abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136652622
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 02:57 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Ja met de nieuwe baan heb ik goed vast inkomen (per week) en wil dan elke keer een vast % ervan opzij zetten. Loon zal elke week wel anders zijn. Hoeveel zou jij aanraden, 50%?
Dat is niet te zeggen. Gewoon kijken wat je nu nodig hebt, plus een bonusje omdat je toch luxer mag leven als je meer verdient, en de rest weg.
pi_136652624
quote:
9s.gif Op donderdag 13 februari 2014 02:57 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Zodat ook daar vliegtuigen in kunnen worden gevlogen.
Ach joh, 9/11 is een unicum. Alle andere keren dat er vliegtuigen in gebouwen vlogen was er weinig aan de hand. :')
pi_136652625
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 02:57 schreef Tchock het volgende:
Tijdens ons leven gaat er nog een gebouw gebouwd worden van een kilometer hoog, denk ik. Hoe awesome is dat.
Staat al in de planning

http://www.dailymail.co.u(...)Shard-unveiled-.html

Het gaat nu ineens hard, jarenlang zat er niet veel progressie in. In 1930 ofzo gingen ze al tot 300 meter.
pi_136652629
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 02:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Staat al in de planning

http://www.dailymail.co.u(...)Shard-unveiled-.html

Het gaat nu ineens hard, jarenlang zat er niet veel progressie in. In 1930 ofzo gingen ze al tot 300 meter.
Ik las het net uit een andere bron. Planning is al rond en ze zijn al begonnen met bouwen :o Originele hoogte was trouwens een mijl maar dat kon de grond niet aan :')
pi_136652630
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 02:58 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ach joh, 9/11 is een unicum. Alle andere keren dat er vliegtuigen in gebouwen vlogen was er weinig aan de hand. :')
Geloof jij dat het een inside job was?
pi_136652633
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 03:00 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Geloof jij dat het een inside job was?
Nee. Ik geloof wel (is ook niet zo moeilijk) dat er een hoop onduidelijk is door a) onduidelijke berichtgeving, b) dingen die voorlopig geheim moeten blijven en c) het feit dat zoiets nog nooit eerder is gebeurd, maar de onzin over dat er geen vliegtuigen waren of dat de explosies gerigged zijn geloof ik absoluut niet.

Om nog maar niet te beginnen over de theorieën dat alle dode mensen helemaal niet zijn overleden en dat soort fratsen.
pi_136652635
quote:
9s.gif Op donderdag 13 februari 2014 02:58 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Staph

pi_136652640
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 03:02 schreef Tchock het volgende:

[..]

Nee. Ik geloof wel (is ook niet zo moeilijk) dat er een hoop onduidelijk is door a) onduidelijke berichtgeving, b) dingen die voorlopig geheim moeten blijven en c) het feit dat zoiets nog nooit eerder is gebeurd, maar de onzin over dat er geen vliegtuigen waren of dat de explosies gerigged zijn geloof ik absoluut niet.

Om nog maar niet te beginnen over de theorieën dat alle dode mensen helemaal niet zijn overleden en dat soort fratsen.
Ik word altijd een beetje moe van conspiracys.
pi_136652642
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 03:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Jep. Sommige mensen zouden achter de kleur van een blikje cola nog een conspiracy weten te vinden als ze zouden willen.
pi_136652644
quote:

[..]

Nee idd het is allemaal gewoon echt gebeurd, maar ik zou het best geloven als er wat achterdeurtjes zijn geopend en moslim figuren ingehuurd zijn om dit te doen. Puur om de oorlog op de islam (irak etc) te openen.
pi_136652647
quote:
sterf :)
pi_136652649
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 03:04 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Nee idd het is allemaal gewoon echt gebeurd, maar ik zou het best geloven als er wat achterdeurtjes zijn geopend en moslim figuren ingehuurd zijn om dit te doen. Puur om de oorlog op de islam (irak etc) te openen.
Dan zet ik je in de light-categorie (dat is iets goeds). Maar waarom is die oorlog zo nodig? En denk je echt dat de Amerikaanse regering 2000 burgerlevens zou opofferen voor een oliecontract dat sowieso zo instabiel als wat is? :P
pi_136652650
quote:

[..]

Je hebt ook theorieën dat de 'overleden' mensen niet eens bestonden. _O_ Of bedoelde je die?

quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 03:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Waarom?
pi_136652656
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 03:04 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Iedere oorlog waar de VS het baasje wou spelen zijn er wel theorieën zoals 9/11. Zelfs Pearl Harbor zou doorgestoken kaart zijn :')
pi_136652657
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 03:06 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dan zet ik je in de light-categorie (dat is iets goeds). Maar waarom is die oorlog zo nodig? En denk je echt dat de Amerikaanse regering 2000 burgerlevens zou opofferen voor een oliecontract dat sowieso zo instabiel als wat is? :P
Erg genoeg wel ja :{
pi_136652659
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 03:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Iedere oorlog waar de VS het baasje wou spelen zijn er wel theorieën zoals 9/11. Zelfs Pearl Harbor zou doorgestoken kaart zijn :')
Iedereen lachte ook altijd de ''big brother is watching you'' gekkies uit. En zie daar/hier.
pi_136652661
quote:
14s.gif Op donderdag 13 februari 2014 03:06 schreef Typisch het volgende:

[..]

Je hebt ook theorieën dat de 'overleden' mensen niet eens bestonden. _O_ Of bedoelde je die?
Ja _O_ Ik kan daar zo om lachen. "Kijk, we hebben een familiefoto gevonden en daar komt de kleur van zijn trui helemaal niet overeen met een andere familiefoto ergo alle 2000 doden zijn verzinsels van acteurs" _O_
pi_136652663
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 03:07 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ja _O_ Ik kan daar zo om lachen. "Kijk, we hebben een familiefoto gevonden en daar komt de kleur van zijn trui helemaal niet overeen met een andere familiefoto ergo alle 2000 doden zijn verzinsels van acteurs" _O_
Dat is wel echt heel erg :')
pi_136652665
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 03:07 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik hoop een grotere hekel aan mensen die alle conspiracy's afschieten onder het mom van ''alu hoedjes'' dan aan mensen die in flink wat conspiracy's geloven.
pi_136652666
quote:
14s.gif Op donderdag 13 februari 2014 03:05 schreef Typisch het volgende:

[..]

sterf :)
De zonsondergangen waren echt bizar daar

O+
pi_136652670
quote:
11s.gif Op donderdag 13 februari 2014 03:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

De zonsondergangen waren echt bizar daar

[ afbeelding ]

O+
Gelukkig ben je nu weer in Nederland, net als het gewone klootjesvolk.
pi_136652672
quote:
14s.gif Op donderdag 13 februari 2014 03:08 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik hoop een grotere hekel aan mensen die alle conspiracy's afschieten onder het mom van ''alu hoedjes'' dan aan mensen die in flink wat conspiracy's geloven.
Gulden middenweg. Niet elke conspiracy is een aluhoedjeverhaal maar heel veel nou eenmaal wel. Om de simpele reden dat Ockhams' razor toch vaak opgaat.
pi_136652675
quote:
14s.gif Op donderdag 13 februari 2014 03:07 schreef Typisch het volgende:

[..]

Iedereen lachte ook altijd de ''big brother is watching you'' gekkies uit. En zie daar/hier.
Dat hoor je vaak mensen zeggen, maar volgens mij is dat nogal onzin. Er is al tijden bekend dat telefoons overal gevolgd kunnen worden, bijvoorbeeld. Vér voor de eerste smartphone.
pi_136652676
quote:
14s.gif Op donderdag 13 februari 2014 03:07 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik geloof best dat er heel veel is wat we niet weten, maar ik kan er gewoon helemaal niets mee. Ja, het zou zo kunnen zijn gegaan maar daar komen we nooit achter en bovendien is het toch al gebeurd en boeit het verder niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')