Eerste wedstrijden waren toen ik een jaar of 12 was, toen een tijd Eerste Divisie en sinds 3/4/5 seizoenen of zo volg ik de Eredivisie echt heel intensief.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Tchockiehoelang volg jij eigenlijk echt voetbal? Toen jij net met crack kreeg had ik niet het idee dat je echt om voetbal gaf
quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je moet Tokyo eens zien in de film lost in translationgeeft het echt een prachtig beeld.
Mwa. Niet echt eigenlijk. Het is vooral Scarlett die prachtig in beeld is.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je moet Tokyo eens zien in de film lost in translationgeeft het echt een prachtig beeld.
Gister kwam Vicky Christina Barcelona op tvquote:Op donderdag 13 februari 2014 02:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mwa. Niet echt eigenlijk. Het is vooral Scarlett die prachtig in beeld is.
Dit moment![]()
[ afbeelding ]
Ja dat idee had ik toen wel jaquote:Op donderdag 13 februari 2014 02:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eerste wedstrijden waren toen ik een jaar of 12 was, toen een tijd Eerste Divisie en sinds 3/4/5 seizoenen of zo volg ik de Eredivisie echt heel intensief.
Hoezo had je dat idee toen?
Wel een aantal keer. Japanners vinden het echt een kutfilm.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat Knut die film al 100 keer gezien heeft.
Fuck scarlettquote:Op donderdag 13 februari 2014 02:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mwa. Niet echt eigenlijk. Het is vooral Scarlett die prachtig in beeld is.
Dit moment![]()
[ afbeelding ]
Hoezo dan?quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja dat idee had ik toen wel ja
Ik heb uitgezocht hoeveel dat hotel moest kosten.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zo heeft Knut ook in de vensterbank gezeten
[ [url=http://www.wall321.com/thumbnails/detail/20120304/scarlett%20johansson%20tokyo%20cityscapes%20movies%20urban%20lost%20in%20translation%202560x1600%20wallpaper_www.wall321.com_78.jpg]afbeelding[/url] ]
Ik vond die stukken dat die jap heel veel zegt en dan in het engels niet veel echt geniaal.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wel een aantal keer. Japanners vinden het echt een kutfilm.
Ik snap wel waarom. De stereotypes zijn enorm uitvergroot, vooral in het negatieve. Als ze dat niet hadden gedaan ging die film ook nergens over natuurlijk.
Dat vertelde Krekquote:Op donderdag 13 februari 2014 02:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoezo dan?Ik weet nog dat ik op de eerste date een stuk Ajax heb gezien in de CL dus toen zat ik er al flink in
Dat is ook de reden dat ik het nog weet natuurlijk. Zij is duizend keer beter in het onthouden van dat soort details dan ik.quote:
Nice (behalve dat 020 gedeeltequote:Op donderdag 13 februari 2014 02:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoezo dan?Ik weet nog dat ik op de eerste date een stuk Ajax heb gezien in de CL dus toen zat ik er al flink in
Als dat inclusief Scarlett is had ik het gedaanquote:Op donderdag 13 februari 2014 02:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb uitgezocht hoeveel dat hotel moest kosten.
8000 euro voor 10 dagen
Ik vind m ook tof hoor, maar het geeft absoluut geen realistisch beeld van "de" Japanner of als westerling een tijd in Japan doorbrengen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik vond die stukken dat die jap heel veel zegt en dan in het engels niet veel echt geniaal.
Oh, zou kunnen. Toen was ik sowieso nog niet zo actief denk ik eigenlijkquote:Op donderdag 13 februari 2014 02:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nice (behalve dat 020 gedeelte) ! Ja je praatte toen er niet echt over op fok dus ik denk dat dat het dus vooral was
Dan verkoop ik mn moeder nog.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als dat inclusief Scarlett is had ik het gedaan
Herkenbaar wel. Geregistreerd in 2008 maar zo weinig posts.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, zou kunnen. Toen was ik sowieso nog niet zo actief denk ik eigenlijk
Ik had eind 2010 denk ik een ander account, toen ontdekte ik dat dat te koppelen was aan mijn naam, toen ben ik overgestapt naar Tchock.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Herkenbaar wel. Geregistreerd in 2008 maar zo weinig posts.
Nee oke hoopte het wel. Gaf een gaaf beeld in mijn ogenquote:Op donderdag 13 februari 2014 02:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind m ook tof hoor, maar het geeft absoluut geen realistisch beeld van "de" Japanner of als westerling een tijd in Japan doorbrengen.
Slim wel.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had eind 2010 denk ik een ander account, toen ontdekte ik dat dat te koppelen was aan mijn naam, toen ben ik overgestapt naar Tchock.
Nightyquote:Op donderdag 13 februari 2014 02:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga naar bed
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |