. Raar wakker worden
quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Soms heb je dat ook gewoon sowieso. Raar wakker worden.
Of echt midden in de nacht overeind schieten. Op je wekker kijken, er van overtuigd zien dat je bijvoorbeeld 7:22 ziet staat ipv 2:16 o.i.d. en dan half in paniek overeind schieten omdat je véél te laat bent. Dan als een gek alles zo snel mogelijk bij elkaar zoeken, naar buiten schieten om daar te zien dat het nog wel heul donker en érg rustig is voor dat tijdstip. Toch nog maar even kijken hoe laat het is om dan 2:23 te zien staan en maar weer naar beneden te gaan
Voor dat geld hoef je het niet te latenquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nu moet ik straks alleen even wat potjes gaan halen om ze later in over te potten
Maar goed, bij de Ikea hebben ze potjes voor ¤0,49 Later maar even heen fietsen.
Hahahaquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:55 schreef AldoTheApache het volgende:
ppfftt ik vergeet steeds adbock uit te zetten en dan doet FOK! het niet meer uit zichzelf
quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:55 schreef AldoTheApache het volgende:
ppfftt ik vergeet steeds adbock uit te zetten en dan doet FOK! het niet meer uit zichzelf
Met 2 klikjes heb je hem vast uit staan voor deze site, zit wel goed.quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik heb nog geen last gehad hiervan. Want vlak voor die problemen bij iedereen begonnen kreeg ik van Fokkie een abo
Daaromquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Voor dat geld hoef je het niet te laten
Ja ik weet wel hoe ik adblock uit moet zettenquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Met 2 klikjes heb je hem vast uit staan voor deze site, zit wel goed.
Waarom?quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik heb nog geen last gehad hiervan. Want vlak voor die problemen bij iedereen begonnen kreeg ik van Fokkie een abo
hij vindt me liefquote:
Hij kan me toch ook gewoon lief vinden?quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hij wilt in je broekje dus?
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij kan me toch ook gewoon lief vinden?
Ja en in je broekje willenquote:Op donderdag 13 februari 2014 10:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij kan me toch ook gewoon lief vinden?
quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja en in je broekje willen
Het is een compliment en je hebt abo. Maar geen fokkie in je broekje. Prima toch?quote:
Ohja. Dat is ook weer waarquote:Op donderdag 13 februari 2014 10:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is een compliment en je hebt abo. Maar geen fokkie in je broekje. Prima toch?
Ik ook nietquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En ik zie alsnog geen reclame
Gaat helemaal goed komen dusquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daarom
En ik heb nog aarde om het mee te vullen
Kssssst af!quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:09 schreef AldoTheApache het volgende:
Ess je hebt toch gewoon een vriend?
Gewoon kssst.quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook gewoon bezet hoor
Jaquote:Op donderdag 13 februari 2014 10:09 schreef AldoTheApache het volgende:
Ess je hebt toch gewoon een vriend?
Wat loop je te Kssssten?quote:
Preciesquote:
He?quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat jij nou aan het hunten bent
ohquote:Op donderdag 13 februari 2014 10:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook gewoon bezet hoor
Ik denk het nietquote:Op donderdag 13 februari 2014 10:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wie weet wilt hij je wel delen
Vind je mij niet leuk danquote:Op donderdag 13 februari 2014 10:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
He wat?![]()
Alsof ik vreemd zo gaan met Ess
Nou vooruitquote:
Uhuh..quote:
quote:
Dat dénk jequote:Op donderdag 13 februari 2014 10:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhuh..
Gelukkig heb ik ook nog een eigen wil enzo![]()
![]()
Ik wéét hetquote:
Dat kan nu niet.quote:
Ja zo'n mooie Indonesische op het momentquote:Op donderdag 13 februari 2014 10:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hij is nu natuurlijk bij zijn andere vriendin
Dacht ik alquote:Op donderdag 13 februari 2014 10:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zo'n mooie Indonesische op het moment
Uhuh..quote:
Kaartjes zijn altijd welkom hoorquote:Op donderdag 13 februari 2014 10:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik vind het jammer dat aldo bezet is, daar gaat mijn valentijnsdag
Gelukkig ben je niet onhandig in de keukenquote:
Hoiquote:
Gelukkig niet neequote:Op donderdag 13 februari 2014 10:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig ben je niet onhandig in de keuken
Werksequote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kaartjes zijn altijd welkom hoor
Goed hoor JanCees.quote:
primaquote:Op donderdag 13 februari 2014 10:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed hoor JanCees.
Hoe is het daar?
Goeie binnenkomer welquote:
Oh fijn.quote:
Door jou blijf ik op FOK!quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jou zou stoppen met fok en je zou naar Groningen komen
quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dat hele niet-roken gaat best lekker
Hoe lang alquote:Op donderdag 13 februari 2014 10:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dat hele niet-roken gaat best lekker
Hier niet eigenlijk. Gewoon bewolktquote:
Ik wil zon. En dan ZONDER windkracht 10quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier niet eigenlijk. Gewoon bewolkt
quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil zon. En dan ZONDER windkracht 10
Echt hoor, zo storend aan Nederland. Is het een keer lekker weer wordt het helemaal verpest door al die windquote:
Die wind is soms wel eens nasty ja.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt hoor, zo storend aan Nederland. Is het een keer lekker weer wordt het helemaal verpest door al die wind
Shorttrack bij de OSquote:
Een licht briesje wel jaquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die wind is soms wel eens nasty ja.
Maar soms ook wel leuk
Of in de zomer juist heerlijk verkoelend.
Jaaquote:
Wie is Saind en waarom is supersof geband?quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:03 schreef JanCees het volgende:
Gister zijn twee helden gevallen.
#100%AntiNoordKenia
#FREESAIND
#FREESUPERSOF
quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:03 schreef JanCees het volgende:
Gister zijn twee helden gevallen.
#100%AntiNoordKenia
#FREESAIND
#FREESUPERSOF
Ze deed niks verkeerds volgens mijquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wie is Saind en waarom is supersof geband?
Weet ik. Toch hou je van mequote:
Oh. Okéquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze deed niks verkeerds volgens mijBeetje triest allemaal
De hand* Anders ga ik een topic openen in FB hoor.quote:
Doe danquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De hand* Anders ga ik een topic openen in FB hoor.
Nee. Selectief quoten. Werkt beterquote:
Goede backfire was datquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De hand* Anders ga ik een topic openen in FB hoor.
Stuquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Selectief quoten. Werkt beter
Voor welke film ben ik genomineerd?quote:
Fokkie's Endquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor welke film ben ik genomineerd?
Iets anders verwachtenquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze deed niks verkeerds volgens mijBeetje triest allemaal
quote:
Hij ruikt nichterig.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
hopelijk kan je hem ruiken daarzo in woerden
Je hebt de SC vermoordtquote:
Ik ruik hem zelfs hierzo, wat een zaadlucht.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
hopelijk kan je hem ruiken daarzo in woerden
Vermoort sorryquote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee sorry, ik zie je meer als vriend.
Ik hoop dat je er net zo van genoot als ikquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:13 schreef Fok-it het volgende:
Leuk om dat een keer tegen Jmbo te zeggen
dit hoor ik graag.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:58 schreef Typisch het volgende:
jimbo had gelijk
sof is een h&m meisje
nep rolex, paupertquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:17 schreef Stuart het volgende:
Ik kan ook beter niet in de buurt van katten komen zo blijkt maar weer
[ afbeelding ]
damn, wat open ik deze sc op goede momentenquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:24 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik heb zo'n coole verrassing voor Ezell
maar ik ga er niets over zeggen omdat ze zichzelf sherlocked
ha jij gaat de shocker uitproberenquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:24 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik heb zo'n coole verrassing voor Ezell
maar ik ga er niets over zeggen omdat ze zichzelf sherlocked
Teaser, pleaser, shocker en show stopperquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ha jij gaat de shocker uitproberen
Nee nee je moet maar wachtenquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
damn, wat open ik deze sc op goede momenten
vertel gvd
quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Teaser, pleaser, shocker en show stopper
Ziet er lekker uit man, jezusquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:17 schreef Stuart het volgende:
[ afbeelding ]
Als dat bij mij gebeurt kan ik meteen naar de EHBO vanwege allergieenquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:17 schreef Stuart het volgende:
[ afbeelding ]
het is voorbijquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee nee je moet maar wachten
Goed cadeau wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |