Dat kan inderdaad wel eens tegenvallen dan als je wakker wordt jaquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
mogguh. Ik heb apart gedroomd. Wel leuk, maar het bleek allemaal een droom. Dat was jammer
Hey Essiequote:Op donderdag 13 februari 2014 09:43 schreef essnhills het volgende:
Ik ben in de war. Dit is de GC-SC die Voetbalslowchat heet waar BNW-onderwerpen worden besproken.
Hoi Stuwiequote:
Duurt ook even voordat het eindelijk doordringtquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad wel eens tegenvallen dan als je wakker wordt ja
Ja hoorquote:
Heb je ook wel eens dat je wakker wordt. En dan heel raar omdat je ineens het idee hebt dat je ergens anders bent, dus dan helemaal in de war bent omdat de lichtval en de geluiden niet kloppen?quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Duurt ook even voordat het eindelijk doordringt
Wat leuk dat het zo snel gaatquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Ik had paprikazaadjes gezaaid in zo'n mini-kas op mijn vensterbank en ze kiemen nu al
er stond 2 tot 3 weken voor de eerste kiemen, maar ik heb ze net anderhalve week terug gezaaid
quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je ook wel eens dat je wakker wordt. En dan heel raar omdat je ineens het idee hebt dat je ergens anders bent, dus dan helemaal in de war bent omdat de lichtval en de geluiden niet kloppen?
Dat heb ik wel eens.. dat ik ineens denk dat ik bij mijn ouders thuis ben, en dan ben ik dat niet![]()
Ik heb dat ook wel eens. Heel soms. Inderdaad frustrerend om dan wakker te worden in de realiteitquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Duurt ook even voordat het eindelijk doordringt
Jaquote:
Goed bezigquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja![]()
Er zijn er al 11 zichtbaar en dan nog op een paar plekken waar je de aarde voorzichtig omhoog geduwd wordtDie komen er dus ook aan
Haha, nja dat laatste niet per se hoorquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En ineens dringt het door, life still sucks
Nu moet ik straks alleen even wat potjes gaan halen om ze later in over te pottenquote:
Ik slaap gewoon alleen thuis en ik heb het nog. Raar wakker wordenquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haha, nja dat laatste niet per se hoor
Het is nu wel minder dan eerst![]()
Ik had tot van de zomer 4 plekken waar ik regelmatig sliep (bij mij, bij m'n vriend, bij mijn ouders en bij zijn moeder)
Nu zijn er natuurlijk tijdelijk 2 weggevallen en gebeurt het me al veel minder
quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik slaap gewoon alleen thuis en ik heb het nog. Raar wakker worden
quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Soms heb je dat ook gewoon sowieso. Raar wakker worden.
Of echt midden in de nacht overeind schieten. Op je wekker kijken, er van overtuigd zien dat je bijvoorbeeld 7:22 ziet staat ipv 2:16 o.i.d. en dan half in paniek overeind schieten omdat je véél te laat bent. Dan als een gek alles zo snel mogelijk bij elkaar zoeken, naar buiten schieten om daar te zien dat het nog wel heul donker en érg rustig is voor dat tijdstip. Toch nog maar even kijken hoe laat het is om dan 2:23 te zien staan en maar weer naar beneden te gaan
Voor dat geld hoef je het niet te latenquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nu moet ik straks alleen even wat potjes gaan halen om ze later in over te potten
Maar goed, bij de Ikea hebben ze potjes voor ¤0,49 Later maar even heen fietsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |