quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben niet zo oud, en volgde een tijdje meer de Eerste Divisie omdat Zwolle daar speelde.Pas drie seizoenen of zo echt de Eredivisie.
Toen was ik vijf of zesquote:Op donderdag 13 februari 2014 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan je ook niet voorstellen dat in begin jaren 90 Twente nog eerste divisie speelde. En 1998 WIllem II CL haalde met Ajax samen
Dat was het succes van Co en de razendsnelle Joris Mathijsen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan volg je het nog niet zo lang. Willem 2 was toch wel aardig stabiel. Heeft zelfs een paar jaar als een soort voorloper van AZ in de (sub)top gespeeld. Champions League ditdat.
2006 eerste seizoen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:28 schreef Fok-it het volgende:
Heracles ook pas na 2000 in Eredivisie toch?
Domo arigato Freak-chanquote:Op donderdag 13 februari 2014 02:29 schreef FL_Freak het volgende:
we're the millers leuke film
gr gr
Zo'n beetje de eerste voetbalwedstrijden die ik me nog echt herinner waren het WK in de USA van 94 en het Ajax van 95 dat echt alles won.quote:
Kolka, Hypia, Ramzi, Bombardaquote:Op donderdag 13 februari 2014 02:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was het succes van Co en de razendsnelle Joris Mathijsen.
konichiwa ofzoquote:Op donderdag 13 februari 2014 02:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Domo arigato Freak-chan
Het zou wat zijn als van Gaal het gaat doen zeg.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Nu maar hopen op Adriaanse bij Feyenoord. Eindelijk een trainer die met ruimte in de rug durft te spelen vertrouwens de op de door Johannes al gemelde snelheid.
Ik denk dat hij Douglas terug gaat halen gelet op die snelheid. Of Bahia.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Nu maar hopen op Adriaanse bij Feyenoord. Eindelijk een trainer die met ruimte in de rug durft te spelen vertrouwens de op de door Johannes al gemelde snelheid.
Feyenoord tegen Chelsea in de groupsfase.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Na de winterstop was Willem II onoverwinnelijk en één wedstrijd voor het einde van de competitie (uit tegen Cambuur Leeuwarden) werd de tweede plaats achter kampioen Feyenoord zeker gesteld
CL samen met Feyenoord dus
MVV vooral. Staat in de eeuwige ranglijst van de Eredivisie 14e. Sparta en Willem II natuurlijk veel hoger (Sparta zelfs vijfde) maar dat zijn ook tientallen jaren topclubs geweest.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:29 schreef Fok-it het volgende:
Fortuna, Sparta, Excelsior, de Graafschap, Volendam. MVV. Hebben er allemaal best lang ingezeten volgens mij.
Ook blijkt de club een kweekvijver voor toekomstige topspelers. Het is de tijd van het doorbreken van onder andere Ulrich van Gobbel, Marc Overmars, Jean-Paul van Gastel, John Veldman, Louis Laros en Jaap Stam.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Feyenoord tegen Chelsea in de groupsfase.
Japanse chicksquote:Op donderdag 13 februari 2014 02:33 schreef FL_Freak het volgende:
jullie zijn allemaal verkapte japanners ofzo
Tchockiequote:Op donderdag 13 februari 2014 02:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
MVV vooral. Staat in de eeuwige ranglijst van de Eredivisie 14e. Sparta en Willem II natuurlijk veel hoger (Sparta zelfs vijfde) maar dat zijn ook tientallen jaren topclubs geweest.
Japanquote:Op donderdag 13 februari 2014 02:33 schreef FL_Freak het volgende:
jullie zijn allemaal verkapte japanners ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |